Jump to content

AUDI 100/A6 (C4) студено палене , ниски обороти , газ-бензин


dimitarquattro

Recommended Posts

Колеги ,просто да ви кажа отказвам се. Този мотор АСЕ 2.0 16в. Няма как да работи коректно и на газ и на бензин.Няма как и първото палене (за деня ) да запали от от раз. Нито на бензин ,нито на газ. Трябва да се подава газ с педала, да върти 1,2 пъти  минимум и така. За оборотите не говоря. 

Просто исках да споделя с вас щото ми писна вече.От  година и половина  се опитвам,е ,  отказвам се вече. Някой ако случайно открие някакво решение да споделя.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Вероятно бензиновите дюзи не затварят добре и пълни цилиндрите с бензин. Пробвай да махнеш предпазителя на помпата и като е работила малко на газ, да угасиш и отново да запалиш. Огледай всичките въздушни маркучи и тези покрай стъпковия мотор.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

 Трябва да се подава газ с педала, да върти 1,2 пъти  минимум и така. 

Няма как да запали от половин оборот.Докато се раздвижат разните му там кантари и топузи  :hilezh: ,за да вдигне клапана на инжекциона си иска два-три оборота на мотора и си запалва.Това,че трябва да подаваш газ и не държи обороти си има други причини.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Напълно подкрепям...

Цитиране на предходно мнение!

Редактирано от VBI
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Реално ако всичко е наред по старт-дюзата и т-датчика, и не връща горивото в резервоара след по-дълъг престой, АСЕ/ААД и въобще механичния инжекцион пали от един оборот. Колкото е по-студено, по-лесно пали. Старт-дюзата пуска бензин директно във всмукателния колектор и запалването зависи само от нея. При ниски температури пуска гориво за няколко секунди и двигателя разчита само на нея. Времето е напълно достатъчно за да сработят „мерките и теглилките” на механичния инжекцион ;). Естествено свещите също трябва да да ОК. За да пали трудно сутрин обикновено проблема е във върнато гориво в резервоара (слагане на допълнителен възвратен клапан), скъсани кабели под гумения маншон на куплунга на старт-дюзата, неработещ т-датчик на ЕКУ-то, стари свещи, скъсан/сцепен гофриран маркуч на инжекциона, ниско налягане на бензиновата помпа. Има доста теми по въпроса и ако човек прочете малко ще намери от къде идва проблема.

Редактирано от VBI
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Няма намиране ,човек ... тоест има намиране ,но просто трябва да се инвестират едни 700-800 лв,които нямам ,а и не ми се дават общо взето. Говорих с двама майстори от София (под моста Чавдар-САШО и Евелин) и ме посъветваха ,че няма смисъл . Майсторът ,при когото ходя в Стара Загора от самото начало ми го каза това,че много много трудно би се оправило това + големи инвестиции ..

Цитиране на предходно мнение!

Редактирано от VBI
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

 Колкото е по-студено, по-лесно пали. 

Абсолютно.

 

 много много трудно би се оправило това + големи инвестиции .. 

Много трудно се оправя,защото трябва да се откачат няколко букси,да се вземе мултицета и да се направят няколко измервания.Или не му е ясно на майстора къде и какво да мери или не му се занимава.Друго си е да седнеш вътре на седалката със закачен компютър и да вземеш едни бързи 20-30лв. без даже и да отвориш капака на мотора.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Без инвестиции скоро няма да пали и работи тази кола както трябва,в друга тема ти бях написал човека в София който работи с мултицета и мозъка си по този двигател.

Редактирано от krassi_110
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Би ли го написал и тук ?!

Цитиране на предходно мнение!

Редактирано от VBI
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване
  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    • Няма регистрирани потребители разглеждащи тази тема.
×
×
  • Create New...