М.Митев Публикувано 14 Април 2016 Доклад Share Публикувано 14 Април 2016 Момци имам едно питане понеже ми се ще 90-ката да спира малко по-бързо и по-добре мисля да и сложа по-голями дискове и следователно се сетих че на б4-ките са с по-голями .... въпроса е на мойто дисковете са 256мм ,а забелязвам че има б4-ки с 280мм диск,та става ли директен монтаж ако купя дискове и спирачни апарати или трябва и шенкела да сменявам и също така кои модели са с 280мм дисковр на б4-ките или по-точно кои двигатели ? И най-вече може ли да стане фатката или трябва нещо друго да мисля,отворен съм за идеи?? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
koko60 Публикувано 15 Април 2016 Доклад Share Публикувано 15 Април 2016 Почти съм сигурен, че си с вентилирани 256 мм, (не си казал). Ако е така, може да си вземеш 280 вентилирани, и да ползваш твоите апарати Гирлинг 54 и супорти. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Цанчо Публикувано 15 Април 2016 Доклад Share Публикувано 15 Април 2016 Трябват ти дискове 280мм и супорт за 280мм диск. Спирачния апарат е еднакъв, супорта е по-висок. Всичко е директен монтаж Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Marto_180 Публикувано 15 Април 2016 Доклад Share Публикувано 15 Април 2016 Мисля че имам един супорт, ако не е заминал за вторични. Трябва да проверя и ще ти го подаря ако го искаш. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Sklepi Публикувано 15 Април 2016 Доклад Share Публикувано 15 Април 2016 Имам непотребни цели спирачки Лукас 54 (апарати и супорти) и бяха с 280 мм диск. Ако си заинтересован пиши ЛС. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Костадинов Публикувано 15 Април 2016 Доклад Share Публикувано 15 Април 2016 Аз съм с 1.6 АДА, дисковете са 280 мм с апарати Гирлинг Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
LUDsAUDI Публикувано 15 Април 2016 Доклад Share Публикувано 15 Април 2016 При 90-ка нещата не стоят като при Б4-ка с директни монтажи, при Б4 ако си с 256 сменяш съпорти и дискове за 280 апарата същия както и накладките и даже не обезвъздушаваш. При 90-ката която е респективно като Б3, самия съпорт и апарата няма общо с Б4-ковия (при 90-ката е тип А4, А6 водачи с резби и гумички на апарата, това в случаите че 90-ката не е купе НМ 7а, или седано 7а където са с двубуталните), също така офсета на Б4-ковия диск има голяма разлика с Б3-ковия и освен апарати със съпорти и дискове ще трябват и някакви фланци да се правят към диска. Според мен не се занимавай, освен ако 90-ката не е некви коне и да има нужда да спира а тогава по-добре друг сетуп... Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
аутоюнион Публикувано 15 Април 2016 Доклад Share Публикувано 15 Април 2016 колега имах В3 сега карам В4 спир. апарати са еднакви говорим за Lukas разликата им е на В3 бяха плътни а на В4 са вентил и са 280 мм. дори и накладките са еднакви / което е странно / само захващането не съм сигурен да ли ще стане затова първо намери диск и апарат пробвай и пиши за резултата успех. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Sklepi Публикувано 16 Април 2016 Доклад Share Публикувано 16 Април 2016 Добре де, накладките са еднакви и апаратите и те... аз съм сменял 256 мм дискове и съм загледал и накладката се трие цялата в диска... Какво печелим с 280 мм диск, като площта където се трие накладката е същата? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
LUDsAUDI Публикувано 16 Април 2016 Доклад Share Публикувано 16 Април 2016 Печелиш, че търка със същата площ на накладката но на 280мм периметър а не на 256мм и като сметнещ търкащата част по-диска на 280мм е може би около 1.5 пъти тази на 256мм говорим като кв.см, като реално усещане за спиране за мене няма никаква разлика. Най-евтиния вариант с който усещам лично аз разлика при 80-ка е АТЕ 57 със 288 вентилирани дискове, според мен спират по-добре от прехваления двубутален Гирлинг 60 който го прегравям редовно... Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
koko60 Публикувано 16 Април 2016 Доклад Share Публикувано 16 Април 2016 Големите дискове спират по-добре, защото накладките стискат по-далече от оста на въртене, получава се по-голямо рамо, и спира по-добре, нищо че накладките са еднакви. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
аутоюнион Публикувано 16 Април 2016 Доклад Share Публикувано 16 Април 2016 има една малка подробност , която забравих да пиша че ,сложих дисковете двойно вентилирани Brembo 288mm. / тоест с дупки / и спира доста по добре от предишните. та както казва колегата по големите спират по добре а с дупки или с нарези още по добре. при продължително натискане на спирачките загряват доста и който е на ясно с , че между диска и накладката от топлината се получава / нещо като аквапланига между износена гума и пътя при мокро / не помня как му казваха а когато имат дупки или нарези отвеждат нагрятия въздух и така има по добро триене и спира по добре и тн. и тн. ако греша някой да ме поправи Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Recommended Posts
Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате
За да коментирате, трябва да имате регистрация
Създайте акаунт
Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!
Регистрация на нов акаунтВход
Имате акаунт? Впишете се оттук.
Вписване