Jump to content

Проблем със спирачките Ауди А4 Б6


vankata__098

Recommended Posts

Колеги помагайте! Не бях карал колата (Ауди А4 Б6 131кс TDi) около 20-тина дни и вчера я покарах и ми светна на таблото Удивителна и изписа "Attenzione! Anomalia freni (ABS). Rivolgersi officina". Проверих течността и даже долях, след което пробвах и пак свети и писка индикацията и пак същия надпис. Спирачки има и не свети нито ABS-a нито ESP-то.

Ето снимки:

 

post-88316-0-68795800-1456324074_thumb.j

post-88316-0-60985000-1456324087_thumb.j

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Индикацията за акумулатора не е нормално да свети...възможно е от там да ти индикира този проблем.

Редактирано от vlado
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Автомобила е загасен и на контакт!

Цитиране на предходно мнение!

Редактирано от VBI
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Има и датчик за ръчната спирачка, ( но не си спомням какво изписваше ) да не е от него нещо. Така 1 - 2 пъти ми изкара акъла и на мен  :hilezh:

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Не знам от какво е, но съм сигурен че не е нито от слаб акумулатор нито от ръчната. Лампата на акумулатора свети защото колегата е дал на контакт за да направи снимката. При вдигната ръчна пък удивителната светва в червено, а не в жълто.

 

Защо не я закачиш на ВАГ-КОМ?

Редактирано от CVT
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Не бъди сигурен... това е точно тъпата индикация на ауди за слаб акумулатор... има стотици теми.

Нека зареди акумулатора и ще спре да пищи зумера и лампата ще угасне.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Значи при паднал акумулатор изписва на екрана: „Внимание! Спирачна аномалия (ABS). Свържете се с механик.“ – така ли?

 

И на моята е падъл акумулатора, но такава сериозна тревога никога не съм виждал.

Редактирано от CVT
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Не бъди сигурен... това е точно тъпата индикация на ауди за слаб акумулатор... има стотици теми.

Нека зареди акумулатора и ще спре да пищи зумера и лампата ще угасне.

Колега акумулатора е чисто нов на 10 дни и цвета на индикацията е чевен а не оранжев - просто така се вижда на снимката. Май всичко е свързано с течността на спирачките или някой датчик по спирачната система. Закачих я с Вагком и няма никаква грешка. Мисля си да не е някой от датчиците на накладките. Погледнах външните,но са повече от 1см. Утре ще сваля гумите за да видя и вътрешните.

Редактирано от vankata__098
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Колега акумулатора е чисто нов на 10 дни и цвета на индикацията е чевен а не оранжев - просто така се вижда на снимката. Май всичко е свързано с течността на спирачките или някой датчик по спирачната система. Закачих я с Вагком и няма никаква грешка. Мисля си да не е някой от датчиците на накладките. Погледнах външните,но са повече от 1см. Утре ще сваля гумите за да видя и вътрешните.

 

+1 за спирачната течност ако удивителната е червена. При мене също светва когато ръчната е дръпната.

Редактирано от CVT
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

колега , на  мен  външните накладки бяха  дори  повече от 1 см, но на  вътрешните датчиците се бяха  отлепили . светнаха  ми след като от дълъг път бях спрял на  бензиностанция

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Добре да ви върна в началото на темата, където пише че колата не е карана 20дни. Дори чисто нов акумулатор ако не се кара толкова време пада от консуматори като аларма, касетофони и други такива, дето ги има когато колата просто стои.

След това при палене понеже напрежението е ниско, абс блока дава тази грешка. Просто заредете акумулатора и си спестете главоболията, това не е първия такъв случай. На мен ми се струва че още малко ако колата се кара алтернатора ще свърши работата и мистериозния проблем ще изчезне. :)

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Добре да ви върна в началото на темата, където пише че колата не е карана 20дни. Дори чисто нов акумулатор ако не се кара толкова време пада от консуматори като аларма, касетофони и други такива, дето ги има когато колата просто стои.

След това при палене понеже напрежението е ниско, абс блока дава тази грешка. Просто заредете акумулатора и си спестете главоболията, това не е първия такъв случай. На мен ми се струва че още малко ако колата се кара алтернатора ще свърши работата и мистериозния проблем ще изчезне. :)

колега поне аз тази кола съм я оставял да не я паля повече от 10 дни и то сега в най-студените дни - (-20/25'С) и не е имало никакъв проблем от акумулатор. Проблема беше от това че трудно се обезвъздушаса системата. Пропуска ми някоя от помпите на съединитела и от там пада течността. А след това :wall:  с обезвъздушаването, даже махах и пробката за обезвъздушаване и пак същото. :zustimm:

Колата ми не е "москвич" та да дърпа ток и да вадя клемите на акумулатора всяка вечер..... (нали се замерва за гаранцията на акумулатора и консумацията беше 0,06 на мултицета на момчето в сервиза)

Днес като се качих, да я преместя и да проверявам накладки ..... И лампата и съобщението вече ги нямаше. Много трудно се обезвъздушава поне на тази кола. Бях налял повечко течност и днес беше спаднало нивото. Което ме навежда на мисълта че е имало въздух. Но както и да е ПРОБЛЕМА СЕ РЕШИ ОТ САМОСЕБЕ СИ :) няма проблеми вече. Благодаря на всички, които се опитаха да помогнат!

