Jump to content

1.8т с ГИ-проблеми


Recommended Posts

  • Отговори 88
  • Created
  • Последен отговор

Top Posters In This Topic

Преди 2 часа, robobug написа:

Любопитно ми е, дали в Полша слагат нещо различно от местни уредби?

Не смятам,че тия са абдали да поддържат екип,ако не продават! http://landi.it/layout.jsp?idz=10027&idtp=161&lang=2&cnt=Europa&nat=Polonia&t=R&from=0

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Да,до последно щях да взема кме- то, но  взех ас- р01 червения !

Дай малко по подробна информация за този изпарител, ако е възможно.

Изпратено от Мобифоня с любезното съдействие на Мобиком

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Немога да ти кажа на какво налягане работи,нямам кабел.Явно има много добър топлообмен,при минус 8 градуса си върви като плюс 30 градуса.Мотора е около 190 коня.Със заволито при минус 4,5 градуса при ряско даване на газ или минаваше на бензин или мотора се тресеше.

IMG_20170112_122048.jpg

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

При тези ниски температури се  губи налягането в бутилката. При плюсови температури нямам проблем дори с 5 литра газ в бутилката. При минус 10-15 гр бутилката трябва да е пълна за да държи на надуване до 1.3 бара. Останат ли 20 литра-половина резервоар, при рязко натискане на газта /над 0.8 бара на турбото/, някой път обръща на бензин. Затова при тези ниски температури гледам бутилката да има гориво от 1/2 догоре. Сондата и тръбата са на 8 мм.

Редактирано от integrale45
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

При мен е същото, но ако не се кара няколко дни и половин бутилка не стига, трябва да се пълни догоре, иначе искам да питам колегите, които се занимават с това( в частност @Муцев и @mitkofitnesa ) какво налягане трябва да праща изпарителя към колектора на турбо мотори за да не обръща на бензин при пик на турбината.. моята дойде от Италия на 1.4 и моя газаджия(още лятото)  я върна на 1.2 и сега зимата като надуе турбото и налягането в бутилката е по-ниско ги прави тея шмекерии, защо ли си мисля, че на турбо моторите трябва да си е на 1.4 за да не става обратно налягане в колектора при бууст ?

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

За сега по-ниски температури от -8 градуса не съм карал.Започва да прехвърля на бензин в бууст ако има по -малко от 10 литра ,даже и по малко.Тръбата и клапана са 8мм.

Редактирано от anto1
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

 

Двоен предполагам ще рече с две мембрани и два вакуума, които уж се препоръчват за турбо мотори с висока моментна консумация ?  Аз ако сменям моя тартарински ще заложа на КМЕ голд турбо сигурно...

Редактирано от VBI
Цитиране на предходно мнение!
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

При мен е същото, но ако не се кара няколко дни и половин бутилка не стига, трябва да се пълни догоре, иначе искам да питам колегите, които се занимават с това( в частност @Муцев и @mitkofitnesa ) какво налягане трябва да праща изпарителя към колектора на турбо мотори за да не обръща на бензин при пик на турбината.. моята дойде от Италия на 1.4 и моя газаджия(още лятото)  я върна на 1.2 и сега зимата като надуе турбото и налягането в бутилката е по-ниско ги прави тея шмекерии, защо ли си мисля, че на турбо моторите трябва да си е на 1.4 за да не става обратно налягане в колектора при бууст ?

