krasko7878 Публикувано 30 Декември 2015 Доклад Share Публикувано 30 Декември 2015 Здравейте колеги и Весели празници!Предстои ми ъпгрейд от единичен към двоен дин и дилемата е китайска навигация или оригинална рнс-е!Китайските на които съм се спрял са ето тези:http://www.ebay.co.uk/itm/XTRONS-PX71AA3-7-Car-DVD-Player-GPS-Radio-Stereo-iPod-AUDI-A3-S3-2003-2011-UK-/191293737302?hash=item2c89fec956:g:AeMAAOSwMmBVtfeZhttp://www.ebay.co.uk/itm/UK-Stock-In-Car-DVD-Player-GPS-Navigation-OEM-Bluetooth-for-AUDI-A3-S3-RDS-/291539406781?hash=item43e11a4fbd:g:HfcAAOxyaTxTVNyx Ще ми помогнат всякакви мнения и коментари,някой има ли подобни устройства,снимки,видео!Също ще ми е и много полезна всякаква информация относно механичната част на самата модификация,ако някой разполага с снимки,видео и т.н.!Парт.ном. на самите части съм си ги набавил,мисля,че почти на 100 % знам кои са нужните части и какво ми трябва!Инфото което ми е нужно е за разглобяване на старата и монтирането на новата конзола,преправяне на климатроник и т.н.Най вече и инфо за самите навигации!Благодаря на всички Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
ShoxXx Публикувано 30 Декември 2015 Доклад Share Публикувано 30 Декември 2015 Сега много хора ще ти кажат, че всичко друго освен оригинала не става, НО и двете си имат плюсове и минуси. На оригиналното или RNS-E предимството му е, че е много по-качествено като изпълнение, копчета, букси, съдържание. Не че не трябва да му се чисти окото и на него де. Като визия със сигурност няма какво да го бие. Връзва се идеално на интериора на колата. Няма да има и различни нюанси в черното на навигацията и на другата част от таблото. Недостатък му е, че е стара технология. Започва да се вгражда в автомобилите от 2004 още от последните бройки на A4 B6. В годинтие има няколко подобрения, не знам ти към кое поколение си се ориентирал, но до 2008 всичките са си стара технология, които не четат повече от 2GB SD карти. С годините започва да им се бели anti-glare покритието на екрана, на някои копчето за volume-то започва да губи контакт. Предимство е, че може да си ползваш оригиналния чейнджър ако имаш, както и копчетата на мултиволана ако имаш. На китаеца предимството му е, че е значително по-нов като интерфейс и като предлагани функции. Повечето китайци имат Bluetooth, четат DVD, avi, jpeg, отскоро има и китайци с Android. Слаби са им процесорите, не е като на Samsung Galaxy S6 или LG G4, но пък имат и WiFi, имат и възможност да се инсталират приложения, както и имат touch screen. На китаеца усилвателите не са нищо особено, като на някое радио NEO за стотина лева. Копчетата най-често имат ужасен response при натискане. Не се знае ще ти проработи ли някога мултиволана ако имаш такъв. Почти всеки, който се е интересувал от Audi ще може да каже, че не е оригинално. НО ако не държиш на изцяло оригиналния вид може би е по-добре да избереш китаеца, който ще те радва с повече функции от RNS-E, но не толкова качествен звук. Подозирам, че след като сега си с 1 DIN колата не е оборудвана с BOSE система и няма какво да го мислиш, защото ако имаше BOSE, нямаше да е активно с китаеца. Щеше да свири, но нямаше да е активно. Аз на предишна кола съм имал китаец. Всичко беше ок. На 7-8 месец едното копче пропадна, прежалих го, после пропадна и съседното и им го върнах за 70лв до Китай. След 4 дни имах нова същата и си я сложих на колата. Доста бързо върнаха новата, въобще не ремонтираха старата. Всичко й работеше идеално като изключим, че говорим за 2011 година и тогава още бяха с много слаби процесори и лагваха малко. Сега предполагам са се подобрили нещата. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
apisabvgd Публикувано 30 Декември 2015 Доклад Share Публикувано 30 Декември 2015 Аз съм за оригиналното,иначе мога да ти предложа ето това http://forum.vwclub.bg/viewtopic.php?f=46&t=451328 Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
diabol Публикувано 30 Декември 2015 Доклад Share Публикувано 30 Декември 2015 Не съм много сигурен, че са сложили много по хубави процесори.В началото на тази година монтирахме един такъв китец и не бях очарован от него доста се бавеше с всяка една функция Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
