Jump to content

Всякакви въпроси за А6 4F - Част 9


Mr.13

Recommended Posts

  • Отговори 2k
  • Created
  • Последен отговор

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

На 23.07.2016 г. at 17:57, sokolchev написа:

имам питане,направих си разходка до арбанаси и на два пъти както си карам ми светна и почна да мига индикацията за подгревните свещи и тогава колата губи мощност,едва набира до към 100км натискаш кикдауна връща предавки но нищо,освен обороти да вдигне,набиране никакво,спирам гаса пала и колата е перфектна,някви идеи,че в понеделник ще я закача на комп да вида грешката

 

Не е от турбото и не е от моторчето за управление на турбото.

При мен с перфектно чиста геометрия, безпроблемен дебитомер, перфектно турбо и чисто ново моторче за управлението ми я направи тази "екстра' веднъж м.г. и след спиране, гасене и палене се оправи.

Колата не беше загряла/прегряла и карах доста леко.

Това беше малко преди Крематора да ми спре клапите, дпф и егр-а.

Точно в този период почти постоянно ми излизаше грешка на ЕГР-а, след триене понякога 100 км не излизаше, друг път веднага.

Като отидох да направи тия операции, я гледа и той.

Никакви проблеми после.

 

 

 

Редактирано от Pagemakerboy
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

скоро време като се по освободя малко ще навестявам и крематора,аз се чух с него де,ама изникнаха 100 други глупости

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

колеги един тъп въпрос....предстои ми смяна на накладки обаче нали са 10000 размера та исках да питам...има ли някакво код-че по колата дето да ми "каже" колко са ми големи дисковете за да знам какви накладки да си взема....??

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Преди 12 часа, Pagemakerboy написа:

 

Не е от турбото и не е от моторчето за управление на турбото.

При мен с перфектно чиста геометрия, безпроблемен дебитомер, перфектно турбо и чисто ново моторче за управлението ми я направи тази "екстра' веднъж м.г. и след спиране, гасене и палене се оправи.

Колата не беше загряла/прегряла и карах доста леко.

Това беше малко преди Крематора да ми спре клапите, дпф и егр-а.

Точно в този период почти постоянно ми излизаше грешка на ЕГР-а, след триене понякога 100 км не излизаше, друг път веднага.

Като отидох да направи тия операции, я гледа и той.

Никакви проблеми после.

 

 

 

Каква грешка ти излизаше на ЕГР-а? Защото на мен така ми излиза през няколко стотин километра, че има слаб поток от ЕГР-а. След известно време изгасва лампата, но винаги при палене и никога в движение. Чудя се не е ли по добре като е слаб потока, и по този начин влиза повече свеж въздух, но пък сигурно има и някакви негативни последици. Иначе никаква промяна в вървежа, не е влизала и в авариен режим, а вече мина година и 20000км, откакто за  първи път светна чека.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Тоя ЕГР защо не го чистите преди да го спрете? Извади го и като го видиш вътре какво е ще ти стане ясно от къде са проблемите. Клапи също, дросел също. 

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

On 7/24/2016 at 2:18 AM, bancho said:

Сигурно пак ще задам глупав въшрос, но... 

Става дума за температурата на охлаждащата течност. Какви показания ви дава на таблото и случвало ли се е да се вдигне до 100 градуса, да речем? При мен се вдига до съвсем малко над 90 (както е на клипа на колегата по-горе) и все едно се забива с пирон на тази стойност. Ни нагоре, ни надолу, без значение лято, зима, изкачване и слизане.

Задавам го този въпрос, защото (както бях писал преди време) ми дава грешка с големия вентилатор на радиатора, че не можел да включи максимални обороти, а стойността на температурата си е константна. В същото време на малкия вентилатор ще му се завие свят. Ако спре нацяло вентилатора, температурата би следвало да се увеличи, или малкия вентилатор на климатика ще се мъчи да компенсира?

 

Инструмента за температурата на таблото е софтуерно настроен да показва точно 90 градуса когато реалната температура е между 80 и 100 градуса. Това е приемливия диапазон на работната температура на двигателя и Ауди са решили че е по-добре да ни излъжат. Истинската температура можеш да видиш през Torque или ВАГ-КОМ.

 

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

В предишния си постинг съм писал доста неверни неща. Днес се позанимах повечко време и резултата е следния - при изключен климатик, не върти нито една перка. Нужно е доста каране из града, за да се включи голямата перка, като се включва на някакви минимални обороти. Съответно след време си изключва. Температурата в казанчето я мерих по старомоден начин, с "аналогов" термометър. Държи стойности от 91 до 93, когато е на място. Иначе след "разходка" си падаше около и под 80. Когато се включи климатика, голямата перка започва да върти постоянно, като от време на време се включва на доста по-бързи обороти, а малката се включва от време на време, най-вероятно когато се включва и компресора. Продължава да не ми е ясно защо ми дава грешка, че V7 е с ограничени максимални обороти, след като очевидно работи и на такива, но явно проблемът ще дойде, когато спре нацяло.

Понеже по-назад някой питаше дали е нормално вентилаторът да работи още с паленето, то отговорът е - да, ако е включен климатикът.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Относно перките аз да споделя,че тези модели коли имали фабричен дефект с релетата на перките т.е.когато се изключи двигателя,перките неспирали и акумулатора заминава.Ходих за адаптация в Порше мин.седница и ми го казаха това нещо даже и ми смениха и тези релета понеже имаше акция за тези консумативи.

Казвам го с цел някой ако има такъв проблем да знае от къде е и какво да направи.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Те и моите си спираха ама явно идва момент в който неспират.Ест и не на всички го има този проб,но след като от Порше имаха такава акция значи не е малък процента с такъв дефект(поне според мен)

Редактирано от Kalomencho
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Колеги, на акумулатора ми (2.7 тди) има следните означения - 12 V 110 Ah 520 A DIN / 850 A EN/SAE. Понеже идва време за смяна, тука гледам на VARTA 110 Аh, само че пише 920А. Може ли да си взема такъв и трябва ли да се кодира после? Някой от Варна знае ли някое сигурно и проверено място, от където може да се вземе?

 

Редактирано от kazichene
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Нормално ли е колата да губи тяга,когато и свършва нафтата в резервоара тъй като сипах присадка за дюзите и карах,докато не ми излезна бенз.колонка на дисплея,че имам гориво за 50км?

Губенето на тягата е 1 към 1 като пробл.с моторчета на турбото и след като заредих и вс.бе ОК...?

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Каква присадка за дюзите си сипАл? И защо>?

На въпроса - не е нормално, ама то с тая нашата нафта не е и особено нормално да оставяш да се стига до лампа.

 

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Една от стойностите на дюзите бе висока,което значи,че е с нагар и с тази присадка би трябвало да се махне този нагар и това е условието на присадката-пълен резервоар и зареждане чак на минимума.

На Бардал е присадката.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

преди 55 минути, kpematop написа:

Цитиране на предходно мнение! 

Ок,ще видя сега пак стойностите и ако не са наред ще сложа и от тази.

Стига да разбера от какво заглъхна колата преди да и сипя нафта.

Редактирано от VBI
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

От гняс на дъното на резервоара. Тези добавки хубаво разтварят цялата кочина от дъното и я набиват по дюзите за раскош. Ама няма лошо да дадеш някой лев преди да ги рециклираш :)

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Guest
Темата е заключена и Вие нямате право да коментирате в нея.
  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    • Няма регистрирани потребители разглеждащи тази тема.
×
×
  • Create New...