valio2686 Публикувано 26 Януари 2016 Доклад Share Публикувано 26 Януари 2016 Здравеите колеги.Какво мислите за такова почистване при помпа дюза,дали има ефект.Гледал сам и други клипчета,които използват продукта на лики моли. http://xenum.expertoils.com/index.php?id_product=25&controller=product Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Deyan Stoyanov Публикувано 26 Януари 2016 Доклад Share Публикувано 26 Януари 2016 http://xenum.expertoils.com/index.php?id_product=21&controller=productToва е много по добро опитвал съм и останах доволен Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
valio2686 Публикувано 29 Януари 2016 Автор Доклад Share Публикувано 29 Януари 2016 Благодаря за помоща,вече се оправих.Темата може да бъде изтрита. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
parconi Публикувано 30 Януари 2016 Доклад Share Публикувано 30 Януари 2016 (Редактирано) Няма да е лошо все пак да споделиш как си реши проблема,форума е създаден с подобна цел. Цитиране на предходно мнение! Редактирано 30 Януари 2016 от VBI Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
valio2686 Публикувано 31 Януари 2016 Автор Доклад Share Публикувано 31 Януари 2016 (Редактирано) Точно по описания начин на клипчето кадето съм дал линк по горе,само че със лики моли за почистване на дюзи.Едно шишенце е от 500 милилитра е. Редактирано 31 Януари 2016 от valio2686 Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
SCHwabata Публикувано 8 Февруари 2016 Доклад Share Публикувано 8 Февруари 2016 (Редактирано) Благодаря за помоща,вече се оправих. Колега, усещаш ли някаква разлика ? И черна ли стана сместа при теб, както в клипчето ? Някой друг, дали е правил такова прочистване, да сподели опит П.П. ето едно клипче, как става при помпа-дюзата с охладител за обратното гориво. Редактирано 8 Февруари 2016 от SCHwabata Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Buddah Публикувано 8 Февруари 2016 Доклад Share Публикувано 8 Февруари 2016 Аз съм правил. Имаше промяна в цвета на течността, но не потъмня чак толкова. Стойностите на компенсацията на празен ход поспаднаха, но не съм забелязал някаква особена разлика в работата на дфегателя. Не съм имал проблеми преди това. Направих процедурата по-скоро от любопитство. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
valio2686 Публикувано 9 Февруари 2016 Автор Доклад Share Публикувано 9 Февруари 2016 При мене доста потъмня течноста,засега колата пали много по лесно и стана по пъргава в ниските обороти.Аз по скоро го направих защото имам едно поклащане на мотора когато загрее колата,но това не се оправи.Иначе колата работи много равномерно но загрее ли започва да го прави. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
SCHwabata Публикувано 9 Февруари 2016 Доклад Share Публикувано 9 Февруари 2016 Благодаря за информацията Ще направя процедурата и аз в скоро време. Иначе това, трябва да търся, нали? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
valio2686 Публикувано 9 Февруари 2016 Автор Доклад Share Публикувано 9 Февруари 2016 Да точно това е,и цената е много добра. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Vga92 Публикувано 11 Февруари 2016 Доклад Share Публикувано 11 Февруари 2016 Какъв е редът на действието, че нещо не схванах, мисля и аз да го пробвам Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
pegere Публикувано 11 Февруари 2016 Доклад Share Публикувано 11 Февруари 2016 На първия линк който е дал автора на темата се вижда доста подробно каква е процедурата Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
SCHwabata Публикувано 17 Февруари 2016 Доклад Share Публикувано 17 Февруари 2016 (Редактирано) Такаа, вчера имах време и направих процедурата. Ще разясня малко за колегите, на които им предстои, чисто информативно. Необходимите неща са:- Разтвор на промиване на дюзи/разпръсквачи. (аз ползвах Liqui Moly, като колегата valio2686 )- За предпочитане стъклен съд над 500мл., защото към края разтвора се нагорещява доста. При мен чак, почна пара да се вдига - Едно малко маркуче, около 25-30см. с вътрешен диаметър 8мм. За свързване на двата края на горивния филтър.- Прозрачен маркуч с външен диаметър 8мм. Аз взех 2м. и го отрязах на две по 1м.- Филтърче за дизел, за прочистване на разтвора който влиза в дюзите. Взех на Hengst, 2.50лв. Ето една снимка от процеса: 500-те мл. свършиха за около 20 мин. Много го гълташе при форсирането Като цяло, накрая течността не се промени значително като цвят, но на дъното на буркана се забелязваха едни ситни черни точки. По филтърчето също се бяха полепили няколко такива. А очаквах да почернее предвид почти 300 000км. на колата. Предполагам това е нагар Прилагам и две снимки на работата на дюзите преди и след процедурата. Разлика в стойностите няма. Това което усещам аз е една идея повече тяга между 1000-1600 оборота и една идея по-тих/мазен двигател при работа на място. До колко това е внушение обаче, не знам Преди промивката: След промивката: Поздрави Редактирано 17 Февруари 2016 от SCHwabata Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Buddah Публикувано 17 Февруари 2016 Доклад Share Публикувано 17 Февруари 2016 Затварянето на кръга до филтъра може да се избегне като се извади бушона на подкачащата помпа Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
loshdancho Публикувано 17 Февруари 2016 Доклад Share Публикувано 17 Февруари 2016 С една дума: Пенкелер...Ама маркетинга си върши работата и печалбата си върви, а грешно дадените пари... няма кой да ги върне. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Бат Сашо Публикувано 18 Февруари 2016 Доклад Share Публикувано 18 Февруари 2016 "Преди" и "след" практически няма съществена разлика, даже преди по-добре изглежда. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Recommended Posts
Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате
За да коментирате, трябва да имате регистрация
Създайте акаунт
Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!
Регистрация на нов акаунтВход
Имате акаунт? Впишете се оттук.
Вписване