KrisoB4 Публикувано 25 Януари 2016 Автор Доклад Share Публикувано 25 Януари 2016 Дали . Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
audifanatic Публикувано 25 Януари 2016 Доклад Share Публикувано 25 Януари 2016 Гарант. Пиши във форуми със Stance насоченост Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
KrisoB4 Публикувано 26 Януари 2016 Автор Доклад Share Публикувано 26 Януари 2016 В неделя ще сменям пружините. Дано даде по добра визия Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
KrisoB4 Публикувано 30 Януари 2016 Автор Доклад Share Публикувано 30 Януари 2016 Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
okops Публикувано 30 Януари 2016 Доклад Share Публикувано 30 Януари 2016 Има разлика според мен, возията как ти се струва? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
KrisoB4 Публикувано 31 Януари 2016 Автор Доклад Share Публикувано 31 Януари 2016 Не съм сложил още предните само от зад на червени с спортни амортисьори . Търся ключ за амортисьора горе дето се отвива лагера !!! Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
NiGh7 Публикувано 12 Февруари 2016 Доклад Share Публикувано 12 Февруари 2016 В крайна сметка и аз да скоча с въпрос, червени пружини от Б3, ще паснат ли на Б4 без преправяния?П.П http://olx.bg/ad/sportni-pruzhini-audi-80-ID5MOCV.htmlЗа въпросните се отнася Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
vectra Публикувано 13 Февруари 2016 Доклад Share Публикувано 13 Февруари 2016 От б3 на б4 не пасват задните. В случая, обаче, тези ми се виждат, че са от б4. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
nikito_ko1 Публикувано 23 Февруари 2016 Доклад Share Публикувано 23 Февруари 2016 (Редактирано) На Б4-ката задните пружини в долния край на тарелката последната витка е по-малкаМежду другото дайте съветКарам Б4 комби дизел с няколко +++ по мотора и се клатушка цялата кола като гондола щом я сритамДали мога да мина тъничко само с някви спортни пружини?отпред амовете са газови двойно действащи а отзад можеби масленидайте идея как да я ЗАпрА таз кочинаАко някой има за продаване някво окачване нека пише на Л.С Редактирано 23 Февруари 2016 от nikito_ko1 Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
bagera979 Публикувано 26 Февруари 2016 Доклад Share Публикувано 26 Февруари 2016 на моята б4 тди, сложих предни пружини от купе с аце мотор, слезе доста ниско.Има по добра визия и залепна за асфалта, спря люшкането.Амовете ми също са газови.Носачите са с капачки по една тема на колега от форума,магарето е с усилени тампони.Държи се доста добре на пътя,но незнам как ще е с 200 коне, Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
KrisoB4 Публикувано 4 Март 2016 Автор Доклад Share Публикувано 4 Март 2016 (Редактирано) Колеги как се казва тоя тампон от пред на мотора дето ляга на маската че не мога да го открия никъде в нета да си го поръчам че моя воубще го няма там и се чудя защо ми скача двигатела :X ужаст !!! Редактирано 4 Март 2016 от KrisoB4 Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Vitcig Публикувано 4 Март 2016 Доклад Share Публикувано 4 Март 2016 (Редактирано) 8D0 199 339 P и си го търсиш Редактирано 4 Март 2016 от Vitcig Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
nikito_ko1 Публикувано 4 Март 2016 Доклад Share Публикувано 4 Март 2016 Ето какво се случи при мен като сложих зелени спортни пружини Weitec AU031VA Някой някакви идеи какво се случва и защо? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
krisaleks Публикувано 4 Март 2016 Доклад Share Публикувано 4 Март 2016 Кое ти е чудното? Сложил си спортни(твърди и къси) пружини, очакваш да се снижи и да е със същите характеристики като оригиналното ли? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
nikito_ko1 Публикувано 4 Март 2016 Доклад Share Публикувано 4 Март 2016 да очаквах да се снижи но не и да легне по коремочаквах по-твърдо возене, по ниско ниво на колата но... това неможе да се нарече окачване в момента /колкото поддава гумата толкова мърда и "окачването"/според теб какво друго трябва да се смени/направи? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
okops Публикувано 4 Март 2016 Доклад Share Публикувано 4 Март 2016 Може би да сложиш спортни амортисьори, на които се регулира твърдостта, Кони или Билщайн да кажем. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
