Jump to content

1.8т теч на масло и други


DogForLife

Recommended Posts

Тъй като никой не каза дали колата в авариен режим заради дет. датчик и затова реже буста, та реших с подръчни материали да си сътворя един атмосферен контролер и да разтоваря малко маркуча към гейта. :) Въпреки, че не бях много положително настроен за творението си, оказа се ефективно и доста прецизно. Сега колата е на 0.6 и върви доста по приятно (има го вече шута на турбината). За хората които ще ми кажат, че ще счупя мотора - той си е счупен вече тъй, че ми е все едно. Ще се ускори ремонта. Другата седмица сменям маслената помпа и след оправяне на проблема с мазането ще я стегна до 1.1 1.2 и ще си карам така докато събера пари да отворя мотора или докато роди.

15896137_10211582312742541_1448943529932846331_o.jpg

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • 2 weeks later...
  • Отговори 214
  • Created
  • Последен отговор

Top Posters In This Topic

Тъй като проблемите не са ми достатъчни, обмислям варианта с подмяна на таблото. В момента таблото е без фис, волтемтър и темп. на маслото, с жълта и синя букса. Искам да сложа табло от S4, но там буксите са различни (синя и зелена + тази за фиса). Ясно е, че към таблото трябва да се вземат и буксите и да се пренаредят за новото табло. Запитването ми е дали някой е минавал от старо табло към по-ново и колко точно ще се намразя ако седна да се занимавам с тази дейност. Другият вариант е да сложа обикновено табло пак с фис, волтметър и темп. на маслото.  Гледах един колега е продавал такова табло със синя и жълта букса, но мисля, че трудно се намират. Всеки съвет би бил полезен.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • 4 weeks later...

Мисля да оглавя класацията за "най-ниско налягане на маслото" във форума. Само да ми кажете от къде да си взема наградата? Може и да вдигна още летвата, но уреда не може да мери вакуум! Лошото е, че и механичният манометър показва същото.

 

 

Редактирано от DogForLife
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Не със старата помпа си е още. Уикенда ще я сменя. Дано не излезе някоя изненада в картера и дано тоя ме е излъгал, че я сменял и като се смени да си станат работите.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

по-добре отваряй докато още има шанс, ако я караш с такова "налягане" нещата отиват на двигател. А помпата рядко дава фирА, освен ако някой не се е гаврил грозно с мотора, най-често смукалката е затлачена.

Редактирано от NIKO
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

На студен мотор има 4.5 бара на празен ход. Като загрее пада на 0. На 2000 оборота на загрял мотор има 1.8 1.9 някъде (10/40 мотул 6100). Остави, че си карам, ама си и и раздавам. Предния юзър каза, че е сменил помпата, но аз не вярвам. Обаче картера е с нова гарнитура, което значи, че е свалян. Общо взето тоя я е продал колата защото явно не са могли да го решат тоя проблем. Старият обтегач на веригата беше с изскубната цедка, най-вероятно липсва и клапана в тялото на филтъра, който държи маслото горе. Според мен само са свалили картера и са почистили цедката с надеждата да се оправят нещата, но уви... Като го сваля ще погледна и основните лагери как са и ще го мисля в движение. Някой ако има такова излишно тяло, като на снимката, може да го отърва от него (охладителя не ми е нужен). Задължително да си е с клапанчето, че то ми е нужно.

 

020420156727-500x500watermark.jpg

Редактирано от DogForLife
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Свалих картера днес. Това е положението с основните лагери. Имат износване ,но ми изглеждат добре. Някой ако има друго виждане да казва да знам да ги сменям ли.

IMG_20170218_180617.jpg

IMG_20170218_180555.jpg

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Смених помпата иииии полиженивто е същотото. Като запалих вдигна до 8 бара и след около 30 сек падна на 6.5. След като зягря отново закова на нулата. И те така.

Редактирано от DogForLife
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

На 2/18/2017 at 18:15, DogForLife написа:

Свалих картера днес. Това е положението с основните лагери...

