stefan_mil4ev Публикувано 9 Септември 2016 Доклад Share Публикувано 9 Септември 2016 Колеги къде се намира синият температурен датчик? Колата е 100тица аце. Пали и веднага угасва. После пали с много въртене. Съмнявам се в датчика понеже когато гледам темп. през климатроника, показанието винаги е м/у 30 и 50гр. независимо колко е студен или топъл мотора. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
VBI Публикувано 9 Септември 2016 Доклад Share Публикувано 9 Септември 2016 При теб датчика е бял и е навит отзад на главата, до делкото, от страна на пасажера. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
stefan_mil4ev Публикувано 10 Септември 2016 Автор Доклад Share Публикувано 10 Септември 2016 Благодаря за информацията. Каква стойност трябва да показва? Видях един кафяв с 3 или 4 пина, той за какво е? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
VBI Публикувано 10 Септември 2016 Доклад Share Публикувано 10 Септември 2016 Стойностите са в зависимост от температурата на двигателя, замери какви стойности дава сутрин преди да запалиш и обърни внимание каква е външната температура. После виж какви стойности дава при 90С загрял двигател. Има сравнителна таблица където ще се види дали е в норма. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
stefan_mil4ev Публикувано 10 Септември 2016 Автор Доклад Share Публикувано 10 Септември 2016 Видях една черна букса, точно над делкото. Това ли трябва да е датчика? Други букси никакви не видях отзад. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
veselin velchev Публикувано 10 Септември 2016 Доклад Share Публикувано 10 Септември 2016 Под делкото е датчика близо до фланеца за парното. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
koko60 Публикувано 10 Септември 2016 Доклад Share Публикувано 10 Септември 2016 Датчика е на кофти място, под делкото, под фланеца, с две пера. Бял, когато е измит, но като го намериш, едва ли ще е бял. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
stefan_mil4ev Публикувано 10 Септември 2016 Автор Доклад Share Публикувано 10 Септември 2016 (Редактирано) Видях го най-сетне. Утре по светло ще се мъча да го вадя. Как се изважда иначе? Държат ли го някакви скрити болтове или само се издърпва? Редактирано 10 Септември 2016 от stefan_mil4ev Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
veselin velchev Публикувано 10 Септември 2016 Доклад Share Публикувано 10 Септември 2016 (Редактирано) Това е датчика: http://carauto.bg/температурен-датчик-за-audi-модел-80-(8c-b4)-1404-2582881.html Трябва да се измери съпротивлението му при различните температурни режими на двигателя. Редактирано 10 Септември 2016 от veselin velchev Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
stefan_mil4ev Публикувано 10 Септември 2016 Автор Доклад Share Публикувано 10 Септември 2016 Да, това го разбрах, на топъл мотор ще ми е трудно, но ще видя какво ще измисля. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
koko60 Публикувано 11 Септември 2016 Доклад Share Публикувано 11 Септември 2016 Мисля, че кабелите на датчика са изведени на конзола отстрани на мотора, на куплунг. Може да се изключи и да се мери там, по удобно е. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
stefan_mil4ev Публикувано 11 Септември 2016 Автор Доклад Share Публикувано 11 Септември 2016 Буксата е изнесена наистина. Значи ако не съм мерил нещо грешно, датчика се намира зад мотора, точно там където влиза водно съединение в мотора, ниско се пада. Датчика е бял на цвят. То друг отзад няма или поне не видях. Та на студен мотор дава отворена верига на обхват 2Мohm (това е най-големият обхват на уреда ми), на загрят двигател показва 235ohm. Според мен този датчик е свършил, но нека някой колега да даде таблицата за да срявня. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
koko60 Публикувано 11 Септември 2016 Доклад Share Публикувано 11 Септември 2016 (Редактирано) Това са стойностите от Аутодата: 0гр. - 5000-6500 ома 20гр - 2100-2900 ома 40гр - 1000-1400 ома 60гр - 530-670 ома 80гр - 280-380 ома 100гр - 170-210 ома Ако наистина на студено дава отворена верига, пуска много бензин и мотора се дави. Редактирано 11 Септември 2016 от koko60 Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
