Arcrain Posted April 28, 2016 Report Share Posted April 28, 2016 (edited) Здравейте колеги. Търсих из форума но не можах да се натъкна как мога да изключа вихровите клапи и как е процеса освен вихровите клапи друго какво се прави премахва ли се катализатора или друго. Някой може ли да обясни като на ученик как треябва да постъпя или въобще може ли сам човек да направи нещо подобно. Какво се променя като се спрат вихровите клапи и аз все още имам катализатор на моята кола има ли някакъв ефект след това на добре ли е или на зле? Предварително много ви благодаря Edited April 28, 2016 by Arcrain Link to comment Share on other sites More sharing options...
kainy Posted April 28, 2016 Report Share Posted April 28, 2016 https://en.m.wikipedia.org/wiki/Swirl_flap Гугъл е най-добрият приятел на човека :). Накратко казано, основната им цел е подобряване екологичността при дизеловите автомобили. "Премахването" им е софтуерен процес, който можеш да извършиш сам след като си закупиш съответния хардуер (не е с vcds) и събереш познания как да го извършиш, или като отидеш при някой който вече го е правил (например krematop). Попринцип въпросните се спират в комбинация с EGR-a и махане на катализаторите и DPF-a, ако има такъв. В идеалния случай се удря и един ремап, че колата да заприлича на нещо :). Общо взето ако ще режеш от екологията, направо я изрежи цялата. Освен по-силната миризма и шанса да разбереш колко са ти прецакани дюзите, мисля други недостатъци няма... Е освен сълзата която ще пусне някой еко активист Link to comment Share on other sites More sharing options...
Arcrain Posted April 29, 2016 Author Report Share Posted April 29, 2016 (edited) Аз съм от Бургаската част има ли някой който да може да ми помогне в тази зона колкото ще струва ще бъде платено ? Edited April 29, 2016 by Arcrain Link to comment Share on other sites More sharing options...
kainy Posted April 29, 2016 Report Share Posted April 29, 2016 (edited) Преди 11 часа, nichirenshu написа: Цитиране на предходно мнение! Хайде да не го водим този спор, че преди някой да има някъв аргумент, да вземе да отиде първо при Марица Изток и тогава да бае за Евро3/4/5/6 :). Edited April 29, 2016 by VBI Link to comment Share on other sites More sharing options...
Arcrain Posted April 29, 2016 Author Report Share Posted April 29, 2016 (edited) Колеги мисълта ми беше такава че, ако вървенето на колата ще се промени и ще го усетя разбирасе че ще съм за защото имам ДПФ. Иначе ако ще имам проблеми за в бъдеще свързани с тези промени от гледна точка по мотора тогава няма да го барам. А пък кое евро си кой гледа в нашето малко градче Айтос Edited April 29, 2016 by Arcrain Link to comment Share on other sites More sharing options...
kainy Posted April 29, 2016 Report Share Posted April 29, 2016 Естествено че колата ще върви по-добре. Единствено за вихровите клапи имаше дискусии дали не могат да доведат до нещо лошо при двигателя, но май не бяха състоятелни притеснения, не знам. Всичко друго си е откровена пречка за колата. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Plamy7456 Posted April 29, 2016 Report Share Posted April 29, 2016 Arcrain, защо искаш да изключиш вихровите клапи? На мен ми препоръчаха също да ги махна защото имам проблем, че едната остава затворена понякога. Ремонта и частите са скъпи и май и аз ще ги изключавам. Във Варна съм намерил човек, който уж бил голям специалист и той ми го препоръча това с изключването. На теб колко ти искат за тази процедура? Link to comment Share on other sites More sharing options...
Arcrain Posted April 29, 2016 Author Report Share Posted April 29, 2016 (edited) Колега аз от прочетеното тука из форума и извън него малко просто ако ще има някакъв ефект при вървене на колата за това искам да ги спирам но като пари нищо не знам просто разпитвам в момента. Цени незнам чакам някой да ме посъветва тук защото в този форум видях едно че всеки ти обръща внимание. Обикалял съм много други форуми няма да цитирам имена но тука форума си е форум и никой не плюе другия и не се прави на голям разбирач тук. Ето защо ми харесва дори да сърфирам тука в този форум. Като стане дума за клапите нямам идеи никъкви ако нещо чуеш пиши. А ако имате път за Бургас можете спокойно да пишете ще съм на среща да се видиме и да споделите опит Ето ви и една снимка на моята каляска Има си забележки но все пак като кола на 230 000 км си е долу горе добре за мен. Незнам вие какво ще кажете Edited April 29, 2016 by Arcrain Link to comment Share on other sites More sharing options...
pe6koo Posted April 29, 2016 Report Share Posted April 29, 2016 Аз пък съм останал с впечатление , че 2ма 3ма стари съфорумци си чатят и с леко пренебрежение се отнасят към новите За Бургас, Ваг сървис-а ще ти свършат работа със сигурност, могат и ъпдейтите да ти направят. Само незнам колко ще те одерът, понеже работят скъпичко. Link to comment Share on other sites More sharing options...
kainy Posted April 29, 2016 Report Share Posted April 29, 2016 С ремап не трябва да стъпи на повече от 400-500лв макс (всичко). Това при гаражен естествено... Марковите ще те издрусат 8 стотака само за ремапа Link to comment Share on other sites More sharing options...
