Jump to content

Купих си спъната кола


lubosway

Recommended Posts

 Здравейте колеги, от няколко дена чета форума усърдно купих  си ауди 1.6 101 к.с. бензин 98г.,понеже от толкова много информация разпръсната реших просто да направя една тема конкретна за колата ми за да ми помогнете евентуално понеже съм още зелен в доста области.

 

След покупката веднага отидох в сервис след популярния надпис "сървис инсп" и направих обслужване на всичко,масло,ремъци,ролки,филтри,водна помпа,за което + работата дадох 475 лв. + диагностика на която хората ми казаха,че по колата няма какво да се прави.

Първи проблем :

Като се качих да карам усещам как колата ми бие в дясно и волана завива,не съм правил реглаж на гуми,джанти да видя прави ли са криви ли са? Дали може това да е проблема?

Втори проблем :

Колата няма ряз и мощност,не очаквам 101 к.с. да е кой знае каква сила,но няма грам дъх,при спряло положение  оборотите леко играят от 900 не стига до 1000 но се усеща,че колата трепери ? Също като я засиля и влезне да кажем в 3000 оборота ,и пусна газта като паднат и подам пак газ се чу 1 прас отзад,и не иска да набере 1 секунда все 1 не съм натиснал газта,и в последствие тръгна да набира? Дали влиза въздух отнякъде,не качва достатъчно гориво ли не знам?!

 

 

Трето :

имам да купувам около 20 елемента,като :

корито или легло (не знам) за акумулатора защото се държи на магия  (всякакъв съвет ми би бил полезен,как да го стабилизирам)

ръчка за преден капак (не се отваря ако няма някой отвън да го дръпне)

ръчка на шофьорската седалка за вдигането й 

ръчка за лягане на шофьорската седалка напред (даже я няма само е желязо)

сенници (защото са счупени пластмасите който скриват огледалата)

джоб на шофьорската врата защото е счупен

капачка на колана(където се закопчава) на шофьорската седлка

 

и хиляди други глупости,предполагам,че почивните дни ще се раздвижа по моргите да си събера това онова,ако има конкретни предложения ще съм много благодарен!

избързах с тази кола,но вече съм се качил на хорото,искам да я стегна и направя да свети като за първа кола.

 

 

П.П.

 

А и на полусъединител влиза в оборити и ми пада газта на педала,дали боксува? Отделя добре по принцип малко преди средата ?!

Редактирано от lubosway
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Хубаво си направил, че си я обслужил. А преди да я обслужиш, пак ли не вървеше? Ако да, иди при тези които са я обслужвали, да видят да не са забравили нещо /я вакум, я центровка и т.н./

А също така, е хубаво и свещите да погледнеш дали са читави, и дали кабелите са здрави!

А до вървежа на това моторче, си трябва доста над 3к оборота, за да усетиш да върви. От 3к до 4,5 има вървеж, после няма никой, само бучи и харче. И при 125 коня е така. Та може да си внушаваш за вървежа.

Ако имаш приятел със същата кола, пробвай и неговата. Може наистина да си внушаваш.

А относно за колата, и 20-те елемента, ако не е тайна за какви пари я взе?

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ходих с човек който разбира и сервиза е на негови познати,обясниха,че всичко е ок,и всичко е пипнато и погледнато.

Вървежа не ме бърка особено,това ми е първата кола искам да се предвижа от А до Б. Притеснява ме спънатотостта й,като отхлаба газта и паднат леко оборотите и подам пак газ,как все едно не съм натиснал газта,и забива леко муцуната а го отчита след 1,2 секунди.

Колата я купих за 2600,аматьорска ми работа,но добрата преценка идва с опита,а опита идва с лоши решения.

Решен съм да налея,да ми дойде акъла,но колата да е на ниво за 1,2,3 години.

Редактирано от lubosway
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Колега,защо въобще си я купил с тези всички липсващи детайли и проблеми,сигурно е била супер евтения.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Рядко пиша във форума но....

Колега не си си купил спъната кола

Купил си си курник

И сега ще наводниш форума с теми от сорта на тази и още..

20 за елемнтите които ти липсват

При положение че за тези пари можеше да вземеш къде къде по читав екземпляр

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

То форума е да си говорим за времето и бойко пъпеша?! Няма да досаждам питах за конкретен отговор към кой да се обърна да види колата от специалист при "Мишо" ли при "братята" ли. Проблема е мои, ще си го разрешавам.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Отиди при D-bros! Навсякъде се сипят суперлативи към момчетата и определено са го заслужили. За липсващите елементи не се коси, всичко това е поправимо. И като отидеш при тях, спомени им да погледнат скоростната кутия, те си знаят защо. Ако трябва да ѝ сложат нови/други болтове.
Изобщо не обръщай внимание на масоните, които те упрекват, че колата имала липсващи детайли. И техните имат, но ги е срам да си кажат. :hilezh:

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ххахахха викаш секи си крие по едно гърне резерва в Гаража ама от страх и не казва :D. Радвай се на колата и аз имах такава 1,6 много добра кола е като я оправиш само бензин и наливаш и нямаш грижи, здрава и надеждна е  !

