Jump to content

Покупка на Ауди 1.2 TFSI или 1.4 TFSI


Recommended Posts

@Krasi.Martinov

Най-вероятно това ще направя, да взема нещо в гаранция дето си има фабрична газ. Но отвътре винаги ще страдам, че не е Ауди или БМВ. Какво да се прави, шанс :wall::hilezh:

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • Отговори 100
  • Created
  • Последен отговор

Top Posters In This Topic

Тая тема....върти, суче, все до газовата опира:hilezh:. Стига с тая газова....... то още по-голяма разсипия чисто нова кола с газ! Няма нищо лошо или срамно в газифицирането на кола........обаче говорим за чисто нова, тоест не малко пари ще струва, малък годишен пробег....... някъде тук се гуми смисъла от газовото. При новите Фабии моторите пак са TFSI....  и т.н..... все в един и същи кръг!

Аз съм ЗА новите коли. Иначе е малко погрешна представа, че поддръжката на новата кола е евтина. Да........ шанса да се правят сериозни ремонти е по-малък, но за да имаш гаранция, официалните сервизи ти одират кожата когато ги посетиш за поредната задължителна смяна на консумативи. 

Казвам всичко това просто за да си наясно, че няма как вече съвременна кола да ти струва евтино........или поне толкова евтино, колкото си свикнала до сега!

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Някои от съвременните и реномирани марки (няма да споменавам кои за да не стане реклама) включват в продажната си цена и 5 години сървиз като това включва факта,че реално те поемат разноските и материалите по сервизирането. Това в един аспект е позитивно и все пак - няма безплатен обяд. Аз лично предпочитам да имам гаранция заводска и да ми е мирна главата. Лично мнение. Колкото до газифицирането - в Италия бях видял и Fiat 500 газофициран, така че аз лично съм се отказал да убеждавам който и да било относно позитивите и негативите на газифицирането. Въпрос на вкус избора разбиране и бюджет.

Sent from my iPhone using Tapatalk

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Нов tsi, tfsi и подобните НЕ става на газ. Дори и течното Виеле в Пловдив. Все още няма добра система с качествен софтуер. Имам гоуф 1.4 тси, много го мислих, но разхода в пари със OMV100 градско е почти колкото стария ми 211 е500 на газ. Сега 212дизел пък ми е по скъп от гоуфа градско.... С разхода се свиква. Гоуфа е на табела, кеф цена няма :) важното е поддръжката да не е реставрация

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

1 hour ago, VIKING_WARRIOR said:

включват в продажната си цена и 5 години сървиз

 

Което напрактика значи смърт за втория собственик. Това за мен като купувач на коли Н-та ръка е възможно най-гадната опция. Сервизните интервали са възможно най-дългите а същевременно за да му излезе сметката на дилъра се ползват най-смотаните и евтини масла покриващи стандарта който иска производителя на колата. Затова и колата устисква криво ляво 150 хил.км колкото е обикновенно гаранцията по пробег и после кучета я яли. Ако Един нов автомобил се серивизира с качествени масла на стандартни числа като 8-10 хил км. (а не между 15 до 30:wall: хил.км) съм сигурен че мотора ще изкара поне едно 30% повече км. без сериозни проблеми. 

За пример Соната с 2.4 бензин на истински 190 хил.км трябваше да се отваря мотора заради биелен лагер мисля и още нещо. Просто дилъра е спивал гадно масло а собственика е бил просто ползвател и каквото са му сипвали и на колкото са му казвали да идва той го е спазвал, след което земи ремонт за 1700 лева на една иначе свежа кола.....

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

@Krasi.Martinov

http://www.skoda-auto.bg/SiteCollectionDocuments/Price lists 2016/17072016/LPG_CNG_17072016.pdf

Ето тая Фабия имах предвид. Двигателят е MPI, 75 к.с. В събота ще й правя тест драйв.

