bojidarhr Публикувано 18 Октомври 2016 Доклад Share Публикувано 18 Октомври 2016 Здравейте. Преди няколко дни се появи следният проблем. Часовникът не може да се свери и при задаване на час се занулява сам. Също така стойностите, които показват преди колко време е стартирана колата седят постоянно на нула. Другото е, че се чуват леки пукания, когато колата е на място и на свободна. IMG_4230.MOV Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Moonland Публикувано 18 Октомври 2016 Доклад Share Публикувано 18 Октомври 2016 Диагностика? Записани грешки? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
bojidarhr Публикувано 18 Октомври 2016 Автор Доклад Share Публикувано 18 Октомври 2016 Няма грешки от диагностиката. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
bojidarhr Публикувано 18 Октомври 2016 Автор Доклад Share Публикувано 18 Октомври 2016 Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Audi2027 Публикувано 19 Октомври 2016 Доклад Share Публикувано 19 Октомври 2016 Пробвай да ресетнеш еку-то като откачиш клемите на акумулатора за 10-15 мин и ги закачи пак Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Тома Публикувано 20 Октомври 2016 Доклад Share Публикувано 20 Октомври 2016 Счупена ли ти е кората под чистачките? При мен беше счупена и се беше намокрило еку-то. Имаше окис, ходеше на ремонт, но накрая си взех друго и го смених. Sent from my E5823 using Tapatalk Пс. Забравих да спомена че накрая въобще не искаше да се включи и съответно да запаля колата. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
bojidarhr Публикувано 20 Октомври 2016 Автор Доклад Share Публикувано 20 Октомври 2016 Проблемът се появи по време на дъжд, така че може да е от това, Благодаря за мненията момчета ще проверя и като разреша проблема ще пиша. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
bsdnikolov Публикувано 20 Октомври 2016 Доклад Share Публикувано 20 Октомври 2016 Провери си (прочисти) отводнителните отвори. По сервизен интервал от Ауди, чистят се на две години. Иначе може да го докараш до по-сериозни проблеми (цитат из темата ми преди 2 години и кусур [Моята А3 - няма диагноза, а цяла патология], когато се заех и направих колата перфектна): Цитат И точно щях да се заема с този проблем, и започнаха дъждовете, та ново 20. След обилен дъжд, въобще не се и опитва да припука, стартера върти на сухо. ОК, водата те дави. И чистачките не работеха след обилен дъжд. А и забелязах вода по шофьорската степенка. Свалих пластмасовата кора под чистачките и там какво видях, улея в който трябва да защипе кората е пълен с гняз. ОК, почистих, взех шише с вода и проверих как оттича. Е не оттичаше. Свалих подкалниците и махнах калта зад тях. Нов тест, успешен. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Rotkod Публикувано 20 Октомври 2016 Доклад Share Публикувано 20 Октомври 2016 Т.е. за отводнителните канали се свалят подкалниците, така ли?! Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
AudiFan7 Публикувано 20 Октомври 2016 Доклад Share Публикувано 20 Октомври 2016 Може ли малко информация относно това как точно се сваля тази кора? Изглежда и моята е счупена. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
bsdnikolov Публикувано 21 Октомври 2016 Доклад Share Публикувано 21 Октомври 2016 Преди 10 часа, Rotkod написа: Т.е. за отводнителните канали се свалят подкалниците, така ли?! Да. От къде мислиш минава тази вода. Преди 9 часа, AudiFan7 написа: Може ли малко информация относно това как точно се сваля тази кора? Изглежда и моята е счупена. Заповядай: Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
bojidarhr Публикувано 21 Октомври 2016 Автор Доклад Share Публикувано 21 Октомври 2016 Някой колега от София да помогне с процедурата? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
bojidarhr Публикувано 29 Октомври 2016 Автор Доклад Share Публикувано 29 Октомври 2016 За колегите, които ги интересува: Проблемът се оказа в самото табло, а не в компютъра. От сервиза казаха, че трябва да се смени таблото и предстои търсене. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
kpematop Публикувано 3 Ноември 2016 Доклад Share Публикувано 3 Ноември 2016 Намери счупено табло и си прехвърли само чипа на EEPROM-а като твоя чип го изчетеш с кабел. Виж го какъв е и може да си го поръчаш от aliexpress. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Recommended Posts
Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате
За да коментирате, трябва да имате регистрация
Създайте акаунт
Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!
Регистрация на нов акаунтВход
Имате акаунт? Впишете се оттук.
Вписване