krasko7878 Публикувано 30 Декември 2015 Автор Доклад Share Публикувано 30 Декември 2015 разглеждам само тези два модела на които съм дал линкове!Не искам да е с андроид!Функциите които ще използвам най-често са навигацията,радиото и слушането на музика било то през цд,сд или усб!Притесняваме звука какъв ще е!Също ми е интересно дали ще изписва някаква информация на ФИСА! Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
bsdnikolov Публикувано 30 Декември 2015 Доклад Share Публикувано 30 Декември 2015 Също ми е интересно дали ще изписва някаква информация на ФИСА! Според инфото от продавача, само първото го може. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
loshdancho Публикувано 30 Декември 2015 Доклад Share Публикувано 30 Декември 2015 Според мен, ще сбъркаш с китайците щом цениш звука, а още повече, че не те интересуват добавените шаренийки.Слагай едно рнс-е и си оригинал. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
CVT Публикувано 1 Януари 2016 Доклад Share Публикувано 1 Януари 2016 (Редактирано) За много години! Понеже вече минах по този път, искам да добавя следните неща.Разликите между RNS-E и китайските не са толкова в качеството на звука, колкото в силата на баса. Ако си от тези хора които предпочитат баса да е на макс, ще бъдеш разочарован от китайското. Но повечето хора не са. Аз също обичам завишено ниво на баса, но за щастие моя китаец успява да покрие това ниво. Но ако си аудиофил, намери начин да го изпробваш преди да го купиш. Никой в този форум не може да ти каже дали ще ти хареса или не.Има разлика в чувствителността на радио тунера. Със РНС-Е ще хванеш идеално около 20-30% повече станции.Ако си се спрял вече на китайско, не забравяй че това което купуваш е много повече таблет от колкото радио. Така че операционната система е много важна. Не ти препоръчвам Windows CE. Това е стара и ограничена операционна система. В днешно време я слагат по една единствена причина - процесора е слаб и може да върти само нея. Ако ще е китайско, вземи такова с Андроид или Windows 8. Ще можеш да инсталираш каквито приложения искаш и ти гарантирам че няма да ти омръзне доста дълго време. Редактирано 1 Януари 2016 от CVT Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
krasko7878 Публикувано 1 Януари 2016 Автор Доклад Share Публикувано 1 Януари 2016 а процесора-какъв да гледам?РАМ? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
CVT Публикувано 1 Януари 2016 Доклад Share Публикувано 1 Януари 2016 (Редактирано) За Андроид или Win8 поне двуядрен с 1 Gig RAM. Предимството на Win8 e че може да хибернира, така че като го пуснеш тръгва винаги почти веднага. Андроида има стенд-бай, но не може да е в този режим повече от 2 часа. Така че ако колата е стояла повече от 2 часа ще го чакаш около 40 секунди да зареди. Предимсвтото на Андроида пък е че имаш милион и половина приложения, за Win8 са само около 650 хиляди. Това звучи като майтап, но е важно. Например Torque го няма за Win8, само за Андроид. Редактирано 1 Януари 2016 от CVT Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Moonland Публикувано 1 Януари 2016 Доклад Share Публикувано 1 Януари 2016 (Редактирано) Предимство на RNS-E: - В перфектен унисон с автомобила (пластмаса, подсветка, дизайн)- Перфектна интеграция (Мулти-волан, FIS, CAN-диагностика, SDS, аудио система)- Запазва се (и се подобрява) фабричния вид на автомобила и екстрите в него- Използва диверсията на антените Недостатъци на китайските: - Евтина изработка- Очеваден контраст с всичко останало в интериора - За познавачи и ценители - подбива визията/цената на автомобила- Кофти звук- По правило няма антенна диверсия- неадекватен контрол и бъгъв софтуер- От нулева до силно ограничена интеграция в автомобила- Тъч скриина в автомобил поне за мен е минус, а не плюс- Навигациите са често пародия За мен, както и за колегите преди мен, по-добро от RNS-E няма, въпреки някои негови недостатъци, например това, че изисква допълнителен модул за Bluetooth и др.Ако човек иска да е в час с времето до колкото е възможно с RNS-E, -193 моделите са с high res LED дисплеи, поддържат 2 х 32GB SD карти (предостатъчно за музика), нямат ограничение в броя записи. От там нататък кеф ти AUX (ако си имаш направо си го запазваш), кеф ти bluetooth модул, кеф ти мулти-волан, кеф ти SDS (трябва да го поддържа като модел!), кеф ти задна камера, кеф ти която и да е от 3-те оригинални аудио системи в A3 8P, кеф ти ъпдейт на картите всяка година, вкл. радари... Редактирано 1 Януари 2016 от Moonland Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
