Kalomencho Публикувано 27 Юли 2016 Доклад Share Публикувано 27 Юли 2016 (Редактирано) Нищо не съм чистил. И фатално ли е това,което съм направил? Редактирано 27 Юли 2016 от Kalomencho Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Pagemakerboy Публикувано 27 Юли 2016 Доклад Share Публикувано 27 Юли 2016 Излишно е, а това накрая с добавка да чакаш да ти останат 5 литра в резервоара, вече си е било грешка от твоя страна. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
kainy Публикувано 27 Юли 2016 Доклад Share Публикувано 27 Юли 2016 Аз отидох в Митвас сервиза (мисля че така се казваше), където Бош имат машина за прочистване на горивната система. Откачат притока на гориво, ръгат си машината и си циркулират добавка директно. Около час отнема цялото нещо и последно взимаха 80лв. При мен на комбито резултата беше минимален, но преди това бях пробвал с Протек добавка и нямаше никакъв резултат, докато при седана още с нея се подобриха нещата. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Kalomencho Публикувано 27 Юли 2016 Доклад Share Публикувано 27 Юли 2016 Така или иначе вс.вече е ок и се надявам да няма последици,др.което се чудя е защо не ми даде грешка... Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
trapera94 Публикувано 27 Юли 2016 Доклад Share Публикувано 27 Юли 2016 Колеги едно питане! Направих си навигацията да ми работи записах диск на версията от 2016 всичко ок,но постоянно ми дава,че съм в София а аз съм от Пловдив! Като карам по улиците в Плд гледам на навигацията някаде из Сф или околностите зависи каде карам Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
dincheff Публикувано 28 Юли 2016 Доклад Share Публикувано 28 Юли 2016 Здравейте,имам следния проблем,заредиха ми бензин вместо дизел,след това го източихме,сменихме горивен филтър,но сега,когато колата загрее гасне и след това не пали,когато е изстинала пали и върви,но загрее ли...,имате ли идея от какво е проблемът,ще карам дюзите на стенд,според майстора е много вероятно да е от това ?! Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Shadow88 Публикувано 28 Юли 2016 Доклад Share Публикувано 28 Юли 2016 Колеги вчера забелязах вечерта, че единия ми стоп свети по-слабо от другите. Стопа е с лед лампички. Някой сблъсквал ли се е с подобен проблем? И съответно какви решения има за оправяне или да си взимам нов Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Shadow88 Публикувано 28 Юли 2016 Доклад Share Публикувано 28 Юли 2016 26 minutes ago, congo said: Случайно да е левия, външен Десен външен или от страната на пасажера. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
AUDI EXCLUSIVE Публикувано 28 Юли 2016 Доклад Share Публикувано 28 Юли 2016 за диодните стопове - Момчето се казва Чавдар, намира се в София, кв. Илиенци и телефона му е: 0885 822 553. моя вече повече от година работи - ремонт за малка част от цената на стоп от морга, дето не го знаеш коги ще каже мяу Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Moloch Публикувано 28 Юли 2016 Доклад Share Публикувано 28 Юли 2016 колко малка част че на мен за тоя стоп (десен външен) в мегапартс ми искаха 106 лева(и след половин час чакане пред моргата на брутален вятър един излезе и ми каза че не могъл да го намери...), пък аз си купих чисто нов за 190 (марка Depo ама си свети идеално) Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Shadow88 Публикувано 29 Юли 2016 Доклад Share Публикувано 29 Юли 2016 15 hours ago, nichirenshu said: Ако смяташ повече време да я караш най-оферта си е нов. Другия вариант е от морга но шанса да е със същия проблем или скоро пак да стане така е голям. Мерси колега. Колата смятам да я карам още някоя друга година. Най-лесния вариант е да си купя нов. Не е проблем. Но ако има ремонтно решение защо да не пробвам първо с него. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Kalomencho Публикувано 29 Юли 2016 Доклад Share Публикувано 29 Юли 2016 Изгубих мощност...Някакви предположения?-дали не е засмукала отайка от резервоара? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
kpematop Публикувано 29 Юли 2016 Доклад Share Публикувано 29 Юли 2016 Това със засмука отайка, се сетих за вица, където камилата засмука тиня Имаш душчица в интеркулер, турбо път или актуатора си заминава. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
