Jump to content

Странен проблем с имобилайзер А4 Б5


becinko

Recommended Posts

Здравейте колеги, ситуацията е следната. Лятото си загубих ключа за колата. Очаквах, че имам имобилайзер и ще трябва да си правя нова ампула. Имам ключ без ампула, пробвах без ампула и колата взе, че запали.

Имобилайзера само мигаше, но колата си палеше. След известно време правих разни ремонти и забравих за закача кутийката на имобилайзера, лампата спря да мига колата продължи да си пали и си карах така, без никаква ампула в ключа. Превантивно си закупих ключалки, ключове, кутийка за имобилайзер и всичко необходимо да подменя цялата система. Поради липса на време тази подмяна така и не се осъществяваше...

 

Днес се прояви проблем, който напомня проблемен имобилайзер. Колата пали и гасне. След откачане на клемата на акумулатора за няколко минути пали и няма проблеми до следващото загасяне.

 

Това, което мисля да направя е да закача "новата" кутийка, която имам и да извадя нейната си ампула и да я сложа в моя ключ, въпроса е как се адаптира този имобилайзер към ЕКУ-то. 

 

Дали да следвам тези инструкции  за Имо 1 : http://wiki.ross-tech.com/wiki/index.php/Immobilizer_I_ECU_Swapping

 

Или тези, който са за Имо 2: http://www.ross-tech.com/vag-com/cars/immobilizer2.html

 

Някой ако има други идеи, които не са свързани с имобилайзера, ще се радвам да ги сподели.

Поздрави!

 

Все повече си мисля, че съм с Immo 1, обаче как да си изкарам пина е въпроса ако съм с него.
Колата е 1997 год първа регистрация, значи е 1996 (най-първите с ръбатите копчета на климатроника и матовите махагонови лайсни)

Редактирано от becinko
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Така ,както го описваш проблема е възможно предния собственик да е изолирал имобилайзера и да е сложил емулатор . Ако всичко е оригинално е невъзможно да пали колата при откачане на буксата на имобилайзера ,защото К-линията от компютъра първо минава през имото и от там получава разрешение за палене.

   Има и вариант  да е сменяно таблото с ново ,където имобилайзера е в таблото и кутийката да не е била свързана но и тогава не може да запали без ампула.

    Трябва да огледаш инсталацията зад таблото и около кутийката на имобилайзера за интервенции а също и отпред в кутията на компютъра или дай снимки.

Редактирано от ru6
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Оказа се, че някой е пипал чипа с паметта на имобилайзера, който се намира в ЕКУ-то. Въпросния файл се е сбозал, смениха ми го с друг уж по-сигурен, сиреч наново ми изолираха имобилайзера и вече няма ядове.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Колеги,помагайте!
Светна ми лампата на имобилайзера или по-точно-не изгасва!Колата си пали без проблем с всички ключове,грешки не показва.От какво може да е и как да го оправя?
Благодаря предварително!

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • 6 years later...
На 31.01.2016 г. at 14:53, veni72 написа:

Колеги,помагайте!
Светна ми лампата на имобилайзера или по-точно-не изгасва!Колата си пали без проблем с всички ключове,грешки не показва.От какво може да е и как да го оправя?
Благодаря предварително!

И при мен е така!

Има ли някакво решение?

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Прочети я с диагностика - има грешка. Най - вероятно имобилайзера е “лекуван” и реално го няма щом колата пали без проблеми въпреки лампата.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Няма грешки. Таблото е Jaeger с малкия фис. Предполагам,че съм с immo2 ауди а4 б5 2000г дизел.

Във VCDS в модул 17-instrument cluster в канал 023 /2 (второ поле transponder status) ми изписва "0" (1 = Yes
Transponder in key is locked. Key can no longer be adapted to a different Immobilizer System.
0 = No
Transponder in key is not locked. Key has not yet been adapted to Instrument Cluster
(new replacement key)

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Преди 19 часа, pitbul4e написа:

Има ли някакво решение?

Предполагам ,че има. Става с кабел  VAG K+CAN COMMANDER ,който активира и деактивира имобилайзера . След това трябва да обучиш ключа , ако не се получи сменяш транспордера в ключа с нов и пак го обучаваш.Другия вариант е автоключар.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване
  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    • Няма регистрирани потребители разглеждащи тази тема.
×
×
  • Create New...