Jump to content

Китайските гуми безопасни ли за лятото с високи скорости и температури?


Recommended Posts

50 minutes ago, robobug said:

Не, нямам конкретен човек предвид, в противен случай бих го цитирал:).

 

Примерът, който си дал, не е коректен и е силно подвеждащ - най-скапания нексен срещу безмислено скъп модел на пирели.

Следи темата за гуми от Диана и сравнявай гуми, които ги има по тестовете. 

 

Едни летни гуми изкарват нормално 3-4 сезона....може и повече, ако автомобилът се ползва рядко или основно за извънградско.

Какво се пести - всеки може да си направи сметката. По-безопасно е да се пести от винетка и ГО. Поне не се застрашават животи.

просто фанАх първия Нексен и Пирели с еднакви размери и индекси:lupe:

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • Отговори 90
  • Created
  • Последен отговор

Top Posters In This Topic

баси мамата то явно са плъзнали бая фалшиви гуми на пазара, човек да не знае какво да купи видиш ли му гръмнали двете предни гуми едновременно докато си круйзва с 230км/ч по подбалканския :)))). От бюджетните варианти за нексена около мен хора каращи с него споделят положителни отзиви.

Тази скорост не е ли малко над допустимата за страната? Шофьорите сами са си виновни за невероятно глупавите изпълнения които правят. 230км/час скорост в комбинация със износени или фалшиви гуми и резултата ще стане известен в "черната" хроника.

Не съм чул RFT (Run Flat Tyres) да гърмят досега. Може да има някакво изключение в съотношение 1:1 000 000 000. От тази гледна точка тези гуми са препоръчителни.

Safety First.

Sent from my iPhone using Tapatalk

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

http://www.tyrereviews.co.uk/Article/2016-ACE-Mid-Range-Summer-Tyre-Test.htm

http://www.tyrereviews.co.uk/Article/2016-Summer-Tyre-Market-Overview-Braking.htm

 

Специално nexen hd plus e доста хвалена гума и хората имат впечатления от доста километри и някакви генерализирани изводи, че всички черни са бели и всички бели са черни е доста неточно да речем, не е най-добрата гума, но е в топ 12 за размер 205/55/16, така че със сигурност не е опасна камо ли да е боклук.

 

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Аз тъкмо пазарих 4 броя Pirelli Cinturato P7 - дано не съм се прецакал. Дават ги да спират много добре, а това ми е много важно - кошницата два-три пъти ме е изправяла на нокти при аварийно спиране. Старите гуми бяха Дънлоп SP1 (нещо такова беше модела) и след втория сезон вече не се чувствах сигурно с тях. Миналата година им беше трети и направо ги хвърлих.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

И аз закупих Hankook k125 ventus prime 3 ще видим дали ще съм доволен  дават ги сцепление на мокра настилка А, разход на гориво B  размер 205 55 16, нексен бяха свършили.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Дано, защотото много ми се искаше да пробвам Нексен, но тези изпаднаха на много добра цена 105 лв за гума от graifer.bg с безплатна доставка и утре са при мен, бях поръчал в един сервиз срещу практикера в дружба SOS -TYRES, и две седмици ме моткаха сега, ходих три пъти и трите пъти щяха да ми се обадят с инфо, но не го направиха за мен са некоректни и ги отсвирих.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Около 1000 километра вече от които 900 извънградско с Nexen N`Fera SU4 225/45/17 94W XL (DOT 2115)

Поведение,почти не откривам разлика с Контито СпортКонтаккт 5 дето карах като пътно поведение.

До 220км/ч. тествано не гръмнаха,не се разтопиха,не се разпаднаха при личен тест на 15 годишната ми А4-ка.

Съобразено с цената на Контито дето коментирам по-горе съм спестил 276 лева/4 броя.

С тези (спестените) пари си платих иначе винетния стикер,ГТП и Гражданската отговорност.

Не съжалявам за избора си ... надявам се при спокойното ми каране да изкарат 3 сезона.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

При правилна употреба (без въртене на гуми и с изправно окачване...) и съхранение (без влага, демонтажи.....) Контито изкарва 5+ години.