kpematop Posted April 29, 2016 Report Share Posted April 29, 2016 Шпек явно съм го заслужил, за да ме слушат хората, ти си единствения, който само роптае... и няма с какво да блеснеш освен с хейт. Link to comment Share on other sites More sharing options...
kainy Posted April 29, 2016 Report Share Posted April 29, 2016 35 minutes ago, nichirenshu said: Не е спор, ясно е кое по добро и е ясно, че само се гледа да се спести. Самоуспокояването с мнения от "майстори" като Креватора е издигнато на върхово ниво. Много генерално говориш... Знаеш ли точно колко съм спестил с махането на тези неща? Точно нищо. Даже обратното... За да стане всичко като хората си кихнах тук там. Катализаторите даже си ги пазя, за когато я продавам, ако купувачът иска, да му я докарам в оригинален вид... Че някой спестява, да, ама хайде да не говорим генерално... А дори и в това лошо няма. Самото каране на втора ръка кола си е спестяване, така че всякакви подобни коментари са си чисто лицемерие! Link to comment Share on other sites More sharing options...
DStealth Posted April 29, 2016 Report Share Posted April 29, 2016 Към автора - промяната в автомобила е предимно в двигателната спирачка, ако ползваш...просто без клапите осезаемо по-не спира на скорост спрямо с тях...от екологична точка ползата е минимална при PPX и малко преди него няма входящ въздух...минимално намаление на отходните газове. Link to comment Share on other sites More sharing options...
kpematop Posted April 29, 2016 Report Share Posted April 29, 2016 Без вихрови клапи направо скача на старта колата. Link to comment Share on other sites More sharing options...
DStealth Posted April 29, 2016 Report Share Posted April 29, 2016 Излита направо след като отбележи на календара лаг-а на Тип-а и турбото...ама това е друга тема, аз лично това е последното нещо на дизелов автомобил, което бих изхвърлил...освен ако не е БМВ де...там е с по-висок приоритет пеперудата Link to comment Share on other sites More sharing options...
kpematop Posted April 29, 2016 Report Share Posted April 29, 2016 Пада разхода без тях и кутията по-гладко превключва, друг ефект от спирането им не съм забелязал. Link to comment Share on other sites More sharing options...
DStealth Posted April 29, 2016 Report Share Posted April 29, 2016 Пад в разхода няма, кутията може и да превключва по-гладко предвид още един процес, но за мен най-дразнещо е липсата на двигателна спирачка, изключително дразнещо е като се върне педала и се затворят колата намаля отчетливо, без тях е като на свободна...вероятно и да има разлика в разхода, ще е за сметка на накладки. Лично мнение никой не ангажирам с него, но клапите, до толкова че не създават проблеми и то сериозни като на някой други марки/модели не бих ги пипал. Я да те питам - на 4Г-то би ли ги махнал ? Link to comment Share on other sites More sharing options...
kpematop Posted April 29, 2016 Report Share Posted April 29, 2016 На 4G-то нямам вихрови клапи на тоя двигател CGLC. Скоро мисля да сваля всмукателния колектор и да видя дали имам гняс в него или имам катализатор в ЕГР кулера, който да чисти газа. Като цяло сега ще поръчвам фланци да си правя даунпайп и скоро ще премахвам DPF-а, че ми души колата. Link to comment Share on other sites More sharing options...
johnny_ Posted April 29, 2016 Report Share Posted April 29, 2016 Не разбрах защо спирането на вихровите клапи пречи на задържането на скорост? Последната половин година съм си играл всякак, със/без клапи, със/без егр но такъв ефект не съм усетил. Колата си задържа еднакво и си намалява и сваля предавки еднакво. Link to comment Share on other sites More sharing options...
kpematop Posted April 29, 2016 Report Share Posted April 29, 2016 Но твойта игра е с накачени филтри, а не с даунпайпи от алуминизирана или неръждаема тараба Link to comment Share on other sites More sharing options...
zhelyazA6 Posted April 29, 2016 Report Share Posted April 29, 2016 Хм, ефекта от спирането на клапите е достатъчно голям и съответно недвусмислено забележим. За човек който си познава вървежа на колата. Въобще не може да има дискусия по въпроса между такива дето са го правили и такива дето не са... Link to comment Share on other sites More sharing options...
Pagemakerboy Posted May 1, 2016 Report Share Posted May 1, 2016 След спирането на клапите колата най-вече се събуди в ниските при мен. Link to comment Share on other sites More sharing options...
zhelyazA6 Posted May 1, 2016 Report Share Posted May 1, 2016 Преди 18 часа, nichirenshu написа: С колко коня се вдига мощноста, мерил ли си? Аз не съм я мерил въобще. Мощността в конски сили не е единствения критерий за удоволствие при каране, особено в ниските. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Arcrain Posted May 2, 2016 Author Report Share Posted May 2, 2016 (edited) Честит празник на всички. Ще махаме клапите тогава. Сега чакаме да преведат парите и отиваме при Ваг приятелите. Edited May 2, 2016 by Arcrain Link to comment Share on other sites More sharing options...
Ц Е Ц О Posted May 6, 2016 Report Share Posted May 6, 2016 Кажи после Деян ли компания с колко те съсякоха? Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts