StarDust Публикувано 15 Декември 2015 Доклад Share Публикувано 15 Декември 2015 Здравейте колеги. Колата е а3 1.8т 97 година и проблема е,че прегрява на място. Като е в движение без значение от стила на каране, не минава 90 градуса. А на място на празен ход след 3-4 минути започва да минава 90-те градуса и стига до 100 даже. А ако подавам газ на място,даже и до 1500 оборота 4-5 пъти още по-бързо прегрява. Термостата е сменен преди 2 месеца. Антифриза е G12 на 2 седмици.От какво може да е? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
MyAngel Публикувано 15 Декември 2015 Доклад Share Публикувано 15 Декември 2015 Термостат, запушен радиатор, запушен маркуч, водна помпа.... Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
arsenal88 Публикувано 15 Декември 2015 Доклад Share Публикувано 15 Декември 2015 неработещи вентилатори. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
borislav95 Публикувано 15 Декември 2015 Доклад Share Публикувано 15 Декември 2015 Виж си бушоните над акумулатора 3-те които са по 30 ампера дали са здрави дали се пускат перките като стигне тия градуси дали всички маркучи са еднакво топли и в казанчето за антифриз по тънката тръбичка дали циркулира антифриз .Варянтите са 2 или превъртяла водна помпа или не-работещи перки. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
veselin velchev Публикувано 15 Декември 2015 Доклад Share Публикувано 15 Декември 2015 неработещи вентилатори.+1 Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
nasko62 Публикувано 15 Декември 2015 Доклад Share Публикувано 15 Декември 2015 (Редактирано) На моя кола съм вадил водна помпа без нито едно зрдаво перо на турбинката което доведе до прегряване на колата но може и от вентилаторите да е Редактирано 15 Декември 2015 от nasko62 Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
koko60 Публикувано 15 Декември 2015 Доклад Share Публикувано 15 Декември 2015 Колега, не е лошо да си погледнеш датчика на вентилаторите който се намира на радиатора. Ако до 100 градуса не ти се пуснат перките, датчика не работи. Тогава маркучите ти трябва да са бая твърди. Провери това и пиши. Поздрави! Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
venomcorp Публикувано 15 Декември 2015 Доклад Share Публикувано 15 Декември 2015 Гледай живи данни с ваг-кома. При температура на изход от радиатора 100 градуса би трябвало да ти се пусне перката ( двете перки винаги тръгват заедно ). Най-лесно се проверят перките: Пусни си климатроника , задай му най-ниската температура и усили духалките до край. Двете перки трябва да тръгнат почти веднага...не тръгнат ли работата е ясна. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
StarDust Публикувано 16 Декември 2015 Автор Доклад Share Публикувано 16 Декември 2015 Благодаря на всички. Оказа се,че не ми работят перките заради един от трите предпазителя,които са в кутийката на + на акумулатора, не я знам как се казва. Направо е разтопен и сега ще търся да я сменям цялата. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Recommended Posts
Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате
За да коментирате, трябва да имате регистрация
Създайте акаунт
Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!
Регистрация на нов акаунтВход
Имате акаунт? Впишете се оттук.
Вписване