Jump to content

Знаете ли за какво служи частта от снимките?


ombri

Recommended Posts

Колеги, някой знае ли за какво служи частта от снимките? Намира се на маркуча, който идва от разширителния съд и отива към горивния филтър и някакво малко радиаторче (по десния фар), което също не знам за какво е.

IMG_20161118_115146.jpg

IMG_20161118_115157.jpg

Редактирано от netizen
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

А дали е проблем да го махна и да сложа една тръбичка, защото на този му е спукана мембраната?

Редактирано от VBI
Цитиране на предходно мнение!
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ако не можеш да намериш втора употреба, питай в Порше или колегата Raino дали не може да ти достави.

Да не е маркуча до него да е спукан ? 

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ако има как, го свали /демонтирай/ и на гърба му трябва да има сериен номер, с много цифри. Чрез тях, можеш да го намериш в интернет, или във всеки магазин за авто части с този номер могат да ти поръчат нов.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Свалих въпросната част. Оказа се "кран", който е нормално отворен. При стартиране на двигателя, към него отива вакуум и затваря. Не мога да си обясня логиката и защо е монтиран да затваря притока на охладителна течност към горивния филтър и малкото радиаторче при запалване на колата, а като изгасим да отваря???

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Трябва де е N18 - към него беше вързан, но му е спукана мембраната и го откачих. Давайте някакви идеи как работи?

Редактирано от VBI
Цитиране на предходно мнение!
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Колеги, днес гледах същия мотор с работещ кран. Когато запали, вакуума затваря крана, а когато изгаси след около 10 сек. отваря (при студен мотор). Не намирам никаква логика в това. Моля ако някой знае да сподели, че бяс ме хваща от тези "китайски" повреди. Предварително благодаря!

Редактирано от ombri
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ако търсим логика  ,този кран трябва да отваря при отрицателни температури нали се сещаш ,че нафтата при твърде ниска температура става в кашо образно състояние  особено  ако не  е зимна ,следователно крана се управлява от компа посредством дачик за външна температура  .А при положителни  температури  няма смисъл да грее  понеже  при изправна горивна уредба  максималната температура на нафтата трябва да бъде до 45-6 градуса/ по памет /.Може и да съм в тотална заблуда   но така мисля аз ,моя мотор няма тази екстра.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Защо изобщо се напъвате да търсите логика?Щом Ханс го е сложил значи върши някаква работа и е добре да е изправен.Когато колата е студена антифриза е по студен от нафтата и изобщо няма смисъл да минава през радиаторчето.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ми той Ханс е сложил още   и ЕГР  е ПДФ ма колити си джиткат и без да  ебават  Ханс ,лично аз бих премахнал този кран без да се филмирам ,мойта  е без каквото  и подгряване на нафта  но при минус 20 нямам драми

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Колеги, тука казуса е, че това радиаторче, до което пропуска вода този кран, служи за охлаждане на излишната нафта. А самото кранче е затворено при запален мотор и се отваря (пуска вода), като изгасиш. Има го само при П.Д.

Редактирано от ombri
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Колега гледал съм тази тема. Там е същия клапан ,но е ясно за какво служи, тук не е много ясно, защото като запали мотора - клапана затваря притока на антифриз към радиатора за излишната нафта. Като изгасиш - тогава отваря.

Редактирано от VBI
Цитиране на предходно мнение!
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване
  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    • Няма регистрирани потребители разглеждащи тази тема.
×
×
  • Create New...