Влади_мир Публикувано 9 Май 2016 Доклад Share Публикувано 9 Май 2016 Здравейте, поръчах си обръча и врътката за фаровете от Алиекспрес- пристигна след около месец, но не мога да сваля самата врътка, модула го извадих, разкачих го от буксата, свалих и обръча, но самата врътка няма вадене, има ли някакъв чалъм, защото с дърпане не става. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
plamen_iv70 Публикувано 9 Май 2016 Доклад Share Публикувано 9 Май 2016 (Редактирано) Става с рязане само. Реже се между нарисуваната лампа и бялото око, с абразив става бързо.Около 5-6 милиметра разстояние на двата среза, като мериш на око от центъра по равно. Редактирано 9 Май 2016 от plamen_iv70 Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Влади_мир Публикувано 9 Май 2016 Автор Доклад Share Публикувано 9 Май 2016 Пффф, незнам колега, аз всъщност в момента се разправям с тази простотия, защото си взех модула с мен в къщи, и така като гледам новото копче, не ми се вярва да е така, има едни дупки отдолу(виждат се на третата снимка), който според мен са като контра. Щракнах и 3 бързи снимки. Незнам, гледам и невярвам немеца да е сътворил такава простотия, в същото време, вече 1 час се занимавам с това копче и ми се струва невъзможно да го сваля, по-добре да бях поръчал целия модул, само с 5 долара беше по-скъп . Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
plamen_iv70 Публикувано 9 Май 2016 Доклад Share Публикувано 9 Май 2016 Реже се, защото не може да стигнеш до чоповете......... Като изрежеш, бялото правоъгълно стебло остава и после откачаш контричките. Брутално е, но това е метода! Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Влади_мир Публикувано 9 Май 2016 Автор Доклад Share Публикувано 9 Май 2016 Луда работа, вкарах си таралеж в гащите, не е истина, сега ще пробвам, така съм се заиграл с това копче, че най-много утре да съм без фарове. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
plamen_iv70 Публикувано 9 Май 2016 Доклад Share Публикувано 9 Май 2016 И без това хвърляш старата черна врътка. Като изрежеш, пада само тя. После откопчаваш контричките на бялото правоъгълно стебло,което си остава на мястото и нанизваш новата врътка! Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Влади_мир Публикувано 9 Май 2016 Автор Доклад Share Публикувано 9 Май 2016 (Редактирано) Наистина беше брутално, аз направо с резачките го потроших, луда работа, отне ми 45мин., но всички заспа. Благодаря колега, сега остава утре, като поставя модула и всичко да свети коректно. забравих снимките Колеги, пропуснах да питам, дали ако сложа модул с опция- "Auto", фаровете ще се включват автоматично при подаване на контакт? Редактирано 9 Май 2016 от Влади_мир Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
dimitrov788 Публикувано 10 Май 2016 Доклад Share Публикувано 10 Май 2016 Не. Трябва да се кодират с ВАГ-Ком, като се смени региона на Скандинавия. Тези с ауто са за коли с датчик за светлина. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
plamenof Публикувано 10 Май 2016 Доклад Share Публикувано 10 Май 2016 Аз моята врътка с дърпане я извадих. Хванах я с клещи и с по голямо усилие си излезе. Колегата е прав за автоматичните светлини за ключ с позиция ауто ти трябва и светлинен сензор, а иначе с прекодиране на региона и ще светят фаровете, когато си на контакт. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
PAVEL MARINOV Публикувано 11 Май 2016 Доклад Share Публикувано 11 Май 2016 И аз поръчвах от алиекспрес същата бленда ибаче не смях да извадя врътката та само обръча ,а той не пасваше въобще и трябваше малко да му изпиля щипките за да стане на модула.Интересно ми е при колегата дали е станало без преправяне. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
ivailo_slavov Публикувано 11 Май 2016 Доклад Share Публикувано 11 Май 2016 (Редактирано) Явно е, че с тия бленди има проблеми. Ако някой се колебае в качеството на ключовете - няма такова нещо. Вървят около $10...$15 - стоят съвсем като оригиналния, всичко си свети както трябва и е "plug and play" цялата работа - моя стана на 1 год. и 5 месеца и не е мръднал. Редактирано 11 Май 2016 от ivailo_slavov Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
PAVEL MARINOV Публикувано 12 Май 2016 Доклад Share Публикувано 12 Май 2016 При мен така стана със старата врътка! Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
bomini Публикувано 12 Май 2016 Доклад Share Публикувано 12 Май 2016 Тук има описано как се разглабя копчето: http://www.audizine.com/forum/showthread.php/616007-DIY-Fix-Your-Peeling-Headlight-Switch-(Disassembling-the-Switch) Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
plamenof Публикувано 12 Май 2016 Доклад Share Публикувано 12 Май 2016 Е това е помощ! Браво Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Влади_мир Публикувано 14 Май 2016 Автор Доклад Share Публикувано 14 Май 2016 При мен всичко стана перфектно, явно съм попаднал на читав китаец- късмет съм извадил, и обръча и врътката паснаха все едно от Порше са купувани. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
HIGHWAY Публикувано 17 Май 2016 Доклад Share Публикувано 17 Май 2016 И аз съм за смяна на копчето... Някой пробвал ли е да сложи от ключовете с хромираната врътка? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Admiral AnimE Публикувано 1 Юни 2016 Доклад Share Публикувано 1 Юни 2016 Аз си смених само обръча, но всичките лампи освен оранжевата за задния стоп се виждат много слабо, има ли какво да направя или да върна оригиналното? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Recommended Posts
Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате
За да коментирате, трябва да имате регистрация
Създайте акаунт
Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!
Регистрация на нов акаунтВход
Имате акаунт? Впишете се оттук.
Вписване