Jump to content

Почистване на дюзи


valio2686

Recommended Posts

Здравеите колеги.Какво мислите за такова почистване при помпа дюза,дали има ефект.Гледал сам и други клипчета,които използват продукта на лики моли.

 

http://xenum.expertoils.com/index.php?id_product=25&controller=product

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Няма да е лошо все пак да споделиш как си реши проблема,форума е създаден с подобна цел.

Цитиране на предходно мнение!

Редактирано от VBI
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Точно по описания начин на клипчето кадето съм дал линк по горе,само че със лики моли за почистване на дюзи.Едно шишенце е от 500 милилитра е.

Редактирано от valio2686
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • 2 weeks later...

Благодаря за помоща,вече се оправих.

 

Колега, усещаш ли някаква разлика ? И черна ли стана сместа при теб, както в клипчето ?

 

Някой друг, дали е правил такова прочистване, да сподели опит  :rolleyes:

 

 

П.П. ето едно клипче, как става при помпа-дюзата с охладител за обратното гориво.

 

 

Редактирано от SCHwabata
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Аз съм правил. Имаше промяна в цвета на течността, но не потъмня чак толкова. Стойностите на компенсацията на празен ход поспаднаха, но не съм забелязал някаква особена разлика в работата на дфегателя. Не съм имал проблеми преди това. Направих процедурата по-скоро от любопитство.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

При мене доста потъмня течноста,засега колата пали много по лесно и стана по пъргава в ниските обороти.Аз по скоро го направих защото имам едно поклащане на мотора когато загрее колата,но това не се оправи.Иначе колата работи много равномерно но загрее ли започва да го прави.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Такаа, вчера имах време и направих процедурата. Ще разясня малко за колегите, на които им предстои, чисто информативно.

 

Необходимите неща са:
- Разтвор на промиване на дюзи/разпръсквачи. (аз ползвах Liqui Moly, като колегата valio2686 )

- За предпочитане стъклен съд над 500мл., защото към края разтвора се нагорещява доста. При мен чак, почна пара да се вдига  :hilezh:  

- Едно малко маркуче, около 25-30см. с вътрешен диаметър 8мм. За свързване на двата края на горивния филтър.

- Прозрачен маркуч с външен диаметър 8мм. Аз взех 2м. и го отрязах на две по 1м.

- Филтърче за дизел, за прочистване на разтвора който влиза в дюзите. Взех на Hengst, 2.50лв.

 

Ето една снимка от процеса:

12716129_887116661401386_739795896380334

 

 

500-те мл. свършиха за около 20 мин. Много го гълташе при форсирането  :hilezh:

Като цяло, накрая течността не се промени значително като цвят, но на дъното на буркана се забелязваха едни ситни черни точки. По филтърчето също се бяха полепили няколко такива. А очаквах да почернее предвид почти 300 000км. на колата. Предполагам това е нагар  :nixweiss:

Прилагам и две снимки на работата на дюзите преди и след процедурата. Разлика в стойностите няма. 

Това което усещам аз е една идея повече тяга между 1000-1600 оборота и една идея по-тих/мазен двигател при работа на място. До колко това е внушение обаче, не знам :hilezh:  

 

 

Преди промивката:
10351019_887116641401388_643404570804798

 

След промивката:
12744280_887116634734722_583513781676441

 

 

Поздрави :bia:

Редактирано от SCHwabata
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

С една дума: Пенкелер...

Ама маркетинга си върши работата и печалбата си върви, а грешно дадените пари... няма кой да ги върне.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване
  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    • Няма регистрирани потребители разглеждащи тази тема.
×
×
  • Create New...