DogForLife Публикувано 2 Януари 2018 Автор Доклад Share Публикувано 2 Януари 2018 Тече вече процеса. Малко се колебая дали да свалям главата. Май ще е бая зор смяната на гумички на място. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Gostrex Публикувано 2 Януари 2018 Доклад Share Публикувано 2 Януари 2018 При готов свален двигател трябва да си луд да се мъчиш на място.Свали му главата и картера и двигателя всичко ще си каже. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
DogForLife Публикувано 2 Януари 2018 Автор Доклад Share Публикувано 2 Януари 2018 Да да. Взето е решение. Мотора ще се разпилее из основи, всичко ще се почисти и сглоби наново! Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
DogForLife Публикувано 3 Януари 2018 Автор Доклад Share Публикувано 3 Януари 2018 (Редактирано) Мотора е на "лего" вече. Изглеждат добре за годините си. От 20 клапана, 2 държат. Малко ме притеснява този "ръб" от снимката само? Не знам дали ще излезе с челосване и дано уплътни добре гарнитурата. Редактирано 3 Януари 2018 от DogForLife Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Gostrex Публикувано 3 Януари 2018 Доклад Share Публикувано 3 Януари 2018 Закарай я при читав шлайфист и всичко ще се нареди.Дори да има някакви по-сериозни проблеми тези глави се наваряват безпроблемно. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
DogForLife Публикувано 3 Януари 2018 Автор Доклад Share Публикувано 3 Януари 2018 Отива за чеосване 100%, пък те ще си кажат какво е положението. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
DogForLife Публикувано 5 Януари 2018 Автор Доклад Share Публикувано 5 Януари 2018 Следва измиване, напасване на клапани, нови гумички, сглобяване и отива за челосване. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
NIKO Публикувано 5 Януари 2018 Доклад Share Публикувано 5 Януари 2018 (Редактирано) Водачите как са, стеблата имат ли износване? Някакви проблеми в биелните и буталните лагери намери ли, а основните как са? Интересни са ми и маслените сегменти, там как са нещата? Цилиндрите мерихте ли? Редактирано 5 Януари 2018 от NIKO Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
DogForLife Публикувано 5 Януари 2018 Автор Доклад Share Публикувано 5 Януари 2018 Главата и клапаните са наред. Биелните лагери също. Основните има 1-2 дето не ми вдъхват доверие, но ще ги гледам после тях, сега главата е на дневен ред. В 2 от цилиндрите има по една две вертикални драскотини, които нямам намерение да пипам. Блока също не мисля да го меря, само ще проверя ключа на сегментите. Имам едно питане от чисто любопитство! Възможно ли е и как би се отразило набиването на ризи в този блок (на мен лично не ми се струва добра идея). Питам защото би било по-евтино от нови ремонтни бутала. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
DogForLife Публикувано 5 Януари 2018 Автор Доклад Share Публикувано 5 Януари 2018 (Редактирано) Ето как са лагерите. Каквито е имало такива са слагани. Важното е, че вала е добре. Редактирано 5 Януари 2018 от DogForLife Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Gostrex Публикувано 5 Януари 2018 Доклад Share Публикувано 5 Януари 2018 Лагерите се снимат забърсани от маслото,колега.Така по снимката макар и трудно да се каже ми изглеждат добре.Премери коляновия вал с микрометър,макар че силно ме съмнява да има каквото и да било отклонение от номинала.Провери маслените сегменти как се движат в леглата,провери луфта в леглото на първия компресионен сегмен с луфтомерна пластина.Набиването на ризи в блок,който не е предвиден за това е тегава работа,не знам как ти излиза по-евитно или шлайфиста работи на много народни цени,или много скъпи бутала гледаш.Според мен е оправдано само за коли с дефицитни части или за тунинг изпълнения(ако искаш да повишиш много обема без да сменяш блока).Цилиндрите намери майстор,който да ти ги измери с вътромер и дай някоя снимка на буталата и драскотините,провери дали имат ръб в горния край където не работят сегментите.Така като гледам ще минеш със шлайф на главата,нови сегменти,нови лагери,гумички на клапаните и евентуално водачи.Гарнитурите и семерингите не ги споменавам те се подразбират,но с две думи нищо страшно не се е показало отвътре.Провери си и луфта на маслената помпа и почисти добре смукателя. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
DogForLife Публикувано 5 Януари 2018 Автор Доклад Share Публикувано 5 Януари 2018 Този лагер мястото му е на блока, не на петата. Затова така съм го снимал. Имаме 6 горни и 4 долни. Другите работи са ясни. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Gostrex Публикувано 5 Януари 2018 Доклад Share Публикувано 5 Януари 2018 Хич не обърнах внимание дали е от пета на блока или мотовилка,чак сега ми направи впечатление че е разменен.Загледах се предимно по лицето на лагера а там всичко изглежда да е наред,дори и да е работил на неправилното място. Все пак не е излишно да се провери коляновия вал с микрометър,както и вътрешността на цилиндрите,опита си е опит,но измервателните уреди не са измислени само за да хвърляме грешни пари по тях. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
