Jump to content

Страничен удар в бордюр


Ubuntu

Recommended Posts

Здравейте Колеги,

 

миналата вечер по време на обилния снеговалеж реших да изкарам колата на разходка. Порадвах се на снега, подрифтирах малко на един паркинг (нямаше други коли и т.н) и точно преди да си тръгна от паркинга при последния дрифт ударих задно дясно колело в нисък бордюр. Удара не беше с голяма скорост - 10 - 15 км. но колата се носеше настрани.

 

Не можах да видя пустия бордюр понеже снега беше неутъпкан и всичко беше равно. След бруталния звук, който се чу видях единствено ударената джанта. На другия ден като изкарах колата от гаража забелязах, че има накъсващо виене като от лагера на главината. Започва от 30-км в час и при повишаване на скоростта се увеличава и честотата на виене.

 

Отскочих до един гумаджия, за да изправим джантата. Уж той твърдеше, че е само от нея. Изправихме я, но като тръгнах отново виенето си остана. Днес ходих до моя майстор за да огледаме за щети. На първо четене няма криви носачи и т.н, но ни направи впечатление, че това колело се движи малко по трудно. Огледахме и за крив диск, но диска е добре.

 

Имахме съмнение, че всичко продължава от кривата джанта и я разменихме, преди да предприемем смяна на лагера... но отново продължаваше виенето.

Придърпване на колата не съм установил и като цяло освен шума друга аномалия не се среща.

В четвъртък вкарвам колата в бокса за да сменим лагера и да видим оста. След това ще направя един реглаж за да проверя какво е положението.

Ако имате идеи от какво може да е : Ще се радвам на хелп

 

Забравих да спомена, че става въпрос за Audi A6 4F 3.0 Quattro

Редактирано от Ubuntu
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Много вероятно е лагера на главината да е заминал. Добре, че не си изкривил моста отзад.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Иди сега на реглаж да видиш дали е изкривена задницата, защото може да се наложи да купуваш носач или шенкел...

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Тази сутрин минах през Ади 95. Човека от сервиза каза, че има съвсем лека разлика, която е незначителна и ще се регулира с реглажа. Направи ми диагностика и каза да отида да сменя лагера и след това да направим реглаж-а, за да не правим повторна работа.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Хората си разбират от работата, доказали са се!

Дано да минеш само с лагер :zustimm:

Цитиране на предходно мнение!

Редактирано от VBI
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

колеги аз имам друг въпрос.. извинявам се че е в на колегата темата.. таа при мен същата вечер с обилния снеговалеж колата ми занесе и се одарих в бордюр.. разликата е че при мен е предна дясна стана.. забелязах че гумата ми е доста прибрана към купето /изместена назад/ волана трябва да го държа постоянно на ляво иначе колата дърпа на дясно.. за какво да се притеснявам?? не ми остава време да я закарам да я погледнат,, идеята ми е носач, шарнир, накрайник.. на някой дали се е случвало??

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Вероятно носач и шенкел. Гледам, че си от Асеновград, отиди на стенд точно на влизане в Пловдив, след надлеза в ляво при Людмил, Макскар сервиз, там ще стане ясно.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Карайте ги по-полека в снега, като е куатро все пак не мислете, че физиката е невалидна за него :)

От един глупав дрифт голяма беля може да си докарате.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване
  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    • Няма регистрирани потребители разглеждащи тази тема.
×
×
  • Create New...