Jump to content

a5 tfsi 2.0 гори много масло ?


ivelin21

Recommended Posts

  • 10 months later...
  • Отговори 61
  • Created
  • Последен отговор

Top Posters In This Topic

  • 1 year later...

Някой който е запознат с ремонта може ли да публикува номера на частите? Бутала, биели, клапана за маслените пари.

Все още гори литър на около 3500км но трябва да сменям тампоните на двигателя и веригата и се чудя дали да не сменя всичко на куп. Предпочитам да купя частите предварително ама искам да знам точно какво ми трябва за да намеря най-добри цени.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

А темата първо прочете ли?

Ти хубаво ще купиш, а ако ти е пръцнал блокът, тогава?

Всеки автомагазин, ще ти извади номерата и цените, оттам тръгваш и търсиш "тънкото". Чак когато се отвори мотора, лъсва "приятната" истина.

Назад съветват много удачно, първо да се ПРОВЕРЯВА кошника и чак тогава да се купува.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Е кво време, той я кара тази кола от над 5 години, очевидно с неговия начин на каране е ОК.

Да не говорим, че около мен имам пример за харчене на над литър на 1.5 литра на 1000 км и след ремонт колата е топ и не пипа грам.

Блока си беше напълно ОК дори след този разход.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

За времето не знам, не съм срещал данни на първата производна на разхода, но съм сигурен че нито излизат от завода така, нито пък проблема се появява за една вечер. Сега дали е по-добре да се ремонтира или да се подхвърли горещия картоф на следващия собственик е нещо което колегата трябва сам да си реши.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Изобщо не излизат от завода с почти 3 литра разход на 10 хил. км. Допустимия разход който Ауди дава е висок точно за да могат да отказват скъпия ремонт. Това е коментирано по форумите хиляди пъти, в Щатите ги съдиха - демек дъвкано и предъвкано.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Само когато видя неподготвени изказвания като твоето, което е малко необичайно за тебе. ;)

 

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Карам такава кола за разлика от тебе и съм доста запознат с проблема :).

Отделно, ти си противоречиш сам.

Не излиза така от завода, но в щатите са ги осъдили и има TSB там?

Не те ли навежда на мисълта това, че точно защото са излезли така от завода и не са им признавали на хората проблема като гаранционен са ги осъдили там?

В Европа, особено в UK и Германия много от клиентите са си прявили претенциите още преди първата смяна на масло.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Аз не карам кола с този проблем точно защото съм добре запознат с него. Да, излизат с проблема от завода, но разхода е нормален. Постепенно обаче се увеличава - прочети и ще видиш че е точно така.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Преди 1 час, CVT написа:

но съм сигурен че нито излизат от завода така

 

преди 6 минути, CVT написа:

Да, излизат с проблема от завода

 

Ето за това говорех ;).

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Не смесвай дефекта със симптома. В първия цитат съм визирал симптома (разхода на маслото) а във втория дефекта (това което причинява високия разход). При наличие на дефекта (който е фабричен), симптома се влошава с времето, даже и да е незабележим когато колата излезе от завода.

 

Редактирано от CVT
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

:hilezh:.

Вместо да попиеш малко инфо от първа ръка, от човек каращ такава кола със сменен по гаранция двигател, имащ приятел с огромен разход, който изчезна след ремонт и т.н. и т.н. ти продължаваш да демагогстваш и да ми казваш какво си чел по форумите и как се случват нещата.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

литър масло на 3500км, сиреч, към 30 литра за 100 000км, около 15-20 лева литъра - 450-600лв разход, да закръглим на 1000лв, за по-сигурно, ремонт със сегменти, бутала, труд, мруд - 3-4к лева. Освен ако не мислиш да я карат и синовете ти - не бих се занимавал с ремонт.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

преди 37 минути, fifipaldi написа:

:hilezh:.

Вместо да попиеш малко инфо от първа ръка, от човек каращ такава кола със сменен по гаранция двигател, имащ приятел с огромен разход, който изчезна след ремонт и т.н. и т.н. ти продължаваш да демагогстваш и да ми казваш какво си чел по форумите и как се случват нещата.

 

Предпочитам да чета по форумите, вместо да черпя опит от неприятности като твоя приятел. Затова преди 3 години когато още не знаех за този проблем питах точно в тази тема за него и го проучих първо от линка който самия ти беше дал, което потенциално ми спести доста пари и нерви.

 

Иска ми се да почерпя опит и от тебе, но ти си противоречиш. Писал си по-горе че доливаш  300-400 милилитра масло на 10 хил., а казваш на колегата че разход от почти 3 литра е нормален. :nixweiss:

 

Редактирано от CVT
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Да, моя е нищожен, дори никакъв, а неговия е "нормален" (не според мен, а според Audi, даже е перфектен) за този мотор.

Това е положението :).

Тъй като доста разводнихме темата с глупости, просто исках да напиша, че при такъв разход на масло не е необходимо да се прави ремонт, дори според мен е по-добре да не се пипа с нашите способни майстори и сервизи ;).

Както съм ти спестил пари и нерви на теб, така искам да спестя и на него.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

От Ауди нещо да излъжат в собствена полза - това е нечувано събитие в най-новата история!

 

Иначе твоя разход не е нито никакъв, нито нищожен, а чисто и просто нормален и съвпада с моя - мотор от преди Ауди да ни удостоят с този дефект. Това вече е от личен опит който с радост получавам и споделям.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Нямат много общо 2-та мотора и разходите им на масло, за "твоя" е нормален, за "моя" е нищожен.

И пак споменаваш, че е фабричен дефект, нещо, което е самата истина и проблема си присъства от завода, а не се придобива в последствие.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

След като гаранционно сменения ти двигател гори 300-400 милилитра на 10 хил. км, значи това е нормалния разход за този тип двигател когато е изправен. Да не мислиш че са сложили някакъв ниско-масло-горящ специално за рожденика‽

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Този двигател е 2014-та година, а има ревизии на буталата и от 2016-та ;).

Модела започва от 2007-ма, какво е нормално и какво не само ти си знаеш явно.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване
  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    • Няма регистрирани потребители разглеждащи тази тема.
×
×
  • Create New...