becinko Публикувано 23 Януари 2016 Доклад Share Публикувано 23 Януари 2016 (Редактирано) Здравейте колеги, ситуацията е следната. Лятото си загубих ключа за колата. Очаквах, че имам имобилайзер и ще трябва да си правя нова ампула. Имам ключ без ампула, пробвах без ампула и колата взе, че запали.Имобилайзера само мигаше, но колата си палеше. След известно време правих разни ремонти и забравих за закача кутийката на имобилайзера, лампата спря да мига колата продължи да си пали и си карах така, без никаква ампула в ключа. Превантивно си закупих ключалки, ключове, кутийка за имобилайзер и всичко необходимо да подменя цялата система. Поради липса на време тази подмяна така и не се осъществяваше... Днес се прояви проблем, който напомня проблемен имобилайзер. Колата пали и гасне. След откачане на клемата на акумулатора за няколко минути пали и няма проблеми до следващото загасяне. Това, което мисля да направя е да закача "новата" кутийка, която имам и да извадя нейната си ампула и да я сложа в моя ключ, въпроса е как се адаптира този имобилайзер към ЕКУ-то. Дали да следвам тези инструкции за Имо 1 : http://wiki.ross-tech.com/wiki/index.php/Immobilizer_I_ECU_Swapping Или тези, който са за Имо 2: http://www.ross-tech.com/vag-com/cars/immobilizer2.html Някой ако има други идеи, които не са свързани с имобилайзера, ще се радвам да ги сподели.Поздрави! Все повече си мисля, че съм с Immo 1, обаче как да си изкарам пина е въпроса ако съм с него.Колата е 1997 год първа регистрация, значи е 1996 (най-първите с ръбатите копчета на климатроника и матовите махагонови лайсни) Редактирано 23 Януари 2016 от becinko Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
autorazsipnik Публикувано 23 Януари 2016 Доклад Share Публикувано 23 Януари 2016 Инструкциите за иммо 1 ще ти трябват.С VAG Tacho ще можеш да изкараш пин-а. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
becinko Публикувано 23 Януари 2016 Автор Доклад Share Публикувано 23 Януари 2016 Пина е в самата кутйика ли?Sent from my iPhone using Tapatalk Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
ru6 Публикувано 24 Януари 2016 Доклад Share Публикувано 24 Януари 2016 (Редактирано) Така ,както го описваш проблема е възможно предния собственик да е изолирал имобилайзера и да е сложил емулатор . Ако всичко е оригинално е невъзможно да пали колата при откачане на буксата на имобилайзера ,защото К-линията от компютъра първо минава през имото и от там получава разрешение за палене. Има и вариант да е сменяно таблото с ново ,където имобилайзера е в таблото и кутийката да не е била свързана но и тогава не може да запали без ампула. Трябва да огледаш инсталацията зад таблото и около кутийката на имобилайзера за интервенции а също и отпред в кутията на компютъра или дай снимки. Редактирано 24 Януари 2016 от ru6 Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
becinko Публикувано 26 Януари 2016 Автор Доклад Share Публикувано 26 Януари 2016 Оказа се, че някой е пипал чипа с паметта на имобилайзера, който се намира в ЕКУ-то. Въпросния файл се е сбозал, смениха ми го с друг уж по-сигурен, сиреч наново ми изолираха имобилайзера и вече няма ядове. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
veni72 Публикувано 31 Януари 2016 Доклад Share Публикувано 31 Януари 2016 Колеги,помагайте!Светна ми лампата на имобилайзера или по-точно-не изгасва!Колата си пали без проблем с всички ключове,грешки не показва.От какво може да е и как да го оправя?Благодаря предварително! Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
becinko Публикувано 31 Януари 2016 Автор Доклад Share Публикувано 31 Януари 2016 Не може да свети и да няма грешка. Да не четеш само моторния компютър с вагкома?Sent from my iPhone using Tapatalk Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
pitbul4e Публикувано 12 Април 2022 Доклад Share Публикувано 12 Април 2022 На 31.01.2016 г. at 14:53, veni72 написа: Колеги,помагайте!Светна ми лампата на имобилайзера или по-точно-не изгасва!Колата си пали без проблем с всички ключове,грешки не показва.От какво може да е и как да го оправя?Благодаря предварително! И при мен е така! Има ли някакво решение? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
railfan Публикувано 13 Април 2022 Доклад Share Публикувано 13 Април 2022 Прочети я с диагностика - има грешка. Най - вероятно имобилайзера е “лекуван” и реално го няма щом колата пали без проблеми въпреки лампата. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
pitbul4e Публикувано 13 Април 2022 Доклад Share Публикувано 13 Април 2022 Няма грешки. Таблото е Jaeger с малкия фис. Предполагам,че съм с immo2 ауди а4 б5 2000г дизел. Във VCDS в модул 17-instrument cluster в канал 023 /2 (второ поле transponder status) ми изписва "0" (1 = YesTransponder in key is locked. Key can no longer be adapted to a different Immobilizer System.0 = NoTransponder in key is not locked. Key has not yet been adapted to Instrument Cluster(new replacement key) Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
audi+ Публикувано 13 Април 2022 Доклад Share Публикувано 13 Април 2022 Преди 19 часа, pitbul4e написа: Има ли някакво решение? Предполагам ,че има. Става с кабел VAG K+CAN COMMANDER ,който активира и деактивира имобилайзера . След това трябва да обучиш ключа , ако не се получи сменяш транспордера в ключа с нов и пак го обучаваш.Другия вариант е автоключар. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
pitbul4e Публикувано 17 Април 2022 Доклад Share Публикувано 17 Април 2022 Оправих я,адаптирах наново ключовете! Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Recommended Posts
Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате
За да коментирате, трябва да имате регистрация
Създайте акаунт
Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!
Регистрация на нов акаунтВход
Имате акаунт? Впишете се оттук.
Вписване