xaxaxaxaxaxa Публикувано 21 Декември 2015 Доклад Share Публикувано 21 Декември 2015 Здравейте, вече 2ри път при газ до дупка колата губи мощ. Става дума за а4 б6, 1.9тди авф. Какво се случва.....всичко е наред докато не натисна повече газта. Преди 1 седмица на 3та ускорих и някъде на около 4000 оборота сякаш турбото изключи и изгуби мощност. Не обърнах внимание докато не усетих как колата не върви грам. Сякаш няма турбо. Натискам на 1ва, 2ра...но ускорява като че ли половината коне умряха. Гася, паля и всичко се оправя. Карам съвсем нормално и гледам рядко да минавам 2000 оборота. Вчера пак се наложи да ускоря бързо, пак на 3та мисля че се случи. Този път се спъна на 3500 оборота и не иска повече. Липсва всякаква тяга.....спрях....запалих отново и всичко се оправи, но не смея в момента да си правя тестове с нея. Явно имам проблем и след празниците ще се ходи на сервиз, но все пак ако може да наклоните везните в някаква посока...какво да очаквам и да проверяват ще ми бъде от полза. Колата харчи нормално гориво, нямам никакви други проблеми като облаци от дим зад мен, шум от турбо и тн. Ускорява като за 131кс, докато не забие при високите обороти и се наложи да се гаси-пали за да се оправи и така до другия път по една или друга причина натисна повече. Никога не съм й чистил турбото, егр и колектори и мисля от тук да започна, но май няма да се размина само с това. Весели Празници! Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
petar_a Публикувано 21 Декември 2015 Доклад Share Публикувано 21 Декември 2015 (Редактирано) време е да ги почистиш...зацапана геометрия и пренадува.. Редактирано 21 Декември 2015 от petar_a Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
pi4a Публикувано 21 Декември 2015 Доклад Share Публикувано 21 Декември 2015 време е да ги почистиш...зацапана геометрия и пренадува..Може ли да обясниш как става ако си го правил, че аз имам същитя проблем. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
DJANO Публикувано 21 Декември 2015 Доклад Share Публикувано 21 Декември 2015 Сваля се турбината и се чисти Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
petar_a Публикувано 21 Декември 2015 Доклад Share Публикувано 21 Декември 2015 сваляш всмукателния колектор и турбината и всичко тябва да светне....има доста теми ка се разглобява турбината.. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Misho 82 Публикувано 21 Декември 2015 Доклад Share Публикувано 21 Декември 2015 Абе я преди това сложи няква добавчица излез на магистрала и хууубаво продухване дръж я на 3 000 и повдче оборота пък тогава филма със сваляне и тн...зацапана е щото си карал кротко до 2000 оборота както писа градско и кофти нафта те така...но пробвай това което ти казах щото всички пъти в които съм имал такъв проблем се решава на магистралата без проблем! Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
petar_a Публикувано 21 Декември 2015 Доклад Share Публикувано 21 Декември 2015 и това е решение стига да не е зацапана много,но друго си е ръчичка да пипне ,има и вероятност Н75 да прави магарии,но за това първо да се провери с ВАГ.. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
xaxaxaxaxaxa Публикувано 21 Декември 2015 Автор Доклад Share Публикувано 21 Декември 2015 Самия факт, че 1я път прекъсна на 4000, а вчера го направи на 3500 което ме води на мисълта че зацапването е стабилно. Макар че след гасене/палене се оправя и не съм сигурен дали е само мръсотия или и още нещо плаче за ремонт. За нафта сипвам ОМВ МаксМоушън и до сега съм бил доволен. Каква добавка да ползвам за тая цел? Препоръчайте нещо качествено, цената не ми е фактор. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
krasitt Публикувано 21 Декември 2015 Доклад Share Публикувано 21 Декември 2015 Никаква не ползвай. Пари на вятъра са това. Разглобяване и почистване е начина, ако изобщо ти е там проблема. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
vlado_tonev Публикувано 22 Декември 2015 Доклад Share Публикувано 22 Декември 2015 И аз бих ти препоръчал само механично чистене.Риска с продухването е голям,може да счупиш турбото по този начин.Но преди всичко,закачи я на компа.Аварииния режим може и от недонадуване,клапан,вакум,MAP и т.н. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Schnura Публикувано 22 Декември 2015 Доклад Share Публикувано 22 Декември 2015 Препоръчвам ти да отидеш при Цецо и Любо Дброс.Те имат вариант да ти изчистят турбината без да я свалят.Поразпитай ги. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
xaxaxaxaxaxa Публикувано 22 Декември 2015 Автор Доклад Share Публикувано 22 Декември 2015 Точно в Дброс мисля да ида след празниците. Когато става дума за нещо сериозно и несигурно какво е за ремонт, само там си оставам аудито. Като оправя каручката ще отговоря къде е бил проблема. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Schnura Публикувано 22 Декември 2015 Доклад Share Публикувано 22 Декември 2015 На моя Шаран беше по същия начин.Като го карам с около 3000 оборота и забива, след рестарт се оправя.Питах Цецо и ми каза за това чистене, но го отлижих във времето и междувременно продадох Шарана. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Misho 82 Публикувано 22 Декември 2015 Доклад Share Публикувано 22 Декември 2015 Значи скоро бях с този проблем понеже жената кара градско само AVF-а зацапа геометрията и забиваше постоянноВзех колата почнах да я карам магистрално само и сега е ток и жици...верно при мен може би е било по-малко зацапана но факт че се оправи. И пак му казвам на колегата не я жали до 2000 оборота тия мотори се чувстват перфект на 3000 и шеста....магистрално Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
