blagovest matanov Публикувано 16 Ноември 2016 Доклад Share Публикувано 16 Ноември 2016 Парното ми изчезна тотално. Колата е А4 В5 97 г. Няма никакво значение на каква температура е настроен климатроника - от всички отвори духа студено. Проверих тръбите, които влизат вътре в купето и двете са горещи, което ме навява на мисълта, че радиатора работи, понеже едната трябва да е входяща, а другата изходяща и ако и двете са горещи значи има циркулация. Моля дайте идеи от какво може да е проблема. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
VBI Публикувано 16 Ноември 2016 Доклад Share Публикувано 16 Ноември 2016 Най-вероятно имаш проблем с клапите или приводните механизми. Виж какви грешки имаш блока на климатроника на 01с. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
diabol Публикувано 16 Ноември 2016 Доклад Share Публикувано 16 Ноември 2016 Почти 100% клапи Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
blagovest matanov Публикувано 16 Ноември 2016 Автор Доклад Share Публикувано 16 Ноември 2016 Проблем с неработещи клапи или това, за което четох - претапициране на клапи. Sent from my iPhone using Tapatalk Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
NIKO Публикувано 16 Ноември 2016 Доклад Share Публикувано 16 Ноември 2016 викни авер с VAG-COM и пуснете освен диагностика и един "output test" на климатроника, да си диагностицира клапите, да ги раздвижи и да им "намери" крайните положения, вероятността да се оправи е голяма. Ако не стане, тогава се мисли. Ако нямаш дунапрени по решетките на духалките, много вероятно е да си с гумените клапи, така че едно главоболие по-малко. Друга вероятност е компрометирана студена спойка/ки по платката на климатроника, всеки такъв на тая преклонна възраст ЗАДЪЛЖИТЕЛНО трябва да бъде препоен профилактично, проблема е масов и при почти 99% от климатиците от тоя вид/години. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
nastradin2 Публикувано 16 Ноември 2016 Доклад Share Публикувано 16 Ноември 2016 Нико, помниш ли коя беше темата за сваляне на таблото за претапициране на клапите? Искам да погледна снимките, какво се сваляше и откъде... Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Shubert Публикувано 16 Ноември 2016 Доклад Share Публикувано 16 Ноември 2016 Преди 6 часа, blagovest matanov написа: .... Проверих тръбите, които влизат вътре в купето и двете са горещи, ... Колко горещи? На загряла добре кола трябва да парят. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
blagovest matanov Публикувано 16 Ноември 2016 Автор Доклад Share Публикувано 16 Ноември 2016 Колко горещи? На загряла добре кола трябва да парят. Повече от две, три секунди не мога да си държа пръстите на тях. И двете еднакво парят. Sent from my iPhone using Tapatalk Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
golfa Публикувано 17 Ноември 2016 Доклад Share Публикувано 17 Ноември 2016 Колегата Нико ти го е казал точно и ясно , пускаш аут пут тест и гледаш кво се случва проблема ти е в моторчетата на клапите ма кое е само ваг кома ще ти каже.... Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Shubert Публикувано 17 Ноември 2016 Доклад Share Публикувано 17 Ноември 2016 ...или разпаднал се дунапрен Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
nastradin2 Публикувано 21 Ноември 2016 Доклад Share Публикувано 21 Ноември 2016 Ох да еба тези тъпи дунапрени, да еба...Как може толкова безумно конструкторско решение да се приложи!!! Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
NIKO Публикувано 21 Ноември 2016 Доклад Share Публикувано 21 Ноември 2016 той дойчо отде да знае, че някой някъде ще ги търкаля тия кошници по 15-20-30 години, че да мисли и за дунапрена. Няма се плашиш, все някога ще я събереш обратно, и гледай да останат възможно най-малко крепежи отвън, че после сичко скърца на поразия. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
ole Публикувано 21 Ноември 2016 Доклад Share Публикувано 21 Ноември 2016 Аз също не схващам как такъв проблем се пренася от 80-ките та чак до Б5 и А3 до 97-ма някъде, чак след това са се усетили. Sent from my Nexus 5X using Tapatalk Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
S.Stoya Публикувано 25 Ноември 2016 Доклад Share Публикувано 25 Ноември 2016 Колеги и аз да питам. И аз нямам парно на 1.8т, започва да лъха леко топло ако карам по магистрала когато е в обороти а климатроника е на HI. Маркучите към радиатора в купето са горещи но не много. На всичкото отгоре уреда на таблото показва 100 градуса на антифриза. Затова смених помпата и термостата, но никакъв ефект. Веднага след смяната щом загря, лъхна леко топло и след минути изстина и това беше. А уреда продължава да се качва до 100 градуса. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
VBI Публикувано 25 Ноември 2016 Доклад Share Публикувано 25 Ноември 2016 Да не надува от гарнитурата на главата? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
S.Stoya Публикувано 25 Ноември 2016 Доклад Share Публикувано 25 Ноември 2016 (Редактирано) На 25/11/2016 at 17:25, VBI написа: Цитиране на преходно мнение! Съмнявам се няма петна в антифриза, и е спокоен като работи. Не знам каква е връзката с парното и температурата . Редактирано 26 Ноември 2016 от VBI Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Shubert Публикувано 25 Ноември 2016 Доклад Share Публикувано 25 Ноември 2016 Преди 1 час, S.Stoya написа: ....Маркучите към радиатора в купето са горещи но не много. .... Ново радиаторче :). Пробвай преди това да го промиеш, но се съмнявам да има ефект. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
