reindjura Публикувано 15 Ноември 2016 Доклад Share Публикувано 15 Ноември 2016 Здравейте, колеги, темата я има разисквана по принцип и в този и в английския вариант на форума, но при мен остава неясна причината за ниските показания на дебитомера. Купих си наскоро ауди а4 б5 1.9 АФН. Качих я на ваг-ком преди няколко дни и се оказа, че заради ниските показания на дебитомера лимитира горивото над 2800 оборота. Купих нов дебитомер Бош с оригиналния номер на стария - нещата се подобриха с няколко процента, но като цяло мога да заключа, че стария дебитомер е в отлично здраве... както и да е. Поръчах метални пластини с гарнитури и елиминирах ЕГР-а. Тука нещата се пооправиха и показанията станаха почти както трява, но след 2800-3000 оборота цялата графика на дебитомера се имества много ниско и отново лимитира на места. Днес реших да откача всмукателния колектор, за да се изчисти като предолагах, че оттам ма проблем във високите обороти, но се оказа, че колектора е чист... има малко маслени наслоявания и нагар, но като цяло по-скоро е мръсен, отколкото запушен, при клапаните също нямаше проблем, съвсем чисто е... и това го елиминирах като проблем. Свалих и проверих с напипване турбопътищата за сцепени маркучи и не установих проблеми. Графиката на турбото е добре. поддържа си налягането в целия диапазон, duty cycle при 400 оборота стой на 74%. Не виждам никакъв проблем с центровката, дюзите и IQ на празен ход, това което мога да проверя с програмата. Остава въпроса какво кара дебитомера да показва ниски стойности след определени обороти. Това е графиката на дебитомера на 3-та от около 1200 до около 4000 оборота и графика на лимитерите - при тях сивата линия е MAF limiter, жълтата е IQ и оранжевата е Torque. Вижда се, че вместо да седи над Torque-a дебитомера пада под него и има проблем с горивото от 2800 нагоре. Някакви идеи какво може да го предизвиква ?! Limiters.pdf Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
reindjura Публикувано 15 Ноември 2016 Автор Доклад Share Публикувано 15 Ноември 2016 Единственото, което се сещам в момента е задръстен кулер с масло... възможно ли е да предизвика такъв спад в потока на въздух? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
mshbul Публикувано 15 Ноември 2016 Доклад Share Публикувано 15 Ноември 2016 Най-вероятно си е толкова въздуха. А защо - ако няма спукано, което може и да е кулер, но при спукване обикновено дава повече от реалното, остава да ти намалява горивото по някаква причина и сигурно са много, но се сещам аванс - ако не прави нужния аванс не пуска и гориво. Виж как се движи спрямо очакваните стойности в движение. Това като го гледаш на макс. товар ли е? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
reindjura Публикувано 15 Ноември 2016 Автор Доклад Share Публикувано 15 Ноември 2016 Да, WOT аванса на пр ход е 2.8% като е леко на предварвние на горната граница, но ми сецструва нереално да ограничава там. би тр на 3000 оборота въздуха през дебитомера да е поне 850. на пасата на приятел с АФН е както трябва иии се усеща след 2500 rpm. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
mshbul Публикувано 16 Ноември 2016 Доклад Share Публикувано 16 Ноември 2016 Гледай в движение аванса как се движи. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
venciii Публикувано 16 Ноември 2016 Доклад Share Публикувано 16 Ноември 2016 Въздушен филтър предполагам си сменил. Пробвай също с друг дебитомер от друга кола който се знае че работи със сигурност. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
reindjura Публикувано 16 Ноември 2016 Автор Доклад Share Публикувано 16 Ноември 2016 Аз съм купил нов дебитомер, който дава същите показания като стария и двата им падат показанията над 2800 оборота, не вярвам там да е проблема. Филтъра е нов да. Картерната вентилация е омазала навсякъде, поръчал съм нов клапан и филтър, че на входа на турбото като разкачих маркуча имаше масло, но дори да не работи клапана и да не затваря това едва ли е причина за проблема. Четох в една тема за подобен проблем и човека каза, че е сменял повдигачи и стойността на дебитомера се е вдигнала.. това също може да е вариант. Иначе ще оправя центровката на 4-ти канал да показва 8-10% на авансатора и ще видим как ще е. Помпата е обслужена с нов ремонтен комплект, не е пипана с ваг-ком и е оставена при загрят мотор на 3.6мг. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
mshbul Публикувано 16 Ноември 2016 Доклад Share Публикувано 16 Ноември 2016 Виж и колко гориво дава. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Бат Сашо Публикувано 16 Ноември 2016 Доклад Share Публикувано 16 Ноември 2016 (Редактирано) Преди 4 часа, reindjura написа: Четох в една тема за подобен проблем и човека каза, че е сменял повдигачи и стойността на дебитомера се е вдигнала.. това също може да е вариант Много вероятен сценарии, при проблем с луфта на клапаните се усеща във високите. Има и друго не са само клапаните, от тях евентуално е наклона на кривата, но не и резкия спад. Редактирано 16 Ноември 2016 от Бат Сашо Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