Първото нещо което мога да кажа е че газаджията е слаб дето ползваш,не злорадствам просто ще обясня защо.Когато се използват евтини компоненти не се получава добре газифицирането особенно пък на понадут автомобил.Няма как да се получава този ефект дето казваш освен от слаб изпарител,калпава сонда или инжектори които не могат да преодолеят буста.Отделно и МАПа на самата газова е много важен.От това което аз съм наблюдавал спокойно можеш да си караш с налягане 1.3 на рейката при буст 1.5 но изпарителя трябва да е с голям дебит,ще дам за пример моя автомобил защото върху него съм експериментирал много.Системата бе БРЦ плуг енд драйв като смених поради стар софтуер с ограничени насттойки.С КМЕ голд като задържа 220 за минута и изстиваше газта а същия на S500 държи 250 бая време и не трепва.Това говоря за модифициран компресор.Моментния разход както по-горе някой споменава е наистина зверски при модифициран турбо автомобил.Та когато има буст 1.5 а в рейката е 1.3 при отваряне на всмукателните клапани си се осъществява пълнене без проблем дори и 0.2 да е налягането.Съветвам да се проверят компонентите като за такъв автомобил съветвам да се слага качествена сонда заради отворите,Много мошен изпарител КМЕ Екстрим и бързи инжектори с голям дебит също като Хана например.Тогава няма как да има проблем ще върви еднакво.Ако изпарителя е куче марка той при буст вкарва газ дори през вакума и бърка сместа.По принцип чета тук във форума и искам да изкажа похвали че се мъчите с евтини компоненти и се пплучават не лоши резултати.Например Валтекоппдобните рейки те на 16 мс вече не дозират а са напълно отворени а едно 1.8т с чип отива спокойно до 22-23мс още на 3000об.Задайте си въпроса как е дозирането на сместа...малко по точно от Газова с плочка.Може би съм обидил някой с написаното но това е равносметката.

Sent from my iPhone using Tapatalk

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ти си с по-добър изпарител,аз съм с томасето артик. Замислям след време за томасето антартик или като твоя,но много зависи от цената.  Рейката ми е rail на 1.5 ома. Незнам дали направих грешка,като махнах евросонда ловато на 6 мм и сложих ферони на 8 мм.

Дюзите мисля че бяха на 2.6 мм

Редактирано от integrale45
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Относно коментара на @mitkofitnesa мога да кажа, че съм съгласен с повечето от нещата. Само в оправдание на газаджията ще кажа.. колата така си дойде от италия и е заварено положение, той и смени дюзите на (Тартарини-то , тази неземна чудесия) Нови дюзи, около 2.6-3,0мм са. Те отпадат, изпарителят е до 240кВ, а това май са доста коне, но майсторът го е нарочил него.. просто исках преди да дам парите Х за изпарител да видя дали ако се вдигне налягането от 1.2 на рейката до 1.3 примерно няма да с подобрят значително нещата(колата надува на 1.0 бар след чипа (ама холд ли пик ли.. кой ти казва, преди на 0.8), че гейта изпуска налягането после, което си е по-сейфти  като цяло.

 

В обобщение остава , че изпарителят сигурно си заминава или сондата е калпава, но е слагана от господата Италианци.. Мерси за коментара иначе, разбрах замисъла, няма обидени :zustimm:

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Дюзите може и 4мм да са отворите но бавни ли са язък че сте ги сменили,поне аз не виждам смисъл при турбиниран автомобил,особенно и понадут.Сондата Мимгаз е със стеснения и въпреки че в 8мм няма дебит.Също така е много важен монтажа но точно затова е газаджията да преработи и подбере подходящите компоненти за целта пък цената ти я казва и ако те устройва вършите работа,ако не така остава.Относно изпарителя че пише 240кс...това са глупости трябва да се изчислява по дебит че някои американски модели 4-5 х куб са тези коне но си харчат за 500кс.Така че не е точно определянето но ми схващате сигурно мисълта.Само да кажа че Томасетото са компромисен вариант изпарители и не са мн качествени въпреки че един колега който е компетентен ги преработва и стават.Но аз лично мисл че не е оправдано да се ремонтира нов изпарител който струва към 140лв,КМЕто е с 50 лв отгоре но е друга бира.Както и да е,надявам се ви помагам с информация и ще си оправите газовите да преборваме сажди рейсинг :)

Sent from my iPhone using Tapatalk

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Помагаш ни, за да си направим предвиждания.

Лично аз съм с тези компоненти:

Prins VSI 4 компютър,

кабелна форма принс

MAP Sensor BOSH от комплекта на принс

Филтър Keihin - от комплекта на принс нов, Т Образен

Жълти дюзи рейка Keihin

Сонда OMB Salieri 8 mm (това ли е най доброто или има и по добро)

Изпарител KME Extreme

евентуален втори изпарител ПРИНС да подпомага затоплянето/дебита на газта.

