Jump to content

Съвет за покупка на А4 B7 TDI


Recommended Posts

преди 5 минути, Fireblood написа:

на ред с тракането си има достатъчно предимства малкия дизел


Кажи, че не мога да се сетя. :D

Единственото предимство е както викаш - ако човек е алергичен към газ или му трябва голям багажник. :hilezh:  

Въпреки, че някой беше споменал, че на мястото на резервната гума влизат бутилка+патерица... също и спрейове има оригинални ауди, които не заемат място... http://www.audienthusiasts.com/images/IMG_0138.JPG 

 

Kaрал съм 2.0тди в б7 и 1.8т 163 в б6...  не знам как да се изразя по-меко, за да не се обидят дизелистите, но трябва да съм много пиян, за да избера тди-то. :hilezh: 

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Да ви кажа, този 1.9 ТДИ съм го шофирал няколко пъти и в градски условия и на дълъг път. В интерес на истината аз лично не съм чул никакви странни звуци от него. Сега в зимно време преди няколко дни си запали от първия път и двигателя работи, аз дори не го чувам.

И поради тази причина много се чудя какво да бъде. Отделно тези бензиновите нещо не намирам много оферти и в България и в Чужбина.

 

Да вмъкна, не търся реално някаква голяма мощ. 1.9ТДИ ми е достатъчно. Лично бих искал обаче бензин, но с описания някъде по горе разход задължително ще трябв ада е газ, само ще трябва да помисля дали наистина няма да ме дразни газовата бутилка. 

Редактирано от gbelchev
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ще се дават Иляди левове за кола. Ще се пестят пак Иляди левове от бензин ако се кара на газ. Ботилката за газта от години насам се слага в резервната гума. 
Обаче думичката "дразни" е голям проблем. Ей интересни хора сме. Земай дизел тогава на безбройни километри, плащай си нафтата и се вози. Ще даваш 1-2к лв на година повече, ама нищо няма да те дразни :D

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Добре де, не се изразих правилно: заменям "дразни" с "пречи" . Ако е вътре в купето наистина ще ми пречи (поне както знам как се товари колата на дълъг път). Иначе ако се сложи на мястото на резервната е ок като вариант. Може би тогава ще потърся някаква патерица която поне по малко място взема. 
И не бих казал че искам да пестя. Това вече го играх с мазда таралясника :) 

Редактирано от VBI
Цитиране на предходно мнение!
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Преди 3 часа, gbelchev написа:

Бюджет - около 8500-9500лв само за покупката.

Форумът е изключително богат на информация. Отдели време да почетеш. Научи се да ползваш търсачката. Ще добиеш детайлна представа за моделите. Ауди-то си е кола но и за него важи твърдението, че съвременните коли обичат ремонтите повече от горивото. :rolleyes:

Щом си се преборил с дизелова Мазда 6 и 1.9, 2.0ТДИ няма да ти се опрат.  V6 е в друга финансова лига. :eusa_pray:

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

47 minutes ago, gbelchev said:

И не бих казал че искам да пестя.

Това да го разбираме, че пари не ти трябват или просто на пук на другите, ти няма да пестиш :D

20k км на година са около 2400 литра газ + 100-150 литра бензин (ако се кара повече извънградско, доста по-малко), 2200 литра бензин или 1400 литра нафта. ако 1.9тди дава средно 7, което е доста съмнително. Сметнато в пари нещата са чак грозни. Ако се кара повече от 20к на година пък съвсем.

Аз карам с бутилка на мястото на резервната гума, вече две години и половина. Нямал съм съществени, да не кажа никакви проблеми с мястото. Да уточним, че за момента нямам деца - ако имам, сигурно ще се метна на коНби. При това си нося нормална джанта 16-ка в багажнника, а не патерица.

Разбира се, че всеки си преценя дали да кара дизел или бензин и годишния преход е много определящ. Но каквото си е вярно, вярно си е. :zustimm:

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ееее, захапахте ме вече за всяка дума . Недейте с лошо :) . Просто исках мнение от хора притежатели на Ауди, а не само да слушам мнението на хора които нямат ауди но са готови да си кажат твърдото мнение че по добре друго да взема. 