mili 75 Публикувано 29 Юли 2016 Доклад Share Публикувано 29 Юли 2016 Тука нали актуатора се задвижва от ел.моторче - то много често дава фира, защото от жегата се опича платката на електрониката. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Kalomencho Публикувано 29 Юли 2016 Доклад Share Публикувано 29 Юли 2016 Само да оточня,че сутрин го прави това,след 20 30 мин каране загасям 10тина мин,паля ииии о чудо вс.е ок и на следв.сутрин пак така...и това стана след каъо карах на мин.нафта с добавката.Нз за кое моторче го пече,но ако е за тива преди турбото е сменено и няма да е от там... Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
mili 75 Публикувано 29 Юли 2016 Доклад Share Публикувано 29 Юли 2016 (Редактирано) Грешката ти е от налягането на турбината, предполага се, че и затова губи мошност, сега вече от дупка в кулера ли е от турбо път ли е, от запекла геометрия ли е това вече само може да се гадае. Това моторче като е сменено с ново ли е сменено. Мисълта ми е, че грешката не е свързана с горивото и добавката. Редактирано 29 Юли 2016 от mili 75 Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
kpematop Публикувано 29 Юли 2016 Доклад Share Публикувано 29 Юли 2016 Ако е сменян актуатора може да не е инсталиран правилно на турбината, актуатора има ход нагоре доле 5-6мм и напред назад 2-3мм. Пробвай да го разместиш преди да ровиш по турбо пътищата. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
mili 75 Публикувано 29 Юли 2016 Доклад Share Публикувано 29 Юли 2016 (Редактирано) Сега четох, че и от затлачен ДПФ и катализатор може да не позволява на турбото да направи нужния бууст. Като гледам тая кола на 350 000 км. ако е с оригинална изпускателна система, може и там да има тапа. Редактирано 29 Юли 2016 от mili 75 Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
kpematop Публикувано 29 Юли 2016 Доклад Share Публикувано 29 Юли 2016 Една бургийка 12 или 14 през центъра на ДПФ-а и е ок, хем има ДПФ, хем няма да се запушва никога italian way Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Kalomencho Публикувано 29 Юли 2016 Доклад Share Публикувано 29 Юли 2016 Катализаъорите съм ги махнал,дпф май няма,а егр е спрян софтуеарно и механично затапен.Моторчето е рециклирано и адаптирано в Порше преди време даже си е в гаранцийка,но пък знам ли може пак да е от него. Поне сега знам,че не е от добавката,а просто случайност. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Mafiqta_94 Публикувано 29 Юли 2016 Доклад Share Публикувано 29 Юли 2016 На някой случайно да му идва на акъла от къде в багажника мога да хвана + през ключа /идеята ми е като вкарам ключа тогава да има ток/ или от буксата на стъпалото защото от пин1 е постоянен 12V и не ми върши работа... слагам си допълнителна музика и ми трябва за рем кабела!! Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Ballantiness Публикувано 30 Юли 2016 Доклад Share Публикувано 30 Юли 2016 Каква е ролята на air quality sensor на а/с и къде се намира? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
dimlan Публикувано 31 Юли 2016 Доклад Share Публикувано 31 Юли 2016 (Редактирано) Колеги, да попитам нещо.Имам някакво чукане в предно дясно колело.Вдигах на подемник, всичко е наред, няма луфтове и т.н.Обаче, като хвана полуоската и я размърдам наляво-надясно има едно чукане, което отляво на полуоската го няма.Възможно ли е от това да е проблема ? Дават ми съвета за проба с друга полуоска, но на принципа проба-грешка.Ако някой се е сблъсквал с подобно нещо да сподели.Чукането е едвам доловимо, но дразни.Audi A6 4F 2.8 FSI 2011г. на 85000 км., ако това има значение. Редактирано 31 Юли 2016 от dimlan Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
kainy Публикувано 31 Юли 2016 Доклад Share Публикувано 31 Юли 2016 (Редактирано) Преди 19 часа, dimlan написа: Цитиране на предходно мнение! Попринцип полуоските може да ги свалиш и да ги дадеш да ги проверят (на стенд май някъв). Моите ги носих при Felix N&Z. Там за съжаление не ги свалят, само им се носят... Редактирано 1 Август 2016 от VBI Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
dimlan Публикувано 31 Юли 2016 Доклад Share Публикувано 31 Юли 2016 (Редактирано) Преди 19 часа, kainy написа: Цитиране на предходно мнение! Да, но не знам дали проблема ми е там.Ще трябва да я карам някъде да я видят. Редактирано 1 Август 2016 от VBI Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Recommended Posts