Georgiiii Публикувано 13 Април 2016 Автор Доклад Share Публикувано 13 Април 2016 Междувременно намерих време и сложих педала на спирачката. На снимката много ясно се вижда от кой край е "ухото" под педала. Също така ми е много приятно да си видя педалите неизтъркани... нови. Това е едно от малкото неща в колата, които като цяло са много евтини и достъпни.( като изключим факта че колегата ми ги подари ) но и без ухото всеки може да си ги направи в тях за 5 минути и 5 лв..образно казано. Първоначално се помъчих да го гложа но е много твърд и не може да влезе...помърих с часовникарска отвертка отдолу но не стана. После ми дойде на ум - влючих сешоара за коса и го нагрях за минута-две - и като чорап го надянах..после няма мърдане Мерси колега Emilion за дарението. Педала на газта се сваля елементарно и той и се слага новия като отгоре се закачи жилото на газта Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Georgiiii Публикувано 16 Април 2016 Автор Доклад Share Публикувано 16 Април 2016 Колеги вие с нормалните крушки ли сте в кабината? До сега бях с една китайска много измислена LED крушка, която премигва, защото има 3-4 изгорели диода. По принцип оригиналната крушка ми е много жълта и се виждаше много слабо но достига по-надалеч в купето. Сигурно знаете разликата между ЛЕД и крушка с нажежаема жичка. Недостатъците на ЛЕД (освен че е за 5 стотинки и след седмица почва да примигва) е че свете много бяла светлина и не мори очите но светлината не се разпространява по същич начин. Та намерих този ЛЕД филипс на картинката, който е само с 1 голям диод вместо 12 малки и свети една идеа по-жълто, но много по-мека светлина от евтината ЛЕД лампа. Нещо средно между нормалната крушка и еветиния ЛЕД. Много съм доволен как свети навсякъде в купето. Де да беше с 2 големи диода, но и така е добре СТАРАТА КРУШКА НОВАТА КРУШКА Ето и резултата. Разбира се с примитивната ми фото техника въобще не се вижда дори подобно на както е на живо Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Georgiiii Публикувано 23 Април 2016 Автор Доклад Share Публикувано 23 Април 2016 Колеги в момента колата ми се движи много добре. Дърпа силно и двигателя работи идеално. Дано всичко да си остане така. Сминих масло на 500 мили два пъти и третия път го смених на 1000 мили. За сега съм решил да я покарвам повечко. Тя е кола да се кара, няма да я пазя в епруветка. Скоро съм предвидил да оправя дросела като махна рестрикцията. Взех един резервен ключ за всеки случай. Оригиналните 3 ключа които имах станаха два но нали с кражбата на колата ми откраднаха и топката с ключовете та добре че тогава карах с резервния ключ да си пазя оригиналния. Та ето сега добавям загубата. Относно филтъра - до сега карах с K&N панелен филтър с висок поток на въздуха. Смених си го с оригинален филтър на Ауди. Причината - Имаше едни тестове в щатските сайтове на различни филтри за този размер и най-добрия от гледна точка на въздушен поток беше K&N , но той не е отличен във филтрацията за разлика от хартиения но е с 8 пъти по-малка филтрираща площ. Тествани бяха и поне още 5-6 различни марки включелно и оригиналния. Това са показанията за потока въздух K&N: 732CFM (521 miles) AUDI: 728CFM (0 miles) MANN:678CFM (0 miles) MAHLE: 662CFM (0 miles) FRAM: 622CFM (0 miles) PUROLATOR: 618CFM (0 miles) Та ето ме и мен слагайки оригинален филтър за 20 лева, произведен в Босна.. Дано да е наред Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Georgiiii Публикувано 11 Май 2016 Автор Доклад Share Публикувано 11 Май 2016 Колеги отново имам разни неща да стават около Албена При мен дойде и мина сезона на полените. Време дойде за смяна на филтъра за купето. По принцип до сега бях с филтър с активен въглен на MANN но реших да сложа оригинален филтър.. Поръчах си филтър с номер 8А0 819 439 B но дойде 8А0 819 439 А. Разликата между двата е, че А-то е нормален хартиен филтър а В-то е с активен въглен. Обадих се и казах за грешката.. че не могат да ме минават така. Хартиения струва $10 а въглена е $18 Сравнени един с друг разликата е огромна. Хартиения е супер лекичък, а другия е няколко пъти по-тежък. Но пък хартиения е много стегнат и пасва идеално в леглото. Въглена е доста по-мек и краищата са му като отрязани.. За моя изненада хартиения е правен в Словения а въглена в Германия. Тук немците са се поизложили малко. Досегашния ми МАНН имаше стегнати краища точно като хартиения и едно дунапренче като гарнитурка. Както и да е - пасва си добре и си дишам чист въздух ю Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Georgiiii Публикувано 12 Май 2016 Автор Доклад Share Публикувано 12 Май 2016 Един друг малък детайл който ме дразнеше беше лепенката "АЛАРМ" на задните стъкла. Малко са избелели и им е опадал цвета. Свалят се чрез леко нагряване и с един специален препарат за сваляне на лепенки Първия път залепих едната лепенка ОК, но за втората свалих тавана да мога да бръкна отгоре...