DogForLife Публикувано 4 Януари 2017 Автор Доклад Share Публикувано 4 Януари 2017 Тъй като никой не каза дали колата в авариен режим заради дет. датчик и затова реже буста, та реших с подръчни материали да си сътворя един атмосферен контролер и да разтоваря малко маркуча към гейта. Въпреки, че не бях много положително настроен за творението си, оказа се ефективно и доста прецизно. Сега колата е на 0.6 и върви доста по приятно (има го вече шута на турбината). За хората които ще ми кажат, че ще счупя мотора - той си е счупен вече тъй, че ми е все едно. Ще се ускори ремонта. Другата седмица сменям маслената помпа и след оправяне на проблема с мазането ще я стегна до 1.1 1.2 и ще си карам така докато събера пари да отворя мотора или докато роди. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
DogForLife Публикувано 18 Януари 2017 Автор Доклад Share Публикувано 18 Януари 2017 Тъй като проблемите не са ми достатъчни, обмислям варианта с подмяна на таблото. В момента таблото е без фис, волтемтър и темп. на маслото, с жълта и синя букса. Искам да сложа табло от S4, но там буксите са различни (синя и зелена + тази за фиса). Ясно е, че към таблото трябва да се вземат и буксите и да се пренаредят за новото табло. Запитването ми е дали някой е минавал от старо табло към по-ново и колко точно ще се намразя ако седна да се занимавам с тази дейност. Другият вариант е да сложа обикновено табло пак с фис, волтметър и темп. на маслото. Гледах един колега е продавал такова табло със синя и жълта букса, но мисля, че трудно се намират. Всеки съвет би бил полезен. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
DogForLife Публикувано 13 Февруари 2017 Автор Доклад Share Публикувано 13 Февруари 2017 (Редактирано) Мисля да оглавя класацията за "най-ниско налягане на маслото" във форума. Само да ми кажете от къде да си взема наградата? Може и да вдигна още летвата, но уреда не може да мери вакуум! Лошото е, че и механичният манометър показва същото. Редактирано 13 Февруари 2017 от DogForLife Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
NIKO Публикувано 14 Февруари 2017 Доклад Share Публикувано 14 Февруари 2017 Това след смяна на помпата? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
DogForLife Публикувано 15 Февруари 2017 Автор Доклад Share Публикувано 15 Февруари 2017 Не със старата помпа си е още. Уикенда ще я сменя. Дано не излезе някоя изненада в картера и дано тоя ме е излъгал, че я сменял и като се смени да си станат работите. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
NIKO Публикувано 15 Февруари 2017 Доклад Share Публикувано 15 Февруари 2017 (Редактирано) по-добре отваряй докато още има шанс, ако я караш с такова "налягане" нещата отиват на двигател. А помпата рядко дава фирА, освен ако някой не се е гаврил грозно с мотора, най-често смукалката е затлачена. Редактирано 15 Февруари 2017 от NIKO Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
DogForLife Публикувано 16 Февруари 2017 Автор Доклад Share Публикувано 16 Февруари 2017 (Редактирано) На студен мотор има 4.5 бара на празен ход. Като загрее пада на 0. На 2000 оборота на загрял мотор има 1.8 1.9 някъде (10/40 мотул 6100). Остави, че си карам, ама си и и раздавам. Предния юзър каза, че е сменил помпата, но аз не вярвам. Обаче картера е с нова гарнитура, което значи, че е свалян. Общо взето тоя я е продал колата защото явно не са могли да го решат тоя проблем. Старият обтегач на веригата беше с изскубната цедка, най-вероятно липсва и клапана в тялото на филтъра, който държи маслото горе. Според мен само са свалили картера и са почистили цедката с надеждата да се оправят нещата, но уви... Като го сваля ще погледна и основните лагери как са и ще го мисля в движение. Някой ако има такова излишно тяло, като на снимката, може да го отърва от него (охладителя не ми е нужен). Задължително да си е с клапанчето, че то ми е нужно. Редактирано 16 Февруари 2017 от DogForLife Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
DogForLife Публикувано 18 Февруари 2017 Автор Доклад Share Публикувано 18 Февруари 2017 Свалих картера днес. Това е положението с основните лагери. Имат износване ,но ми изглеждат добре. Някой ако има друго виждане да казва да знам да ги сменям ли. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
DogForLife Публикувано 20 Февруари 2017 Автор Доклад Share Публикувано 20 Февруари 2017 (Редактирано) Смених помпата иииии полиженивто е същотото. Като запалих вдигна до 8 бара и след около 30 сек падна на 6.5. След като зягря отново закова на нулата. И те така. Редактирано 20 Февруари 2017 от DogForLife Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Petar91 Публикувано 20 Февруари 2017 Доклад Share Публикувано 20 Февруари 2017 За такъв случай, за временно решение дали става да се сложи по-гъсто масло? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
МММ1 Публикувано 20 Февруари 2017 Доклад Share Публикувано 20 Февруари 2017 На 2/18/2017 at 18:15, DogForLife написа: Свалих картера днес. Това е положението с основните лагери... Този двигател износва по бързо биелните лагери. Добре е тях да погледнеш. На 2000 оборота трябва да е мин. 1,3бар. при 90 градуса. Като си свалил картера има ли следи по болтовете за предишни интервенции в двигателя? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