reindjura Публикувано 16 Ноември 2016 Автор Доклад Share Публикувано 16 Ноември 2016 Проблема е да рабера кое е първичното, дали проблема с недостига на въздух през дебитомера говори за проблем с повдигачите, или затиснат път на нагнетения въздух, например масло в кулера или пък незатворен клапан на картерните гаове и сцепен маркуч към блока от преналягане поради затиснат филтър и оттам турбото да дърпа неизмерен въздух или... има проблем с Н75 или забиващ актуатор или проблем с геометрията. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Бат Сашо Публикувано 16 Ноември 2016 Доклад Share Публикувано 16 Ноември 2016 (Редактирано) При мен с мръсната геометрия вдига до 1.6 бар, гледам го по бустметъра, реже директно ако не пусна педала. Картинката прилича на задействала защита. Със сигурност налягането на турбината минава 1.4 при теб. Редактирано 16 Ноември 2016 от Бат Сашо Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
reindjura Публикувано 16 Ноември 2016 Автор Доклад Share Публикувано 16 Ноември 2016 Турбото иглежда ок на пръв поглед, тия 50 милибара отгоре не ми се вярва да правят проблем Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Бат Сашо Публикувано 16 Ноември 2016 Доклад Share Публикувано 16 Ноември 2016 Ако няма чип трябва да си на 1.9 абсолютна стойност, тука отива към 2,05. След това те лепи за линията. Корекцията трабва да се усеща. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
vlado_tonev Публикувано 16 Ноември 2016 Доклад Share Публикувано 16 Ноември 2016 Повече от нормално е да пиква леко турбинката. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
reindjura Публикувано 16 Ноември 2016 Автор Доклад Share Публикувано 16 Ноември 2016 Исканата е 1.95, при 90-те коня на ALH пика е доста по-голям - към 2.1 и регулира по-рано на 1.95, докато при тоя АФН го държи наистина малко по-нагоре от исканата стойност чак до 2700 оборота, но е така и при АФН-а на пасата на мой приятел, графиката е аналогична, там също има лек спад, но явно не достатъчно, за да почне да лимитира горивото. Пасат работи и движи съсем добре, разликата идва точно след тия 2800 оборота. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Бат Сашо Публикувано 16 Ноември 2016 Доклад Share Публикувано 16 Ноември 2016 Опитва се да компенсира високат стойност на МАF и го сваля под чертата със същия процент, но за зла участ след това нещата стават по-зле. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
reindjura Публикувано 18 Ноември 2016 Автор Доклад Share Публикувано 18 Ноември 2016 Ето и показанията на 004 канал Ign. Timing и втората е Duty Cycle Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Бат Сашо Публикувано 18 Ноември 2016 Доклад Share Публикувано 18 Ноември 2016 (Редактирано) Премахнах си поста, не видях че е канал 4. Редактирано 18 Ноември 2016 от Бат Сашо Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
reindjura Публикувано 18 Ноември 2016 Автор Доклад Share Публикувано 18 Ноември 2016 Този duty cycle е на соленоида на помпата, не на n75, n75 съм го настроил на 4000 оборота да е на 75% на 4-та Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Бат Сашо Публикувано 18 Ноември 2016 Доклад Share Публикувано 18 Ноември 2016 Не стана ясно. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
reindjura Публикувано 18 Ноември 2016 Автор Доклад Share Публикувано 18 Ноември 2016 Така е, моя грешка, бързах да я сложа преди да изляза за работа и не съм писал и на самата графика. Това измерих днес след смяна на няколко привидно здрави маркучи за вакуум от н75. може би наистина ще се наложи врътка назад на актуатора, макар че е в норми duty cycle.... все едно актуатора не иска да регулира наляга ето, когато трябва да го намали Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Бат Сашо Публикувано 18 Ноември 2016 Доклад Share Публикувано 18 Ноември 2016 (Редактирано) Не трябва да прескача 90%. Редактирано 18 Ноември 2016 от Бат Сашо Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
reindjura Публикувано 18 Ноември 2016 Автор Доклад Share Публикувано 18 Ноември 2016 (Редактирано) По спомени от лейбъл файл на немски и май бяха в диапазона 70-95% duty cycle за помпата и 14-60 градуса тайминг при товар и около 4000 оборота. И не повече от 2 градуса разлика между искана и реална стойност на тайминга по целия диапазон Редактирано 18 Ноември 2016 от reindjura Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Бат Сашо Публикувано 18 Ноември 2016 Доклад Share Публикувано 18 Ноември 2016 Чакаме още мераклии за коментар, но помпата изглежда, че не е супер проблемна. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Krisko_A6 Публикувано 18 Ноември 2016 Доклад Share Публикувано 18 Ноември 2016 Смени си горивния филтър, ако не си. Ако си със външен МАП го смени с на приятеля ти (ако и той е с външен), ако си с вътрешен виж дали вакуума не е затлачен с масло. Не е изключено и някой да се е правил на чичко Келеш, и да се е вихрил по горивните карти - свери номера на ЕКУ-то на приятеля ти, и ги смени за проба. Sent From My NOKIA 3310 без фенерче Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Recommended Posts
Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате
За да коментирате, трябва да имате регистрация
Създайте акаунт
Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!
Регистрация на нов акаунтВход
Имате акаунт? Впишете се оттук.
Вписване