bsdnikolov Публикувано 15 Февруари 2016 Доклад Share Публикувано 15 Февруари 2016 (Редактирано) Дръпна ли хубаво гумения маншон? Скъсванията се получават навътре, близо до вратата. Имах случай с наш колега, който беше ходил на авто-жичкаджия, заради проблеми с шофьорската врата. Майсторът разкачил буксата, погледнал я и казал: "Изгорял ти е модулът на вратата, нямаш скъсани кабели. Ходи да си търсиш втора употреба". Колегата мина вечерта за второ мнение. 2/3 от кабелите бяха скъсани. Започна едно едночасово възстановяване на кабелите и след 1 час всичко работеше на 6. Редактирано 15 Февруари 2016 от bsdnikolov Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Тома Публикувано 15 Февруари 2016 Автор Доклад Share Публикувано 15 Февруари 2016 Днеска не успях да извадя маншона откъм вратата, понеже усетих че застарялата му гума започна да се къса. Предполагам че и там е на щипки както в другия край. Не ми се иска да го късам защото предполагам как става евентуално нахлузване на нов маншон... Ще се боря утре с него пак. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
bsdnikolov Публикувано 15 Февруари 2016 Доклад Share Публикувано 15 Февруари 2016 Ха, сега загледах буксата ти и я сравних с мойта. То вратата ти така или иначе е вързана на 1-wire (идея си нямам защо ). Сега ще разгледам и за какво са и другите кабели, които при теб са в по-малко. Предполагам че и там е на щипки както в другия край.Не го откачай в другия край. Просто хвани буксата в ръка и бутни краят на маншонът, за да се сгъне по хармониката. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Тома Публикувано 15 Февруари 2016 Автор Доклад Share Публикувано 15 Февруари 2016 Именно заради това я снимах. Освен това утре ще инспектирам пасажерската врата която прескача от 1-wire на 2-wire. Ще видя колко кабели има в нейната букса. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
bsdnikolov Публикувано 15 Февруари 2016 Доклад Share Публикувано 15 Февруари 2016 С 2-wire си . Главоболието ми се отразява на мисленето явно. Провери кабелите по-навътре в маншонът как са. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Moonland Публикувано 15 Февруари 2016 Доклад Share Публикувано 15 Февруари 2016 Тъкмо взех да се питам аз ли нещо недовиждам и по какво реши, че е на 1-wire Последвай примера ми - удари едно еспресо Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
bsdnikolov Публикувано 15 Февруари 2016 Доклад Share Публикувано 15 Февруари 2016 А за мен остава да разнищя, за какво са жълтия и кафявия усукани в "twisted pair" кабела. Нещо не ми излизат в wiring диаграмите. Другите два които са ми в повече (виолетови и виолетовия с черна нишка) ги разгадах. Те са за затъмняването на страничните огледала против заслепяване. Но жълтия и кафявия, направо ме побъркват. Никъде не ми излизат в ел. схемите. Разгеле, хванах ги за какво са (поне ще спя спокойно тази нощ ):Side airbag crash sensor on driver side Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
audi13121 Публикувано 15 Февруари 2016 Доклад Share Публикувано 15 Февруари 2016 (Редактирано) Добър вечер колеги ! Имам следния проблемMonday,15,February,2016,19:20:40:04015VCDS Version: Release 14.10.2www.Ross-Tech.com Address 55: Headlight Range Labels: 4F0-910-357.lblControl Module Part Number: 4F0 910 357 F HW: 4F0 907 357 F Component and/or Version: AFS 1 H01 0020 Software Coding: 0000020 Work Shop Code: WSC 06314 000 00000 Additional Info: 8E0941329A AFS-Modul links H03 0010 8E0941329A AFS-Modul rechtsH03 0010 VCID: 29557EA7D0F9224B74D-807C1 Fault Found: 02770 - Headlight Swivel Module; Right 003 - Mechanical Failure - Intermittent Freeze Frame: Fault Status: 00100011 Fault Priority: 2 Fault Frequency: 24 Reset counter: 40 Mileage: 252792 km Time Indication: 0 Date: 2016.02.14 Time: 16:09:44преди се появяваше рядко но от както се застуди се зачести и напоследък почти винаги го има та въпроса ми е има ли лек това или трябва да се закупи нов фар ? Редактирано 15 Февруари 2016 от audi13121 Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
