Jump to content

Термостат А6


Ivan2256

Recommended Posts

Между главите не можех да видя къде е.

Това, което съм видял е на една метална тръба, която минава отпред до ремъка, но не е хич висока точка, че да е за обезвъздушаване.

 

Видях едно болтче на охладителя на нафтата - за обезвъздушаване ли е? Там е високо. Поне при мен.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • Отговори 106
  • Created
  • Последен отговор

Top Posters In This Topic

Колеги термостата го смених,но немога да намера точката за обезвъздошаване между главите къде е.другите две точки ги намирих.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Едната е на радиятора под въздушния филтър а другата до казанчето на спирачната течност.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ето как са при мен. Тази до казанчето на спирачната течност е на един от маркучите влизащи в купето, нея не съм я снимал. Другите две са на снимката. Първата е показана като все едно е свалена бронята. Тази помпичка над нея я крие и трудно се вижда като гледате отгоре на отворен капак. Другата е до ЕГР-а и моторчето на левите вихрови клапи. coolant.JPG

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • 2 weeks later...

Колеги аз смених термостата има подобрение но не мога да подържам 90градуса.Все ми се струва че има някъде 2ри термостат.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Около 130лв без отстъпки.

Като я гледам моята как се мъче да загрее ми иде да и хакна един кашон.Мисля че проблема ми е в тая помпа която е за охлаждането на ЕГР кулера и си мисля че след него имам още един термостат.Демек нещо с тая система е проблено и става като байпас които вкарва от големия кръг.

Редактирано от VBI
Цитиране на предходно мнение!
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Колега моя е на гейц и беше 98 лева със отстъпката на един приятел ми легна на 62 лева.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

За да се обезвъздуши системата, тия двете пробки до спирачната течност и под въздушния филтър, какво се правят. Развиват се при работещ мотор докато потече антифриз или по друг начин се процедира. Нека някой, който го е правил да обясни.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Моята е без егр за първа зима и загрява много бавно, от Макси до Дондуков стига по средата. Термостата е нов сравнително. Не вярвам за 50-60 к км да е пак за смяна?

Редактирано от Preslito
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Моя термостат е нов,сега в момента като мина 15км градско,тогава стига 90 градуса,и забелязах,при пуснат климатроник при дълго спускане в планината,пада на 75 градуса.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ако сочиш това голямото с шестограмам отгоре е масления филтър, ама не вярвам да не го знаеш и сигурно сочиш нещо друго.

 

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Това със скоба за водно съединение май, точно на върха на пръста. Аз не знам какво е.

Редактирано от stanislav85
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Не, термостата е отпред към радиатора при ремъците.

Редактирано от Preslito
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Той отпред нов оригинален сложих.Точно на върха на пръста излиза от ЕГР кулера и не е масления филтър[emoji1] Май само на фейса го има.Като разглеждам из нета има такива термостати по 3.0тди но не ги дават на 4f.Ето пример.a998c5c140a3ae4f485d6c111463abdf.jpg

Редактирано от VBI
Цитиране на предходно мнение!
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Продължението....Имам втори термостат оем 059121113К това е номера който седи на него.Днес си играх позачистих прахът и по номера разбрах че е термостат.bab8057aa9a47fd09cd0f178aa7041f0.jpg

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване
  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    • Няма регистрирани потребители разглеждащи тази тема.
×
×
  • Create New...