Jump to content

Всякакви въпроси за А6 4F - Част 10


zafirovp

Recommended Posts

Тя май по-принцип не си работи. Може да провериш стойностите със ВагКом.

 

Някой смазвал ли е лентовия кабел на волана, че моя много вие. Ако да каква смазка да използвам?

 

 

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • Отговори 1,9k
  • Created
  • Последен отговор

Top Posters In This Topic

Автоматичната рециркулация е адаптивна система и работи при рязко покачване на замърсеността на въздуха. Т.е. ако карате в постоянно мръсна среда и в трафик, може и никога да не сработи. При мен съм усещал да затваря само при яко обгазяване от някой много счупен дизел пред мен.

Редактирано от martin_deyanov
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Тя така или иначе мери само концентрацията на CO2,а миризмата не е гаранция че въздуха е с висока концентрация на CO2.Въглеродния диоксид е газ без цвят и миризма така,че няма как да прецените дали в дадена ситуация е трябвало да се включи.Може много да ви мирише и в същото време концентрацията на CO2 да е ниска и обратното да не мирише на нищо и да е висока.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Възможно е да е заминал сензора, ако е мит двигателя и е намокрен с разни почистващи препарати. Могат да му се проверят стойностите.

 

Но за да сме точни, сензора засича доста голям набор от токсични газове, не само CO2, a също и CO, NOx, SO2, H2S, въглеводороди и тн.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

1 hour ago, nikolay80 said:

Тя така или иначе мери само концентрацията на CO2,а миризмата не е гаранция че въздуха е с висока концентрация на CO2.Въглеродния диоксид е газ без цвят и миризма така,че няма как да прецените дали в дадена ситуация е трябвало да се включи.Може много да ви мирише и в същото време концентрацията на CO2 да е ниска и обратното да не мирише на нищо и да е висока.

 

Не мисля че мери CO2 - не е отровен газ (при нивата които могат да влезат отвън) и не е замърсител. Би трябвало да мери други неща, като CO, фини прахови частици, полиароматни въглероди и т.н.

Редактирано от CVT
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Отчита запрашеност на въздуха, не СО. Датчика е монтират над входящия въздуховод доколкото знам. Например лятото като минавам покрай запалени стърнища на магистралата се включва автоматично, усеща се по самия звук от парното. Не съм обръщал внимание дали светва индикацията за рециркулация, но след известно време се изключва сама. Съответно в купето не вкарва миризми и пушек - по това се разбира, че е сработила системата. Все пак е малко инертна - необходимо е да мине мръсен въздух покрай сензора за да включи рециркулацията.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ето къде се намира:

http://www.audi-portal.com/en/diagnostic/sensors_16979.html

 

Ето и описание на показанията му и начина на работа:

http://www.audi-portal.com/en/diagnostic/sensors_16980.html

 

Ако разцъкаш и по другите модели на ауди има още инфо.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Да тъкмо и аз щях да поствам това от Ауди портала.Тук има описано кога и как сработва автоматичната рециркулация със същия сензор при VW.Излиза,че при различните температури има различни прагове на замърсеност за да активира рециркулация ,като при отрицателни температури под -5 почти не активира рециркулацията.http://www.my-gti.com/1267/climatronic-air-quality-sensor-operation-and-location

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Здравейте!извинявам се ако не е тук мястото на въпросът ми.....но,изгоря ми габарита на аудито а6 4ф 2005г 3.0тди този пред шофьора и не мога да бръкна за да го сменя,ако може да ме насочите къде да чета или гледам как става смяната,ще съм Ви благодарен!

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Откачаш казанчето на хидравликата избутваш го на някъде може и стойката да му свалиш и така бъркаш към фара :)

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

И след като си изпожулиш и одереш ръцете,съответно изпуснеш във фара поне 3 крушки,накрая я оставяш да си свети отзад за дя не ти бие грешки или отиваш в порше дя ти я сменят :)

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Благодаря за бързия отговор!това го направих,но като бръкна вътре го напипвам въртя го на ляво,на дясно но не излиза,страх ме е да не го счупя,защото не съм сигурен дали така излиза.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Гледай клипове как става и се моли да не спукаш рефлектора, другия начин е в Порше. Провери и кабелите дали не са с напукана изолация, което е масово.

 

Днес гледах въздушния филтър който е сменен преди 3000 км и забелязах малко парче изолирблант. Под него има една много малка дупчица. Явно като са го сменяли са го пробили с нещо и са замазали положението. Дали е проблем, че съм карал така? Изолирбланта беше залепен плътно, а предполагам вакума още повече го е уплътнил.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ясно!в събота ще се пробвам пак с повече „насилие”,дано имам успех.Благодаря още веднъж за отговорите Ви!

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Колеги,

 

Имам един малък проблем с Ауди А6 2007г  2.4 автоматик. Може и само така да ми струва ама да се  допитам до вашия опит.

 

На скоро взех колата и вчера за пръв път карах повече на магистрала. Чувам едно едно глухо виене което не е постоянно а се появява епизодично за няколко секунди и изчезва. Обикновено след развита по голяма скорост от 70-80км/ч и интерсното е че при ускоряване изчезва или дори дори да не ускоря само отшумява... Карам колата в Дубай  където в момента температурата е мн добра 25-30 гр. Първото ми предположение беше че е триенето на гумите в по груби участъци от пътя и за това е така епизодично а и шума наподобява точно това. Вие как мислите може ли да има друга причина ?  Kолата е редовно обслужвана много  запазена. Двигателя е мн безшумен само това глухо триене искам да идентифицирам !  Мерси

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

На мен ми го правят тоя номер летните гуми на кръпките по магистралата, само че при мен биеше направо на стържене :) Лагерите не виеха ли също или те ако завият, не спират?

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Значи диференциала да се прегледа.

Ами да ти кажа честно няма знчение дали е в завой или на права линия  просто изведнъж идва това дето викаш стържене но при мен е по глухо... виене на лагери мисла че няма.. И аз все си мисла че са гумите спрямо настилката.. тук дупки няма но има смесен асвалт по магистралите... Искам мнения понеже тук автомонтиорите са само някви индийци дет не са големи разбирачи и предпочитам да ги насоча какво да гледат.. До сега не съм имал подобен проблем с друга кола и ми е трудно да преценя тъй като звука се чува вътре в купето и усещам че идва отдолу... но дали е само триене на гуми...

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

И да има дилър в Дубай различна кола от RS6 и R8 сигурно не са виждали даже.:)

 

На мен също ми вие само с летни гуми на 18ки джанти, точно както го описа колегата. Много е характерен звука и само при определена скорост/обороти се проявява.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Има официален дилър на Ауди ама дерат кожи за една гайка... За обслужване хората ходят по малките сервизи както в Бг освен разбира се гореспоменатите собственици на нови Аудита :).

Значи така като слушам явно е често срещан този шум за модела... Да не търся под вола теле...края на годината ще сменям гуми и ще видим дали ше има разлика.

Благодаря ви за коментарите.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Guest
Темата е заключена и Вие нямате право да коментирате в нея.
  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    • Няма регистрирани потребители разглеждащи тази тема.
×
×
  • Create New...