Bukmop19 Публикувано 26 Януари 2016 Доклад Share Публикувано 26 Януари 2016 (Редактирано) Много теми има изписани за клапи, термозащити и т.н. , но моят проблем е следния: Вентилатора първоначално издаваше странни звуци, но си въртеше. В последствие не се включваше въобще и при шофиране при раздрусване на колата тръгваше вентилатора. От 2 дни вече въобще не тръгва. Реших че е от вентилатора, смених го и пак не работеше. Термозащитата (онази странна плочка със съпротивленията за различните скорости на вентилатора) явно се е прецакала (Лошото е че на защитата не се четът вече надписите та... Някой знае ли с какви характеристики е за да я сменя ? ), но не е проблем понеже 4 степен не минава през плочката. 2-та кабела към вентилатора ги свързах с крушка и като включа 4та степен си светва крушката. Проверил съм всички бушони и са здрави. Мислех че врътката за степените прави проблеми, но крушката си свети... Или вентилатора който е нов за мен, но иначе е на старо не работи или проблема не е там... Някакви идеи какво друго да проверя ? Редактирано 26 Януари 2016 от Bukmop19 Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Bukmop19 Публикувано 26 Януари 2016 Автор Доклад Share Публикувано 26 Януари 2016 Да обновя информацията, моят вентилатор го разфасовах та изкарах четките и са много зле... А 2рият вентилатор, който купих и отново не тръгва не мога да го отворя да го видя в какво състояние е ... ротора няма какво да се направи май май, но поне четките мисля да сменя.. въпроса е къде да намеря такива четки ... (в София) Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
jordanik Публикувано 26 Януари 2016 Доклад Share Публикувано 26 Януари 2016 (Редактирано) На ъгъла на Раковска и Сливница/Сточна гара/ има няколко магазина/работилници/,в които има четки,втулки и цели ротори за всякакви вентилаторчета.Отиваш с твоето и или си взимаш части и го ремонтираш сам,или го оставяш и го взимаш ремонтирано с гаранция. Редактирано 26 Януари 2016 от jordanik Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Bukmop19 Публикувано 26 Януари 2016 Автор Доклад Share Публикувано 26 Януари 2016 Благодаря Ще проверя там Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Bukmop19 Публикувано 27 Януари 2016 Автор Доклад Share Публикувано 27 Януари 2016 А можете ли да ми кажете характеристиките на термозащитата за да я сменя ? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Даньо.Иван Публикувано 27 Януари 2016 Доклад Share Публикувано 27 Януари 2016 (Редактирано) Извинявам се ,че ползвам темата на колегата. Искам да попитам моторче(вентилатор) от Голф 3 става ли на Ауди. Редактирано 27 Януари 2016 от Даньо.Иван Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
DZVER Публикувано 27 Януари 2016 Доклад Share Публикувано 27 Януари 2016 Извинявам се ,че ползвам темата на колегата. Искам да попитам моторче(вентилатор) от Голф 3 става ли на Ауди.Така зададен въпрос няма верен отговор!Няколко вида са,ще трябва номер за да се рабере дали са еднакви. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Даньо.Иван Публикувано 27 Януари 2016 Доклад Share Публикувано 27 Януари 2016 Голфовото е BOSCHDPD 12 V 3 137 020 0211H1 819 021А моето не го знам, но колата е Б4 АБК. 93 година. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
ilian_1 Публикувано 27 Януари 2016 Доклад Share Публикувано 27 Януари 2016 Имам такъв работещ вентилатор от Б4 който му трябва да пише Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Bukmop19 Публикувано 27 Януари 2016 Автор Доклад Share Публикувано 27 Януари 2016 Моят проблем се оказа както и предполагах, вентилатора. Скъсана намотка и така и така се прави сменени четки и до колкото разбрах са ми изгладили ротора понеже е имал леко задиране. Одрусаха ме 30лв, но вентилатора ми е като нов Сега вече ми остана проблема с това че работи само на 4 степен, трябва да сменя термозащитата ( за която търся с какви характеристики е ) и евентуално самата врътка има проблем понеже е отчупена част от пластмасата. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
veselin velchev Публикувано 27 Януари 2016 Доклад Share Публикувано 27 Януари 2016 http://audibg.com/forum/index.php?showtopic=103749 Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Bukmop19 Публикувано 27 Януари 2016 Автор Доклад Share Публикувано 27 Януари 2016 (Редактирано) Знам за въпросната тема, но не намерих характеристиките на термозащитата, а на моята не си личат въобще Цитиране на предходно мнение! Редактирано 28 Януари 2016 от VBI Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Bukmop19 Публикувано 27 Януари 2016 Автор Доклад Share Публикувано 27 Януари 2016 В момента разглеждам врътката за степените колко бързо да върти вентилатора на парното. Установих че не пластините са проблем, а пластмасовата част която побутва пластините Самата пластмаса има вдлъбнатини и по този начин пластинките не се повдигат до където трябва като се върти врътката... Сега се опитвам да възстановя пластмасовата част Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Bukmop19 Публикувано 28 Януари 2016 Автор Доклад Share Публикувано 28 Януари 2016 Термозащитата е 216 градуса Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Chitatelia Публикувано 28 Януари 2016 Доклад Share Публикувано 28 Януари 2016 Ето това е проблема на ключа. Главата на нитчетата се чупи с времето и те отпускат. След което пластинките не контактуват. И имаш само 4та степен. Аз го побългарих ето така. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Bukmop19 Публикувано 28 Януари 2016 Автор Доклад Share Публикувано 28 Януари 2016 Супер Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Bukmop19 Публикувано 28 Януари 2016 Автор Доклад Share Публикувано 28 Януари 2016 А как решавате проблема с превъртащите врътки ? Не мисля че е добра идея да ги лепя защото ако се наложи да се сваля панела... няма как... Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
DZVER Публикувано 29 Януари 2016 Доклад Share Публикувано 29 Януари 2016 Голфовото е BOSCHDPD 12 V 3 137 020 0211H1 819 021А моето не го знам, но колата е Б4 АБК. 93 година.Не са еднакви. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Chitatelia Публикувано 29 Януари 2016 Доклад Share Публикувано 29 Януари 2016 А как решавате проблема с превъртащите врътки ? Не мисля че е добра идея да ги лепя защото ако се наложи да се сваля панела... няма как... Набутай някаква хартийка. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Даньо.Иван Публикувано 30 Януари 2016 Доклад Share Публикувано 30 Януари 2016 Не са еднакви.И кое по точно не им е еднакво? Като изключим единствено само буксите.Тази сутрин монтирах Голфовото и смея да твърдя ,че са абсолютно еднакви . Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Recommended Posts
Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате
За да коментирате, трябва да имате регистрация
Създайте акаунт
Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!
Регистрация на нов акаунтВход
Имате акаунт? Впишете се оттук.
Вписване