bsdnikolov Публикувано 15 Февруари 2016 Доклад Share Публикувано 15 Февруари 2016 ..................... та въпроса ми е има ли лек това или трябва да се закупи нов фар ? При 8Р, машинката във фарът може да се сваля и подменя. Предполагам и при 8L е така. Чак пък цял фар. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
venomcorp Публикувано 15 Февруари 2016 Доклад Share Публикувано 15 Февруари 2016 Оказа се прав.....за пореден път.: data bus condition - 1 wire....Sent from my LG-D855 using Tapatalk Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
bsdnikolov Публикувано 15 Февруари 2016 Доклад Share Публикувано 15 Февруари 2016 Машинката за ел. реглаж на фаровете е с оригинален VAG номер 8L0 941 295 B и в представителството струва нова 195,74 лв. По оригиналният номер, може да си намериш заместители и да си я смениш. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
venomcorp Публикувано 15 Февруари 2016 Доклад Share Публикувано 15 Февруари 2016 Аз си смених двете машинки....по 20 левчета втора ръка....Sent from my LG-D855 using Tapatalk Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
bsdnikolov Публикувано 15 Февруари 2016 Доклад Share Публикувано 15 Февруари 2016 Оказа се прав.....за пореден път.: data bus condition - 1 wire....На кое. На вратата ли? А сети ли се да провериш и Central Conveince? Сори за въпросите, ама обичам обратното инфо. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
venomcorp Публикувано 15 Февруари 2016 Доклад Share Публикувано 15 Февруари 2016 (Редактирано) Та аз сега какво....трябва да премина през същата процедура като на колегата,нали....има ли начин да знам коя врата да ровичкам?Sent from my LG-D855 using TapatalkИ на двата модула е 1-wire....в central conveince и door elec.driver.Sent from my LG-D855 using Tapatalk Редактирано 15 Февруари 2016 от venomcorp Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
venomcorp Публикувано 15 Февруари 2016 Доклад Share Публикувано 15 Февруари 2016 Много зле съм.....driver-шофьор.....до тук коя врата е проблемната.....недоспиване и преработването е нездравословно и вредно факт! Другата седмица почвам да ровичкам да го отстраня най накрая този проблем.Sent from my LG-D855 using Tapatalk Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
bsdnikolov Публикувано 15 Февруари 2016 Доклад Share Публикувано 15 Февруари 2016 CAN high или CAN low ти е компроментирана. Трябва да установиш къде. Ако решиш да действаш по методът на изключването, започваш с откачане на всички букси на вратите. Откачаш за малко акумулатора и преди да си закачил буксите на вратите, проверяваш пак връзката на Central conveince. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Тома Публикувано 15 Февруари 2016 Автор Доклад Share Публикувано 15 Февруари 2016 Съжалявам че се повтарям, но този маншон на вратата с дърпане ли се вади (от страната на вратата). Направо си изпотроших пръстите от дърпане и ако продължа така рискувам да го скъсам.... Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
bsdnikolov Публикувано 15 Февруари 2016 Доклад Share Публикувано 15 Февруари 2016 Не трябва да го вадиш, а само да го свиеш по хармониката му към вратата. Така ще извадиш и огледаш кабелите. Утре ще направя снимки, за да се ориентираш за какво говоря. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
