Jump to content

Теч от гнп.


atommm

Recommended Posts

Колеги имам проблем тече нафта от гнп и колата пали трудно. Тече нафта от мястото на което е снимката.Когато изгася мотора се напълва мястото, а после си попива.Как да реша проблема? Опитах се да го развия, но не успях.Дали от това колата пали трудно или и друк проблем има? 

post-89018-0-14961800-1449834194_thumb.j

post-89018-0-29568200-1449834220_thumb.j

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • Отговори 58
  • Created
  • Последен отговор

Top Posters In This Topic

Имаш остаряла гарнитура, която е за смяна!

Май еко добавките в Дизела им " помагат" доста на тези гарнитури.

Може да купиш цял ремонтен комплект или само тази, която Ти трябва. Аз си купувах цял, но използвах само една. Виж коя Ти трябва и мога да Ти услужа с другите.

Ако не си се занимавал с такъв ремонт, по-добре да Го направи Майстор, защото иска центровка накрая!

 

Успех!

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Измий си помпата и се обеди, че тече от там. По-вероятно е да тече от гарнитурите на главата.

Редактирано от venciii
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Колега погледна ли клипа според мен е от клапана.

Цитиране на предходно мнение!

Редактирано от VBI
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Развиваш го с гаечно ключе 10 и му сменяваш О пръстена... Това е клапан за вътрешно налягане на помпата...

 

Хубава вечер

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

То е на доста кофти място  и е много стегнато с 10 кличе дано да стане.Колега, а вероятност за бела има ли, която мога да направя, ако аз си го правя това?

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ако се е разглобило какво да правя колега?Има колеги които казват, че после иска настроика.Така ли е ?

Цитиране на предходно мнение!

Редактирано от VBI
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

няма настроика ако са изпаднали,слагаш пружината после буталцето и накрая загерката ...настроиката се прави отгоре -отван клато се набива ,но там непипаи...и е нормално да не пали ,ако пуска от там .няма ниско налягане в помпата ,,,,сменяи о прастените и нестягаи силно,че превърта в корпуса ....и това се развива при студена помпа ,може да го чукнеш леко отгоре преди да започнеш да развиваш

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Мерси колега в неделя ще го видя.Тези о-пръстени някакви специални ли са?


Развиваш го с гаечно ключе 10 и му сменяваш О пръстена... Това е клапан за вътрешно налягане на помпата...

 

Хубава вечер

И на теб колега.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

не са специални във всеки автомагазин има се продават различни размери отиваш с твоите и искаш с този диаметър и дебелина.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ходи си купи комплект на бош уплътнения за помпата. Към 20лв са. После може и другите да ти дотрябват, ако не е от там.

А и ще го смениш на момента.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Тази сутрин запалих доло горе лесно.След 4-5 мин няма и толкова изгасих за малко и после голям зор беше докато запаля върти и припалва за секунда и гасне.Друг път него е правила това. :nixweiss:

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Колеги днес смених въпросните о-пръстени и една хлабава скоба на горивния филтър.Теча на нафта спря за сега :D.Първия старт беше пак с малко повечко въртене, но мисля, че е остал въздух в клапана.Клапана беше здрав нямаше нищо вътре.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Очаквай сега да протече от другаде. Тези смени на един или част от уплътнителите са абсолютно безмислени! Купуваш комплект на бош и сменяваш всичко, правиш си настройка на помпата и забравяш, че си я пипал.

Редактирано от krasitt
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване
  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    • Няма регистрирани потребители разглеждащи тази тема.
×
×
  • Create New...