 

Я кажете какво обяснявахте за филтрите, кои са най добрите

имам и от двата типа

s-l225.jpg

DSC00461.JPG

 

Мисля да ги сложа и двата

 

Някой казваще нещо за филтрите.... но не помня

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Изпарителя ти е достатъчен КМЕ Екстрим има много добър топлообмен.Инжекторите мисля че са ти малки но ти ще си сметнеш по таблицата.От сондата няма какво да искаш повече до 300кс извлечени от 1.8турбо това ще ти свърши работа,ако е нагоре може би ще трябва след сондата втора тръба с тройник но мисля че излишно задълбаваме.Не съм запознат със Софтуера на Принс но е важно какви времена чете че ако колата прави 26мс на бензин много софтуери набиват грешка просто не ги четат,не че на газ може да работят инжекторите но поне да чете бензиновите.Отделно трябва възможно най-къс да е маркуча до колектора т.е. единични инжектори с най-близо включване до бензиновия инжектор,така бих го направил аз да си нямам главоболия,все пак не зная каква е колата и какви са и възможностите но за обикновенно 1.8 т не се налага,не че няма да е добре.630b3fda68b2e447db163f6c1810f4cb.jpg

Sent from my iPhone using Tapatalk

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Колеги аз имам същия проблем само че на голф 4. Колата е с чип и е около 180 коня. Сложих газова марка АЕБ октомври и нямах проблеми докато не застудя. Откакто температурите паднаха под 0 щом нивото на газ в бутилката падне под 80% не мога изобщо да я настъпя по рязко... веднага минава на бензин. Ходих за настройки и газаджията ми каза, че газта била с кофти налягане. 2 пъти ходих и ми вкарва въздух в бутилката от компресор и се пооправят нещата но за около 2-3 зареждания и после отново стария филм. Какво може да ме посъветвате ? Както казах газовия компютър ми е марка АЕБ, изпарителя е някакъв усилен на Romano до 230 к.с., а инжекторите са Hana. Според вас има ли някакво решение на проблема или трябва просто да чакам да се постопли времето.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Тия изпарители се коментират много повече от 3 месеца. Както и проблемите на турбо колите с изпарителите.

Продай го, докато има стойност (т.е. докато е в гаранция и малко ползван). 

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

При мен се оказа че Романото се държи мъжки,пробелма ми е бил друг с падането на налягането под товар.След ампутацията на един защитен клапан в сондата вече имам стабилно налягане.Сигурно и със предишния изпарител нещата щяха да са ОК,защото и там рязко падаше налягането и колата минаваше на бензин.Сондата е ОМВ НР 8 мм усилена .Откам конструкция е супер с изключение на този скоростен клапан.Вътре е на 5+ мм навсякъде.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Преди 20 часа, Hugsy написа:

Е той е на 3 месеца. Уж за 230 к.с.. Колата ми е 180к.с. Пък и доплатих за него 150 лева... Ужас. 

Стария изпарител беше италиански за 320 коня и несмогва.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Днес бях на газаджия... поради удар в ниските 1200-200 оборота и поради обръщането на бензин, за което се споменава по-горе... 

 

Резултати: обедняване  на сместа с около 30 % !!! и сега няма присецване никъде.. Освен това този майстор ми беше сложил колата на 4500 оборота да пуска И БЕНЗИН . На въпроса защо ? - отговорът беше за да охлаждал бензина малко... Казах му за проба да го махне тоя бензин оттам  и да видим тоя изпарител как ще справя в картинката. Истината, че се справи повече от чудесно. Не присецва в никакви обороти и не обръща на бензин поне с пълна бутилка първите 150 км.. Ще видим за нататък как ще е. Налягането е 1.5 от изпарителят към колектора.. за да издържа на буста на турбото, така ми обясни. 

 

Това е от мен ! Поздрави.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване
  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    • Няма регистрирани потребители разглеждащи тази тема.
×
×
  • Create New...