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Аз имам по-големият брат - 8P1 , BGU 102 коня....В началото всички от форума...с изключение на един,двама....много спъната. Обаче количката с това двигателче си е супер. В началото и аз имах бая неща за доизкусоряване,но след като си я направих няма грешка...с ГИ само пълня и карам без да го мисля.....много приятна за каране количка и не на последно място - много прост мотор...без турбини,вериги,геометрии и разни други цветни филми....

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Това 1,6 е кола за каране всеки ден не е за писти и хич не е толкова спъната ако се кара разумно дава колкото е нужно аз и сегашната ми не блести с мощ, но не съм и изкал, предпочитам надежност и удобство пред 300 коне под капака и два в канавката :). Карайте кой каквото си има с кеф и най-важна е навременната подръжка всичко друго вече е по желание :).

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ами да,това ми трябваше като отговор.Не като колегата който рядко бил пишел ама да се намесва ненужно,ако не си полезен за някого,поне не пречи, нищо против изкажи си мнението,но при условие,че търся помощ,че съм хвърлил сума пари и да ми се натяква е ненужно. 

Доста ми е неприятно и на мен с тези грижи но ще търся по моргите някоя ПО цяла а3 да я разкостя и да си взема каквото ми е нужно.

Аз може би съм се изказал грешно за "спънатата кола" имах предвид с доста грижи,вървежа ме удовлетворява и както казах като за първа кола ще хвърля парите и ще я направя да свети!

За напред ще знам ;)

Четох за Дброс,и най вероятно ще отида някой близък ден,до колкото разпитах и четох,тези болтове с работа ще отидат 200 кинта? (информатвно питам) дори да са ок,смятам да ги сменя за да няма това онова.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Moмците от Д-брос са много точни има им координатите можеш да се обадиш и ориентировачно да попиташ за това, което те интересува със сигурност ще ти бъде даден компетентен отговор!

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

На твое място я бих продал и не наливал пари за глупости  и  взел дизел .

Редактирано от ianiovski
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Дизелите след няколко години ще ги спрат от производство....и ще ги забранят да се карат в някои държави....да те светна само. А кой какво би направил на мястото на някой друг......има си точна диагноза за това заболяване,но не е това темата в случая.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Не мисля ,че изобщо си праФ  и сега говорим за кола на 15-20 години и за държава България :) ,когато дизелите са били разрешени 

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Дизелите са скъпи,парите са дефицит няма връщане ;) А и след обслужването съм доволен,остават дреболийте да се пипнат и съм абсолютно готов да сипвам само бенз.Не вярвам да спрат дизелите или да ги забранят,по скоро да задължат слагането на катализатори.

Редактирано от lubosway
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Това си е твоя работа ,но сметни след време парите ,които си дал  до тук до колкото разбрах ти е стъпила на 3000 лв . Ще ти стъпи на цена като запазена А3-ка с едно изключение -  нервите . 

 

Иначе със здраве да си я караш ! 

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ще настъпи и още даже,но това си е мой проблем...да си слагам лед по главата,занапред ще знам,сега съм се качил на хорото.

Плюс това цените в София са изключително натоварени,особено на хубавите екземпляри ?! 

Редактирано от lubosway
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Там е проблема,че си я купил от София .. това е  друг въпрос... не искам да те критикувам ,,, тъй като и аз като тебе се хванах на хорото преди 5-6 месеца... проблеми и само проблеми ... тоя и ония ми разправят как биха я продали и тем подобни глупости .. как ще си продадеш колата при положение,че си вкарал толкова пари обслужване,гуми,смяна на тем подобни работа и какви ли не чарколяци по нея... но до ден днешен слушам само хората които дават умни решения на проблемите за една кола на 15-20 години ! И сега съм супер доволен , разход,обслужване и основни елементи ... и си я правя сам за себе си ... на тоя не му харесало,ония не би сложил или не би се занимавал с такива работи и такива селски изяви в колата си ... Е Й ? питам аз .. ? нали на мен,на теб и .тн и харесва колата... какво значение има ? Искал си - купил си я ! Харесала ти е - правил си я ! Парите са  твой .. дали някои друг би дал същите пари за нея - дали би я правил и т.н, си е негов проблем... важното е ,че ти я харесваш и искаш да я правиш и т.н ! 

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Дизелите след няколко години ще ги спрат от производство....и ще ги забранят да се карат в някои държави....да те светна само. А кой какво би направил на мястото на някой друг......има си точна диагноза за това заболяване,но не е това темата в случая.

Ванга пасти да яде.... :stupid::steinigung::hilezh:

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Недейте сега спира дизелите язе тъкмо си купих ядин. Майтапа настрана, но аз съм доволен от моя тракалник за сега доста по икономичен е от предишната ми кола, пък и отдавна ми се искаше печица да си покарам :). За всеки влак си има пътници.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Не бой се де, ще ги забранят само събота и неделя(и по празниците)...да не кадат на масоните по магистралата и у центъро че се трака сос специална дизелова винетка...Щот там у центаро виреят масоните.. :ja:

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ние с печките бомби-дюзи и други тракалници най-страшни кротко ще си чакаме реда " да влазем у центаро с нов Дпф под ръка да не просмърфи на масОнИЕТо у центаро  хаххах

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване
  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    • Няма регистрирани потребители разглеждащи тази тема.
×
×
  • Create New...