Jump to content

1.8т теч на масло и други


DogForLife

Recommended Posts

  • Отговори 214
  • Created
  • Последен отговор

Top Posters In This Topic

Твърд маховик намерен. Остава да се измисли остатъка от съединителя и някакви по-корави биели, та мотора да му стане време да излиза от коша.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Здравейте, от как съм купил колата A4 AEB(близо година и изминати под 500км :hilezh:) при палене се чува звук като че има тракащ клапан. Май тия мотори принципно си ручат като кофа с пирони, но това тракане е с ниска честота, сякаш е един клапан. Сипах добавка за измиване на маслото и го смених, но траканато при палане остана. Принципно за една две минути работа на мотора изчезва, даже зимата не се чуваше изобщо. Според вас мога ли да карам така или хептен ще съсипя мотора?

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Нямам идея и аз вече... Аз си го обяснявам с кофти налягане на маслото. Трака обтегача на веригата докато го напълни. Това някакъв дефект на АЕБ ли е... Уж е същия като АГУ, но много по рядко се срещат тия проблеми там (тракане, ниско налягане на маслото и др. свързани с мотора). При мен претраква като не е палена доста време (няколко часа да падне маслото). Имам случаи да си я запаля сутрин и грам да не тракне, но са рядкост. Така и още не съм стигнал то тоя клапан в масленото тяло. По-интересното е, че си карам колата вече 4-ти месец без налягане на маслото и още се движи безпроблемни. А най-забавното ще е като дойде налягането след ремонта и се разпуши турбината (най-вероятно вала вече е дъвкан от бобри ).

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

За това сложих каквото имаше масло за 60 кинта 4л някво и филтри champion(май български). Ако ще се разпада каруцата, поне да не глътне много още пари. На сервиза на радил под чавдар моста ги питах и ми дадоха цени за комплекти агренаж(към 400лв, ок). После за цена на труд ми казаха да питам "майстора" от сервиза. Оня държеше да види мотора. Е дигнахме капака, видя мотора и каза 350лв само труд. Та така, клапаните дупе да им е яко, масленото налягане май ще им е най-малкия проблем :hilezh:

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Имам едно питане към запознатите с размерите джанти. Имам едни джанти, които са 9J и са с ЕТ60. Не съм ги пробвал, но като гледам без дистанционни фланци няма да мога да ги монтирам. Бих искал да попитам, дали някой може да каже колко дебели трябва да фланците или трябва да се мери на място.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Преди 2 часа, DogForLife написа:

...

Имам едни джанти, които са 9J и са с ЕТ60.

... колко дебели трябва да фланците 

...

 

Минимума за да не опират в шенкелите, трябват фланци с дебелина 43мм. А това според мен си е доста сериозна разлика. 

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Как 43мм, аз мисля, че 25мм фланци би трябвало да свършат работа.

 

П.П. Сега наложих джантата отпред и ляга на 100% на главината и самата гума опира в шенкела. Мисля, че даже ще мина с фланци 10мм. Въпросът е, че трябва да се пробва. Ако има някой желаещ от София с фланци от 10мм нагоре, бих бил много благодарен ако иска да проведем един експеримент.

Редактирано от DogForLife
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Изодзад пробва ли?

 

При джанта 17-ка 7,5J ET56 с гума 225/45/17 и фланец 20мм, гумата минава на 5-6мм от шенкела, отзад на А4В5 quattro. При ЕТ 60 ( по-голямо с 4мм ) и 9J ( по-голямо с 38мм ), идва разлика 19мм от J-то и 2мм от ЕТ-то, общо 21мм, и като добавим 20мм за фланеца, става 43мм.

 

Това са си мойте сметки, може и да греша, ако е така, приемам го, но нека се обосновете.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Не съм пробвал отзад. Ще пробва и ще кажа резултатите.

п.п. Отзад е малко по зле работата, но е горе долу същото. Мисля, че 25мм фланци трябва да свършат работа.

Редактирано от DogForLife
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • 7 months later...

Колеги имам едно питане. Искам да мина от старото табло ( жълта и синя букси) към по-новото (синя, зелена и червена (кафява) букси).

Направил съм си една табличка кое къде трябва да отиде, но имам малко неясноти. Ако е възможно някой да сподели тези кабели в червено къде отиват?

