Чукчук Публикувано 20 Юли 2016 Доклад Share Публикувано 20 Юли 2016 Здравейте колеги! Скоро ще си купувам ново ауди б6 и съм се спрял на определен модел. Обаче въпросната кола е доста така да кажа подсилена. Искам главно градска кола и тоя вариант ми е единствен засега, не защото е бутната ами защото има всичко което искам включително ГИ спортни седалки окачване и тн. Притеснява ме обаче тунинга по мотора и тук сте вие наред. Мотора е 1.8т 2002 г. американска версия 170к.с. заводски (внесена е от Америка). Колата е с друго по голямо турбо и чип /ремап което ме притеснява. Не съм фен на чип тунинга, понеже знам че създава проблеми с мотора. Колата е 250 коня сега и собственика ми обяснява че мотора е с друга глава подсилен и тн., един вид понася тия 250 коня. Искам да знам дали тоя мотор наистина може да понесе тия коне и дали няма да имам проблеми и и ако да, какви, евентуално ако се стигне до покупка. Какво е вашето мнение? Благодаря Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Чукчук Публикувано 21 Юли 2016 Автор Доклад Share Публикувано 21 Юли 2016 Забравих да отбележа че колата е куатро. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
kosio85 Публикувано 21 Юли 2016 Доклад Share Публикувано 21 Юли 2016 Тоя мотор носи доооста коне и не мисля, че е притеснително, че колата е засилена. Не забравяй, че го слагат на доста модели от ВАГ групата и конете му варират от 150 до 225 при ТТ Със самия мотор едва ли ще има проблем от засилването. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Чукчук Публикувано 21 Юли 2016 Автор Доклад Share Публикувано 21 Юли 2016 (Редактирано) Преди 4 часа, kosio85 написа: Цитиране на предходно мнение! А дали е подходящ за ежедневно главно градско каране и евентуално кви проблеми може да ми създаде? Редактирано 21 Юли 2016 от VBI Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
kosio85 Публикувано 21 Юли 2016 Доклад Share Публикувано 21 Юли 2016 (Редактирано) Ами не мисля, че ако е направено както трябва, ще имаш проблеми. В този случай, ако е сменена турбина и е написан подходящ софтуер, дори е много по-добре от само чип на стоковата турбина ;). Чипа може да съкрати живота най-вече на съединител/маховик и стоковата турбина. Може да попиташ с какъв съединител се кара колата и кога е сменян, евентуално заедно с маховика. Закарай колата някъде да я прегледат обстойно, хора които разбират. Защо да не е подходящ за ежедневно градско каране. Колата за конете си харчи малко. Ако и сложиш ГИ направо вози без пари. Мойта е 190 коня с чип и харчи 14 макс газ в София. Редактирано 21 Юли 2016 от kosio85 Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
petrishki Публикувано 21 Юли 2016 Доклад Share Публикувано 21 Юли 2016 А къде е правена колата? Какво е правено по-точно по мотора? С какви части е правено? Документи някакви има ли - труд, части, етц. Ако не е направена както трябва или са сложили някви китайски части (или втора употреба от друга кола) могат да се очакват проблеми Нещата в самия двигател няма как да ги провериш, само можеш да се надяваш да не те излъжат. Турбината може да се види, в какво състояние е и каква е. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Чукчук Публикувано 21 Юли 2016 Автор Доклад Share Публикувано 21 Юли 2016 Преди 7 часа, kosio85 написа: Тоя мотор носи доооста коне и не мисля, че е притеснително, че колата е засилена. Не забравяй, че го слагат на доста модели от ВАГ групата и конете му варират от 150 до 225 при ТТ Със самия мотор едва ли ще има проблем от засилването. А дали е подходящ за ежедневно главно градско каране и евентуално кви проблеми може да ми създаде? 240мм алуминиев маховик custom за 1.8т и съединител от Rs4..а дали е така не знам.. Съееибите Преди 3 часа, petrishki написа: А къде е правена колата? Какво е правено по-точно по мотора? С какви части е правено? Документи някакви има ли - труд, части, етц. Ако не е направена както трябва или са сложили някви китайски части (или втора употреба от друга кола) могат да се очакват проблеми Нещата в самия двигател няма как да ги провериш, само можеш да се надяваш да не те излъжат. Турбината може да се види, в какво състояние е и каква е. Човека каза че щял да ми представи документи и разни разписка за частите турбината е holeset 600hp с кожух Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
kosio85 Публикувано 21 Юли 2016 Доклад Share Публикувано 21 Юли 2016 На мен ми звучи, че е правено с идия и разбиране на нещата. Щом има и документи са сериозни нещата, според мен. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Чукчук Публикувано 21 Юли 2016 Автор Доклад Share Публикувано 21 Юли 2016 Ами най вероятно ще е така да ти кажа, понеже уж си имал сервиз човека. Но мисълта ми беше че и хубаво да е направена, дали става за нормална употреба, работа, екскурзии и тн, и естествено кефа от карането което е най-важно. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
