Jump to content

S3 - Не тръгва климатика, а е пълен


Marto7777

Recommended Posts

Днеска ми напълниха климатика догоре с фреон,но неиска да тръгне.Оставих я пълна за да може да се диагностицира.Пуснах си Ваг-Кома и на Auto HVAC канала проверих за грешки и излезнаха две.Едната беше за датчика за външна температура, другата не ми я разкри докрай защото не см с пълната версия на програмата.Изчистих веднъж двете грешки, но не тръгна.Като пуснах пак програмата пак я имаше грешката за външния датчик за температурата.Колкото и да я трих тая грешка се покзваше пак и пак и пак.И то веднага след като я изчиста веднага се показва пак.Другата грешка след изтриването повече не се показа изобщо,затова предполагам че трябва да е от тоя датчик, но чакам и вие да кажете.Иначе на таблото показва температурата, но с много над истинската.Днеска като беше 30 градуса ми изписа 45.Сега вечерта при 25-26 ми показваше 34.

Откъде тръгват кабелите за тоя датчик ? Попринцип знам че седи на решетката долу на бронята, но мойта кола я взех с махнати оригиналните решетки и сложени от спортните мрежи на които няма как да се захване и явно е някъде зад бронята.Ако някой знае окъде са кабелите да дръпна ако е свободно висящ да го изкарам без да свалям бронята.Прилагам снимка от Ваг-кома

13446335_10201733767823486_295609510_o.jpg

Редактирано от Marto7777
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Мисля, че оригинално датчика е захванат точно зад предната решетка с кръговете. Така е на-моята. Има вариант заради това да не тръгва климатика, но честно казано ме съмнява. Ако е този датчик по скоро климатика ще работи странно. Но ако ти показва 45 външна би трябвало климатика да духа леден въздух вътре.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Не може да работи без g17. На моята бяха притиснати кабелите на датчика при качването на бронята и компресора не включваше.

Sent from my SM-P605 using Tapatalk

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Аз видях къде точно е захванат.Просто на моята като я взех бяха махнати фабричните решетки долу на бронята и със сложена спортна решетка, за която няма как да се захване затова е сложен другаде.Откъде минават кабелите да ги проследа ако мога да го издърпам ако е сложен висящ във въздуха.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

On 18.06.2016 г. at 9:49 AM, Mountebank said:

Не може да работи без g17. На моята бяха притиснати кабелите на датчика при качването на бронята и компресора не включваше.

Sent from my SM-P605 using Tapatalk

 

При мен също гърми G17 във VCDS, но климатроника работи без проблем.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Днекса пак ми излезна грешката:

Quote

 

00604 - potentiometer positioning motor for air flow flap (g113)

Open or Short to B+

 

 

Обаче това не мисля че може да влияе на климатика още повече че в продължение на цял ден не я отчете компютъра пак грешката след като я изтрих.Какви са вариянтите ?

 

 

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ето резултат от Measuring Blocks на Вагкома.Климатроника е настроен на най-ниска температура - Lo 

Защо в програмата излиза че за най-студено трябва да е на 40 а актуалната стойност е 217 ? Може ли да не тръгва затова

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Като кликнеш с мишката върху полето ще се появи един жълт тултип с по-подробна информация какво означават стойностите.

 

По описанието над тях си личи че това не са градуси а стойности от самия сензор.

Редактирано от CVT
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Аз виждам че не са градуси, а някакви стойности на тоя Flap motor.Обаче така ли трябва да са ? Пише че за пълно изстудяване трябва да е на 40, а на най топло 218.Актуалната стойност уж е 217, което означава че е на топло, а не на най студено.Може ли от това да се бърка климатроника и да неиска да пусне компресора ?

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Тези стойности или са по двойки Specified-Actual, или и четирите са или Specified, или Actual. Аз досега такива клетки за Full Heating и Full Cooling не съм виждал, а и не виждам логика да съществуват. Най-вероятно има грешка в label файла.

Отвори Basic Settings и пусни на първи канал. Така се калибрират клапите. Ще видиш как стойностите ще отидат в посока нула докъдето могат, след това ще отидат в посока 255 докъдето могат(защото са 8-битови стойности, обхвата им е от 0 до 255) и след това ще се стабилизират в дадено положение. Възможно е така да се оправят нещата. Ако някоя от стойностите не се движи, значи имаш проблем с потенциометъра или моторчето на някоя от клапите. Друг вариант е да е изправна и да е запецнала поради някаква причина.

Друг вариант за проба е да пробваш да пуснеш отоплението на HI. Ако тогава ти духа яко жега, значи клапата за топло-студено си е наред и имаш друг проблем.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Преди малко слязох до гаража да погледна стойностите на моята. Аз съм с А4, но работите са същите. Климатика и парното ми работят идеално, така че мисля стойностите ми са такива каквито трябва да бъдат.

 

При шофьор на LO и пасажер на LO:

LowLow.png

 

При шофьор на HI и пасажер на LO:

HiLow.png

 

При шофьор на HI и пасажер на HI:

HiHi.png

 

Има разлика във версията на ВАГ-КОМа между моя и на колегата, така че:

 

Current Value = Actual

Specified Value = Specified

Mininum Position (Cooling) = Full Cooling

Maximum Position (Heating) = Full Heating

 

 

Редактирано от CVT
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

При мен първия канал е на Group 003 и е шофьорската страна, а втория е пасажерската - Group 004. ВАГ-КОМа дойде от Китай с кабела. Версията е 11.11.

 

На Group 002 нямам нищо а температурите са ми на 005 или 006. Не ми се слиза пак да ги гледам, а и няма нужда - твоите са нормални.

 

Ти ако имаш 2 канала и първия ти е на Group 002, втория е най-вероятно на Group 003. Просто използвай Up и Dn бутоните докато го намериш.

Редактирано от CVT
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Не, аз щях да го напиша. Просто ми се струва, че на моята клима нещата изглеждат по друг начин, но ще разцъкам днес-утре да си опресня паметта.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Публикувано (Редактирано)

Днеска тествах с пробна лампа дали ходи ток до компресора - и да ходи, но той не включва.Казаха ми че е прецакана бобината и струва 80 лева.Наистина ли е такава цената и някой запознат как се сменя ? Компресора го свалих днеска, но не остана време да го отварям.

Редактирано от Marto7777
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Сега погледнах и на снимки на други компресори.На моя му го няма съединитела отпред.Там просто не е сложено нищо на моя.Явно някой е пипал и го е махнал.Сега трябва да търса съединител.А има ли как да пробвам дали поне бобината е в ред без да го слагам на колата и без съединител ? Ако му пусна ток така на място като е на масата какво трябва да се случи ако е в ред бобината ?

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

измери на двете крачета на буксата колко ома дава ,ако е към 3 или 4 бобината ти е наред

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване
  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    • Няма регистрирани потребители разглеждащи тази тема.
×
×
  • Create New...