Audi_FeN_1 Публикувано 9 Декември 2016 Доклад Share Публикувано 9 Декември 2016 преди 5 минути, Fireblood написа: на ред с тракането си има достатъчно предимства малкия дизел Кажи, че не мога да се сетя. Единственото предимство е както викаш - ако човек е алергичен към газ или му трябва голям багажник. Въпреки, че някой беше споменал, че на мястото на резервната гума влизат бутилка+патерица... също и спрейове има оригинални ауди, които не заемат място... http://www.audienthusiasts.com/images/IMG_0138.JPG Kaрал съм 2.0тди в б7 и 1.8т 163 в б6... не знам как да се изразя по-меко, за да не се обидят дизелистите, но трябва да съм много пиян, за да избера тди-то. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
gbelchev Публикувано 9 Декември 2016 Доклад Share Публикувано 9 Декември 2016 (Редактирано) Да ви кажа, този 1.9 ТДИ съм го шофирал няколко пъти и в градски условия и на дълъг път. В интерес на истината аз лично не съм чул никакви странни звуци от него. Сега в зимно време преди няколко дни си запали от първия път и двигателя работи, аз дори не го чувам. И поради тази причина много се чудя какво да бъде. Отделно тези бензиновите нещо не намирам много оферти и в България и в Чужбина. Да вмъкна, не търся реално някаква голяма мощ. 1.9ТДИ ми е достатъчно. Лично бих искал обаче бензин, но с описания някъде по горе разход задължително ще трябв ада е газ, само ще трябва да помисля дали наистина няма да ме дразни газовата бутилка. Редактирано 9 Декември 2016 от gbelchev Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
petrishki Публикувано 9 Декември 2016 Доклад Share Публикувано 9 Декември 2016 Ще се дават Иляди левове за кола. Ще се пестят пак Иляди левове от бензин ако се кара на газ. Ботилката за газта от години насам се слага в резервната гума. Обаче думичката "дразни" е голям проблем. Ей интересни хора сме. Земай дизел тогава на безбройни километри, плащай си нафтата и се вози. Ще даваш 1-2к лв на година повече, ама нищо няма да те дразни Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
gbelchev Публикувано 9 Декември 2016 Доклад Share Публикувано 9 Декември 2016 (Редактирано) Добре де, не се изразих правилно: заменям "дразни" с "пречи" . Ако е вътре в купето наистина ще ми пречи (поне както знам как се товари колата на дълъг път). Иначе ако се сложи на мястото на резервната е ок като вариант. Може би тогава ще потърся някаква патерица която поне по малко място взема. И не бих казал че искам да пестя. Това вече го играх с мазда таралясника Редактирано 9 Декември 2016 от VBI Цитиране на предходно мнение! Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
МММ1 Публикувано 9 Декември 2016 Доклад Share Публикувано 9 Декември 2016 Преди 3 часа, gbelchev написа: Бюджет - около 8500-9500лв само за покупката. Форумът е изключително богат на информация. Отдели време да почетеш. Научи се да ползваш търсачката. Ще добиеш детайлна представа за моделите. Ауди-то си е кола но и за него важи твърдението, че съвременните коли обичат ремонтите повече от горивото. Щом си се преборил с дизелова Мазда 6 и 1.9, 2.0ТДИ няма да ти се опрат. V6 е в друга финансова лига. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
petrishki Публикувано 9 Декември 2016 Доклад Share Публикувано 9 Декември 2016 47 minutes ago, gbelchev said: И не бих казал че искам да пестя. Това да го разбираме, че пари не ти трябват или просто на пук на другите, ти няма да пестиш 20k км на година са около 2400 литра газ + 100-150 литра бензин (ако се кара повече извънградско, доста по-малко), 2200 литра бензин или 1400 литра нафта. ако 1.9тди дава средно 7, което е доста съмнително. Сметнато в пари нещата са чак грозни. Ако се кара повече от 20к на година пък съвсем. Аз карам с бутилка на мястото на резервната гума, вече две години и половина. Нямал съм съществени, да не кажа никакви проблеми с мястото. Да уточним, че за момента нямам деца - ако имам, сигурно ще се метна на коНби. При това си нося нормална джанта 16-ка в багажнника, а не патерица. Разбира се, че всеки си преценя дали да кара дизел или бензин и годишния преход е много определящ. Но каквото си е вярно, вярно си е. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
