Jump to content

Счупен щуцер на радиатора


Shado

Recommended Posts

Стана студено и колата се разтече - Б3 NE e нещото.

Преди няколко дни плювна антифриз от свръзката на маркуча към термостата.

Стегнах колкото може и реших, че проблема е решен.

После протече отзад при фланеца на главата, стегнах и там.

Тази сутрин протекло от при изпарителя.

А щуцерчето на преливника на радиатора беше леко спукано. Пипнах го и се счупи завинаги.

Та въпроса ми е мога ли да карам колата с така счупен радиатор (от тук до майстора - към 10км в задръстване) - да запуша дупката на преливника с нещо примерно.

Или да си купя радиатор и да го сменям на място. Последното не е много подходящо, но ако се наложи ще го направя.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Не знам колко е концентриран.

Може и така да се е получило, щото като доливам май наблягам на него повече.

Да меря и да разреждам?

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Започва да избива отвсякъде, не само от капачката на разширителния съд, защото концентрата се разширява повече при нагряване отколкото разредения антифриз. Пробвай и ще видиш :)   
 

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Аз съм пробвал с концентрат за -60... Протече откъде ли не, поне ме накара да подменя всички 20+ годишни маркучи. Разредих го до -20 и всичко е нормално.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Е, защо с концентрат, кой ти го каза това? След като караш така, дай и ние да караме! Ти може да караш и с ракия, това не означава, че и ние трябва да си хвърляме ракията в колите!

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Тоя антифриз, от който са ви протелки колите...дали е добър???

Щото аз вече трета година карам с 1/5 антифриз.  А с друг такъв протичащ...след 5 лепенета на радиатор парно и две лепенета на водния....накрая проби там дето не трябва и мотора си замина.

Та по темата,  гъстият антифриз не помага толкова, щото си има формули за топлообмен.

И отделно товари водната помпа и самия ангренаж, Ако всичко се сменя по график не е проблем.

 

Редактирано от loshdancho
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

При повечето двигатели на ауди 80 водните помпи на са задвижвани от ангренажния ремък. С всичко друго съм съгласен. Аз моята години на ред съм я карал с чист концентрат зимно време поради една причина. Изпарителя не замръзва дори при палене директно на газ при -20 градуса. Проблеми не съм имал от концентрата.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Имайте в предвид, че замръзва дюзата на изпарителя, от която се изпарява течната газ. В случая никакъв концентрат не помага . Концентрата не може да стопли дюзата.  Не замръзва антифриза в изпарителя,  замръзва дюзата!

Редактирано от koko60
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване
  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    • Няма регистрирани потребители разглеждащи тази тема.
×
×
  • Create New...