bozhan Публикувано 19 Февруари 2016 Доклад Share Публикувано 19 Февруари 2016 Здравейте, днес се сдобих с нова грешка. Нямах индикация за работоспособна система на климатроника и пуснах един тест, това е резултата. По моему от малкото изчетено стигнах до извода, че вентилатора или е изгорял или не може да заработи поради попаднал предмет( малко вероятно). Никакви шумове не се чуват. Нека съветите бъдат насочени към първата грешка. Address 08: Auto HVAC Labels: 8P0-820-043.lbl Part No SW: 8P0 820 043 AG HW: 8P0 820 043 AG Component: KlimavollautomatH19 0420 Revision: 158050 Serial number: 8P0820043AG Shop #: WSC 06314 000 00000 VCID: 71E3CD846857DB966BD-8024 2 Faults Found:01273 - Fresh Air Blower (V2) 003 - Mechanical Failure Freeze Frame: Fault Status: 01100011 Fault Priority: 3 Fault Frequency: 7 Reset counter: 49 Mileage: 164648 km Time Indication: 0 Date: 2016.02.19 Time: 11:35:26 Freeze Frame: Temperature: -50.0°C Speed: 0.0 km/h (no units): 137.0 (no units): 248.0 00797 - Sunlight Photo Sensor (G107) 009 - Open or Short to Ground Freeze Frame: Fault Status: 01101001 Fault Priority: 3 Fault Frequency: 1 Reset counter: 191 Mileage: 7336 km Time Indication: 0 Date: 2000.07.01 Time: 00:43:47 Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Moonland Публикувано 19 Февруари 2016 Доклад Share Публикувано 19 Февруари 2016 Грешките са 2. Едната си я разтълкувал правилно, но втората ти е за неработещ фотосензор... това пак ли е от скоро? Появява ли се тази грешка наново след изтриване? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
bozhan Публикувано 19 Февруари 2016 Доклад Share Публикувано 19 Февруари 2016 И двете грешки се появяват след зачистване, като първата грешка е свързана с неработещ климатроник. Докато с втората грешка климатроника работеше. Смятам да сваля вентилатора и да проверя неговото състояние и работоспособност, като за момента изключвам проблем в някои контролер. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Moonland Публикувано 19 Февруари 2016 Доклад Share Публикувано 19 Февруари 2016 И все пак бих погледнал и сензора. Това че е духал, не значи, че е работил пълноценно... Но разбира се първо трябва да го накараш да духа Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
bozhan Публикувано 21 Февруари 2016 Доклад Share Публикувано 21 Февруари 2016 Днес се заех с вентилатора. След демонтажа му създадох условия да заработи и не заработи, помогнах му с ръка и завъртя, което ме наведе на мисълта за износени четки. Пусках го няколко пъти и заработваше нормално. Разкуплирах вентилатора и в колекторния сектор видях изсъхнало листенце с големината на третинка/четвъртинка от детелина, което има обяснение към поведението на вентилатора. Четките са в добро състояние, като визуално са изразходили половината си ресурс. Окончателните проби след завършване на работата завършиха успешно, като за момента не съм зачистил грешката . Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
bozhan Публикувано 13 Април 2016 Доклад Share Публикувано 13 Април 2016 Да плача или да се смея! Тази вечер с отключването на колата с дистанционното на таблото светнаха индикациите за аербег-а, волана, спирачките и АБС-а, странно. Запалих колата останалите индикации загаснаха, но споменатите останаха, оборотомера не отчиташе нищо при работещ двигател, никакви светлини по таблото при нощен режим на фаровете, неработещ FIS, климатроника работи и може да се управлява независимо от липсата на индикации по него. Диагностиката отчете следното - това е част от диагностиката. Wednesday,13,April,2016,20:19:20:65217 VCDS -- Windows Based VAG/VAS Emulator VCDS Version: 12.12.0.0 Data version: 20130910 VIN: WAUZZZ8P18A026936 License Plate: Mileage: 166930km-103725mi Repair Order: -------------------------------------------------------------------------------- -------------------------------------------------------------------------------- Chassis Type: 8P (1K0) Scan: 01 03 08 09 15 16 17 19 22 25 42 44 46 47 52 56 62 72 VIN: WAUZZZ8P18A026936 Mileage: 166930km/103725miles ..... 