Jump to content

ACE тресене на празен ход


krisaleks

Recommended Posts

На празен ход, двигателя се тресе. След 1500об заработва нормално. До преди 2/3 седмици ангренажа беше зацепен със закъснение поне 1зъб и до вчера всмукателния вал беше със закъснение от 1 зъб, не знам от колко време (от 3000км е при мен колата) Проблема се увеличи от вчера като зацепих правилно всмукателния вал, до преди това по малко претрисаше. Вчера при първото запалване след сглобяването, колата се тресеше прекалено много, след това се изчисти малко след като покарах, сутрин при първоначално стартиране първите 10/15сек тресе. Също така имам прекалено много висок разход, днес за 80км по стрелката ми изгори около 20литра(от малко преди средата до лампа), колкото и да е ориентировъчна стрелката, чак път толкова. Работата на колата не е като на запалване, а като недостиг на гориво, също така неравномерността се чува и в ауспуха. Преди малко свалих дюзите и пробвах да запаля, на стартер прави капки (леко пикае), а на празен ход си пикае, при по високи обороти не го прави на  мъгла, а на струя. Сменил съм, въздушен филтър преди 2/3000км, горивен преди 500км, свещи NGK (с 3 минуса). 

Имам съмнение в бензиновата помпа, за която през седмицата ще измисля начин да измеря налягането на бензина, разбрах че трябва да е около 6бар. 

 

Колата е ауди купе 93г АСЕ.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Настройка на инжекциона ако всичко приемем че е зацепено правилно и колата е карана с тези дюзи нормално и преди смяната на ремъка !

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Зацепването съм 99% сигурен че е правилно, вчера намерих 0лата на маховика и съвпада с ръба на кожуха (предното зацепване го правих по другия белег с точките), разпределителния вал съвпада с белега който е от пред (горе на капака на клапаните) и отзад на шайбата на разпределителния вал (на главата) съвпада и запалването е зацепено правилно. Как да настроя инжекцията, клапата в блока на филтъра е както е в книгите, в единия край едни мм а в другия по малко (не си ги спомням затова не ги и цитирам), никъде не закача? Не пипам болта за регулировка преди да съм сигурен че е от него. И моторчето за ПХ е изправно. 

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Нещата вървят към реглаж на инжекциона.Това с дюзите както казваш,ако наистина е така не са добре нещата.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Публикувано (Редактирано)

Емии, във Варна има ли някой който да я направи. Или аз да разбутам на ухо с метода проба грешка. 

 

ПП- Май много по- рано от предвиденото ще стане 1,8Т 

Редактирано от krisaleks
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

А сигурен ли си, че веригата(между разпределителните валове) е правилно зацепена? Също така може да тресе на празен ход ако е хлабава(разтеглена). 

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Здравей, колега. За това, което си описал по-горе недей да разбъзикваш инжекциона, а по-добре е насочи към дюзите. За да пикаят има две причини: или са се спекли от мръсотия (некачествен бензин) или омекнали пружинки на самите дюзи (вътре в тях). Тези дюзи отварят на налягане от 3,8-4,2 атм. Дори и да нямаш достатъчно налягане от помпата, при изрядни дюзи трябва пак малко да изкарват мъгла при работа. Свали дюзите и ги накисни в кореселин и до колкото може ги почисти въпреки, че това е механична дюза и са й много годинките. После с помпа или компресор ги продухай. Ако можеш да напълниш и малко кореселин заедно с въздуха, които преминава през тях ще е добре, тъкмо ще видиш дали разпръскват добре.Аз лично съм го правил, но накрая ги смених с нови. И не на последно място провери дали правилно са зацепени двата вала с веригата.

 

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Преди 4 часа, marian990 написа:

Здравей, колега. За това, което си описал по-горе недей да разбъзикваш инжекциона, а по-добре е насочи към дюзите. За да пикаят има две причини: или са се спекли от мръсотия (некачествен бензин) или омекнали пружинки на самите дюзи (вътре в тях). Тези дюзи отварят на налягане от 3,8-4,2 атм. Дори и да нямаш достатъчно налягане от помпата, при изрядни дюзи трябва пак малко да изкарват мъгла при работа. Свали дюзите и ги накисни в кореселин и до колкото може ги почисти въпреки, че това е механична дюза и са й много годинките. После с помпа или компресор ги продухай. Ако можеш да напълниш и малко кореселин заедно с въздуха, които преминава през тях ще е добре, тъкмо ще видиш дали разпръскват добре.Аз лично съм го правил, но накрая ги смених с нови. И не на последно място провери дали правилно са зацепени двата вала с веригата.

 

Ще сваля дюзите, това е ясно. Но нови няма купя, 400 лева няма да дам за този мотор. За да разместя инжекцията трубва да съм сигурен че е в нея и що годе да знам какво трябва да направя. 

 

Преди 8 часа, vladi написа:

А сигурен ли си, че веригата(между разпределителните валове) е правилно зацепена? Също така може да тресе на празен ход ако е хлабава(разтеглена). 


Напълно, точките на колелата се срещат вече едно срещу друго точно на ръба на главата, а веригата е струна. 