На мен ми е идвала кола от Германия на 10 години, с оригиналните си немски Континентал-и Екоконтакт. Колата е карана от немец, не от арабин и си е минавала ТЮВ редовно (това по повод, че гумите трябвало да се сменят на 3 години).

 

Разликата между 4бр. 225/45/17 Нексен Su4 и СпортКонтакт5 (без XL) е около 160лв - има различни промоции, има карти за Диана.....

Ако сложим и безплатния монтаж, които се предлага в провинцията, разликата е още по-малка.

Когато се спазват препоръките на производителя (на автомобил) използването на XL гуми е безмислено и непрепоръчително.

 

И в другата тема споменах, че вече има нови модели на GoodYear F1 asymmetric3, Michelin PSP4. GoodYear са с уникално съотношение цена/качество. Всеки момент на пазара в БГ трябва да излезе и CSC6....което трябва да доведе до промяна на цените.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

преди 18 минути, robobug написа:

Всеки момент на пазара в БГ трябва да излезе и CSC6....което трябва да доведе до промяна на цените.

 

Това ново конти ще е с размери между 19-23 инча, с какво ще промени цените на масовите 16-17? :nixweiss:

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Това обяснява защо не ми излиза при търсене в "нормалните" размери:unsure:

 

Предполагам, че все пак ще го пуснат и в по-малки размери...просто гумата е съвсем нова и първо изкарват големите.

 

А как ще промени цените имаме пример от Спортконтакт2, който в размер 205/55/16 от няколко години е на цената на ПремиумКонтакт, т.е. около 130лв.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Взех едни ф1 ас3 към момента съм със смесени чуства...но да покарам малко, чудех се и за Дънлоп РТ2 но дънлопа от словения GY от Германия и при еднаква цена GY натежа.Робобъг, цените на диана с "отстъпките" до колкото съм запознат са еднакви с тези за онлайн продажба 

CONTINENTAL ContiSportContact 5 225/45 R17 91W 213.18лв бр.

CONTINENTAL ContiSportContact 5 225/45 R17 91Y  189.05лв за бр.

N FERA SU4 XL 225 / 45 R17 / W / 94 119.74лв за бр.

A и в момента имам на меила някакъв промо код за допълнителна отстъпка...та трудно ще кажеш на черното бяло, разлика има и то сериозна. Но ако си прехласнат по ревюта, за които Конти дават специални семпли - грабвай, но имай едно наум като ти дойде кривия румънец и реалността те блъсне със страшна сила. :)

Едит: А и използването на XL гума е едно от най-смилените неща за българската пътна мрежа.

 

Редактирано от DStealth
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

38 minutes ago, DStealth said:

, цените на диана с "отстъпките" до колкото съм запознат са еднакви с тези за онлайн продажба 

Не са.

Xl на б5   - ами не е най-смисленото нещо.

За какви тестове говориш?

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Значи да разбирам, страници където хората споделят реални впечатления и да речем 200 човека твърдят едно нещо, заради аутобилд да си купувам само конти.

Sent from my X5pro using Tapatalk

Трябва внимателно да се преценява всяко инфо

Sent from my X5pro using Tapatalk

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Аз не чета тестовете на Аутобилд, а чета мнения на хора закупили определени гуми и изказват непрофесионално мнение за тях. Колкото повече споделят едно и също поведение, значи е така, поне така разсъждавам аз. 

Аз не мисля, че Nexen спада към графа китайски.

Има гуми с имена, които не мога да прочета или произнеса или с разни 'рацерски' съкращения за много тънки кинти, вършели същата работа. :) За такива гуми говоря. Тези с поне малко известни имена, може и да стават за нещо. 

 

И аз съм с 'уж' бюджетни гуми 'Barum', ама вече две години ги търкалям и съм изключително доволен и приятно изненадан от поведението им на мокра и студена настилка, а за сухо, няма какво да кажа, определено ще ги повторя или ще сложа подобни на Vredestein.  