krisaleks Публикувано 4 Март 2016 Доклад Share Публикувано 4 Март 2016 (Редактирано) От скоро се интересувам от Б3/4 и много не мога да кажа/предложа. НО това което съм пробвал за 1 месец и ми хареса еБилщайн Б6 и пружини айбах. Какво се получи при мен, преди да сменя пружините с айбаха колата беше с отвратително много вирната задница и нормална предница, а амортисьорите същите Билщайн Б6 резултата- Визия никаква, возия никаква всичко по пътя усещах и колата не ми харесваше как се управлява (може би защото съм свикнал на Рейндж Ровър- на възглавници). Сложих айбаха и първоначално бях отвратен, след това нещата улегнаха и ми харесва много- Стойка има с 15ки е за сега ама си я има, возията не е това което аз искам ама е добра, малките неравности не ги усещам много (не е лагерна количка ), поведението на пътя ми харесва доста. Точно какви са пружините не знам, айбах про кит черни. За теб не знам какво ще се получи, но може да е подобно, но може и да не е. Ти си комби с малко по- тежка задница и по- тежка предница заради мотора. Аз съм с Купе б4 асе. Редактирано 4 Март 2016 от krisaleks Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
nikito_ko1 Публикувано 4 Март 2016 Доклад Share Публикувано 4 Март 2016 Интересното при мен е че за втори път правя опит с тва окачване и резултата е един и същПредния път слагах някакви сини пружини и пак колата легна и опря в шоковите тампони и все едно съм заварил винкели отпред, помислих си че пружините /не им знаех марката/ са амортизирани, тотално омекнали или не подходящи за дизелСега тези с Митака ги гледахме по номер и си ги дават за 2,6/2,8 и дизел но... резултата е същия- ляга на шоковия тампон и все едно нямам амортизацияВъпроса е как тези пружини са карани на колата от която ги свалихме /бензининово Б4/ едва ли е било едва ли е било такава скръбПриемам всякакви съветип.с. Между другото така "тръшната" не е вярно къв старт прави а и точно за това искам да сложа това "спортно" окачване Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
KrisoB4 Публикувано 4 Март 2016 Автор Доклад Share Публикувано 4 Март 2016 Амортисьорите са тинстандартни нали заради това е така Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
bagera979 Публикувано 4 Март 2016 Доклад Share Публикувано 4 Март 2016 Потърси и по къси амортисьори, моята е горе долу така Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
nikito_ko1 Публикувано 4 Март 2016 Доклад Share Публикувано 4 Март 2016 По-къс амортисьор? имаш в предвид друг пълнител с по-къс стержен? и сегашния ми амортисьор се прибира до доло и по никакъв начин е ограничава хода/стержена се прибира в макверсона и стърчи само резбата за гайката/ така че... май ще трябват койловъриИЛИ колегата Митака да прави пак "врътки" на струга за повдигане на долните тарелкието кво се случва15мм в свободно положениескоби не са ми нужнибахти ташака Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
KrisoB4 Публикувано 4 Март 2016 Автор Доклад Share Публикувано 4 Март 2016 Тоя тампон от голф ли е Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
bagera979 Публикувано 4 Март 2016 Доклад Share Публикувано 4 Март 2016 Сега схванах,при мен не е така,имам малко работен ход Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
vaisa83 Публикувано 4 Март 2016 Доклад Share Публикувано 4 Март 2016 И аз съм минал по този път със свалянето на колата,но беше доста отдавна.От начало бях с двойно действащ Билщайн и оригинални пружини,но визията не ми харесваше и се здобих със спортни пружини Апекс(жълти) които свалиха колата до желаната от мен височина.След известно каране не ми допадна и возията понеже не беше достатачно твърдо(въпрос на вкус)и реших да сменя и амортисьорите които бяха и поостарели.Взех газови 2но действащи на Боге(турбо спорт)модела,но и с тях не ми хареса возията все още беше мека.Прес това време съм пробвал и с други пружини,но проблема не беше в тях.След няма и 2к км.с Богето си поръчах от Германия ФК амортисьори и пружини които направиха колата невероятно устойчива и визуално красива.След 6г.каране амортисьорите се попредадоха и ги замених миналата година с Та техникс които излязоха малко по меки,но возията ме устройва за сега.Това става въпрос за Ауди Купе на предно.Според мен спортните пружи си искат задължително спортни амортисьори,но може да се комбинират и с по висок клас обикновенни амортисьори за да е малко по мека возията.И аз да добавя че Митака е пробвал возията и на ФК и на Та техникс. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
KrisoB4 Публикувано 5 Март 2016 Автор Доклад Share Публикувано 5 Март 2016 Зелените пружини са най меки заради това така ляга . Смени ги с жълти , червени , или лилави. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Recommended Posts
Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате
За да коментирате, трябва да имате регистрация
Създайте акаунт
Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!
Регистрация на нов акаунтВход
Имате акаунт? Впишете се оттук.
Вписване