Jump to content

Фатално ли прегря?


Recommended Posts

Трябва да се разрежда антифриза с вода ако е концентрат иначе има по-силни агресивни свойства.

А за колегите с такъв двигател направо ме шашкате с тези температури. Моята държи 87-89 зима/лято извънградско/градско. Перката включва на милиметър след 90

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

САМО НЕ ПРАВЕТЕ ГРЕШКАТА след като ви е изтекла водата и е прегрял двигателя, да налеете веднага след това вода/антифриз. Ще покривите главата и после тройна работа си отваряте!!! :hilezh: Изчакайте 45 мин поне да изтине двигателя. Нали знаете какво става, ако в стъклена чаша сипете горещо кафе?

Редактирано от RaDi_b4
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Трябва да се разрежда антифриза с вода ако е концентрат иначе има по-силни агресивни свойства.

А за колегите с такъв двигател направо ме шашкате с тези температури. Моята държи 87-89 зима/лято извънградско/градско. Перката включва на милиметър след 90

Като се усъмних в нормалната работа на охладителната система отидох да проверя реалната температура на двигателя. Та за моя двигател 1.6 АДА резултата е следния:

- максимална измерена температура/ измерена с термосонда на изпарителя за газ/ 94 градуса. На таблото показва 105 град.

- минимална 85 град. На таблото 93-94 град.

Това при работа на празен ход и съответно цикъл на вкл. и изкл. на вентилаторите.

На мен този темп. диапазон ми се струва нормален. Вероятно имам някакво отклонение в показанията на датчика ама засега няма да го пипам.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Като се усъмних в нормалната работа на охладителната система отидох да проверя реалната температура на двигателя. Та за моя двигател 1.6 АДА резултата е следния:

- максимална измерена температура/ измерена с термосонда на изпарителя за газ/ 94 градуса. На таблото показва 105 град.

- минимална 85 град. На таблото 93-94 град.

Това при работа на празен ход и съответно цикъл на вкл. и изкл. на вентилаторите.

На мен този темп. диапазон ми се струва нормален. Вероятно имам някакво отклонение в показанията на датчика ама засега няма да го пипам.

нормално е нищо не пипай наливай и смело напред

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Пичове моето ауди също включваше перка на и над 100'С. Смених термостат не се оправи и аз реших че това е нормална темп. Но за добро или лошо преди 3-4 месеца ми гръмна радиатора и след смяната му темп. закова 90'С и не мърда перката съм я чувал само 2 или 3 пъти от началото на годината в много тежки задръствания. Така че колегите със високите температури да си помислат за промивка на радиатор /с маркуча с водата де не с някви гадорий дето ги предлагат по бензиностанцийте/ поне няма да навреди най-много да помогне

незнам при мене беше такъв проблема и на мене ми избиваха маркучи и ми течеше антифриза и се оказа че просто колата си е прегрявала заради запушен радиатор :blackey: дано да съм помогнал

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • 1 month later...

И как да се прочисти радиоатора колега? Може ли да ми дадеш някакви напътствия ще съм ти много благодарен. Нали ще мога сам и без някакви специални помощни средства? :hilezh:

И ако може още един въпрос, моята е 1.8 S с двигател SF. Каква е нормалната температура, защото на мен ми се струва че мн грее :steinigung: нормално ли е това градско днес например не ми е падала под 95 перката върти почти постоянно като се включва на 95/7 май първата а втората е при 100 :hilezh:

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

САМО НЕ ПРАВЕТЕ ГРЕШКАТА след като ви е изтекла водата и е прегрял двигателя, да налеете веднага след това вода/антифриз. Ще покривите главата и после тройна работа си отваряте!!! :steinigung: Изчакайте 45 мин поне да изтине двигателя. Нали знаете какво става, ако в стъклена чаша сипете горещо кафе?

Тъкмо мислех да го пиша! ВАЖНО Е! Много работа можеш да си отвориш по този начин и бая кинти да се вътриш!

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

И аз потвърждавам като вече бивш собственик и на пукнат радиатор, и на пукната и крива глава (всъщност нея си я имам, нали я смених и седи някъде) -- не наливайте антифриза в горещ двигател!

За прочистването на радиатори има някаква стара тема, потърсете я.

Всички химии, които се продават, вършат добра работа. След тях се промива целия двигател, няколко пъти.

Има и бабешки рецепти, свързани с лимонтозу и оцет, ама за 10 лв не си заслужава :-)

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Аз вчера реших да долея малко вода в разширителния съд.Сипах около 0,5 литър вода и нивото стигна до максимум, и завих капачката.Потеглих и изминах около 15км за което разтояние температурата на водата беше стигнала около 90 градуса. Колата имаше престой близо 2 часа на връщане някъде съм минал 10 км ми светна лампата на таблото за водата . Спрях отворих капака и от капачката на разширителния съд излизаше вряща вода, съда беше празен температурата стигна 100градусано вентилаторите на радиатора не се включиха.Изгасих двигателя защото нямах вода да долея веднага след около 10мин сипах около 5 литра вода,запалих двигателя и пуснах климатроника зада завъртят вентилаторите и вдигнах оборотите на двигателя температурата падна около 80градуса прибрах се допълних казанчето и изгасих двигателяКато се замисля май след първоначалното доливане на вода май не затегнах капачката на съда достатъчно или на криво.Възможно ли е това да е причината да се изпари водата от съда и двигателя да остане на сухо, и дали е възможно да е прегрял двигателя.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    • Няма регистрирани потребители разглеждащи тази тема.
×
×
  • Create New...