VBI Публикувано 26 Ноември 2016 Доклад Share Публикувано 26 Ноември 2016 На 25/11/2016 at 18:21, S.Stoya написа: ... Не знам каква е връзката с парното и температурата . Връзката е, че когато надува от гарнитурата на главата се получава въздушна възглавница в най-високата точка от охладителната система (радиаторчето на парното) и съответно изчезва парното. Когато има въздушна възглавница и повишено налягане в системата се нарушава циркулацията на антифриз, което води до повишаване на температурата на двигателя без да се пуска перката отпред. Не е задължително да има петна в антифриза ако пробива в гарнитурата не засяга маслена магистрала. Т.е може да надува в антифриза, но да не го смесва с маслото. Опитай да обезвъздушиш охладителната система. Може и проблема да е в запушено радиаторче на парното, но е странно, че двигателя работи на 100С. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
S.Stoya Публикувано 28 Ноември 2016 Доклад Share Публикувано 28 Ноември 2016 (Редактирано) При опит да обезвъздуша радиаторчето се оказа, че е запушено та мисля да пробвам тази услуга http://www.ditovautoclima.com/parno.html. Дали някой я е пробвал? Не знам дали това би могло по някакъв начин да има връзка с температурата на двигателя. Като цяло това с темп. на двигателя стана след монтирането на газовия инжекцион. Но понеже ми разбиха колата заради тъпото радио (поне да беше хубаво) ще се занимавам после с парното. Редактирано 28 Ноември 2016 от S.Stoya Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
NIKO Публикувано 28 Ноември 2016 Доклад Share Публикувано 28 Ноември 2016 (Редактирано) Преди 2 часа, S.Stoya написа: Като цяло това с темп. на двигателя стана след монтирането на газовия инжекцион ето ти ключа за палатката, връщай се при "газаджийте" да си оправят осраното. А тия с "машината заотпушване" използват най-обикновена киселина(най-често солна, слаб разтвор), риска да ти пукнат радиаторчето е по-голям и с повече последствия, отколкото смяната му с нов. Всъщност ако отидеш на място, там изрично ще те предупредят няколко пъти, че процедурата е само и единствено на ТВОЙ собствен риск и те "не поемат никакви ангажименти, ако радиаторчето протече". Редактирано 28 Ноември 2016 от NIKO Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
S.Stoya Публикувано 28 Ноември 2016 Доклад Share Публикувано 28 Ноември 2016 (Редактирано) И аз имах съмнения за тая машина дали няма да изтрещи радиатора. Ще опитам сам със чешмата. Понеже не ми се влиза в филма със смяна на радиаторчето, правих го на б3-ката преди време а тук филма ще е още по голям. Дано мина метър. Иначе да ще мина при газаджиите темп. на мотора. Редактирано 28 Ноември 2016 от VBI Цитиране на предходно мнение! Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
ole Публикувано 28 Ноември 2016 Доклад Share Публикувано 28 Ноември 2016 Няма минаване на метър от моя опит ама пробвай, щом ти се занимава. По-добре почвай с разглобяването докато не е станало по-студено Sent from my Nexus 5X using Tapatalk Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
S.Stoya Публикувано 29 Ноември 2016 Доклад Share Публикувано 29 Ноември 2016 (Редактирано) Вероятно си прав колега, но нито имам къде да го правя нито пари за нов радиатор. Сега и с тоя разбит джам ми се отвори работа, ще се сменява на открито, заеби. Ще търся място да го промия радиатора, а може преди това да сипя нещо оцет ли кво и аз не знам, и колкото топло дойде толкова. Редактирано 29 Ноември 2016 от VBI Цитиране на предходно мнение! Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
bobitur Публикувано 29 Ноември 2016 Доклад Share Публикувано 29 Ноември 2016 Сипи лимонена киселина, ама с топла вода, превърти я няколко пъти, и тогава изплакни. Може да ползваш помпичката от чистачките. Да не си смесвал антифриз г12+ с друг. Един френд така прецака радиаторчето, като го свалихме с шлайфа го резнахме и вътре беше все едно някой е пръснал с монтажна пяна. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
S.Stoya Публикувано 30 Ноември 2016 Доклад Share Публикувано 30 Ноември 2016 15 hours ago, bobitur said: Сипи лимонена киселина, ама с топла вода, превърти я няколко пъти, и тогава изплакни. Може да ползваш помпичката от чистачките. Да не си смесвал антифриз г12+ с друг. Един френд така прецака радиаторчето, като го свалихме с шлайфа го резнахме и вътре беше все едно някой е пръснал с монтажна пяна. Не, с червен си беше и такъв налях червен Хепу последно при смените. Но колата е при мен от пролетта не знам италианците какви са ги вършили. Но си мисля, че тия коли са пили води и кво ли още не за да се запушват така. Ще опитам с лимонената киселина, това с помпата на чистачките изобщо не се сетих. Благодаря! Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Recommended Posts
Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате
За да коментирате, трябва да имате регистрация
Създайте акаунт
Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!
Регистрация на нов акаунтВход
Имате акаунт? Впишете се оттук.
Вписване