Shado Публикувано 15 Декември 2016 Доклад Share Публикувано 15 Декември 2016 Стана студено и колата се разтече - Б3 NE e нещото. Преди няколко дни плювна антифриз от свръзката на маркуча към термостата. Стегнах колкото може и реших, че проблема е решен. После протече отзад при фланеца на главата, стегнах и там. Тази сутрин протекло от при изпарителя. А щуцерчето на преливника на радиатора беше леко спукано. Пипнах го и се счупи завинаги. Та въпроса ми е мога ли да карам колата с така счупен радиатор (от тук до майстора - към 10км в задръстване) - да запуша дупката на преливника с нещо примерно. Или да си купя радиатор и да го сменям на място. Последното не е много подходящо, но ако се наложи ще го направя. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Sklepi Публикувано 15 Декември 2016 Доклад Share Публикувано 15 Декември 2016 Намирисва ми, че няма да минеш само с нов радиатор, щом избива от толкова места Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Shado Публикувано 16 Декември 2016 Автор Доклад Share Публикувано 16 Декември 2016 Ще го сменя, и после ще видим. Може да и запиша час при Надин. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Vitcig Публикувано 16 Декември 2016 Доклад Share Публикувано 16 Декември 2016 Да не ти е много концентриран антифриза !? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Shado Публикувано 16 Декември 2016 Автор Доклад Share Публикувано 16 Декември 2016 Не знам колко е концентриран. Може и така да се е получило, щото като доливам май наблягам на него повече. Да меря и да разреждам? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
nedelcho_iliev Публикувано 16 Декември 2016 Доклад Share Публикувано 16 Декември 2016 Няма да ти реши проблема разреждането. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
okops Публикувано 19 Декември 2016 Доклад Share Публикувано 19 Декември 2016 С други думи може би ти надува охладителната система - за смяна на гарнитура на главата си. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Shado Публикувано 20 Декември 2016 Автор Доклад Share Публикувано 20 Декември 2016 Благодаря ви колеги, смених радиатора. За сега нещата са добре. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
autounion Публикувано 23 Декември 2016 Доклад Share Публикувано 23 Декември 2016 какво става ако се кара само със концетрат на -80гр. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
turbo_quattro Публикувано 24 Декември 2016 Доклад Share Публикувано 24 Декември 2016 Натоварва се водната помпа и автомобила не загрява правилно! Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Sklepi Публикувано 24 Декември 2016 Доклад Share Публикувано 24 Декември 2016 Започва да избива отвсякъде, не само от капачката на разширителния съд, защото концентрата се разширява повече при нагряване отколкото разредения антифриз. Пробвай и ще видиш Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Passi Публикувано 24 Декември 2016 Доклад Share Публикувано 24 Декември 2016 Преди 17 часа, autounion написа: какво става ако се кара само със концетрат на -80гр. Нищо не става. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
koko60 Публикувано 24 Декември 2016 Доклад Share Публикувано 24 Декември 2016 Не е нищо, колата загрява и тече! Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Passi Публикувано 24 Декември 2016 Доклад Share Публикувано 24 Декември 2016 Ама пробвал ли си или само си чувал, че така става щото аз карам една кола от 2005г с концентрат и нито загрява нито тече. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Sklepi Публикувано 24 Декември 2016 Доклад Share Публикувано 24 Декември 2016 Аз съм пробвал с концентрат за -60... Протече откъде ли не, поне ме накара да подменя всички 20+ годишни маркучи. Разредих го до -20 и всичко е нормално. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
koko60 Публикувано 24 Декември 2016 Доклад Share Публикувано 24 Декември 2016 Е, защо с концентрат, кой ти го каза това? След като караш така, дай и ние да караме! Ти може да караш и с ракия, това не означава, че и ние трябва да си хвърляме ракията в колите! Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Passi Публикувано 24 Декември 2016 Доклад Share Публикувано 24 Декември 2016 Казвам,че нищо няма да и стане на колата а не, че е правилно а още по малко карам някой да го прави. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
loshdancho Публикувано 24 Декември 2016 Доклад Share Публикувано 24 Декември 2016 (Редактирано) Тоя антифриз, от който са ви протелки колите...дали е добър??? Щото аз вече трета година карам с 1/5 антифриз. А с друг такъв протичащ...след 5 лепенета на радиатор парно и две лепенета на водния....накрая проби там дето не трябва и мотора си замина. Та по темата, гъстият антифриз не помага толкова, щото си има формули за топлообмен. И отделно товари водната помпа и самия ангренаж, Ако всичко се сменя по график не е проблем. Редактирано 24 Декември 2016 от loshdancho Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Marto_180 Публикувано 24 Декември 2016 Доклад Share Публикувано 24 Декември 2016 При повечето двигатели на ауди 80 водните помпи на са задвижвани от ангренажния ремък. С всичко друго съм съгласен. Аз моята години на ред съм я карал с чист концентрат зимно време поради една причина. Изпарителя не замръзва дори при палене директно на газ при -20 градуса. Проблеми не съм имал от концентрата. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
koko60 Публикувано 25 Декември 2016 Доклад Share Публикувано 25 Декември 2016 (Редактирано) Имайте в предвид, че замръзва дюзата на изпарителя, от която се изпарява течната газ. В случая никакъв концентрат не помага . Концентрата не може да стопли дюзата. Не замръзва антифриза в изпарителя, замръзва дюзата! Редактирано 25 Декември 2016 от koko60 Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Recommended Posts
Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате
За да коментирате, трябва да имате регистрация
Създайте акаунт
Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!
Регистрация на нов акаунтВход
Имате акаунт? Впишете се оттук.
Вписване