Редактирано от vankata__098
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Направи един експеримент остави я няколко часа на фарове да падне малко акумулатора и после запали :)

Иначе се радвам, че вече нямаш проблем, както казах докато умуваме алтернатора ще си свърши работата.

Понеже съм убеден, че все още не вярваш къде е проблема...

Виж почети тази тема: http://audibg.com/forum/index.php?showtopic=137493

Няколко колеги със сходен проблем като твоя и о чудо има развръзка при всички, сам ще видиш къде е тя.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Направи един експеримент остави я няколко часа на фарове да падне малко акумулатора и после запали :)

Иначе се радвам, че вече нямаш проблем, както казах докато умуваме алтернатора ще си свърши работата.

Понеже съм убеден, че все още не вярваш къде е проблема...

Виж почети тази тема: http://audibg.com/forum/index.php?showtopic=137493

Няколко колеги със сходен проблем като твоя и о чудо има развръзка при всички, сам ще видиш къде е тя.

Колега не съм палил колата грам от вчера до днес, нито пък вчера и няма как да се е заредил акумулатора (ако все пак е паднал) как без да се зареди на сутринта ще отчита че вече е зареден при положение че вчера беще +14'С , а сутринта когато я запалих беше -5'С. Имал съм 3 коли от групата на WAG и знам какво става когато е слаб акумулатора, всичко почва да мига по таблото , да писука зумера и т.н.

ПРОБЛЕМА БЕШЕ ВЪЗДУХ В СИСТЕМАТА НА СПИРАЧКИТЕ. ТРУДНО СЕ ОБЕЗВЪЗДУШАВА ТОЧНО НА МОЯТА КОЛА. Незнам дали и при други е така. Вече няколко пъти сипвам по малко течност вечер и на сутринта я е глътнало, и така докато стигне течността до MAX в казанчето. Явно има нещо запушено. САМОТО СЪОБЩЕНИЕ Е ЗА СПИРАЧНАТА СИСТЕМА А НЕ ЗА АКУМУЛАТОРА, и тази индикация-знака удивителна мига и писука зумера няколко пъти и спира и остава само да светят удивителната на ръчната и голямата удивителна на фулфиса.

НЯМА ЗНАЧЕНИЕ ПРОБЛЕМА Е РЕШЕН! КРАЙ НА ТЕМАТА!

След толкова умуване кажи какво беше!

ПРОБЛЕМА БЕШЕ ВЪЗДУХ В СИСТЕМАТА НА СПИРАЧКИТЕ. ТРУДНО СЕ ОБЕЗВЪЗДУШАВА ТОЧНО НА МОЯТА КОЛА. Незнам дали и при други е така.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Леко доуточнение и от мен. Колега от въздух в спирачките не излиза тоя символ. Излиза при ниско ниво на спирачната течност.....т.е. бая въздух е глътнало(казанчето) :)! Нивото на спирачната течност спада заедно с износването на накладките. Така е защото буталата "потъват" все повече и повече. Или поради теч някъде в системата. Дано не си втория случай. Затова се проверява за течове и се долива. Цедката на казанчето е много фина, затова доливаш...мислиш догоре...а на другия ден то пак спаднало :)! Просто бавно се процежда през нея. Ако имаш въздух в системата-вервай ми няма да имаш индикация никаква, но ще ти пропадне педала на спирачките и трябва да обезвъздушаваш ти или в сервиз...а не се САМООПРАВЯ , както в твоя случай.;) При теб просто е било по-ниско нивото и си долял, докато е станало в границите ;)! И като завършвате теми...пишете какво е било а не "проблема решен", "готово" или прочеее кратки фрази без особено инфо....нали форума е да си помагаме с идеи и решения на проблемите!

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

колега Ivanu6ka ако прочетеш написаното по горе ще разбереш, че няколко пъти съм написъл какъв е бил проблема и другото съвсем на ясно съм как се променят нивото на течността спрямо накладките.

Вече ме е яд, че пуснах темата!

Цитиране на предходно мнение!

Редактирано от VBI
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване
  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    • Няма регистрирани потребители разглеждащи тази тема.
×
×
  • Create New...