Jump to content

Проблем: Ръчна спирачка Ауди А4 (B5) |quattro|


MAPTO7007

Recommended Posts

Така както си минах 200км и нищо нямаше - тази сутрин я подкарвам и се появи някакво пукане отпред ли отзад ли не мога да установя - напред и надясно като навия пука и вибрира якоо ... все едно ще се откъсне нещо ... наляво и на спирачка намалява и почти изчезва ... някой да даде акъл какво се случва?

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Публикувано (Редактирано)

4 от 5 болта разхлабени - явно в бързината недостегнати ... само на секрет ме прибра от София :D:D:D нищо че пращам смешни човечета - не е смешно.

 

Щях ама много пазарлъци на Л.С а гледайки нета и това какво се предлага - май няма цена - подаръци просто не смятам да правя Никсън и така.

Редактирано от MAPTO7007
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Преди 1 час, MAPTO7007 написа:

4 от 5 болта разхлабени - явно в бързината недостегнати ... ..........

през миналите година-две  вече два пъти правя същата тъпотия, айде аз съм дърт и забравям, ама ти:lol:.

 

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Апаратите на А4 Б5 от 96-та алуминиеви или чугунени са ?  Защото смятам да си намеря втора ръка апарати вместо да правя тези процедури.

А защо мислиш, че ще са по-читави от твоите?

Sent from my Nexus 5X using Tapatalk

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Виждал съм нещо много странно на две А4-ки на предно, задният им ляв апарат беше алуминиев,а десният чугунен.

Редактирано от integrale45
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Притеснението ми е ,че не знам дали ще успея да ги сглобя отново като ги разглобя :D иначе много искам да се захвана с тая работа с ремонтния комплект.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Задните са алумин а предните чугун :)

Не се занимавай с втора употреба, може да излязат по- зле и от твоите !

Вземи и ги рециклирай.

 

 

 

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • 1 year later...

Здравейте.  Случи се следната случка. Ръчната си работи добре,но вчера при вдигането на ръчката не щракат зъбчетата и лоста не се задържа в никаква позиция. Усещам как се движат жилата и държи,но не се застопорява ръчката. Ако някой се е сблъсквал с такъв проблем да подшушне от къде да я почвам. Благодаря.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Той може ли да се разглоби, знаеш ли?

Изпратено от моят HUAWEI GRA-L09 с помощта на Tapatalk

Редактирано от VBI
Цитиране на предходно мнение!
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Никога не съм стигал до такова разглобяване.

Ето този номер 8D0711303F мисля, че е оригиналния номер на лоста. Разгледай го в интернет.

 

Тук нещо се е случило с този "зъб", според мен .

Гледам, че втора употреба са около 15-20 лв.

 

9264658Q.jpg

Редактирано от knejata
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Много благодаря. Пробвах да разглобя конзолата,но пред блока е кофти. Почивните дни пред гаража ще го пръсна да видя какво ще стане.

Изпратено от моят HUAWEI GRA-L09 с помощта на Tapatalk

Редактирано от VBI
Цитиране на предходно мнение!
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • 4 years later...

В 90% от случаите, за справяне с блокирала ръчна спирачка , или описания от автора на темата празен ход на лоста преди да почне да хваща, не трябва никакво разглабяне. Единствено раздвижвате лостчето на ръчната, което се дърпа от жилото на задния спирачен апарат, ето как:

1. При отпусната ръчна , повдигате с малка плоска отверка "устната" на гуменото уплътнение, което се намира  между лостчето на ръчната и тялото на спирачния апарат, вижте на снимката. Важно - повдига се само от страната на лостчето, не от страната на апарата.

2. Пръскате яко с wd40 вътре под гуменото уплътнение.

3. С ръка или с помощни средства раздвижвате лостчето 100 пъти в двете посоки, колкото можете повече до крайно отпуснато положение и многократно пръскате с wd40. Накрая може да напръскате и със спрей-грес ако имате, че гони водата.

4. После и на другото колело и няма да си познаете ръчната. 5 минути е цялата работа и правите ли го на примерно всеки 2 годити - нямате грижи с ръчната, дори и да не я ползвате често.

20220217_150450980.jpg

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

И след  1 месец - пак блокирала ръчната. Без да се разглоби и почисти самия спирачен апарат нищо не става. Като се разглоби апарата вътре е страшно - от корозията блокира целия механизъм. На който са му рециклирали задни спирачни апарати знае за какво става въпрос.

Редактирано от VBI
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване
  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    • Няма регистрирани потребители разглеждащи тази тема.
×
×
  • Create New...