Ползвах търсачката и намерих тази тема. Включих се. Естествено следващите дни събота и неделя ще разгледам по детайлно темите за да видя кой с какви проблеми се е сблъскал и сам да преценя какво искам.

Под спестяване имах предвид следното ->за този бюджет мога да купя друга марка автомобил, че даже и да останат. Ауди държи цена, дали защото има голямо търсене, дали защото е доказал се автомобил не знам, НО този път искам да дам малко повече пари и да стана собственик на ауди, а не само да карам чужди коли и да му се възхищавам като страничен наблюдател. Дано само това което избера и купя да оправдае очакванията ми.

 

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Това, което се опитват да ти кажат колегите е, че трудно ще намериш 1.9TDI в добро състояние (макар, че кво ли ще да са го правили тоя двигател, а и при бензина има турбо, дюзи вече се намират на добра цена ако се наложи, ще кажете и за съединителя...ми и там варианти има). Иначе и при бензина няма гаранция, но уж там нещата са по-евтини. За кофата с гайките, на мен звука вътре си ми харесва, возил съм хора, които ненам какво карат ама мислят, че карам бензинова кола (на ухо). Навън звука е по-отчетлив, ама не ме интересува особено :)

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Преди 3 часа, Audi_FeN_1 написа:

Kaрал съм 2.0тди в б7 и 1.8т 163 в б6...  не знам как да се изразя по-меко, за да не се обидят дизелистите, но трябва да съм много пиян, за да избера тди-то. :hilezh: 

 

Само не каза ТеДеИто 140кс или 170кс беше.То има и хора,които предпочитат да си купят Опел 2006г/не им знам модификациите,H май се води/пред А4 2004г,но съществуват.

А като се качи в Алфа надрусан ли бепше,извинявай. :respekt::hilezh:

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Аз отскоро съм с Б7 и сложих газ , като изричното ми желание беше бутилката да е в багажника, а не на мястото на резервната гума. Майсторягите се дърпаха, че колата била куатро и трудно се прекарвали газопроводите, но като видяха че им казвам чао и изведнъж се съгласиха да стане както аз искам.Бутилката е 40 литра пура, събира реално 32, супер компактна е и багажника ми стига предоволно и не ми се размятат резервни гуми из багажника, а са си там където трябва да са.

До личен избор е дали бензин или дизел - за се бе си сметнах, че ще ми е по-на оферта с бензин на газ, времето ще покаже дали съм сбъркал.

14 minutes ago, Bobu said:

b6 е последното истинско Ауди, да се знае :D

Аз знам че последното е Б4 с АБТ на газ :hilezh:

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • 1 year later...

Четох, че на 2.о ТДИ трябва да се гледа буквата в края на номера на двигателя. Ако е А- пълен боклук, цепи глави и за боклука. Ако е Б е що годе добре, Ц- вече е перфектно. Вие , какво ще кажете?

Убих се да чета тези дни, понеже съм решил да си взимам А4/Б7/ около 2006-та година/ 2.0 ТДИ/140 коня, само че 8 клапановия. Само да кажа. че масово са 16V. От познати знам, че за предпочитане е 170 коня, бих пушка, но не ми се плащат повече данъци и едно 30% по-скъпи части. Все пак карам около 12-15 000 км на година. Харесал съм си няколко, повечето са нов внос от Италия и вървят от 6500 до 8500 основно. Има разни изгъзици за по 10 000. Ще гледам да се вместя за някой около 7500лв. Само да попита, дори и да мина през сервиз на Ауди и да ми я закачат, предполагам има не малко опция да започне да се баталясва след месец, два? Какво бихте ми препоръчали да гледам в този двигател? Държанието му, като на 1,9 ТДИ 110 коня ли е? Понеже имам убиеца на всички коли, А4 / Б5/ 110 коня. Като казах на баща ми, че мисля да я сменям, той много се разочарова, защото за 5 год подръжка, няма какво да ме изненада по нея , а с новата се започва хорото наново!

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Guest
Темата е заключена и Вие нямате право да коментирате в нея.
  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    • Няма регистрирани потребители разглеждащи тази тема.
×
×
  • Create New...