dimitarquattro Публикувано 11 Януари 2016 Доклад Share Публикувано 11 Януари 2016 Колеги ,просто да ви кажа отказвам се. Този мотор АСЕ 2.0 16в. Няма как да работи коректно и на газ и на бензин.Няма как и първото палене (за деня ) да запали от от раз. Нито на бензин ,нито на газ. Трябва да се подава газ с педала, да върти 1,2 пъти минимум и така. За оборотите не говоря. Просто исках да споделя с вас щото ми писна вече.От година и половина се опитвам,е , отказвам се вече. Някой ако случайно открие някакво решение да споделя. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
integrale45 Публикувано 11 Януари 2016 Доклад Share Публикувано 11 Януари 2016 Вероятно бензиновите дюзи не затварят добре и пълни цилиндрите с бензин. Пробвай да махнеш предпазителя на помпата и като е работила малко на газ, да угасиш и отново да запалиш. Огледай всичките въздушни маркучи и тези покрай стъпковия мотор. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
veselin velchev Публикувано 11 Януари 2016 Доклад Share Публикувано 11 Януари 2016 Трябва да се подава газ с педала, да върти 1,2 пъти минимум и така. Няма как да запали от половин оборот.Докато се раздвижат разните му там кантари и топузи ,за да вдигне клапана на инжекциона си иска два-три оборота на мотора и си запалва.Това,че трябва да подаваш газ и не държи обороти си има други причини. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
krassi_110 Публикувано 11 Януари 2016 Доклад Share Публикувано 11 Януари 2016 Мойта сутрин си пали точно от половин оборот ,всичко е явно от състоянието на двигателя. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Shubert Публикувано 11 Януари 2016 Доклад Share Публикувано 11 Януари 2016 Па според мен в случая двигателя е последния виновник. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
dimitarquattro Публикувано 12 Януари 2016 Автор Доклад Share Публикувано 12 Януари 2016 (Редактирано) Напълно подкрепям... Цитиране на предходно мнение! Редактирано 12 Януари 2016 от VBI Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
VBI Публикувано 12 Януари 2016 Доклад Share Публикувано 12 Януари 2016 (Редактирано) Реално ако всичко е наред по старт-дюзата и т-датчика, и не връща горивото в резервоара след по-дълъг престой, АСЕ/ААД и въобще механичния инжекцион пали от един оборот. Колкото е по-студено, по-лесно пали. Старт-дюзата пуска бензин директно във всмукателния колектор и запалването зависи само от нея. При ниски температури пуска гориво за няколко секунди и двигателя разчита само на нея. Времето е напълно достатъчно за да сработят „мерките и теглилките” на механичния инжекцион . Естествено свещите също трябва да да ОК. За да пали трудно сутрин обикновено проблема е във върнато гориво в резервоара (слагане на допълнителен възвратен клапан), скъсани кабели под гумения маншон на куплунга на старт-дюзата, неработещ т-датчик на ЕКУ-то, стари свещи, скъсан/сцепен гофриран маркуч на инжекциона, ниско налягане на бензиновата помпа. Има доста теми по въпроса и ако човек прочете малко ще намери от къде идва проблема. Редактирано 12 Януари 2016 от VBI Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
dimitarquattro Публикувано 12 Януари 2016 Автор Доклад Share Публикувано 12 Януари 2016 (Редактирано) Няма намиране ,човек ... тоест има намиране ,но просто трябва да се инвестират едни 700-800 лв,които нямам ,а и не ми се дават общо взето. Говорих с двама майстори от София (под моста Чавдар-САШО и Евелин) и ме посъветваха ,че няма смисъл . Майсторът ,при когото ходя в Стара Загора от самото начало ми го каза това,че много много трудно би се оправило това + големи инвестиции .. Цитиране на предходно мнение! Редактирано 13 Януари 2016 от VBI Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
veselin velchev Публикувано 12 Януари 2016 Доклад Share Публикувано 12 Януари 2016 Колкото е по-студено, по-лесно пали. Абсолютно. много много трудно би се оправило това + големи инвестиции .. Много трудно се оправя,защото трябва да се откачат няколко букси,да се вземе мултицета и да се направят няколко измервания.Или не му е ясно на майстора къде и какво да мери или не му се занимава.Друго си е да седнеш вътре на седалката със закачен компютър и да вземеш едни бързи 20-30лв. без даже и да отвориш капака на мотора. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
krassi_110 Публикувано 13 Януари 2016 Доклад Share Публикувано 13 Януари 2016 (Редактирано) Без инвестиции скоро няма да пали и работи тази кола както трябва,в друга тема ти бях написал човека в София който работи с мултицета и мозъка си по този двигател. Редактирано 13 Януари 2016 от krassi_110 Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
dimitarquattro Публикувано 14 Януари 2016 Автор Доклад Share Публикувано 14 Януари 2016 (Редактирано) Би ли го написал и тук ?! Цитиране на предходно мнение! Редактирано 14 Януари 2016 от VBI Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Recommended Posts
Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате
За да коментирате, трябва да имате регистрация
Създайте акаунт
Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!
Регистрация на нов акаунтВход
Имате акаунт? Впишете се оттук.
Вписване