Jump to content

Пуши бяло


MI7ko

Recommended Posts

Колеги колата е Ауди а6 4ф 3.0 Тди и пуши бяло .На ваг-кома дюзите са идеални ,но ми изкарва някаква грешка че : Не е достигната долната граница на Банка 2 .Според вас какво може да означава това :)

Sent from my iPhone using Tapatalk

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • Отговори 61
  • Created
  • Последен отговор

Top Posters In This Topic

На 20.04.2016 г. at 20:10, MI7ko написа:

Колеги колата е Ауди а6 4ф 3.0 Тди и пуши бяло .На ваг-кома дюзите са идеални ,но ми изкарва някаква грешка че : Не е достигната долната граница на Банка 2 .Според вас какво може да означава това :)

Sent from my iPhone using Tapatalk

Това е грешка за всмукателния колектор колега, банк 2 е този пред шофьора ако не се лъжа.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

 

На 24/04/2016 at 16:09, mili 75 написа:

Цитиране на предходно мнение! 

Оправихме го колега с рестарт .Но се оказа че дюзите са за смяна

Редактирано от VBI
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

По добре направо да се спрат софтуерно клапите на колекторите, за да се отървеш от проблема трайно. Иначе скоро пак може да светне чека.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Когато една дюза се разпикае не е задължително да е на минус на големите канали. Не случайно граничните стойности са -+ 44. Т. е. може да е на -44 и пак да не пикае, респ. да не пуши бяло. Обратно, може да има шест дюзи на +-2 и отзад да е като немски так на прицел през ВСВ.  

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Има предвид, че показанията на 72-77 са на база други показатели, които в някои редки случаи може да не сочат пикаещи дюзи, а те да са такива.

Обаче защо се получава не знам - вероятно нещо друго пък предизвиква това - може би недобре уплътняващ клапан например и повечето нафта да се компенсира от намалената компресия и компютърът да не може да го отчете, а в същото време нафтата не изгаря добре и пуши.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

А аз да попитам тука като се спрат тези клапи има ли някакъв проблем за мотора. Изобщо каква роля играят при 3.0тди, ако е възможно някой да ми обясни като за начинаещ. Предварително благодаря.

Редактирано от Arcrain
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

На мотора му става по-добре.Никакъв проблем няма да имаш.Получаваш сила в ниските придружена с нисък разход на гориво.Моя съвет е да спреш и ЕГР клапана,който е сложен за екология и освен да задръства колектора със гняс,нищо друго не прави :)

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Не си ги сменил дюзите, нали?

 

С тези показания не би трябвало да пуши. Това в случай, че не са ресетнати скоро.

 

От колко км имаш колата?

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

От 50 000 .Но миналата година я оставих в Порше да ги тестват дюзите и хората казаха че си работят идеално

Sent from my iPhone using Tapatalk

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

В Порше нищо не могат да ти кажат за дюзите... Единствено ако ги занесеш на стенд да си ги тестват както си трябва, може да добиеш представа, какво им е реалното състояние, въпреки че пак има голям толеранс за диагнозата, но е далеч по-добре от проверка с какъвто и да е софтуер. Попринцип си заслужава проверката, понеже не е твърде скъпа. Където проверявах взимаха 20лв на дюза, като отнема по 20-25 минути на парче.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

По тези данни дюзите ти не са толкова зле. Само 2 са тръгнали, но не и всичките.

 

Още ли пуши бяло? Ако е така може да рециклираш 2-те, които са по-зле и да видиш дали пак ще пуши после. А ако ти се дават пари най-добре всичките.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Не си ги сменил дюзите, нали?

 

С тези показания не би трябвало да пуши. Това в случай, че не са ресетнати скоро.

 

От колко км имаш колата?

Със ваг-Ком ли трябва ги ресна дюзите колега ?

А може ли да пуши от запушени филтри ?

Sent from my iPhone using Tapatalk

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване
  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    • Няма регистрирани потребители разглеждащи тази тема.
×
×
  • Create New...