09-Cent. Elect. -- Status: Malfunction 0010 15-Airbags -- Status: OK 0000 16-Steering wheel -- Status: OK 0000 17-Instruments -- Status: Malfunction 0010 19-CAN Gateway -- Status: OK 0000 22-AWD -- Status: OK 0000 25-Immobilizer -- Status: Malfunction 0010 42-Door Elect, Driver -- Status: OK 0000 44-Steering Assist -- Status: OK 0000 46-Central Conv. -- Status: OK 0000 ------------------------------------------------------------------------------- Address 01: Engine Labels: 03G-906-018-BMN.clb Part No SW: 03G 906 018 DH HW: 03G 906 018 DH Component: R4 2.0l PPD1.2 G 4346 Revision: --H42--- Serial number: AUX7Z0G5FNT0K8 Coding: 0000172 Shop #: WSC 00903 264 73378 VCID: 6ED9D6F87969C46E76F-803B No fault code found. Readiness: N/A ------------------------------------------------------------------------------- Address 03: ABS Brakes Labels: 1K0-907-379-MK60-A.lbl Part No SW: 1K0 907 379 AB HW: 1K0 907 379 AB Component: ESP 4MOTION MK60 0102 Revision: 00H13001 Coding: 0006786 Shop #: WSC 06314 000 00000 VCID: 72E1C2886D51E08E927-8027 No fault code found. ------------------------------------------------------------------------------- ------------------------------------------------------------------------------- Address 09: Cent. Elect. Labels: User\8P0-907-279-K.lbl Part No SW: 8P0 907 279 K HW: 8P0 907 279 K Component: Bordnetz-SG H54 2501 Revision: 00H54000 Serial number: 00000007302006 Coding: 95881F0190141000471600001600000000084E175C01000C000000000000 Shop #: WSC 06435 123 08192 VCID: 458B49540C5F2736E75-8010 Subsystem 1 - Part No: 8P1 955 119 E Labels: 1KX-955-119.CLB Component: Wischer AU350 H01 0130 Coding: 00062736 Shop #: WSC 06435 2 Faults Found: 00061 - Footwell Lights 012 - Electrical Fault in Circuit - Intermittent Freeze Frame: Fault Status: 00101100 Fault Priority: 5 Fault Frequency: 2 Reset counter: 151 Mileage: 166850 km Time Indication: 0 Date: 2016.04.10 Time: 13:18:00 Freeze Frame: ON Voltage: 11.90 V ON ON OFF OFF OFF 01800 - Light Switch (E1) 008 - Implausible Signal - Intermittent Freeze Frame: Fault Status: 00101000 Fault Priority: 3 Fault Frequency: 2 Reset counter: 151 Mileage: 166823 km Time Indication: 0 Date: 2016.04.07 Time: 20:00:00 Freeze Frame: OFF Voltage: 12.30 V OFF ON OFF OFF OFF ------------------------------------------------------------------------------- Address 15: Airbags Labels: None VCID: 55AB9914BCFF97B6975-8000 No Faults Found or DTCs not supported by controller or a communication error occurred ------------------------------------------------------------------------------- Address 16: Steering wheel Labels: 8P0-953-549-F.lbl Part No SW: 8P0 953 549 F HW: 8P0 953 549 F Component: J0527 H36 0070 Coding: 0000042 Shop #: WSC 06314 000 00000 VCID: 41835D4418770B16DBD-8014 No fault code found. ------------------------------------------------------------------------------- Address 17: Instruments Labels: 8P0-920-xxx-17-MY8.clb Part No SW: 8P0 920 931 E HW: 8P0 920 931 E Component: KOMBIINSTR. VDO H20 0640 Revision: D0H20001 Serial number: 2245G001011219 Coding: 0005158 Shop #: WSC 01286 386 08256 VCID: 356B39945CBFB7B6775-8060 1 Fault Found: 00532 - Supply Voltage B+ 001 - Upper Limit Exceeded Freeze Frame: Fault Status: 01100001 Fault Priority: 4 Fault Frequency: 2 Reset counter: 114 Time Indication: 0 Date: 2064.00.00 Time: 00:00:00 ------------------------------------------------------------------------------- Address 19: CAN Gateway Labels: 1K0-907-530-V2.clb Part No SW: 1K0 907 530 K HW: 1K0 907 951 Component: J533__Gateway H12 0170 