MI7ko Публикувано 20 Април 2016 Доклад Share Публикувано 20 Април 2016 Колеги колата е Ауди а6 4ф 3.0 Тди и пуши бяло .На ваг-кома дюзите са идеални ,но ми изкарва някаква грешка че : Не е достигната долната граница на Банка 2 .Според вас какво може да означава това Sent from my iPhone using Tapatalk Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Ivan2256 Публикувано 24 Април 2016 Доклад Share Публикувано 24 Април 2016 възможно е помпата да не може да достигне налягане във рейката на команреала Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
mili 75 Публикувано 24 Април 2016 Доклад Share Публикувано 24 Април 2016 На 20.04.2016 г. at 20:10, MI7ko написа: Колеги колата е Ауди а6 4ф 3.0 Тди и пуши бяло .На ваг-кома дюзите са идеални ,но ми изкарва някаква грешка че : Не е достигната долната граница на Банка 2 .Според вас какво може да означава това Sent from my iPhone using Tapatalk Това е грешка за всмукателния колектор колега, банк 2 е този пред шофьора ако не се лъжа. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
MI7ko Публикувано 24 Април 2016 Автор Доклад Share Публикувано 24 Април 2016 (Редактирано) На 24/04/2016 at 16:09, mili 75 написа: Цитиране на предходно мнение! Оправихме го колега с рестарт .Но се оказа че дюзите са за смяна Редактирано 26 Април 2016 от VBI Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
mili 75 Публикувано 24 Април 2016 Доклад Share Публикувано 24 Април 2016 По добре направо да се спрат софтуерно клапите на колекторите, за да се отървеш от проблема трайно. Иначе скоро пак може да светне чека. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
mshbul Публикувано 24 Април 2016 Доклад Share Публикувано 24 Април 2016 Как са иделани на вагком, а си ги сменил? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Dan4ote Публикувано 24 Април 2016 Доклад Share Публикувано 24 Април 2016 Сигурно са ги гледали на 12 и 13 канал, а на 72-77 са били в минуси Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
petarik Публикувано 24 Април 2016 Доклад Share Публикувано 24 Април 2016 Когато една дюза се разпикае не е задължително да е на минус на големите канали. Не случайно граничните стойности са -+ 44. Т. е. може да е на -44 и пак да не пикае, респ. да не пуши бяло. Обратно, може да има шест дюзи на +-2 и отзад да е като немски так на прицел през ВСВ. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
mili 75 Публикувано 25 Април 2016 Доклад Share Публикувано 25 Април 2016 И тогава каква е логиката на тези гранични стойности, въобще меродавни ли са тези стойности на 72-77 канал. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
kpematop Публикувано 25 Април 2016 Доклад Share Публикувано 25 Април 2016 Дюзите седят 0 или + и пуши, когато не се засилва буталото повече от номиналното. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Dan4ote Публикувано 25 Април 2016 Доклад Share Публикувано 25 Април 2016 (Редактирано) Преди 22 часа, kpematop написа: Цитиране на предходно мнение! Каква е причината за това Редактирано 26 Април 2016 от VBI Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
mshbul Публикувано 25 Април 2016 Доклад Share Публикувано 25 Април 2016 Има предвид, че показанията на 72-77 са на база други показатели, които в някои редки случаи може да не сочат пикаещи дюзи, а те да са такива. Обаче защо се получава не знам - вероятно нещо друго пък предизвиква това - може би недобре уплътняващ клапан например и повечето нафта да се компенсира от намалената компресия и компютърът да не може да го отчете, а в същото време нафтата не изгаря добре и пуши. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Arcrain Публикувано 26 Април 2016 Доклад Share Публикувано 26 Април 2016 (Редактирано) А аз да попитам тука като се спрат тези клапи има ли някакъв проблем за мотора. Изобщо каква роля играят при 3.0тди, ако е възможно някой да ми обясни като за начинаещ. Предварително благодаря. Редактирано 26 Април 2016 от Arcrain Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
DonTodi Публикувано 26 Април 2016 Доклад Share Публикувано 26 Април 2016 На мотора му става по-добре.Никакъв проблем няма да имаш.Получаваш сила в ниските придружена с нисък разход на гориво.Моя съвет е да спреш и ЕГР клапана,който е сложен за екология и освен да задръства колектора със гняс,нищо друго не прави Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Arcrain Публикувано 27 Април 2016 Доклад Share Публикувано 27 Април 2016 С ваг програмата VCDS може ли да се спрат тези клапи? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
mili 75 Публикувано 27 Април 2016 Доклад Share Публикувано 27 Април 2016 Не може. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
MI7ko Публикувано 28 Април 2016 Автор Доклад Share Публикувано 28 Април 2016 Ето ги снимките ,я кажете някое мнение ,благодарско Sent from my iPhone using Tapatalk Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
mshbul Публикувано 28 Април 2016 Доклад Share Публикувано 28 Април 2016 Дай на 72-77 На 13 и 14 не са показателни за дюзите. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
MI7ko Публикувано 28 Април 2016 Автор Доклад Share Публикувано 28 Април 2016 Утре ще ги снимам колега че там не съм снимал Sent from my iPhone using Tapatalk Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
MI7ko Публикувано 29 Април 2016 Автор Доклад Share Публикувано 29 Април 2016 Ето това ми излиза колега Sent from my iPhone using Tapatalk Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
mshbul Публикувано 29 Април 2016 Доклад Share Публикувано 29 Април 2016 Не си ги сменил дюзите, нали? С тези показания не би трябвало да пуши. Това в случай, че не са ресетнати скоро. От колко км имаш колата? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
MI7ko Публикувано 4 Май 2016 Автор Доклад Share Публикувано 4 Май 2016 От 50 000 .Но миналата година я оставих в Порше да ги тестват дюзите и хората казаха че си работят идеално Sent from my iPhone using Tapatalk Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
kainy Публикувано 4 Май 2016 Доклад Share Публикувано 4 Май 2016 В Порше нищо не могат да ти кажат за дюзите... Единствено ако ги занесеш на стенд да си ги тестват както си трябва, може да добиеш представа, какво им е реалното състояние, въпреки че пак има голям толеранс за диагнозата, но е далеч по-добре от проверка с какъвто и да е софтуер. Попринцип си заслужава проверката, понеже не е твърде скъпа. Където проверявах взимаха 20лв на дюза, като отнема по 20-25 минути на парче. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
mshbul Публикувано 4 Май 2016 Доклад Share Публикувано 4 Май 2016 По тези данни дюзите ти не са толкова зле. Само 2 са тръгнали, но не и всичките. Още ли пуши бяло? Ако е така може да рециклираш 2-те, които са по-зле и да видиш дали пак ще пуши после. А ако ти се дават пари най-добре всичките. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
MI7ko Публикувано 4 Май 2016 Автор Доклад Share Публикувано 4 Май 2016 Не си ги сменил дюзите, нали? С тези показания не би трябвало да пуши. Това в случай, че не са ресетнати скоро. От колко км имаш колата? Със ваг-Ком ли трябва ги ресна дюзите колега ? А може ли да пуши от запушени филтри ? Sent from my iPhone using Tapatalk Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Recommended Posts
Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате
За да коментирате, трябва да имате регистрация
Създайте акаунт
Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!
Регистрация на нов акаунтВход
Имате акаунт? Впишете се оттук.
Вписване