tonko2.0T Публикувано 21 Юли 2016 Доклад Share Публикувано 21 Юли 2016 Дай една снимка да я видим тая кола. Щом си решил взимай я,за всичко става. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Чукчук Публикувано 21 Юли 2016 Автор Доклад Share Публикувано 21 Юли 2016 Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
kosio85 Публикувано 22 Юли 2016 Доклад Share Публикувано 22 Юли 2016 Изглежда много добре и си личи, че са вкарвани пари в нея за силовата част, а и вътре. Само въздухоотвода със стойка за буустметър идва около 100лв. Щом човека е давал пари за това, според мен не е жалил средства за нищо. Отпред май е с С-лайн броня, челен кулер. Абе вкарана е пара. Колко пари и се търсят, ако не е тайна? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
petrishki Публикувано 22 Юли 2016 Доклад Share Публикувано 22 Юли 2016 7900 на първо четене Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Ц Е Ц О Публикувано 22 Юли 2016 Доклад Share Публикувано 22 Юли 2016 Един приятел имаше 250кс Б6 и беше мноооого добре за ежедневно придвижване. както и всяко друго нещо,всичко си има +/-.Говоря за маховика. Ще развърта бързо,но и толкова бързо ще умира енерцията на колата и ще си иска подаване на газ. Турбината е далеч от такава за 600 коня ,ако мислиш за бъдеще време да я засилваш сериозно и да ползваш тази турбина Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
petrishki Публикувано 22 Юли 2016 Доклад Share Публикувано 22 Юли 2016 Има още една тема за същтата кола: http://www.cars.bg/?go=cars&p=view&carofferId=1670252 Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Чукчук Публикувано 22 Юли 2016 Автор Доклад Share Публикувано 22 Юли 2016 (Редактирано) да тя беше 9500 лв., но той си каза човека, че не мисли че някой ще му даде тия пари за тая кола. Вярно е бутната но и си е стара кола все пак Още не съм ходил да я гледам, ще ида тая седмица да я погледа как е що е на живо. Парите които и иска са малко наистина..Но освен ако не си някъв ценител, се съмнявам някой даде 9500 за тая кола.. Редактирано 22 Юли 2016 от Чукчук Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Чукчук Публикувано 22 Юли 2016 Автор Доклад Share Публикувано 22 Юли 2016 Абе мене ми минават някви мисли из главата, примерно ако ми се прецакака нещо по колата кво прая, кой ще я оправя с тия чипове и разни. Дали ще издържа на високи обороти, дълъг живот на мотора(няам предвид 20години, но все пак) и разни такива. Не съм голям фен на чак такъв тунинг. В момента аз виждам драг кола.. Но пък много ми харесва като цяло интериор екстериор, окачване и тн. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
sweep Публикувано 22 Юли 2016 Доклад Share Публикувано 22 Юли 2016 Тая кола не беше ли форумна и бившия собственик си взе едно купе да сади разни работи в него? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Чукчук Публикувано 22 Юли 2016 Автор Доклад Share Публикувано 22 Юли 2016 (Редактирано) Преди 5 часа, petrishki написа: Има още една тема за същтата кола: http://www.cars.bg/?go=cars&p=view&carofferId=1670252 Нямам идея човек..Собственика каза че я е взел от някъв софиянец който започнал проекта, а той го завършил. Абе забравих си стария акаунт във форума..Нещо не мога да се оправя с цитирането Редактирано 22 Юли 2016 от Чукчук Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
martinich Публикувано 22 Юли 2016 Доклад Share Публикувано 22 Юли 2016 Да не е бившата на Коста Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Чукчук Публикувано 22 Юли 2016 Автор Доклад Share Публикувано 22 Юли 2016 (Редактирано) На 22/07/2016 at 23:43, martinich написа: Цитиране на предходно мнение! Ами май ше да е тая знаеш ли.. Редактирано 25 Юли 2016 от VBI Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
bobitovn Публикувано 23 Юли 2016 Доклад Share Публикувано 23 Юли 2016 И на мен ми прилича на нея.Имаше негова тема в раздела продавам със снимки. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Чукчук Публикувано 23 Юли 2016 Автор Доклад Share Публикувано 23 Юли 2016 Определено е негова колата. Вчера изчетох целия му проект. Нещо тоя съединител ма съмнява, че бързо ще издаде багажа, а и с тва спуулване на 3500 об. не знам. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
petrishki Публикувано 23 Юли 2016 Доклад Share Публикувано 23 Юли 2016 То не се знае от тия части в тая тема дето са описани, какво е останало по колата или се знае? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Чукчук Публикувано 23 Юли 2016 Автор Доклад Share Публикувано 23 Юли 2016 не се знае колега..Турбината явно ше да е същата холсет..Биели не са пипани, мотора не е отварян. Тоя съединител ми е съмнителен обаче..Евентуално ако се прецака нещо не знам кви пари ще ми искат за нов..Макар че аз не карам агресивно естествено няма да я режа на 7к оборта със всяко тръгване..но все пак.. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Recommended Posts