xaxaxaxaxaxa Публикувано 22 Декември 2015 Автор Доклад Share Публикувано 22 Декември 2015 Проблема е че нямам път извън СФ скоро време, за да я подкарам на 5та примерно с едни 3500 оборота. Ще е добре все пак да почистят на ръка турбото, колектора и егр-а. Никога не съм го правил, а е купена от Австрия и ме съмнява някога, някой там да е правил тази процедура. Само мога да си представят каква гняс е вътре. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Misho 82 Публикувано 22 Декември 2015 Доклад Share Публикувано 22 Декември 2015 Еее да с гаранция е гняс! И никой не чисти там да...По-скоро след като почистиш карай от време на време на високи обороти за да не трупа мизерии по-системата... Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
xaxaxaxaxaxa Публикувано 23 Декември 2015 Автор Доклад Share Публикувано 23 Декември 2015 Само за инфо...снощи напънах каляската по южната дъга. С 100кмч на 3/4 скорост. Направих една врътка и след 30км изминати по тоя начин се отпуши явно. Вече влиза в червеното и дърпа без да забива и подобни. Въпреки всичко след Нова година отива на промивка да махнат наслагванията. Ако и нещо друго излезе ще информирам. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Buddah Публикувано 23 Декември 2015 Доклад Share Публикувано 23 Декември 2015 Според мен щом толкова лесно се е раздвижила, можеш и да избегнеш процедурата с механичното чистене и да минеш само с добавка. Освен ако естествено няма да ти излезе по евтино механичното чистене. Може да е непопулярно, но хвърлянето на грешни пари и ненужното разглобяване-сглобяване са само предпоставки за проблеми. А добавките от моя опит хич не са пари на вятъра. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
loshdancho Публикувано 23 Декември 2015 Доклад Share Публикувано 23 Декември 2015 Карай си и не се занимавай с глупости. Напечи я да се зачерви и да изгорят боклуците, който са се налепили. пък ако после прави проблем се занимавай с разглобяване. Но първо тест- лог на трета и четвърта с газ до долу и да се разчете файла от лог-а. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
petar_a Публикувано 23 Декември 2015 Доклад Share Публикувано 23 Декември 2015 И аз съм на това мнение..по добре не разглобяваи ,щом се е раздвижила така,значи не е много зацапването...не съм фен на добавките за почистване .но в твоя случаи може и да свършат работа .. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
xaxaxaxaxaxa Публикувано 23 Декември 2015 Автор Доклад Share Публикувано 23 Декември 2015 Не съм го решил твърдо, но клоня на това да Ви послушам. Ще сменям в началото на Януари масло и филтри. Ще искам да проверят за грешки. Ще измисля някой уикенд да разтъпча колата до Банско и дано всичко си дойде на място без много бой. Весели празници на всички колеги от форума! Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Misho 82 Публикувано 24 Декември 2015 Доклад Share Публикувано 24 Декември 2015 Днес пътувах с Аудито да го почистим малко....Та сложих си добавчицата фулирах резервоара с Авио дизела...без значение има ли файда поне наистина е филтриран по-добре и после до Софийско яко прочистване на магистралата определено се раздвижи чудесно и доста по-лесно захапва от ниските колата та определено си искат ръчкане всички печки Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Passi Публикувано 24 Декември 2015 Доклад Share Публикувано 24 Декември 2015 Печките искат всички клапани управляващи турбото да работят а не ръчкане. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Misho 82 Публикувано 24 Декември 2015 Доклад Share Публикувано 24 Декември 2015 (Редактирано) Искаш да кажеш че ако я карам с 2000 оборота макс и яко градско няма да имам проблем с геометрията??И под ръчкане се разбира не 4-5000 оборота на първа а просто обороти над 2 на магистрала което за този мотор е съвсем нормално каране Редактирано 24 Декември 2015 от Misho 82 Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
xaxaxaxaxaxa Публикувано 10 Януари 2016 Автор Доклад Share Публикувано 10 Януари 2016 Да добавя, че на диагностика излезе грешка в клапан N75. След изтриване на грешката не се появява пак. Колата ускорява без проблеми от както продухах мотора с едно каране на 2ра и 3та в червеното , 30тина км. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Recommended Posts
Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате
За да коментирате, трябва да имате регистрация
Създайте акаунт
Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!
Регистрация на нов акаунтВход
Имате акаунт? Впишете се оттук.
Вписване