Черпил съм информация от тук:

http://www.buckeyestangs.com/drew/tech/audi/b5_instrument_cluster_pinout/

и от тук:

http://www.audizine.com/forum/showthread.php/405961-Understanding-differences-between-Audi-A4-clusters-and-the-compatibility-issues

Tablo.png

Редактирано от DogForLife
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Зелено 5 - W-wire - не връзваш никъде

Зелено 6 - Tailgate - не връзваш никъде

Зелено 11 - на Жълто 5 ( изход сигнал за време / към климатика )

Зелено 14 - Electronic throttle - не връзваш никъде

Зелено 15 - Side marker light - не връзваш никъде

 

Синьо 16 - MIL - не връзваш никъде

Синьо 20 - ??? - на Жълто 1 ( терминал 58 )

Синьо 23 - на Жълто 9 ( терминал 30 / постоянен +12V )

Синьо 25 - на Жълто 20 ( диагностична линия К )

 

Действай смело.

 

п.п. таблото какъв номер по VAG е?

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

 

Колега много благодаря! Утре ще кажа номера на таблото. Отпоих синя и жълта букса от едно старо табло и мисля да си направя преходници за да имам бек ъп вариант. Не ги отпоих много кадърно, но утре ще ги мъча. Другото приключение което трябва да извърша е да го направя от 6 на 4 цилиндъра, но като гледах из нета, не кой знае какво.

Редактирано от VBI
Цитиране на предходно мнение!
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Правилно, с предходници е най добре.

Остави си по-дълги кабелите между старите и новите букси, 

че става една топка кабели и пречи на таблото да пасне хубаво.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

 

Мисля да им пусна по 2 педи

Редактирано от VBI
Цитиране на предходно мнение!
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Това са номерата по таблото 8D0 919 881LX ; AUZ7Z0E2730637 ; 2810105 1 1521.

Имам малък проблем със синята букса. На тези позиции няма жици:

8 - Input for outside buzzer control (currently not assigned)
9 - Input for outside chime control (currently not assigned)

10 - Low fuel level warning-output signal for Engine Control Module (ECM)

 Но пък на тези има и двете са зелена и черна уплетени:

2 - Open

17 - Open

Редактирано от DogForLife
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Коледна елха е малко, но утре ще го оправя. Или аз съм объркал нещо или има леки неточности в схемата. Airbag-а и ABS-a така и не намерих къде да ги вържа, като пусна дълги светва ляв мигач, а на ляв мигач мига ABS-a (поне е намерен) и леко депресира зумера.

20171208_165502[1].jpg

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Понаредих кабелите по-точно, бях объркал 2-3 и сега вече е супер. Остана да свети бега( който ще го реша по-натам) и имото мига. Ако някой има идея как да се справя с него ще съм благодарен Другото което е, излиза този символ на дисплея придружен със 3 звукови сигнала и не мога да си ползвам фиса.

 1472534.1109.jpg

Кабелите за нивото на антифриза за свързани правилно към буксите на таблото и датчика също. Със старото табло не съм индикации за проблем.

Също така не разбрах как да вържа индикацията за резерва на горивото. На старата жълта букса го има, но на новата зелена 10 няма пинче? Да си го поставя ли сам?

Редактирано от DogForLife
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

За резерва на горивото поставяш пин, ако няма.

Относно датчика за охладителна течност, ти трябва казанче от фейслифт,

защото при тях датчика работи на обратен принцип.

За имобилайзера нямам решение, лично на моето бях подлепил черна лепенка,

под символа ( от задната страна на плаката ), защото моя имобилайзер беше IMMO-1

( в отделна бяла кутийка ). Проблеми не съм имал, макар да се появява грешка за лампата

на имобилайзера при сканиране на таблото.

 

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Нито на старите, нито на новите букси има кабел за резервата на бензина. Нещо и нивомера за горивото не ми се струва, че мери точно. Останаха въздушните възглавници и температурата на маслото. Обаче имам кабел който върви заедно с този за налягането на маслото. Предполагам е за температурата. Лошото е, че не го намирам зад таблото. Навих си датчика и го закачих. Сега остава да намеря къде отива.

Редактирано от DogForLife
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • 2 weeks later...

Честита коледа! Колеги колата е с компютър с 2 букси, ако взема от по-старите 1995 примерно - заедно с инсталацията, може ли да монтирам него?

Редактирано от DogForLife
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • 2 weeks later...

Благодарности към колегата @NIKO за "новото" сърце на колицата. В крайна сметка проблема с налягането на маслото ще се реши кардинално.  След оглед на инсталацията придружаваща компютъра от старият тип с 5 букси, има изгледи да се подмени безпроблемно. Пак бих попитал, ако има някой запознат да каже за наличието на драми при конверсията.

 

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Все пак ти вземи и го отвори мотора и го огледайте отвътре, не е първа младост все пак, използвай момента докато е навън.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване
  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    • Няма регистрирани потребители разглеждащи тази тема.
×
×
  • Create New...