 

Само да вметна, и аз обичам бензина и мощните коли на бензин, ама при тия цени :hilezh:

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Това задължително го разтрии да видиш дали ще ти хареса като динамика. Карал съм 1.2 три цилиндъра 60 коня Поло и Ибиза от 2012 год. моделите и нещата вървяха към това да сляза и да почна да ги бутам. Няма толкова спрял мотор, тотална трагедия.

Но примерно 999 кубика Дайхацу мотора (който се слага и в Айго) е поносим за градско и не е толкова зле. Затова направи една идея малко по-дълъг тест драйв включващ и възможност за 100-120 км/ч поне скорост да видиш как ще се представя.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

и през цялото време на включен климатик, защото "недохранените" мотори страдат най-вече при потегляне от място с включен климатик.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

3 minutes ago, Fitil4o said:

За 20-22 може да се намери A1 Tfsi на до 50К км. 

Знам, наистина бих искала да карам Ауди, но после идва по-скъпата поддръжка, както и факта, че ще карам на бензин, а не на газ.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Just now, sisi0103 said:

Знам, наистина бих искала да карам Ауди, но после идва по-скъпата поддръжка, както и факта, че ще карам на бензин, а не на газ.

Хубаво е да сложиш в уравнението и схемата - Гоше, нещо не върви кат ората, мож ли ми врътнеш кранчетата малко (условно казано :hilezh: )

Тоест....

Ако вземеш ТФСИ и го караш на безинец, ще имаш мотор дето върви супер и харчи доста по малко , отколкото нормален бИндзин, дето няма да върви и ще арчи доста повече(щото няма охлЮв и трябва да го настъпваш за да върви)нежели да пуснеш и климатика и всичко приключва .

+ цената на газовата, + на нова кола не може да сложиш газ защото отпада гаранцията, + подръжка на газовата и късане на нервите с мастери

Безпроблемно газ се слага на 1.8Т, но него го има само в старата А3

Избора е кофти ... :)

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Това със скъпата поддръжка на а1, а3, че дори и на по-горните бензинови модели се преекспонира страшно много, а и е много субективно.

Със заплата около и над 1000 лв. спокойно можеш да поддържаш такава кола стига да си я купила вече един път.

Винаги има риск от скъпи ремонти, но това го има при всички коли, самата поддръжка като такава не е нещо невероятно.

Баща ми наскоро го изръсиха близо 2 хиляди лева за ремонт на 13+ годинша кола.

Темите във форума са хубаво нещо.

Аз лично си купух колата точно след такава тема и съм много доволен.

Разбира се не лежах само на темата, а ходих и на доста огледни, говорих с хора и четох по чуждите форуми, но колегите тук ми помогнаха доста и научих много за модела за който не знаех нищо.

Въпреки това не приемай всичко написано тук като някаква пътеводна светлина.

Има доста полезни, но и доста подвеждащи постове.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Това да не е такси, че смятате ст. на километър. Да е голям мотор и да му сложиш газ разбирам ама на този екзотичен малолитражен мотор поставянето на газ е доста смело начинание.Колко ще се кара тази кола за да се избие газовата? 

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

@Passi

Ако визираш TFSI-ите, няма да се слага газ, защото не е подходящо.

Ако ще взимам Ауди, ще е с MPI двигател. Няма да карам много, но пък колко да е скъпа тая газова?

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

преди 31 минути, sisi0103 написа:

ООО, тази е нова обява! MPI ли е тоя двигател, защото не е с фабричната газ?

 

sisi0103, респект, че правиш разлика м/у различните технологии MPI vs FSI и че настояваш за нещо по старо, но и безпроблемно.

Според мен в обявата има нещо сбъркано в информацията или за мотора или за конските сили, защото ако е вярно, че двигателя е 1.0 тогава е MPI и мощността трябва де е по-малка, но ако е вярно, че конските сили са 87, то тогава е мотора е 1.2TSI (т.е. това е FSI).

