Jump to content

Всякакви въпроси за А6 4F - Част 10


zafirovp

Recommended Posts

  • Отговори 1,9k
  • Created
  • Последен отговор

Top Posters In This Topic

И не само Лексус, има на Мерцедес и на Рено рефлектирни ксенони заводски. Както е писал колегата, крушката трябва да е R.

Sent from my SM-N910C using Tapatalk

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Енчо,на ксенона който е за рефлектор пред крушката има хромирана чашка която да не ти вади очите,вземи ги проучи малко нещата,на лексуса съм с оригинален завидски ксенон НА РЕФЛЕКТОР,така излезнала от завода

преди 3 минути, kpematop написа:

Citroen C5, Renault Laguna II, Volvo XC90 са също с рефлекторен фар и ксенон фабричен :)

Мани го енчо,той е виждал само неговата кола и е голем разбирач,ама има мноооого други марки с оригинални рефлекторни ксенони

Ако не виждаш си зумни снимката :)

_20160825_103228.JPG

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ами има, дори и А8 е с ксенон без лупа  на рефлектор. Както и да е. За да имаш ксенон трябва фара да отговаря и да имаш кантари на двата моста за регулация.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Шпек, моите са такива, кат пуснат пак в илиенци вземи 10-20 комплекта да ги разцъкаш после по 70лв бройката да изкараш за газ малко бе :hilezh: толкова бяха в Порше последно като гледах.

 

$_57.JPG

Редактирано от N1995
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Пичове благодаря за отговорите.

Нямах предвид да слагам ксенон без лупа. Както споменах А6-цата, която видях на светофара нямаше ксенон, но фаровете светиха почти бяло и изглеждаше доста добре. ЛЕД крушките не ги знам въобще, а за Осрам nightbreaker съм чувал добри отзиви, но се колебая кое да сложа.
 

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

3 hours ago, nichirenshu said:

Да де, тия нямат общо със същите от /S6.

Sent from my iPhone using Tapatalk

 

Аз си сложих тия, а Jass си сложи цялата генерация от S6 заедно с накрайниците и тн. Не знам кой би сложил фалшиви накрайници на оригинална S6 генерация, няма логика.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Колеги, някой обслужвал ли си е спирачните апарати и може ли да ми препоръча сервиз, където ще ги направят както трябва. Идеята е, че си поръчах едно комплектче 347-ци и преди да ги сложа искам да ги обслужа, че е удобно. Чакам да ми кажат, какви ремонтни комплекти има, но не отказвам предложения. Става дума за S-line-ския апарат, не S6-овия.

 

А и един допълнителен въпрос, който ми хрумна след като ги бях поръча :). Търсих но не намерих дали се променя минималния offset на джантите (18-ки) с тези апарати. В момента не съм сигурен с какъв са моите, но в главата ми се върти 43 и на 321мм-овите, май бяха close call.

Редактирано от kainy
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Колеги от Варна, за 2 дни съм тук, но ми светна индикатор за ръчна спирачка, проблем заден ляв апарат. Къде мога да ида днес да го погледнат, утре се връщам към Сф. Мерси!

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Може , даже се замислям и аз, но нещо друго не трябва ли да се смени, освен таблото и после да ссе махне КП. КАНа сменя ли се задължително или саамо ако искам да показва повече неща в менюто

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Доколкото разбирам в тази тема : http://www.audi-sport.net/xf/threads/my-a6-3-0tdi-avant-bit-of-a-rebuild-and-repair-thread.211351/page-4 е достатъчно да се махне component protection и да се отреже леко буксата .

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

5 hours ago, petio_venkov said:

Събота - малко трудна работа (за официалните сервизи). Пробвай в БОШ (ЮНИАУТО) след Метро вдясно.

 

Мерси. Свършиха работа. Имаше ръжда в мотора. Свалиха, почистиха и смазаха. 

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Колеги, за смяната на задните накладки на А6 4F, необходим ли е софтуер ВАГ КОМ за отпускане ,,челюстите" на спирачните апарати??

Питам, защото са много износени, в провинцията съм, нямам достъп до Ваг ком, ,а имам в наличност самите накладки. и се изкушавам с тресчотка, ключ и длето сам да си ги сменя...досега са сменяни само в сервиз...Не си спомням дали беше използван ВАГ КОМ за спирачните апарати на задните спирачки..

 

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Преди 2 часа, andrei_S40 написа:

Колеги, за смяната на задните накладки на А6 4F, необходим ли е софтуер ВАГ КОМ за отпускане ,,челюстите" на спирачните апарати??

Питам, защото са много износени, в провинцията съм, нямам достъп до Ваг ком, ,а имам в наличност самите накладки. и се изкушавам с тресчотка, ключ и длето сам да си ги сменя...досега са сменяни само в сервиз...Не си спомням дали беше използван ВАГ КОМ за спирачните апарати на задните спирачки..

 

на мен ми ги смениха като оставиха колата на контакт и върнаха цилиндрите

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

На 8/27/2016 at 21:52, andrei_S40 написа:

Цитиране на предходно мнение! 

ами не съм ги гледал честно казано :) но това ми казаха че понеже се изисквало VAG а те нямаха са го направили на контакт,предполагам че се прибират лесно ако не са клеасали нещо

Редактирано от VBI
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Аз да попитам за тези които са куатро постоянно ли въртят 4те колелета или примерно е само задно и при кофти път се включва и предно като цяло ме интересува как функционира тъй като днес забоксувах на един баир смес м/у чакъл и пясък,каточили не блокираха тези колелета,които превъртаха и на таблото нищо не ми светна(ако въобще трябва да свети нещо),може би около 6-7сек.боксувах със задните или предните неможах да разбера,но така и не се включиха другите докато не спрях и пак да подам газ???

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ако едната гума е била във въздъха то тогава куатрото отказва на 100% и се върти само гумата без сцепление. За да се избегне това колата си набива спирачка на гумата без сцепление и тогава се включват останалите 3.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Но те несработиха,аз това написах,че тази или тези( мисля задните две)боксуваха 6-7сек и не блокираха,за да завъртят 2те предни и да издрапам,защото беше на баир,а и затова прежалих гумите и въртях 7 секунди да видя кога ще блокират ама...ташак,най-мн.да съм обелил боята от чакъла.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Е стига глупости,3 л. дизел на предно. На мен също ми се е случвало да увиснат 2 гуми по диагонал и доста се позамисли преди да реши с кои две да издрапа.

Sent from my D5803 using Tapatalk

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Guest
Темата е заключена и Вие нямате право да коментирате в нея.
  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    • Няма регистрирани потребители разглеждащи тази тема.
×
×
  • Create New...