ombri Публикувано 18 Ноември 2016 Доклад Share Публикувано 18 Ноември 2016 (Редактирано) Колеги, някой знае ли за какво служи частта от снимките? Намира се на маркуча, който идва от разширителния съд и отива към горивния филтър и някакво малко радиаторче (по десния фар), което също не знам за какво е. Редактирано 22 Ноември 2016 от netizen Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
mshbul Публикувано 18 Ноември 2016 Доклад Share Публикувано 18 Ноември 2016 Вакуумен клапан, който регулира антифриза кум радиатора за нафтата. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
ombri Публикувано 19 Ноември 2016 Автор Доклад Share Публикувано 19 Ноември 2016 (Редактирано) А дали е проблем да го махна и да сложа една тръбичка, защото на този му е спукана мембраната? Редактирано 22 Ноември 2016 от VBI Цитиране на предходно мнение! Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
IceHeart Публикувано 19 Ноември 2016 Доклад Share Публикувано 19 Ноември 2016 Не е сложен за 'красота'. Смени го, не е скъп. Дори и да не е с нов, важното е да е здрав. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
ombri Публикувано 19 Ноември 2016 Автор Доклад Share Публикувано 19 Ноември 2016 (Редактирано) Не мога да си намеря за да си купя. Редактирано 22 Ноември 2016 от VBI Цитиране на предходно мнение! Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Marian_Georgiev Публикувано 19 Ноември 2016 Доклад Share Публикувано 19 Ноември 2016 Ако не можеш да намериш втора употреба, питай в Порше или колегата Raino дали не може да ти достави. Да не е маркуча до него да е спукан ? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
IceHeart Публикувано 19 Ноември 2016 Доклад Share Публикувано 19 Ноември 2016 Ако има как, го свали /демонтирай/ и на гърба му трябва да има сериен номер, с много цифри. Чрез тях, можеш да го намериш в интернет, или във всеки магазин за авто части с този номер могат да ти поръчат нов. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
ombri Публикувано 21 Ноември 2016 Автор Доклад Share Публикувано 21 Ноември 2016 Свалих въпросната част. Оказа се "кран", който е нормално отворен. При стартиране на двигателя, към него отива вакуум и затваря. Не мога да си обясня логиката и защо е монтиран да затваря притока на охладителна течност към горивния филтър и малкото радиаторче при запалване на колата, а като изгасим да отваря??? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Marian_Georgiev Публикувано 21 Ноември 2016 Доклад Share Публикувано 21 Ноември 2016 А дали някои ел клапан не управлява този вакуум.... Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
ombri Публикувано 21 Ноември 2016 Автор Доклад Share Публикувано 21 Ноември 2016 (Редактирано) Трябва де е N18 - към него беше вързан, но му е спукана мембраната и го откачих. Давайте някакви идеи как работи? Редактирано 22 Ноември 2016 от VBI Цитиране на предходно мнение! Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
ombri Публикувано 22 Ноември 2016 Автор Доклад Share Публикувано 22 Ноември 2016 (Редактирано) Колеги, днес гледах същия мотор с работещ кран. Когато запали, вакуума затваря крана, а когато изгаси след около 10 сек. отваря (при студен мотор). Не намирам никаква логика в това. Моля ако някой знае да сподели, че бяс ме хваща от тези "китайски" повреди. Предварително благодаря! Редактирано 22 Ноември 2016 от ombri Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
golfa Публикувано 22 Ноември 2016 Доклад Share Публикувано 22 Ноември 2016 Ако търсим логика ,този кран трябва да отваря при отрицателни температури нали се сещаш ,че нафтата при твърде ниска температура става в кашо образно състояние особено ако не е зимна ,следователно крана се управлява от компа посредством дачик за външна температура .А при положителни температури няма смисъл да грее понеже при изправна горивна уредба максималната температура на нафтата трябва да бъде до 45-6 градуса/ по памет /.Може и да съм в тотална заблуда но така мисля аз ,моя мотор няма тази екстра. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Passi Публикувано 22 Ноември 2016 Доклад Share Публикувано 22 Ноември 2016 Защо изобщо се напъвате да търсите логика?Щом Ханс го е сложил значи върши някаква работа и е добре да е изправен.Когато колата е студена антифриза е по студен от нафтата и изобщо няма смисъл да минава през радиаторчето. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
golfa Публикувано 22 Ноември 2016 Доклад Share Публикувано 22 Ноември 2016 Ми той Ханс е сложил още и ЕГР е ПДФ ма колити си джиткат и без да ебават Ханс ,лично аз бих премахнал този кран без да се филмирам ,мойта е без каквото и подгряване на нафта но при минус 20 нямам драми Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
ombri Публикувано 22 Ноември 2016 Автор Доклад Share Публикувано 22 Ноември 2016 (Редактирано) Колеги, тука казуса е, че това радиаторче, до което пропуска вода този кран, служи за охлаждане на излишната нафта. А самото кранче е затворено при запален мотор и се отваря (пуска вода), като изгасиш. Има го само при П.Д. Редактирано 22 Ноември 2016 от ombri Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
ombri Публикувано 23 Ноември 2016 Автор Доклад Share Публикувано 23 Ноември 2016 Хайде бе колеги, никой ли не знае каква е ролята на тая джаджа? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Denyo Публикувано 23 Ноември 2016 Доклад Share Публикувано 23 Ноември 2016 Щом си я смъкнал кажи и номера че да я видим с етка и елса!!! Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
ombri Публикувано 24 Ноември 2016 Автор Доклад Share Публикувано 24 Ноември 2016 (Редактирано) 4А0 819 809 Редактирано 24 Ноември 2016 от VBI Цитиране на предходно мнение! Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
CVT Публикувано 24 Ноември 2016 Доклад Share Публикувано 24 Ноември 2016 Този клапан служи да спира притока на антифриз в радиатора на парното. Виж тази тема: Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
ombri Публикувано 24 Ноември 2016 Автор Доклад Share Публикувано 24 Ноември 2016 (Редактирано) Колега гледал съм тази тема. Там е същия клапан ,но е ясно за какво служи, тук не е много ясно, защото като запали мотора - клапана затваря притока на антифриз към радиатора за излишната нафта. Като изгасиш - тогава отваря. Редактирано 24 Ноември 2016 от VBI Цитиране на предходно мнение! Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Recommended Posts
Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате
За да коментирате, трябва да имате регистрация
Създайте акаунт
Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!
Регистрация на нов акаунтВход
Имате акаунт? Впишете се оттук.
Вписване