Този двигател износва по бързо биелните лагери. Добре е тях да погледнеш. На 2000 оборота трябва да е мин. 1,3бар. при 90 градуса.

Като си свалил картера има ли следи по болтовете за предишни интервенции в двигателя?

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Щом налягането на маслото пада при загряването му, това е класически симптом за належащо отваряне на ДВГ.. При положение, че си сменил и  маслената помпа. Първо бих се насочил към биелните лагери, но то като се почне ...

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ми то има някакъв план за засилване на тоя гробник. Така, че и турбото ще се смени с мотора.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Въпреки неуспешният ремонт, определено има положителен ефект от него. Сега на студен мотор уреда показва 6 бара вместо предишните 4-4.5. Няма го вече тракането сутрин. Днес ми направи впечатление, че доста играе налягането. Като подам газ уреда скача на 4 бара примерно и след това спада на 3. Също така, като я задържа на определени обороти налягането играе с около 0,5-1 бар. Така като го разгледах добре този клапан в масленото тяло, не ми стана ясно как точно задържа маслото да не пада от главата? По-скоро си го обяснявам, като клапан поддържащ налягане в масленото тяло, защото директно от него тръгва тръбата захранваща турбото. Ако го нямам или е дал фира и пропуска неадекватно, може от него да ми идва цялата драма.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • 3 weeks later...
Публикувано (Редактирано)

Някой да има излишен твърд маховик от АЦЕ и производни и да има желание да го отърва от него?

Редактирано от DogForLife
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Добре де, не мерите ли тоя вал или само на око се преценява?

С тропащи биелни лагери може буквлно нищо да не остане от този мотор.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ма те не тропат. Мотора мърка като коте. Това не значи обаче, че няма да напусне уютният си дом и да бъде разглобен и събран наново. Точно поради тази причина искам да свърша и нещата със съединителя.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Прочетох част от темата, не мислех да пиша...В блока има монтирани едни пръскалки (трябва да има), които пръскат с масло  от долу буталата и стените на цилиндрите. Без тях охлаждането е лошо и пада на налягане е голям.Без име.jpg

поз. 3

Харесах уредите за налягане и температура от клипа - как да си намеря и аз такива?

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Пръскалките са ясни, но въобще не съм гледал там ли са. :) Малко бързах да събера кошника, че да освободя подемника. Уредите са от алиекспрес и пристигнаха за около 3 седмици. Цената беше нещо от порядъка на 45-50 лева бройката. Съвсем скоро ще извадя мотора и ще го отворя за ремонт, ако не не трябва да се шлайфат цилиндрите ще го оправя.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Публикувано (Редактирано)

Може да си нямам налягане на маслото, но табло с Фис ще има :D. Взех едно табло и ръчка с номер 4D0 953 503B която обаче не става при мен. Някой да му се намира ръчка със следният номер 8D9 953 503 C ?

Редактирано от DogForLife
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Публикувано (Редактирано)

Вече и аз съм гъзар! Сега лампата за маслото няма да ми свети, а ще ми се дисплейва :D (или поне част от нея). Проблема с лоста го реших, като си изкормих моя и му налях съдържанието от другия. Загубих единствено пръскалката на задния джам, но тя така или иначе пръска някъде в багажника. Остава да оправя дисплея да работи на 100%, но това ще е по натам, че масленото налягане чука на вратата/картера .

 

п.п. За хората които нямат буксата за фис-а, буксичките от фронт панела на PC кутия вършат чудесна работа.

 

 

IMG_20170316_151034.jpg
IMG_20170316_151045.jpg
IMG_20170316_151055.jpg
 

Редактирано от DogForLife
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Успях с притискане на лентовият кабел да постигна не лош резултат и мисля да не го пипам повече.

 

IMG_20170317_095345.jpg
 

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване
  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    • Няма регистрирани потребители разглеждащи тази тема.
×
×
  • Create New...