DogForLife Публикувано 20 Февруари 2017 Автор Доклад Share Публикувано 20 Февруари 2017 Няма следи. Биелните лагери тракат, а колата мърка. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
МММ1 Публикувано 20 Февруари 2017 Доклад Share Публикувано 20 Февруари 2017 Щом налягането на маслото пада при загряването му, това е класически симптом за належащо отваряне на ДВГ.. При положение, че си сменил и маслената помпа. Първо бих се насочил към биелните лагери, но то като се почне ... Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
DogForLife Публикувано 20 Февруари 2017 Автор Доклад Share Публикувано 20 Февруари 2017 А до тука бях с ремонтите. Карам до заварка и сменям мотора с друг. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
МММ1 Публикувано 20 Февруари 2017 Доклад Share Публикувано 20 Февруари 2017 Твоя воля, но ще "хвърлиш" и турбината с това маслено налягане. Рано или късно ... Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
DogForLife Публикувано 21 Февруари 2017 Автор Доклад Share Публикувано 21 Февруари 2017 Ми то има някакъв план за засилване на тоя гробник. Така, че и турбото ще се смени с мотора. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
DogForLife Публикувано 21 Февруари 2017 Автор Доклад Share Публикувано 21 Февруари 2017 Въпреки неуспешният ремонт, определено има положителен ефект от него. Сега на студен мотор уреда показва 6 бара вместо предишните 4-4.5. Няма го вече тракането сутрин. Днес ми направи впечатление, че доста играе налягането. Като подам газ уреда скача на 4 бара примерно и след това спада на 3. Също така, като я задържа на определени обороти налягането играе с около 0,5-1 бар. Така като го разгледах добре този клапан в масленото тяло, не ми стана ясно как точно задържа маслото да не пада от главата? По-скоро си го обяснявам, като клапан поддържащ налягане в масленото тяло, защото директно от него тръгва тръбата захранваща турбото. Ако го нямам или е дал фира и пропуска неадекватно, може от него да ми идва цялата драма. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
DogForLife Публикувано 8 Март 2017 Автор Доклад Share Публикувано 8 Март 2017 (Редактирано) Някой да има излишен твърд маховик от АЦЕ и производни и да има желание да го отърва от него? Редактирано 8 Март 2017 от DogForLife Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
robobug Публикувано 8 Март 2017 Доклад Share Публикувано 8 Март 2017 Добре де, не мерите ли тоя вал или само на око се преценява? С тропащи биелни лагери може буквлно нищо да не остане от този мотор. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
DogForLife Публикувано 8 Март 2017 Автор Доклад Share Публикувано 8 Март 2017 Ма те не тропат. Мотора мърка като коте. Това не значи обаче, че няма да напусне уютният си дом и да бъде разглобен и събран наново. Точно поради тази причина искам да свърша и нещата със съединителя. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
bajiliqn Публикувано 9 Март 2017 Доклад Share Публикувано 9 Март 2017 Прочетох част от темата, не мислех да пиша...В блока има монтирани едни пръскалки (трябва да има), които пръскат с масло от долу буталата и стените на цилиндрите. Без тях охлаждането е лошо и пада на налягане е голям. поз. 3 Харесах уредите за налягане и температура от клипа - как да си намеря и аз такива? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
DogForLife Публикувано 9 Март 2017 Автор Доклад Share Публикувано 9 Март 2017 Пръскалките са ясни, но въобще не съм гледал там ли са. Малко бързах да събера кошника, че да освободя подемника. Уредите са от алиекспрес и пристигнаха за около 3 седмици. Цената беше нещо от порядъка на 45-50 лева бройката. Съвсем скоро ще извадя мотора и ще го отворя за ремонт, ако не не трябва да се шлайфат цилиндрите ще го оправя. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
DogForLife Публикувано 15 Март 2017 Автор Доклад Share Публикувано 15 Март 2017 (Редактирано) Може да си нямам налягане на маслото, но табло с Фис ще има :D. Взех едно табло и ръчка с номер 4D0 953 503B която обаче не става при мен. Някой да му се намира ръчка със следният номер 8D9 953 503 C ? Редактирано 15 Март 2017 от DogForLife Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
DogForLife Публикувано 16 Март 2017 Автор Доклад Share Публикувано 16 Март 2017 (Редактирано) Вече и аз съм гъзар! Сега лампата за маслото няма да ми свети, а ще ми се дисплейва (или поне част от нея). Проблема с лоста го реших, като си изкормих моя и му налях съдържанието от другия. Загубих единствено пръскалката на задния джам, но тя така или иначе пръска някъде в багажника. Остава да оправя дисплея да работи на 100%, но това ще е по натам, че масленото налягане чука на вратата/картера . п.п. За хората които нямат буксата за фис-а, буксичките от фронт панела на PC кутия вършат чудесна работа. Редактирано 16 Март 2017 от DogForLife Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
DogForLife Публикувано 17 Март 2017 Автор Доклад Share Публикувано 17 Март 2017 Успях с притискане на лентовият кабел да постигна не лош резултат и мисля да не го пипам повече. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Recommended Posts
Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате
За да коментирате, трябва да имате регистрация
Създайте акаунт
Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!
Регистрация на нов акаунтВход
Имате акаунт? Впишете се оттук.
Вписване