gbelchev Публикувано 9 Декември 2016 Доклад Share Публикувано 9 Декември 2016 Ееее, захапахте ме вече за всяка дума . Недейте с лошо . Просто исках мнение от хора притежатели на Ауди, а не само да слушам мнението на хора които нямат ауди но са готови да си кажат твърдото мнение че по добре друго да взема. Ползвах търсачката и намерих тази тема. Включих се. Естествено следващите дни събота и неделя ще разгледам по детайлно темите за да видя кой с какви проблеми се е сблъскал и сам да преценя какво искам. Под спестяване имах предвид следното ->за този бюджет мога да купя друга марка автомобил, че даже и да останат. Ауди държи цена, дали защото има голямо търсене, дали защото е доказал се автомобил не знам, НО този път искам да дам малко повече пари и да стана собственик на ауди, а не само да карам чужди коли и да му се възхищавам като страничен наблюдател. Дано само това което избера и купя да оправдае очакванията ми. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Firo Публикувано 9 Декември 2016 Доклад Share Публикувано 9 Декември 2016 Това, което се опитват да ти кажат колегите е, че трудно ще намериш 1.9TDI в добро състояние (макар, че кво ли ще да са го правили тоя двигател, а и при бензина има турбо, дюзи вече се намират на добра цена ако се наложи, ще кажете и за съединителя...ми и там варианти има). Иначе и при бензина няма гаранция, но уж там нещата са по-евтини. За кофата с гайките, на мен звука вътре си ми харесва, возил съм хора, които ненам какво карат ама мислят, че карам бензинова кола (на ухо). Навън звука е по-отчетлив, ама не ме интересува особено Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Reroll Публикувано 9 Декември 2016 Доклад Share Публикувано 9 Декември 2016 Преди 3 часа, Audi_FeN_1 написа: Kaрал съм 2.0тди в б7 и 1.8т 163 в б6... не знам как да се изразя по-меко, за да не се обидят дизелистите, но трябва да съм много пиян, за да избера тди-то. Само не каза ТеДеИто 140кс или 170кс беше.То има и хора,които предпочитат да си купят Опел 2006г/не им знам модификациите,H май се води/пред А4 2004г,но съществуват. А като се качи в Алфа надрусан ли бепше,извинявай. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Bobu Публикувано 9 Декември 2016 Доклад Share Публикувано 9 Декември 2016 b6 е последното истинско Ауди, да се знае Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Firo Публикувано 9 Декември 2016 Доклад Share Публикувано 9 Декември 2016 Откъм тенекия най-истинското е Яйцето :> Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
NITRO1 Публикувано 9 Декември 2016 Доклад Share Публикувано 9 Декември 2016 Аз отскоро съм с Б7 и сложих газ , като изричното ми желание беше бутилката да е в багажника, а не на мястото на резервната гума. Майсторягите се дърпаха, че колата била куатро и трудно се прекарвали газопроводите, но като видяха че им казвам чао и изведнъж се съгласиха да стане както аз искам.Бутилката е 40 литра пура, събира реално 32, супер компактна е и багажника ми стига предоволно и не ми се размятат резервни гуми из багажника, а са си там където трябва да са. До личен избор е дали бензин или дизел - за се бе си сметнах, че ще ми е по-на оферта с бензин на газ, времето ще покаже дали съм сбъркал. 14 minutes ago, Bobu said: b6 е последното истинско Ауди, да се знае Аз знам че последното е Б4 с АБТ на газ Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
alexvan Публикувано 9 Декември 2016 Доклад Share Публикувано 9 Декември 2016 http://www.mobile.bg/pcgi/mobile.cgi?topmenu=1&act=4&adv=11477843346850729&slink=gvwjey Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
gbelchev Публикувано 10 Декември 2016 Доклад Share Публикувано 10 Декември 2016 Благодаря за отговорите и съветите. Като намеря моя автомобил ще пиша какво съм избрал в крайна сметка. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
beroe11 Публикувано 10 Септември 2018 Доклад Share Публикувано 10 Септември 2018 Четох, че на 2.о ТДИ трябва да се гледа буквата в края на номера на двигателя. Ако е А- пълен боклук, цепи глави и за боклука. Ако е Б е що годе добре, Ц- вече е перфектно. Вие , какво ще кажете? Убих се да чета тези дни, понеже съм решил да си взимам А4/Б7/ около 2006-та година/ 2.0 ТДИ/140 коня, само че 8 клапановия. Само да кажа. че масово са 16V. От познати знам, че за предпочитане е 170 коня, бих пушка, но не ми се плащат повече данъци и едно 30% по-скъпи части. Все пак карам около 12-15 000 км на година. Харесал съм си няколко, повечето са нов внос от Италия и вървят от 6500 до 8500 основно. Има разни изгъзици за по 10 000. Ще гледам да се вместя за някой около 7500лв. Само да попита, дори и да мина през сервиз на Ауди и да ми я закачат, предполагам има не малко опция да започне да се баталясва след месец, два? Какво бихте ми препоръчали да гледам в този двигател? Държанието му, като на 1,9 ТДИ 110 коня ли е? Понеже имам убиеца на всички коли, А4 / Б5/ 110 коня. Като казах на баща ми, че мисля да я сменям, той много се разочарова, защото за 5 год подръжка, няма какво да ме изненада по нея , а с новата се започва хорото наново! Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Recommended Posts