 

Преди 23 часа, okops написа:

Прави го ACE то ел инжекция или го турбинирай ако имаш възможност, ако не  -1.8Т. Не троши нерви по тоя механичен инжекцион.


 

Чета и мисля варианти за 1,8Т, всичко от 1,8т без глава и блок (колектори/електроника), електроника от 1,8 125кс. Ако не намеря начин та подкарам инжекцията както да ми харесва ще го мисля. Не искам електроника от АБФ или АБК

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Здравей колега, нищо не си писал за предварението на делкото, гледал ли си го на колко градуса е на празен ход и пробвал ли си да го мръднеш малко? преди да слагаш други мотори с турбини, виж този какво може да се направи. В началото си писал, че дюзите пикаят. Така не става, не търси помпа, от нея не пикаят. Търси втора употреба дюзи. Аз съм купувал; на няколко пъти втора употреба фантастични, работят перфектно, правят мъгла и на при всяко положение на клапата. Купувал съм 5 дюзи с маркучите за 18 лева, и маркучите стават и дюзите и те. Така че потърси дюзи, поиграй си с мотора, провери всичко наред ли е. Има страшно много инфо във форума.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Публикувано (Редактирано)

Ще си играя с мотора, другата седмица ще отида при някой майстор със стробоскоп за да съм сигурен в запалването. Мотора не съм го отписал, а след днес (свалях кутията) не ми се иска да се изгърбваме отново за да сменям мотора(скоро, малко да ми мине). Мисля след стробоскопа да сваля дюзите и да ги накисна в нещо за 1 вечер и да ги продухам. Ако не се оправи, ще мисля за втора употреба инжекция, а през това време ще се търси майстор във Варна да я погледне. 

 

След днескашното разглобяване, ми се иска да разкарам катализатора. Има много нагар по тръбите на ауспуха и катализатора ще го е понесъл, питането ми е какво да правя с ламбда сонда? Да я откача и разкарам, да я оставя в същото положение или да и направя втулка и да се изнесе с 2/3 см от газовете. 

Редактирано от krisaleks
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Няма смисъл да я изместваш.  Аз съм сложил резонатор вместо катализатора, а за сондата заварих гайка преди резонатора, без да я измествам. На по-новите модели се измества сондата, но втората, след катализатора. Ти си само с една, преди него.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Намерих моя майстор във Варна. Провери ми запалването и ланда сондата- точно както трябва да са. Обаче дюзите никакви ги няма и си търся дюзи. Имало някакви турски за по 50тина лева, ако някой знае нещо да каже. 

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Имам отлично работещи от АЦЕ карано само на бенз, 0895889487 Любо ако искаш може да ги сложиш за проба и ако ти харесат 10лв/бр

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Горната оферта е повече от добра, да не кажа best price!

Иначе по темата ако аце-то се нагласи грамотно да работи на бензин не дава драми, на газ също!

 

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Аз таз НЯМА да сложа на тази кола, даже се майстора ми каза- "Аз ще ти я направя, ще си играя 1/2 дни. Но ти ще сложиш газ и всичко ще свърши." И от тук насетне не знам колко пъти му казах, че газ няма да слагам и едвам го навих след като сменя дюзите, да си играй за настройка.  Колата не е имала газ и аз газ няма да сложа, дори и пари да ми дават. 

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Така си е. 

Намерих дюзи от колегата LUDsAUDIобаче тези които работят по начина по който ми харесват са от 5так. Проблем ли ще е? Тези от 5 цилиндровите правят по концентрирана струя, а тези от АСЕ разпръскват и правят на мъгла. По моята логика дюзи с по- концентрирана струя ще са по- добре, ама дали ще се смесва правилно с въздуха. Проблема е че не мога да направя комплект 4 дюзи от АСЕ, работят ама съвсем леко правят капки. 

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Аз мисля, че няма значение дали е 5-ак или 4-ак. Дюзите са едни и същи. На тях мисля че има каталожен номер по Бош, може да се провери. Дюзите трябва да правят мъгла, никакви струи. Даже дюзата свири когато работи добре.

Редактирано от koko60
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

То те си свирят, каталожния № съвпада разликата е в последната буква. Видимата разликата е втулката набита на дюзата, за АСЕ е почти равна (прави мъгла) за 5так е с то голям изразен конус и прави струя (при максимална газ прави конус от бензин). 

ACE дюза 

vaFdmrC.jpg

 

от KZ

87%205000S%202.22L%20L5%20KZ%20Injectors

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Нормално е да впръскват по различен начин, все пак при единият мотор сместа влиза през 2 клапана, а при другия през 1, затова и ъгъла на впръскване е различен.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Дюзи от 5так НЕ стават. Няма празен ход. 

Направих комбинация между дюзите от колегата Любо и мойте да закърпя положението. Та продължавам да търся нови дюзи на разумна цена. Има от Интер кар за цена от 45лв ама ги нямат никъде, другия ми вариант е 90лв за оригинален Бош, ама няма да ги дам. 

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Колега, можеш ли да дадеш VAG номера на дюзите на 5-ака и на АСЕ-то? Каза, че по една буква се различават номерата. Дай ми ги, че имам едни, да видя от кои са. Благодаря предварително!

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване
  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    • Няма регистрирани потребители разглеждащи тази тема.
×
×
  • Create New...