Залепих я и стана добре. По едно време осъзнах че при свалянето ан тавана стъклата падат с няколко см... и един вид съм ги залепил на друго ниво... Ей бати... Купих още 3 нови да имам 1 за резерва и ги лепнах на следващата седмица. Новите лепенки Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
esox hunter Публикувано 12 Май 2016 Доклад Share Публикувано 12 Май 2016 Тук в БГ, ако някой опре чак до лепенките, ще го призная Баси и нивата си достигнал Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Georgiiii Публикувано 17 Май 2016 Автор Доклад Share Публикувано 17 Май 2016 Колега, просто е въпрос на приоритет. При мен всичко е важно, но най-вече нещата, които лично ме дразнят си ги подновявам. После само аз си ги гледам и си ги знам, че са нови и се радвам много на колата Преди време си сложих и ново казанче за хидравличната течност с нов филтър. Цвета му е съвсем свеж. Казанчето е оригинално от традишън шопа. Цвета е по-светъл предполагам защото на оригиналното на колата от горещината и годините се е затъмнило и много ме дразни. Само с почистване няма да мине Филтърчето си дойде с казанчето. То всъщност е важното Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
diabol Публикувано 19 Май 2016 Доклад Share Публикувано 19 Май 2016 Страхотно се получава.Поздравления за амбицията, времето и труда, които влагаш в тази кола Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Georgiiii Публикувано 23 Май 2016 Автор Доклад Share Публикувано 23 Май 2016 (Редактирано) Мерси за подкрепата Ето и една снимка на двигателното помещение. ( Може малко да се почисти) Благодарение на един колега от форума се сдобих с тези лепенки за индикация на смяна на масло и консумативи. Сега ми е много по-лесно да видя кога и какво масло съм сменял и няма нужда да запомням. Народа си го е казал: Простият човек помни, а умния си записва! Не че не ги запомням но да си е написано Тези дни докато си бях паркирал колата извън гаража, наблизо има едно много високо иглолистно дърво...с огромни шишарки. И дали защото огромна шишарка е полетяла надолу към колата, или пък просто аз си пукнах стъклото нарочно - факт е че имам 30 см пукнато стъкло... Звъннах на застраховката - имам безплатна смяна на прозорец. Отивам на другия ден при "джамаджиите" и бях се уговорил да ми сложат оригинално стъкло. Казаха ОК няма проблем. До колкото разбрах нямат налични неоригинални сткла, но по поръчка се изработват от компанията Pilkongton - тези които правят стъклата на Toyota. Но си исках оригиналния прозорец. Взимам си колата след 2 часа и ...прогледнах... Който е смянял прозорец знае. Прибирам се в нас и какво да видя - няма зелен отенък на горната част на стъклото... Звъня им и се оплаках на оператора че поисках оригинално а по закон в САЩ оригиналното трябва не само да е от същата марка, но и да е със същите параметри като заводско. А се оказва че Ауди имат същия прозорец "със" и "без" тая зелената част на еднаква цена - около $310. Не знам защо са избрали без зелената част...Но както и да е. Оплаках се и казаха ще ви го сменим с такова каквото искате. Обаче този път поисках в нас да дойдат да го смянят. Имат си мобилен майстор.. да видим сега какво ще стане. След около 2 часа ги чакам Редактирано 23 Май 2016 от Georgiiii Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