 

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Някой прочете ли ми въобще поста от предишната страница?

Жената иска Ауди, вие я наплашихте и я пратихте на Фабия 2-ра употреба за 20 000 лв.

Сериозни ли сте?

Тази я давам само като пример, не е перфектния екземпляр, но така или иначе не трябва да се бърза при покупка на такава кола.

Може да изпадне и по-читава за по-малко пари.

 

Поддръжката на А3 с 1.6 атмосферен двигател е меко казано смешна.

Разхода и той е смешен (поне за мен, признавам си), но ако за други не е винаги може да се сложи газ.

Никога не съм се итнересувал от цена на газови уредби докато го карах този двигател в а3, но предполагам, че няма да е повече от 1300-1400 лв. хубава уредба....

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Тук става въпрос за икономичен мъник на газ. Какъв кеф от шофирането? За 20 000 лв може да вземе това и да се кефи http://www.mobile.bg/pcgi/mobile.cgi?topmenu=1&act=4&adv=11460999193999766&slink=eumw3g, но разхода няма да е 100 лв на година, както при корсата.

 

 

Редактирано от martinich
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

@fifipaldi

Да, определено се и искам да се кефя на шофирането и на избора си на марка, но и на цената и разходите. Въобще има ли такава неочаквано добра комбинация?

Аудите, което показваш е яко, ама ми е малко старо.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Е тука вече съм съгласен ;).

преди 9 минути, martinich написа:

Нещо се оплакваш от картечницата ли ве, клещар? :hilezh:

Никого нищо не караме, след като искаш къща в Симеоново, няма да се тюхкаш, че ти е висок данък смет. Поне аз така го разбирам, иначе става "гащи няма, гайда иска". 

@sisi0103 2009 стара?

Писала си, че търсиш а3 2010- та.

Нали знаеш, че дали е 2009-та или 2010-та а3- ката няма никаква разлика?

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

5 minutes ago, fifipaldi said:

Е тука вече съм съгласен ;).

@sisi0103 2009 стара?

Писала си, че търсиш а3 2010- та.

Нали знаеш, че дали е 2009-та или 2010-та а3- ката няма никаква разлика?

 

Добре де, разбирай на много километри е.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Аз ли нещо изпускам или излишно се задълбавате в еноидве/еноишес бензин, ако може с газ ?

А тройки за под 20к с 2.0 дизел има не една и две. И в карса виждам за по16-17. Тва с пазарлък ще слиза с поне5 500лв надолу, колкото да избие регистарция еко такса и ГО. Оттам за 3 хил. Лв квато и болежка да има, ще се излекува според мен. И ще е много по-пъргаво от 1.2/1.6 на газ. И разхода в пари на км няма да е осезаемо различен. Освен ако колежката не кара по 12 часа в денонощието всеки ден.

Редактирано от Lo_Ridah
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

преди 30 минути, sisi0103 написа:

 

Добре де, разбирай на много километри е.

Ако 80к за теб са много километри не се надявай да намериш А3-ка след 2010-та на по-малко за под 25 000 и отгоре.

Ти искаш хем да е евтина, хем да е Ауди, хем да харчи малко и хем поддръжката да не й е скъпа.

Чешаме си езиците в тая тема ми се струва :).

 

PS. Това за 26-те хиляди мнения по-горе не беше за теб, а за @martinich.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Много се забавлявах тази сутрин, като четох всичко написано. You made my day! :hilezh:

Така, за да не се избием помежду си, казвайте и давайте акъл относно коя оферта е най-изгодна (цена - поддръжка - разход на гориво):

 

Ауди А3 2010-2011 год.

Поло - 2013 - 2015 год.

Чисто нова Шкода Фабия на газ в гаранция

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Guest
Темата е заключена и Вие нямате право да коментирате в нея.
  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    • Няма регистрирани потребители разглеждащи тази тема.
×
×
  • Create New...