Revision: H12 Serial number: 33001074270D3F Coding: BD3F034207002102 Shop #: WSC 06314 000 00000 VCID: 2F670BFCBEE38D663D9-807A No fault code found. ------------------------------------------------------------------------------- Address 22: AWD Labels: 1K0-907-554.lbl Part No: 1K0 907 554 L Component: Haldex 4Motion 0116 Coding: 0000001 Shop #: WSC 00000 000 00000 VCID: 36693E9841B9BCAE7EF-8063 No fault code found. ------------------------------------------------------------------------------- ------------------------------------------------------------------------------- Address 42: Door Elect, Driver Labels: 8P0-959-801-MIN3.lbl Part No SW: 8P0 959 801 K HW: 8P0 959 801 K Component: Tuer-SG H03 0040 Coding: 0000240 Shop #: WSC 06314 000 00000 VCID: 438F574C026B1906C91-8016 No fault code found. ------------------------------------------------------------------------------- Address 44: Steering Assist Labels: 1Kx-909-14x-44.clb Part No: 1K1 909 144 M Component: EPS_ZFLS Kl.079 H08 1901 Shop #: WSC 09518 021 20280 VCID: 356B39945CBFB7B6775-8060 No fault code found. ------------------------------------------------------------------------------- Address 46: Central Conv. Labels: 8P0-959-433.lbl Part No: 8P0 959 433 L Component: KSG H10 0080 Coding: 1880202002186D0985054C8F0167 Shop #: WSC 06314 123 12345 VCID: 458B49540C5F2736E75-8010 Subsystem 1 - Component: Sounder n.mounted Subsystem 2 - Component: NGS n.mounted Subsystem 3 - Component: IRUE n.mounted No fault code found. ------------------------------------------------------------------------------- Address 47: Sound System Labels: 8Px-035-382.lbl Part No SW: 8P4 035 382 D HW: 8P4 035 382 D Component: AB2 SUBWOOFERBOXH06 0180 Revision: 00005 Serial number: 30674703033460 Shop #: WSC 00000 000 00000 VCID: 356B39945CBFB7B6775-8060 No fault code found. ------------------------------------------------------------------------------- Address 52: Door Elect, Pass. Labels: 1K0-959-702-MIN3.lbl Part No SW: 8P0 959 802 K HW: 8P0 959 802 K Component: Tuer-SG H03 0040 Coding: 0000240 Shop #: WSC 06314 000 00000 VCID: 448D545007651E3EF0B-8011 No fault code found. ------------------------------------------------------------------------------- Address 56: Radio Labels: 8J0-035-1xx-56.clb Part No SW: 8P0 035 186 G HW: 8P0 035 186 G Component: R Concert2+ H17 0240 Revision: 00H17000 Serial number: AUZ1Z3G9135289 Coding: 0010211 Shop #: WSC 06314 000 00000 VCID: 36693E9841B9BCAE7EF-8063 No fault code found. ------------------------------------------------------------------------------- Грешките за footwell lights са от миналата седмица когато ги монтирах -работят безупречно. Това, което проверих след това: Акумулатор с напрежение около 12.4 V, при заряд 13.9V. Разкачих акумулатор, нищо не се промени. Въпросните индикации на таблото се активират при отключване/заключване на колата, както и при отваряне/затваряне на врата и след време около 5-10 сек изгасват. Снощи колата я карах - без забележки. Някакви насоки - къде да търся решение на случая? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
fifipaldi Публикувано 14 Април 2016 Доклад Share Публикувано 14 Април 2016 00532 - Supply Voltage B+ 001 - Upper Limit Exceeded Това погледни. При теб е Upper Limit Exceeded обаче. Прочети в нет-а има инфо. Набързо. Нещо по модулите на волана дава кофти контакт може би. Слип ринг-а най-вероятно е проблема, но гадая като цяло ;). Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Recommended Posts
Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате
За да коментирате, трябва да имате регистрация
Създайте акаунт
Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!
Регистрация на нов акаунтВход
Имате акаунт? Впишете се оттук.
Вписване