firewire Публикувано 10 Август 2016 Доклад Share Публикувано 10 Август 2016 Колеги здравейте, На път съм да се сдобия с ново Ауди Q7 3.0 TDI от 2007г...Огледах бая екземпляри от този модел и определено вече съм сигурен, че точно този е моя автомобил! Колата както казах е супер, обаче има нещо, което леко ме притеснява. Автоматика работи като цяло мн добре. Когато е на място и включвам от P на R и D няколко пъти няма никакви ритници, всичко е много тихо и спокойно, няма никакви шумове, разтрисания или каквото и да било. В движение обаче ми се струва че шифтинга 1->2, а така също и 2->1 е леко груб...Собственика ми обясни, че Audi Q7 е с адаптивна СК, която се настройва според стила на шофиране и ми каза, че последните дни е карал малко по-спорно.. Възможно ли е това да е мое субективно усещане и наистина, ако си карал по-агресивно колата да почне да превключва по грубичко, особено при първите предавки, които се свързват с по-рязко потегляне и спиране? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
1948 Публикувано 10 Август 2016 Доклад Share Публикувано 10 Август 2016 Да ме поправи някой по-компетентен, ако бъркам, но според мен този собственик ти говори пълни глупости, че било щото карал ,,по-спортно". Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
petrishki Публикувано 10 Август 2016 Доклад Share Публикувано 10 Август 2016 (Редактирано) Той само до втора ли е карал спортно? После 3-та, 4-та е карал еваш ? Смех .. Кутията сменя с еднаква бързина независимо как я караш, различни са само оборотите. Не се адаптира за да рита повече или по-малко Редактирано 10 Август 2016 от petrishki Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Nasti Публикувано 11 Август 2016 Доклад Share Публикувано 11 Август 2016 Тоя спортист карал ли е или я е боксирал, тая адаптивна кутия??? Вероятно го прави от старо масло, но може да има и износени ламели на 1-а и 2-а скорост. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Iven Публикувано 11 Август 2016 Доклад Share Публикувано 11 Август 2016 Преди 22 часа, firewire написа: В движение обаче ми се струва че шифтинга 1->2, а така също и 2->1 е леко груб...Собственика ми обясни, че Audi Q7 е с адаптивна СК, която се настройва според стила на шофиране и ми каза, че последните дни е карал малко по-спорно.. Възможно ли е това да е мое субективно усещане и наистина, ако си карал по-агресивно колата да почне да превключва по грубичко, особено при първите предавки, които се свързват с по-рязко потегляне и спиране? Не му се плаши на "обирането" Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Rotkod Публикувано 11 Август 2016 Доклад Share Публикувано 11 Август 2016 Ако рита между превключване на място в режимите R-D-R-D-R с леко натисната спирачка може и тампоните да са за смяна. Ако при намаляващо спиране (леко, нежно), малко преди да изключи от скорост и да остане в покой (разбирай неподвижна), колата рита от 3 на 2 и/или най-вече от 2 към 1, тогава вероятно е приблем в раздатката. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
firewire Публикувано 12 Август 2016 Автор Доклад Share Публикувано 12 Август 2016 Благодаря ви за отговорите! В понеделник сме на диагностика в Порше Запад. Ако има някакви проблеми, би трябвало да излезнат, нали? Нещо специално трябва ли да искам от от механиците? Аз съм поръчал пълна диагностика преди покупка. Иначе за маслото - собственика ми показа фактура за смяна на маслото от септември 2015. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
BAHOLINO A4 TDI Публикувано 12 Август 2016 Доклад Share Публикувано 12 Август 2016 Ако се окажат износени ламели- смяната им + масло с филтър и тнт. излиза около 2к. лв. Наскоро мой приятел прави тази интервенция. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
firewire Публикувано 12 Август 2016 Автор Доклад Share Публикувано 12 Август 2016 Абе да ви кажа от моя опит с автоматици, при износени ламели по-скоро ще приплъзва...качеството на шифтинга зависи от хидравличния блок. Въпорсът е дали ще се види ако има нещо на диагностиката в Порше Запад. Не ги знам там как и какво гледат Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
AALEXANDROV Публикувано 12 Август 2016 Доклад Share Публикувано 12 Август 2016 Според мен на колата нищо й няма и ще си я купиш в понеделник след чека в ПСЗ. Ние тук сме завишили много критериите, явно очаквайки на кола на почти 10 години да се държи като чисто нова. Няма как да стане. Освен това всъщност безпроблемната експлоатация колата от теб зависи повече от 50% от твоето отношение към нея, в аспект техническа поддръжка и даже ако щеш превенция. Това, което имам предвид е, че една неспешна смяна на масло, филтър и гарнитура на автомата само може да е от полза. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Rotkod Публикувано 12 Август 2016 Доклад Share Публикувано 12 Август 2016 Поискай също и да я покарате само вие двамата с проглеждащия в Порше (тестдрайв насаме). Обясни му/покажи му какво те притеснява. Поискай също така офиц.документ и/или чеклистата на колата, където пише не само къде са проблемите, а и какво друго е проверено по колата и е Ок. Мисля че беше от 72 проверки. NB. Не забравяй, че там пишат всичко за смяна, и накладки на 5000км. Т.е. почват те с "това е тръгнало, онова е тръгнало и следва да се смени". А като попиташ счупено ли е, ти казват "не е счупено, но не се знае колко ще изкара". По-тази логика всичко по колата е тръгнало откакто е започнато да се ползва автомобила. Малко е дразнещо. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Recommended Posts
Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате
За да коментирате, трябва да имате регистрация
Създайте акаунт
Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!
Регистрация на нов акаунтВход
Имате акаунт? Впишете се оттук.
Вписване