CVT Публикувано 1 Януари 2016 Доклад Share Публикувано 1 Януари 2016 (Редактирано) Колега, не знам точно с какво китайско радио си се сблъскал (не е лошо да сложиш линк ако имаш такъв, така че колегите да не купуват точно такова), но поне това което аз имам няма тези недостатъци. Има си един два, но не в такъв мащаб. Ще коментирам всеки един който си изброил по отделно: - Евтина изработка – може да е, но не изглежда и не се чувства като такава.- Очеваден контраст с всичко останало в интериора - не е защото е същия дизайн като RNS-E. Има съвсем малка разлика в цвета, която се забелязва само ако се освети директно с фенерче.- За познавачи и ценители - подбива визията/цената на автомобила – показвал съм го да доста хора, повечето остават възхитени.- Кофти звук – като качество няма голяма разлика. Не може да се квалифицира като кофти.- По правило няма антенна диверсия – тук съм 100% съгласен.- неадекватен контрол и бъгъв софтуер – тук много зависи от самото радио. Моето не е забивало нито веднъж. Иначе имам пълен контрол и от волана.- От нулева до силно ограничена интеграция в автомобила – Песните не излизат на FISa – това е недостатък. Но пък за сметка на това от Torque мога да правя много повече неща от колкото от RNS-E.- Тъч скриина в автомобил поне за мен е минус, а не плюс – тук просто не съм съгласен – няма как да е минус и да не е плюс. Най-модерните нови автомобили са с тъч скриин, което означава че се смята за плюс.- Навигациите са често пародия – Това е точно обратното. Имаш избор на огромен брой навигационни приложения. Аз лично се спрях на HERE Maps. Работи идеално без Интернет, интерфейса е супер модерен, могат да се свалят отделни държави и ти говори на чист български. Това е радиото: http://www.ebay.co.uk/itm/Audi-A4-Car-Stereo-Sat-Nav-GPS-DVR-Bluetooth-RDS-Quad-Core-Android-4-4-2028AEN-/121205153668?ssPageName=ADME:X:AAQ:GB:1123 Редактирано 1 Януари 2016 от CVT Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Moonland Публикувано 1 Януари 2016 Доклад Share Публикувано 1 Януари 2016 (Редактирано) Направих обстойно проучване преди да се спра на RNS-E когато бях пред тази дилема, от там и информацията. Погледнах и няколко на живо (вече не помня модели, беше преди някоя друга година). И на мен не ми се даваха непременно толкова пари за RNS-E, но не съжалявам и за миг до момента.Относно тъч скрийн-а - новото не винаги е най-добро, често още по-новото пък се връща към по-старо като се осъзнае грешката. Основните функции в една кола или конкретно едно радио като сила на звук, смяна на песни и радио станции, превключване между навигация, телефон, радио, мултимедия и т.н. трябва да са физически бутони неизискващи отклоняване на погледа и излишно отклонение на вниманието на шофьора.П.с. Дизайнът на нещото от линка който си постнал няма нищо общо с RNS-E или което и да е оригинално радио - зяещи дупки, неотговарящи символи.... [emoji850] Едно от тези в линковете на автора е значително по-близо до оригинала по дизайн и би могло да излъже аматьор поне на пръв поглед, но дори на пипнатата илюстрация прозира добре как се откроява от всичко останало. Безспорно е, че едно китайче може повече от базово RNS-E.... само че тук нещата са поне за мен точно като между Android и iOS. Едното може повече неща и нито едно като хората, а другото по-малко, но пък всичко на ниво. Но дори и така не е, тъй като интеграцията куца доста сериозно при китайчетата, дори и да поддържат ФИС, (на което не бих разчитал по описание докато не видя с очите си). Редактирано 1 Януари 2016 от Moonland Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