stefan_mil4ev Публикувано 11 Септември 2016 Автор Доклад Share Публикувано 11 Септември 2016 Едната стойност излиза. Може да не съм допрял добре сондите. Като истине колата пак ще меря, но май се съмнявам да е в датчика проблема. Предположих, че ще е NTC на 5kOhm и свързах един резистор 4,7кOhm на буксата и запали по същият начин. Какво друго може да ми прави беля? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
koko60 Публикувано 11 Септември 2016 Доклад Share Публикувано 11 Септември 2016 Имаш ли представа дюзите как са? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
stefan_mil4ev Публикувано 11 Септември 2016 Автор Доклад Share Публикувано 11 Септември 2016 Нямам идея, като запали работи равномерно. Пуши яко докато е студена, като сгрее спира да пуши. Иначе ми се струва че се дави. Мерише на неизгорял бензин докато стопли. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
koko60 Публикувано 11 Септември 2016 Доклад Share Публикувано 11 Септември 2016 Може да е от датчика. От него най-вече зависи колко бензин ще се впръсква. Ако стойността му при студен мотор е доста над фабричната, ЕКУ-то ще си мисли че е страшен студ и ще впръсква много бензин. Предполагам пушека е черен, а това е много богата смес. Датчика е термисторен, както и повечето температурни датчици, и нерядко се прецаква или поне му се променя характеристиката. Той не е скъп. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
stefan_mil4ev Публикувано 11 Септември 2016 Автор Доклад Share Публикувано 11 Септември 2016 Да, черен дим пуши и мирише на яко бензин. Днес не можах да погледна повече колата, но утре на студен мотор преди работа пак ще премеря датчика. За всеки случай ще свържа отново едно 5к съпротивление пък да видим как ще запали. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
veselin velchev Публикувано 11 Септември 2016 Доклад Share Публикувано 11 Септември 2016 Пробрай да запалиш с откачен датчик и виж как ще е.След това го закачи и откачи буксата на петета дюза и пробвай пак. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
stefan_mil4ev Публикувано 12 Септември 2016 Автор Доклад Share Публикувано 12 Септември 2016 (Редактирано) Датчика си работи коректно, на 21 градуса показва 2,3к съпротивление. С откачена букса не пали по-добре. Пропуснах да спомена, че карам на газ, ако има някакво значение в случая. Паля я на бензин, карам я докато загрее и тогава прехвърлям. Редактирано 12 Септември 2016 от stefan_mil4ev Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
koko60 Публикувано 12 Септември 2016 Доклад Share Публикувано 12 Септември 2016 (Редактирано) Вземи контактен спрей и напръскай перата на датчика и перата на куплунга му, и изнесения куплунг също, обилно, и тогава включвай и изключвай няколко пъти да се самозачистят перата. Много е вероятно да има лоша връзка по куплунзите, перата да са зацапани доста. А ако ще пробваш с резистор да палиш, направи го с 2-3 килоома, сега е топло. Редактирано 12 Септември 2016 от koko60 Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
stefan_mil4ev Публикувано 12 Септември 2016 Автор Доклад Share Публикувано 12 Септември 2016 Да разбирам ли, че този проблем който имам си произлиза от този датчик? Аз започнах да си мисля за дросели, дебитомери, инжекциони и прочие. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
герги Публикувано 12 Септември 2016 Доклад Share Публикувано 12 Септември 2016 Проблема ти не е в датчика.Колата ти се дави от много бензин.Или дюзи,или клапан регулатор на бензина. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
stefan_mil4ev Публикувано 12 Септември 2016 Автор Доклад Share Публикувано 12 Септември 2016 Как се проверява този клапан-регулатор и къде се намира? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
герги Публикувано 12 Септември 2016 Доклад Share Публикувано 12 Септември 2016 Точно на твоя мотор не знам,трябва да е на края на бензиновата рейка,която захранва дюзите.Клапана се управлява чрез вакуум,като му извадиш маркучето,ако е мокро,ясна е работата-мембраната му е скъсана и пропуска бензин и дави колата.Може обаче някоя дюза да не затваря добре и от там да се дави. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Recommended Posts
Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате
За да коментирате, трябва да имате регистрация
Създайте акаунт
Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!
Регистрация на нов акаунтВход
Имате акаунт? Впишете се оттук.
Вписване