DogForLife Публикувано 9 Януари 2018 Автор Доклад Share Публикувано 9 Януари 2018 Голяма технология обаче изпускателните клапани бая зор видях с тях. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
NIKO Публикувано 9 Януари 2018 Доклад Share Публикувано 9 Януари 2018 (Редактирано) Не каза водачите и стъблата как са, тука на последната снимка са просто изчистени, или след пасването по леглата? Тоя мотор май наистина не е отварян от `95-та насам ! п.п. Сега видях че си писал "клапани/водачи добре", т.е. нямат никакъв луфт, ама никакъв? Редактирано 9 Януари 2018 от NIKO Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
DogForLife Публикувано 9 Януари 2018 Автор Доклад Share Публикувано 9 Януари 2018 Минимален луфт имат и то като изкараш повече клапана. Отварян е мотора и не събран както трябва, но не е повлияло по никакъв начин това. На снимките са само изчистени клапаните до колкото е възможно с подръчни материали. Главата я пратих да я челосат и измият, че доста нагар имаше, а не исках да я търкам аз да не съсипя. Като я върнат ще напасна клапаните и ще я сглобя много внимателно. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Gostrex Публикувано 9 Януари 2018 Доклад Share Публикувано 9 Януари 2018 Със същото приспособление с което си изчистил клапаните можеш и да ги закопчаеш,ако не се сещаш как питай ще направя снимки,приспособлението е много просто. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
DogForLife Публикувано 9 Януари 2018 Автор Доклад Share Публикувано 9 Януари 2018 Имам скоба аз. За твоето приспособление трябва втори човек, а аз гледам колкото се може по-малко ръце да пипат там, където не им е работа. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Gostrex Публикувано 10 Януари 2018 Доклад Share Публикувано 10 Януари 2018 Съвсем спокойно си ги закопчавам сам,мисля че не си ме разбрал и аз имам скоба но на бормашината е в пъти по-удобно + това има и вградена лампа.При теб с дрелката може да се получи съвсем същото. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
DogForLife Публикувано 11 Януари 2018 Автор Доклад Share Публикувано 11 Януари 2018 Разбрах идеята, но със скобата ми изглежда по безопасно в предвид, че е челосана главата вече. Тука един праисторически опит за напасване, който не ми допада, затова минавам на варианта дрелката + маркуч. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Gostrex Публикувано 11 Януари 2018 Доклад Share Публикувано 11 Януари 2018 Метода ти за напасване си е съвсем правилен,ако няма проблем с водачите,леглата и клапаните,всичко ще си пасне без да търкаш до несвяст.Ако се убиеш от припасване и някой клапан пак тече да знаеш,че проблема не е нито в тебе нито в метода,почваш да търсиш проблема в клапана и леглото.Както се казва в клипа слушай звука при напасването на клапана. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
DogForLife Публикувано 11 Януари 2018 Автор Доклад Share Публикувано 11 Януари 2018 Гледал съм го клипчето, клапаните вече са напаснати. Имам да сменя 2 клапана, че нещо не им харесах стеблата - напасвам ги и проверка колко държат. Събота или неделя ще има инфо за "успеха" на свършената работа. А това с ръчното търкане пак става, но отнема прекалено много време. С бормашинката и един маркуч става чудно. Маркуча е с една идея по тесен от клапана и като намажа стеблото на клапана с масло за да го вкарам във водача, после е мазен и маркуча влиза и излиза много лесно. Почти никакъв опън няма на клапана и се получава добре според мен. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Gostrex Публикувано 11 Януари 2018 Доклад Share Публикувано 11 Януари 2018 Стига да обръщаш посоката на въртене не би трябвало да имаш проблем,въпроса е да докараш нещо подобно на движението от клипа,тоест клапана да не дълбае на едно и също място. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
DogForLife Публикувано 14 Януари 2018 Автор Доклад Share Публикувано 14 Януари 2018 Блока си има износване, но ще изкара още едни сегменти. Ключа им не е много в норми и ще се взимат нови заедно основни и биелни лагери. Имам още малко да потъркам клапани за да събера главата и започвам долнището. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
robobug Публикувано 14 Януари 2018 Доклад Share Публикувано 14 Януари 2018 По-важно е каква елипса има. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Recommended Posts
Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате
За да коментирате, трябва да имате регистрация
Създайте акаунт
Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!
Регистрация на нов акаунтВход
Имате акаунт? Впишете се оттук.
Вписване