mitsubishi galant Публикувано 1 Януари 2016 Доклад Share Публикувано 1 Януари 2016 При по-голямо желание, може направо конфигурация компютър-тъч монитор да се внедри .По-добре е при всички положения устройство със ОС, която го превръща в car PC, нещо с което фабричното радио(навигация), не може да се справи. Винаги звукът в последствие може да мине през усилвател, ако държим на доброто аудио. Всъщност при устройствата с ОС, възможностите в последствие стават безгранични. По въпроса за навигацията, точно с афтърмаркет всичко е в пъти по-добре. Може да се качи всичко от Гармин, ТомТом,Сиджик, АйГоу до КоПилот, Навигон и т.н., дори всичките на куп. За мен освен сток визията RNS няма нито едно друго предимство. Всъщност винаги може и допълнително устройство да се ползва през него. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
CVT Публикувано 1 Януари 2016 Доклад Share Публикувано 1 Януари 2016 Колега Moonland, дизайна на това радио няма за цел да заблуди някого че е RNS-E. Просто целта е да се използва същата ергономия. Но, разбирам от къде подхождаш. И въпреки че можем да спорим доста бих се съгласил с тебе ако ставаше дума за нова или почти нова кола. Но на една 10 годишна кола (каквато ще е моята след 4 месеца) да се притеснявам за ценители и да гоня сток визия е просто празна работа. За мене е много по-добре да сложа нещо което ме кефи и ми предоставя допълнителни функции и възможности. А пък като реша да я продавам, ако купувача иска сток визия в един шкаф съм запазил оригиналното Симфони 2 радио с касетофон. Даже и няколко касетки със сръбско от преди 25 години съм запазил за още по голяма оригиналност. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Moonland Публикувано 1 Януари 2016 Доклад Share Публикувано 1 Януари 2016 (Редактирано) Ами именно до това опира личния избор по такситата наблюдавам всякакви мултифункционални устройства вместо радио - правят кафе, шият ризи, показват планета ТВ на парцали.... Все функции, които аз не търся в устройство монтирано в автомобил, в който не спя. За сметка на това за мен е важна ергономията, качествтото на звука, интеграцията с автомобила (която е и част от ергономията!), визуалния комфорт и качеството и достъпността на наистина важните функции.За други вероятно е различно. Някои вероятно биха се кефели да играят мортал комбат на TFT екрана с евтиното достанционно... Вярно, нещо безкрайно непосилно за RNS-E За това и всеки трябва да прецени за себе си, в т.ч. автора. Aз най-малко бих спал неспокойно ако се спре на китайче нито ще съжаля за своя избор вероятно и ти в обратноя случай. Редактирано 1 Януари 2016 от Moonland Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
CVT Публикувано 3 Януари 2016 Доклад Share Публикувано 3 Януари 2016 Винаги ще има изцепки с новите технологии, и то къде другаде ако не в такситата. Но има неща които пък са идеални точно за кола. Например днес като се рових из Нета видях че Майкрософт за пуснали за бета тест Кортана за Андроид. (Това е еквивалент на Сири, въпреки че Апъл пък откраднаха концепцията на Кортана от Майкрософт). Още не съм я провал, но ако може поне телефони да избира и да отговаря само с гласови команди ще е супер. Това е може би най-опасното отвличане на внимание при шофиране. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Moonland Публикувано 3 Януари 2016 Доклад Share Публикувано 3 Януари 2016 (Редактирано) ... А при RNS-E го има от години и се нарича Speech Dialogue System (SDS) [emoji12]Има базов SDS (гласово управление само на телефона; налично и за Concert тъй като се хоства в bluetooth модула) и пълен SDS (гласово упраление на телефон, радио, адресна книга, навигация, вкл. диктуване на адреси и т.н.).Както писах и по-горе - RNS-E може като цяло по-малко, но каквото може е изпипано и целесъобразно за автомобил, а не за ползване вкъщи на дивана. Редактирано 3 Януари 2016 от Moonland Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
CVT Публикувано 3 Януари 2016 Доклад Share Публикувано 3 Януари 2016 Още не съм пробвал Кортана как работи, но можем да направим едно сравнение между RNS-E и Гугъл Нау на тези функции: Първо RNS-E: А сега Гугъл Нау: Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Moonland Публикувано 3 Януари 2016 Доклад Share Публикувано 3 Януари 2016 Ти намери най-прекрасната презентация на SDS правена от поляк някога И с какво това да питам какъв е курса на рублата днес би ми било в страхотен плюс спрямо всичко онова, което RNS-Е може свързано с реално това, за което такова устройство е нужно в един автомобил? (отново примера с таксиджийските мултифункционални алибаба хай-теци)? И къде ще цъкам за да си говоря с изкуствения интелект? На тъч скрийна? Бижу. Разбира се човек винаги може да избере да гони дивото вместо да се радва на питомното. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