esox hunter Публикувано 23 Май 2016 Доклад Share Публикувано 23 Май 2016 Седя, гледам ти таблото на снимката и чудя, 'кво му е и се сещам, че си го завил с някакво специално чердже за табла А джама 'що пак, ще го сменяш виж, каква хубава панорама дава към купето всичко се вижда - чиста работа Тия катерици с големите шишарки !!! Луд умора няма ей! И къде па го намери тоя да ти прави и лепенки в ретро стил - заеби Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Georgiiii Публикувано 23 Май 2016 Автор Доклад Share Публикувано 23 Май 2016 Чергата ли? Много ми е полезна. Купих си я специално ушита по кройка в ибея за б4 седан, но таблата са еднакви. По принцип стои леко разпусната, но тя е от еластичен плат и имаше няколко лепенски с велкро. Слагаш ги по ъглите и около километража и се изпъва ..става като прилепено. Но аз не искам да лепя по таблото каквото и да било. След време лепилото ще се прецака знам ли и ще си личи къде са били. Само си го мяткам отгоре да имам. Само забележка - Забравили са дупки за предните колони. Не влиея много на звука. Пропускливо е. Но не са забравили да направят дупки за 3-те въздуховода общо - даже и на малкото отворче на таблото, което при кабриото не се използва но при колите с климатроник има темп сензор с вентилаторче вътре за да знае температурата на купето мисля е. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
esox hunter Публикувано 23 Май 2016 Доклад Share Публикувано 23 Май 2016 Показвам снимките на женат и й викам "виж тоя маняк, какво има" Тя гледа, гледа снимките и вика "какво е това, прилича на сутиен" Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
venciii Публикувано 24 Май 2016 Доклад Share Публикувано 24 Май 2016 Казана на спирачките мислиш ли да го сменяш с нов? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Georgiiii Публикувано 24 Май 2016 Автор Доклад Share Публикувано 24 Май 2016 Quote " Тя гледа, гледа снимките и вика "какво е това, прилича на сутиен" То така и се нарича - дашборд бра Venciii - мислил съм да го сменям, но не мога да намеря нов оригинален. По принцип кабриата към края на 97-ма са оборудвани с по-новия вид казан - един ръбест такъв, но няма разлика във функцията. Моята си е с този. Бих го сменил да, ако намеря нов оригинален казан на приемлива цена. Приемлива цена разбирам да е в рамките на две цифри Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Georgiiii Публикувано 25 Май 2016 Автор Доклад Share Публикувано 25 Май 2016 Колеги..смяната на прозореца се провали. Идват двата буса.. всичко готово... ще почват да работят и по едно време единия вика.. чакай да погледна новото стъкло.. оказа се същото... Големи са идиоти. Викам им да не слагат същото. Обадихме се в жентралата да питаме защо пак същото стъкло и къде ми е зеленото...?!?!?! Взеха да звънят на Ауди. Аз също звъннах на един дилър и се оказа, че зеленото е свършило и няма повече и не се произвежда. Опцията ми е афтърмаркет стъкло със зелено да ми направят. Викам им айде.. кой от където е .. И те така...Ще си стоя с този джамеж Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
esox hunter Публикувано 25 Май 2016 Доклад Share Публикувано 25 Май 2016 Не страдай аз ти казах да не се занимаваш да го сменяш пак, че от много правене нали знаеш как е... Карай си така и си свиркай освен, ако не тонират из Америка някъде стъкла, но с бои не с фолио Евентуално тогава може да се пръсне отвътре. Ама пак казвам по-добре не се занимавай. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Shubert Публикувано 25 Май 2016 Доклад Share Публикувано 25 Май 2016 Тия верно ли пратиха 2 буса за едно стъкло?!?! Баси и източването на застрахователите. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Georgiiii Публикувано 26 Май 2016 Автор Доклад Share Публикувано 26 Май 2016 Два буса дойдоха, защото по принцип така си идват. Вътре имат стъкла, инструменти и т.н. А застраховката си плащат за първата смяна. Втората смяна която не се състоя се покрива от стъкларите. Един вид те бяха объркали нещата, а не аз или застаховката. Пък и да ти кажа застахователите не им дреме. Дори никой не дойде да инспектира. Обадих се, казах им така и така стъклото ми е пукнато. Те ме свързаха с фирмата за стъклата и готово. В нашия щат по закон ако имаш пълна застраховка, застрахователя е задължен да поправи или смени стъклата без оддръжки (В САЩ застраховките нямат много общо с Българските Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Muko Публикувано 27 Май 2016 Доклад Share Публикувано 27 Май 2016 Здравей, радвам се като гледам хора който искат колите им да изглеждат добре без да пестят средства.Да се чустват страхотно като я гледат или се возят с нея... Аз съм такъв и искам като си видя колата отстрани и да ми стане хубаво как съм си я направил. Като се кача вътре да ми доставя удоволствие да я шофирам. Поздравявам те за това колко време и средства си отделил за колата за да изглежда страхотно! П. П. Може ли да ми кажеш номера на боята, че много ми хареса това бяло.... Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
