kpematop Публикувано 25 Август 2016 Доклад Share Публикувано 25 Август 2016 Citroen C5, Renault Laguna II, Volvo XC90 са също с рефлекторен фар и ксенон фабричен Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
mradulov Публикувано 25 Август 2016 Доклад Share Публикувано 25 Август 2016 И не само Лексус, има на Мерцедес и на Рено рефлектирни ксенони заводски. Както е писал колегата, крушката трябва да е R. Sent from my SM-N910C using Tapatalk Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
sokolchev Публикувано 25 Август 2016 Доклад Share Публикувано 25 Август 2016 Енчо,на ксенона който е за рефлектор пред крушката има хромирана чашка която да не ти вади очите,вземи ги проучи малко нещата,на лексуса съм с оригинален завидски ксенон НА РЕФЛЕКТОР,така излезнала от завода преди 3 минути, kpematop написа: Citroen C5, Renault Laguna II, Volvo XC90 са също с рефлекторен фар и ксенон фабричен Мани го енчо,той е виждал само неговата кола и е голем разбирач,ама има мноооого други марки с оригинални рефлекторни ксенони Ако не виждаш си зумни снимката Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
kpematop Публикувано 25 Август 2016 Доклад Share Публикувано 25 Август 2016 Ами има, дори и А8 е с ксенон без лупа на рефлектор. Както и да е. За да имаш ксенон трябва фара да отговаря и да имаш кантари на двата моста за регулация. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
N1995 Публикувано 25 Август 2016 Доклад Share Публикувано 25 Август 2016 (Редактирано) Шпек, моите са такива, кат пуснат пак в илиенци вземи 10-20 комплекта да ги разцъкаш после по 70лв бройката да изкараш за газ малко бе толкова бяха в Порше последно като гледах. Редактирано 25 Август 2016 от N1995 Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
noX Публикувано 25 Август 2016 Доклад Share Публикувано 25 Август 2016 Пичове благодаря за отговорите. Нямах предвид да слагам ксенон без лупа. Както споменах А6-цата, която видях на светофара нямаше ксенон, но фаровете светиха почти бяло и изглеждаше доста добре. ЛЕД крушките не ги знам въобще, а за Осрам nightbreaker съм чувал добри отзиви, но се колебая кое да сложа. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
N1995 Публикувано 25 Август 2016 Доклад Share Публикувано 25 Август 2016 3 hours ago, nichirenshu said: Да де, тия нямат общо със същите от /S6. Sent from my iPhone using Tapatalk Аз си сложих тия, а Jass си сложи цялата генерация от S6 заедно с накрайниците и тн. Не знам кой би сложил фалшиви накрайници на оригинална S6 генерация, няма логика. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Ballantiness Публикувано 25 Август 2016 Доклад Share Публикувано 25 Август 2016 @^_^@ Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
kainy Публикувано 26 Август 2016 Доклад Share Публикувано 26 Август 2016 (Редактирано) Колеги, някой обслужвал ли си е спирачните апарати и може ли да ми препоръча сервиз, където ще ги направят както трябва. Идеята е, че си поръчах едно комплектче 347-ци и преди да ги сложа искам да ги обслужа, че е удобно. Чакам да ми кажат, какви ремонтни комплекти има, но не отказвам предложения. Става дума за S-line-ския апарат, не S6-овия. А и един допълнителен въпрос, който ми хрумна след като ги бях поръча . Търсих но не намерих дали се променя минималния offset на джантите (18-ки) с тези апарати. В момента не съм сигурен с какъв са моите, но в главата ми се върти 43 и на 321мм-овите, май бяха close call. Редактирано 26 Август 2016 от kainy Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Dako Публикувано 27 Август 2016 Доклад Share Публикувано 27 Август 2016 Колеги от Варна, за 2 дни съм тук, но ми светна индикатор за ръчна спирачка, проблем заден ляв апарат. Къде мога да ида днес да го погледнат, утре се връщам към Сф. Мерси! Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
petio_venkov Публикувано 27 Август 2016 Доклад Share Публикувано 27 Август 2016 Събота - малко трудна работа (за официалните сервизи). Пробвай в БОШ (ЮНИАУТО) след Метро вдясно. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
ИванD Публикувано 27 Август 2016 Доклад Share Публикувано 27 Август 2016 Здравейте. Възможно ли е да се сложи фейслифтов километраж на пре фейс Ауди а6 4ф ? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
mili 75 Публикувано 27 Август 2016 Доклад Share Публикувано 27 Август 2016 Да. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
pe6koo Публикувано 27 Август 2016 Доклад Share Публикувано 27 Август 2016 Може , даже се замислям и аз, но нещо друго не трябва ли да се смени, освен таблото и после да ссе махне КП. КАНа сменя ли се задължително или саамо ако искам да показва повече неща в менюто Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