Редактирано от Joro Irl
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Имено, потребителски феедбак

 

http://www.tyrereviews.co.uk/Tyre/Continental/Sport-Contact-5.htm средна оценка 76%, a 62% биха си я купили отново(аз съм оттях BTW)

http://www.tyrereviews.co.uk/Tyre/Nexen/N-Fera-SU1.htm средна оценка 89%, 90% биха си я купили отново

http://www.tyrereviews.co.uk/Tyre/Nexen/N-Fera-SU4.htm средна оценка 93%, 98% биха си я купили отново

 

И това са само тези, които са се престрашили да си ги купят и коментират...При все, че хората оценяват гуми произведени в западна Европа, а не в Тимишоара, каквито идват за нашия пазар...

 

И да, Нексен е корейска произвежда доста за УСА отвори и завод в Китай за по-малките размери доколкото съм запознат, за да пести транспортни разходи понеже захранват и Азиатските пазари.

Едит: MAPTO7007, твоите какво производство са 17"-те ?

Редактирано от DStealth
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Да това искам и аз дс подчертая, съгласен съм с теб.

Sent from my X5pro using Tapatalk

Потребителски отзив плюс още инфо и се прави правилният избор

Sent from my X5pro using Tapatalk

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Мойте са Китайски ...

На колега взел по-същото време 18-ки обаче са Корейски.

 

Робобъг имам питане,защо ХЛ-ки не са особено подходящи за А4 (В5)??? (не се заяждам,интересно ми е обосновката и конкретните реални факти)

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Малките размери са китайски което според мен не е проблем за една сериозна марка .Предполагам ,че 90% от оригиналните части също са направени там.Колкото до ХЛ за лека кола е абсолютно безсмислен.

Редактирано от Passi
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Според мен за лека кола 1600кг. съобразени с пътните условия в БГ си е много смислен.

Не усещам никакъв дискомфорт с ХЛ-ките и 1ВЕ окачването.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Докато не те сполетят бабуни, балони, цицини или не ги нарежеш...тогава осмисляш нещата. По здравия борд не може да е негатив, интересно при един и същ размер колко добавя в теглото XL и без XL 

Но си е факт, че при по-тежка и с по-нисък профил кола, шанса е по-голям :) Но пък паралелно с това и намалява прегъването на по-високата гума в завой, имено поради подсилената страница.

 

Редактирано от DStealth
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Не отчитате нещо друго - не всички бордове на гуми са еднакви. XL не прави автоматично една гума по-здрава от друга.

Възможно е едни Бриджстони да са по-здрави от 80% от XL гумите на пазара, а едни ПилоСпорт с XL да са по-кекави от голяма част от обикновените гуми.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Така е на Континентал от опит ти казвам, че не са здрави, няколко съм изхвърлял преди години.

Но при един и същ размер на една и съща марка XL-a си е + разбира се Конти те таксуват за него допълнително гледам в UK 225/45/17 91w 70 паунда, а същата XL 75 паунда 

Все пак май достатъчно се отклонихме от темата за евтините китайските с висока скорост и стана румънски vs корейски по дупки:)

Редактирано от DStealth
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

В сравнение с Goodyear и  Dunlop Континентал са с най-меки бордове.

Общо взето карам всички марки, но по стечение на обстоятелствата най-силен удар съм имал с континентали - с около 50км/ч челно в 6-8см изрязан без скосяване асвалт. Час по-късно в същото пътуване скок във въздуха с кола 1900кг.

Като се прибрах едната джанта (кован 12килограмов Ронал) се беше огънала, а гумата имаше лек балон - при 200+ не се чувстваше.

Категорично при правилно подбран размер XL е напълно излишен. Конкретно А4/Б5 с 1.8Т е с мноооого лека предница, за да има нужда от XL-и.

Редактирано от robobug
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Guest
Темата е заключена и Вие нямате право да коментирате в нея.
  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    • Няма регистрирани потребители разглеждащи тази тема.
×
×
  • Create New...