esox hunter Публикувано 27 Май 2016 Доклад Share Публикувано 27 Май 2016 Повярвай ми не ти трябва това бяло, страшно е красиво, но за България не ти трябва. Наложи ли се да докараш после цвят по добре иди си пусни тото. Дори само леко да ти се разминат детайли по колата и ще се чудиш, колко нюанса имаш по колата. Този цвят ненапразно е правен само за американския пазар за европейския има аналог, но не толкова изискан. Смятам, че онъра на това бЕлото, ще потвърди моите думи Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Georgiiii Публикувано 28 Май 2016 Автор Доклад Share Публикувано 28 Май 2016 Колега Muko, много благодаря за добрите думи. Ето малко инфо за цвета Кода на цвета е L0B9 - Magnolia white pearl. ( срещал съм го и Magnolia mother of pearls). Правен е само за щатския пазар и е доста капризен цвят. Тъй като е разпространен сред иначе редките стари Аудита тук, съм виждал доста коли на снимки основно как все едно им се различават цветовете на панелите - я капак, я калник. Това е така заради перлата. При мен също го има този ефект. Ако панела леко се разминава, изглежда тотално различен цвят - ту жълтее, ту тъмнее. В Ауди форума който има кола с такъв цвят (б3, б4, купета , кабриа, Ц3 и Ц4 както и Д2 и Д1) и са правили някога, някъде боядисване по елемент - НЯМА СЪВПАДАНЕ! Всеки вика, всеки бояджия се кълне и обещава пълно съвпадане, но резултата е 100% не съвпада. На определена светлина ще блесне разликата. Причината за това е самата боя. Първо е Трислойна - ефекта е дълбок цвят, перлата се нанася между бялото и лака, не се смесва. Това не е металик (елементите не са алуминиеви стружки или каквито и да било металически) И по каталог на който и да е производител на бои нямат нюанси на този цвят..само един вид рецепта имали. Сега не знам какво е точно обяснението на като си снабдявах боята за хардтопа - така ми казаха. И те викат - и от завода не знаят кое колко се слага. И съм склонен да им вярвам EssoxHunter - много си прав, но Muko иска да се пробва срещу Гюнтер, въпреки, че само главоболия са. Ако се наложи да се прави се моли на много добър бояджия и + на добри бои. Това е което мога да кажа. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Muko Публикувано 28 Май 2016 Доклад Share Публикувано 28 Май 2016 Бях решил, но незнаех, че така стоят нещата. След изчерпателните обяснения от 2-ма ви няма смисъл да пробвам. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Georgiiii Публикувано 7 Юни 2016 Автор Доклад Share Публикувано 7 Юни 2016 (Редактирано) Между другото си купих и 3-те врътки, които си бях обещал за коледа - старите са ок, но едната беше драсната от свалянето веднъж без парцал с клещи. Много добре изглеждат новите и на допир са супер. Не съжалявам за няколкото лева похарчени..Сега всеки път като пипам тези врътки ми става приятничко Редактирано 7 Юни 2016 от Georgiiii Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
esox hunter Публикувано 7 Юни 2016 Доклад Share Публикувано 7 Юни 2016 Прекалено са нови, седят неествествено ....майтап ве Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Georgiiii Публикувано 16 Юни 2016 Автор Доклад Share Публикувано 16 Юни 2016 След смяната на предното стъкло исках да съм сигурен че периферията ще изглежда подобаващо. Рамата на чистачките стояха леко избелели от годините. Свалих ги и ги пръснах с керамична черна матова боя. Сега изглеждат наистина свежо. Пръснах и капачките над гайката, но те са малки и кръгли, и прецаках едната. Идеално извинение да си купя нови капачки Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Recommended Posts
Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате
За да коментирате, трябва да имате регистрация
Създайте акаунт
Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!
Регистрация на нов акаунтВход
Имате акаунт? Впишете се оттук.
Вписване