Ubuntu Публикувано 19 Януари 2016 Доклад Share Публикувано 19 Януари 2016 (Редактирано) Здравейте Колеги, миналата вечер по време на обилния снеговалеж реших да изкарам колата на разходка. Порадвах се на снега, подрифтирах малко на един паркинг (нямаше други коли и т.н) и точно преди да си тръгна от паркинга при последния дрифт ударих задно дясно колело в нисък бордюр. Удара не беше с голяма скорост - 10 - 15 км. но колата се носеше настрани. Не можах да видя пустия бордюр понеже снега беше неутъпкан и всичко беше равно. След бруталния звук, който се чу видях единствено ударената джанта. На другия ден като изкарах колата от гаража забелязах, че има накъсващо виене като от лагера на главината. Започва от 30-км в час и при повишаване на скоростта се увеличава и честотата на виене. Отскочих до един гумаджия, за да изправим джантата. Уж той твърдеше, че е само от нея. Изправихме я, но като тръгнах отново виенето си остана. Днес ходих до моя майстор за да огледаме за щети. На първо четене няма криви носачи и т.н, но ни направи впечатление, че това колело се движи малко по трудно. Огледахме и за крив диск, но диска е добре. Имахме съмнение, че всичко продължава от кривата джанта и я разменихме, преди да предприемем смяна на лагера... но отново продължаваше виенето.Придърпване на колата не съм установил и като цяло освен шума друга аномалия не се среща.В четвъртък вкарвам колата в бокса за да сменим лагера и да видим оста. След това ще направя един реглаж за да проверя какво е положението.Ако имате идеи от какво може да е : Ще се радвам на хелп Забравих да спомена, че става въпрос за Audi A6 4F 3.0 Quattro Редактирано 19 Януари 2016 от Ubuntu Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
VBI Публикувано 19 Януари 2016 Доклад Share Публикувано 19 Януари 2016 Много вероятно е лагера на главината да е заминал. Добре, че не си изкривил моста отзад. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Ubuntu Публикувано 19 Януари 2016 Автор Доклад Share Публикувано 19 Януари 2016 Ами надявам се да не се е изкривил. Как мога да разбера със сигурност ? С реглаж ? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
kpematop Публикувано 19 Януари 2016 Доклад Share Публикувано 19 Януари 2016 Иди сега на реглаж да видиш дали е изкривена задницата, защото може да се наложи да купуваш носач или шенкел... Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Ubuntu Публикувано 19 Януари 2016 Автор Доклад Share Публикувано 19 Януари 2016 OK. Ще направя реглажа преди да сменя лагера. Къде правят качествен реглаж в Сф колеги? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
kpematop Публикувано 19 Януари 2016 Доклад Share Публикувано 19 Януари 2016 Ади95 на вагон ресторанта. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Ubuntu Публикувано 19 Януари 2016 Автор Доклад Share Публикувано 19 Януари 2016 Мерсаж! Ще споделя какво става след като посетя сервиза. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Ubuntu Публикувано 20 Януари 2016 Автор Доклад Share Публикувано 20 Януари 2016 Тази сутрин минах през Ади 95. Човека от сервиза каза, че има съвсем лека разлика, която е незначителна и ще се регулира с реглажа. Направи ми диагностика и каза да отида да сменя лагера и след това да направим реглаж-а, за да не правим повторна работа. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
kpematop Публикувано 20 Януари 2016 Доклад Share Публикувано 20 Януари 2016 Ако Илиан ти го е казал, значи е така. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
audi6644 Публикувано 20 Януари 2016 Доклад Share Публикувано 20 Януари 2016 (Редактирано) Хората си разбират от работата, доказали са се!Дано да минеш само с лагер Цитиране на предходно мнение! Редактирано 20 Януари 2016 от VBI Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Ubuntu Публикувано 23 Януари 2016 Автор Доклад Share Публикувано 23 Януари 2016 Смених го и проблема е решен! Сега остава само едно реглаж-че и готово! Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Mafiqta_94 Публикувано 23 Януари 2016 Доклад Share Публикувано 23 Януари 2016 колеги аз имам друг въпрос.. извинявам се че е в на колегата темата.. таа при мен същата вечер с обилния снеговалеж колата ми занесе и се одарих в бордюр.. разликата е че при мен е предна дясна стана.. забелязах че гумата ми е доста прибрана към купето /изместена назад/ волана трябва да го държа постоянно на ляво иначе колата дърпа на дясно.. за какво да се притеснявам?? не ми остава време да я закарам да я погледнат,, идеята ми е носач, шарнир, накрайник.. на някой дали се е случвало?? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
biturbo Публикувано 23 Януари 2016 Доклад Share Публикувано 23 Януари 2016 Вероятно носач и шенкел. Гледам, че си от Асеновград, отиди на стенд точно на влизане в Пловдив, след надлеза в ляво при Людмил, Макскар сервиз, там ще стане ясно. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Mafiqta_94 Публикувано 24 Януари 2016 Доклад Share Публикувано 24 Януари 2016 Добре благодаря за инфото Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Pagemakerboy Публикувано 24 Януари 2016 Доклад Share Публикувано 24 Януари 2016 Карайте ги по-полека в снега, като е куатро все пак не мислете, че физиката е невалидна за него От един глупав дрифт голяма беля може да си докарате. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Recommended Posts
Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате
За да коментирате, трябва да имате регистрация
Създайте акаунт
Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!
Регистрация на нов акаунтВход
Имате акаунт? Впишете се оттук.
Вписване