atommm Публикувано 11 Декември 2015 Доклад Share Публикувано 11 Декември 2015 Колеги имам проблем тече нафта от гнп и колата пали трудно. Тече нафта от мястото на което е снимката.Когато изгася мотора се напълва мястото, а после си попива.Как да реша проблема? Опитах се да го развия, но не успях.Дали от това колата пали трудно или и друк проблем има? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
venciii Публикувано 11 Декември 2015 Доклад Share Публикувано 11 Декември 2015 От къде точно мислиш, че тече нафтата? Трябва да се отстрани теча може заради него да пали трудно. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Y K Публикувано 11 Декември 2015 Доклад Share Публикувано 11 Декември 2015 Имаш остаряла гарнитура, която е за смяна!Май еко добавките в Дизела им " помагат" доста на тези гарнитури.Може да купиш цял ремонтен комплект или само тази, която Ти трябва. Аз си купувах цял, но използвах само една. Виж коя Ти трябва и мога да Ти услужа с другите.Ако не си се занимавал с такъв ремонт, по-добре да Го направи Майстор, защото иска центровка накрая! Успех! Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
atommm Публикувано 11 Декември 2015 Автор Доклад Share Публикувано 11 Декември 2015 Колега тече от това дето е като болт с двуграм.Клапан било. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
venciii Публикувано 11 Декември 2015 Доклад Share Публикувано 11 Декември 2015 (Редактирано) Измий си помпата и се обеди, че тече от там. По-вероятно е да тече от гарнитурите на главата. Редактирано 11 Декември 2015 от venciii Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
atommm Публикувано 11 Декември 2015 Автор Доклад Share Публикувано 11 Декември 2015 Колега от болта е даже излизат малко мехурчета.Клапан за нялягането било това. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
atommm Публикувано 11 Декември 2015 Автор Доклад Share Публикувано 11 Декември 2015 http://vbox7.com/play:3f47ace1a2Ето за какво става дума колеги. :/ Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
mshbul Публикувано 11 Декември 2015 Доклад Share Публикувано 11 Декември 2015 Много е малко вероятно да е оттам.Както е писал колегата от главата е доста по-вероятно. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
atommm Публикувано 11 Декември 2015 Автор Доклад Share Публикувано 11 Декември 2015 (Редактирано) Колега погледна ли клипа според мен е от клапана. Цитиране на предходно мнение! Редактирано 11 Декември 2015 от VBI Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
dani_94 Публикувано 11 Декември 2015 Доклад Share Публикувано 11 Декември 2015 Развиваш го с гаечно ключе 10 и му сменяваш О пръстена... Това е клапан за вътрешно налягане на помпата... Хубава вечер Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
atommm Публикувано 11 Декември 2015 Автор Доклад Share Публикувано 11 Декември 2015 То е на доста кофти място и е много стегнато с 10 кличе дано да стане.Колега, а вероятност за бела има ли, която мога да направя, ако аз си го правя това? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
mshbul Публикувано 11 Декември 2015 Доклад Share Публикувано 11 Декември 2015 Внимавай като го вадиш щото имаше някои дето им изпадат чарковете като се е извадила зегерката. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
atommm Публикувано 11 Декември 2015 Автор Доклад Share Публикувано 11 Декември 2015 (Редактирано) Ако се е разглобило какво да правя колега?Има колеги които казват, че после иска настроика.Така ли е ? Цитиране на предходно мнение! Редактирано 11 Декември 2015 от VBI Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
petar_a Публикувано 11 Декември 2015 Доклад Share Публикувано 11 Декември 2015 няма настроика ако са изпаднали,слагаш пружината после буталцето и накрая загерката ...настроиката се прави отгоре -отван клато се набива ,но там непипаи...и е нормално да не пали ,ако пуска от там .няма ниско налягане в помпата ,,,,сменяи о прастените и нестягаи силно,че превърта в корпуса ....и това се развива при студена помпа ,може да го чукнеш леко отгоре преди да започнеш да развиваш Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
atommm Публикувано 11 Декември 2015 Автор Доклад Share Публикувано 11 Декември 2015 Мерси колега в неделя ще го видя.Тези о-пръстени някакви специални ли са?Развиваш го с гаечно ключе 10 и му сменяваш О пръстена... Това е клапан за вътрешно налягане на помпата... Хубава вечерИ на теб колега. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
petar_a Публикувано 11 Декември 2015 Доклад Share Публикувано 11 Декември 2015 не са специални във всеки автомагазин има се продават различни размери отиваш с твоите и искаш с този диаметър и дебелина. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
atommm Публикувано 11 Декември 2015 Автор Доклад Share Публикувано 11 Декември 2015 Мерси колега.Дано паленето да се оправи че трудно пали,а трябва да пали от раз при тези температури. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
petar_a Публикувано 11 Декември 2015 Доклад Share Публикувано 11 Декември 2015 (Редактирано) когато е изгасиш ,от там дърпа въздух и за това пали трудно. Редактирано 11 Декември 2015 от petar_a Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
atommm Публикувано 11 Декември 2015 Автор Доклад Share Публикувано 11 Декември 2015 Дано, че ме наплашиха, че можело мотора да е издухан и разни такива. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
mshbul Публикувано 11 Декември 2015 Доклад Share Публикувано 11 Декември 2015 Ходи си купи комплект на бош уплътнения за помпата. Към 20лв са. После може и другите да ти дотрябват, ако не е от там.А и ще го смениш на момента. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
atommm Публикувано 12 Декември 2015 Автор Доклад Share Публикувано 12 Декември 2015 Тази сутрин запалих доло горе лесно.След 4-5 мин няма и толкова изгасих за малко и после голям зор беше докато запаля върти и припалва за секунда и гасне.Друг път него е правила това. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
DJANO Публикувано 12 Декември 2015 Доклад Share Публикувано 12 Декември 2015 Ем нормално с тоя извор на нафта където си имаш. Оправи уплътненията и ще заспи. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
atommm Публикувано 13 Декември 2015 Автор Доклад Share Публикувано 13 Декември 2015 Колеги днес смених въпросните о-пръстени и една хлабава скоба на горивния филтър.Теча на нафта спря за сега .Първия старт беше пак с малко повечко въртене, но мисля, че е остал въздух в клапана.Клапана беше здрав нямаше нищо вътре. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
krasitt Публикувано 17 Декември 2015 Доклад Share Публикувано 17 Декември 2015 (Редактирано) Очаквай сега да протече от другаде. Тези смени на един или част от уплътнителите са абсолютно безмислени! Купуваш комплект на бош и сменяваш всичко, правиш си настройка на помпата и забравяш, че си я пипал. Редактирано 17 Декември 2015 от krasitt Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
loshdancho Публикувано 18 Декември 2015 Доклад Share Публикувано 18 Декември 2015 Кърпежи е точната дума. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Recommended Posts
Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате
За да коментирате, трябва да имате регистрация
Създайте акаунт
Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!
Регистрация на нов акаунтВход
Имате акаунт? Впишете се оттук.
Вписване