ИванD Публикувано 27 Август 2016 Доклад Share Публикувано 27 Август 2016 Доколкото разбирам в тази тема : http://www.audi-sport.net/xf/threads/my-a6-3-0tdi-avant-bit-of-a-rebuild-and-repair-thread.211351/page-4 е достатъчно да се махне component protection и да се отреже леко буксата . Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Dako Публикувано 27 Август 2016 Доклад Share Публикувано 27 Август 2016 5 hours ago, petio_venkov said: Събота - малко трудна работа (за официалните сервизи). Пробвай в БОШ (ЮНИАУТО) след Метро вдясно. Мерси. Свършиха работа. Имаше ръжда в мотора. Свалиха, почистиха и смазаха. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
andrei_S40 Публикувано 27 Август 2016 Доклад Share Публикувано 27 Август 2016 Колеги, за смяната на задните накладки на А6 4F, необходим ли е софтуер ВАГ КОМ за отпускане ,,челюстите" на спирачните апарати?? Питам, защото са много износени, в провинцията съм, нямам достъп до Ваг ком, ,а имам в наличност самите накладки. и се изкушавам с тресчотка, ключ и длето сам да си ги сменя...досега са сменяни само в сервиз...Не си спомням дали беше използван ВАГ КОМ за спирачните апарати на задните спирачки.. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
sokolchev Публикувано 27 Август 2016 Доклад Share Публикувано 27 Август 2016 Преди 2 часа, andrei_S40 написа: Колеги, за смяната на задните накладки на А6 4F, необходим ли е софтуер ВАГ КОМ за отпускане ,,челюстите" на спирачните апарати?? Питам, защото са много износени, в провинцията съм, нямам достъп до Ваг ком, ,а имам в наличност самите накладки. и се изкушавам с тресчотка, ключ и длето сам да си ги сменя...досега са сменяни само в сервиз...Не си спомням дали беше използван ВАГ КОМ за спирачните апарати на задните спирачки.. на мен ми ги смениха като оставиха колата на контакт и върнаха цилиндрите Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
andrei_S40 Публикувано 27 Август 2016 Доклад Share Публикувано 27 Август 2016 Соколчев, а как върнаха цилиндрите? На ръка? С разпънки? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
sokolchev Публикувано 27 Август 2016 Доклад Share Публикувано 27 Август 2016 (Редактирано) На 8/27/2016 at 21:52, andrei_S40 написа: Цитиране на предходно мнение! ами не съм ги гледал честно казано но това ми казаха че понеже се изисквало VAG а те нямаха са го направили на контакт,предполагам че се прибират лесно ако не са клеасали нещо Редактирано 29 Август 2016 от VBI Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Kalomencho Публикувано 27 Август 2016 Доклад Share Публикувано 27 Август 2016 Аз да попитам за тези които са куатро постоянно ли въртят 4те колелета или примерно е само задно и при кофти път се включва и предно като цяло ме интересува как функционира тъй като днес забоксувах на един баир смес м/у чакъл и пясък,каточили не блокираха тези колелета,които превъртаха и на таблото нищо не ми светна(ако въобще трябва да свети нещо),може би около 6-7сек.боксувах със задните или предните неможах да разбера,но така и не се включиха другите докато не спрях и пак да подам газ??? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
zafirovp Публикувано 27 Август 2016 Автор Доклад Share Публикувано 27 Август 2016 Ако едната гума е била във въздъха то тогава куатрото отказва на 100% и се върти само гумата без сцепление. За да се избегне това колата си набива спирачка на гумата без сцепление и тогава се включват останалите 3. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Kalomencho Публикувано 27 Август 2016 Доклад Share Публикувано 27 Август 2016 Но те несработиха,аз това написах,че тази или тези( мисля задните две)боксуваха 6-7сек и не блокираха,за да завъртят 2те предни и да издрапам,защото беше на баир,а и затова прежалих гумите и въртях 7 секунди да видя кога ще блокират ама...ташак,най-мн.да съм обелил боята от чакъла. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
zafirovp Публикувано 27 Август 2016 Автор Доклад Share Публикувано 27 Август 2016 Странно, постоянна газ ли дава или постепенно натискаше педала. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Stuttgy Публикувано 28 Август 2016 Доклад Share Публикувано 28 Август 2016 Е стига глупости,3 л. дизел на предно. На мен също ми се е случвало да увиснат 2 гуми по диагонал и доста се позамисли преди да реши с кои две да издрапа. Sent from my D5803 using Tapatalk Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Recommended Posts