mitsubishi galant Публикувано 3 Януари 2016 Доклад Share Публикувано 3 Януари 2016 Какво питомно има в цветно радио, старо като технология още при вграждането си ? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Moonland Публикувано 3 Януари 2016 Доклад Share Публикувано 3 Януари 2016 (Редактирано) Още една тема, в която понятието "технология" се използва като всевишната цел на всяка вещ. Ролята на уреда навигация е именно да бъде цветно радио с карта и още няколко ключови екстри важни за това да улесняват водача на МПС, същевременно без да му отклоняват вниманието. Ако ще то да ползва и стари транзистори като "технология", стига да изпълнява добре тази функция е прекрасна навигация. Който търси таблет с нулева интеграция залепен на централната конзола само за да има лепенка за процесор отпред определено трябва да погледне другаде. Друг е въпросът на каква цена ще го намери и какво ще загуби пък от това. (Аналогично не виждам хората тук (в т.ч. и ти) да са притеснени от 10-15-20 годишните си двигатели, които отдавна са остарели "като технология" стига да доставят нужната мощност и да не създават проблеми - реално това, което се изисква от един двигател.) Редактирано 3 Януари 2016 от Moonland Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
mitsubishi galant Публикувано 3 Януари 2016 Доклад Share Публикувано 3 Януари 2016 Да де, но темата е, кое е по-добре, парен локомотив или двигател на слънчеви батерии, ако мога да ползвам аналогия подобна на твоята. Сигурно и пейджъра е по-надеждната технология за СМС, но след като има смартфони, не виждам смисъл да се ползва такива стари технологии. В един таблет ще качиш 5 различни сат-нав'а, като по този начин ще имаш 100% покритие на целия свят, актуално към момента и веднага след обновяването и от производителя, отделно интернет и всички базирани на него карти, хиляди допълнителни услуги и тъч скрийн , върху който само с комбинация от няколко движения можеш да командваш всичко в пъти по-лесно от хардуерните бутони. С два пръста по дисплея в зависимост от посоката да намаляш, увеличаваш, преминаваш към следващото парче и т.н. За музикалната фонотека и нейния размер нисля няма нужда да говорим, отделно за резолюции, ниво на подсветката и т.н., изобщо тва РНС си е един стар радиоприемник, с възможност за навигиране, нещо в което няма лошо, ако си пада човек по технологии от миналия век. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Moonland Публикувано 3 Януари 2016 Доклад Share Публикувано 3 Януари 2016 (Редактирано) Аз си падам по "технологии", които работят за мен, вместо аз за тях, без значение от кой век са. Таблет също имам. Имам и лаптоп. Всяко има своето приложение, а по-лошо от мултифункционален комбайн няма, ако ще да е с космическа "технология", еле пък евтин китайски.Но всеки гледа различно на тези неща, за това и различните виждания тук. Всеки влак с пътниците си, дори този с парен локомотив ако води до желаната цел.Само това е от значение, не "технологията". "Технологията" е рекламен трик, а не маркер за качество, продуктивност, ефективност и ергономия. Редактирано 3 Януари 2016 от Moonland Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
krasko7878 Публикувано 3 Януари 2016 Автор Доклад Share Публикувано 3 Януари 2016 темата доста се разнищи,което ме радва!Моля ако може участниците в нея да качат по една снимка или клипче на навигациите които имат,да добием реална представа за това как стоят в самия автомобил,бързина на работа,различните навигационни програми... Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Recommended Posts
Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате
За да коментирате, трябва да имате регистрация
Създайте акаунт
Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!
Регистрация на нов акаунтВход
Имате акаунт? Впишете се оттук.
Вписване