Jump to content

Питане хидравлична рейка-хидравлична течност


ex_pupi

Recommended Posts

Здравейте, колеги. 

 

Понеже губих хидравлична течност , диагностицирахме проблема-рейката , в сряда закарах колата на ремонт (рециклиране на рейката) в люлин зад макдоналдс на орион(четох в нета , че са добри), както и да е дадоха ми 6 месеца гаранция и ми взеха 250лв. Всичко точно , но са ми сложили червена хидравлична течност, аз им казах, че по каталог трябва да е зелена, но те ме увериха , че не е проблем и че дори червената е по-добра. Колата е b6. Вие какво ще кажете?

Редактирано от ex_pupi
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Куписи един литър зелена оригинална 26 лева струва и си я смени. Най вероятно са ти сложили най ефтиния боклук.

Изпратено от моят LG-D855 с помощта на Tapatalk

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Обаче внимавай при смяната да не стана по-зле. Не трябва да оставяш  на сухо системата и да палиш после.

Редактирано от kostaIliev
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Е вози се.Какво значение има дали е зелено или червено  ако качествата му са еднакви.И на мен толкова пари ми взеха тези "майстори" ама хич не съм и поглеждал какво масло са сложили.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Аз преди година си сменях моята,като си взех червена.Не знаех че трябвало зелена.След това разбрах,но не съм я сменял,драми никакави,нито разлика някаква.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Оригиналната течност е зелена и тя се препоръчва от Ауди.

Можеш да я закупиш от всеки дилър на Шкода за България.

Съветвам те да я смениш след като не знаеш какво са сипали и дали отговаря по изискване за Ауди.

G 004 000!

 

 

Редактирано от vlado
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

aко са ти дали гаранция и са сложили червена не се занимавай с глупости :) стане ли нещо и видят зелена няма да ти важи гаранцията !!!! 
Карай и не се впрягай ! 

 

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Не я сменяй да не стане по зле, двете масла не са съвместими и не е добре да се смесват, а няма как да източиш всичко. В сервиза ние също слагаме червено ATF масло на рейките, при повечето производители е такова. Цвета да не те притеснява, карай спокойно ;)

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Защо ли все си мисля,че след ремонт на рейката или каквото и да е трябва да питат клиента какво да сипят,а не каквото майстора реши.

Но така е в БГ тук всеки един от така наречените майстори се има за БОГ...

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

За да не пускам новая тема да попитам тук имоята реика тече от към зегерката.Има ли вариант да се отвори на място и да се сменят само уплатненията.Виждал съм и комплекти за ремонт на рейки.Може ли да се намерят тук в българия такива комплекти. И още един въпрос на какво налягане се изпитва рейкат след ремонт?

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Преди 22 часа, vlado написа:

Защо ли все си мисля,че след ремонт на рейката или каквото и да е трябва да питат клиента какво да сипят,а не каквото майстора реши.

Но така е в БГ тук всеки един от така наречените майстори се има за БОГ...

Ами според мен ако клиента е можел е щял да си направи сам ремонта на рейката. Щом се е доверил на някого, би трябвало да взима предвид и да е съгласен с неговото решение за течността която ще ползва например. Аман от форумни лаладжии.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Преди 2 часа, stingray написа:

Ами според мен ако клиента е можел е щял да си направи сам ремонта на рейката. Щом се е доверил на някого, би трябвало да взима предвид и да е съгласен с неговото решение за течността която ще ползва например. Аман от форумни лаладжии.

ЛАЛАДЖИЯ МОЖЕШ ДА ВИКАШ ЗНАЕШ НА КОЙ...

Ремонта е едно течностите са друго те могат да решат,че вода могат да сложат и гаранцията ще я издържи...След това майната му...

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Не се обиждай, ама като идеш на лекар ти ли му казваш какви лекарства да ти изпише??? Мисля малко неподготвен се изказваш. Без лоши чувства и "КРЯСЪЦИ" ;)

П.С.Дали човек който може да ремонтира кормилна рейка не знае каква течност да сложи???

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

:top:ОК:

Аз лично от опит го казвам много малко от майсторите знаят какво пипат когато имат даден автомобил за ремонт.

За смяна на ламбда сонда на колата ми един ми вика сваля се кутията на скоростите,друг двигателя се дърпа нагоре и трети с точния инструмент за 30мин я свали и сложи новата.

Има и друг тип тая кола е на 10+ дай по евтино да минем и те така,а дали ще се мине евтино или скъпо решава собственика.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Преди 8 часа, stingray написа:

Ами според мен ако клиента е можел е щял да си направи сам ремонта на рейката. Щом се е доверил на някого, би трябвало да взима предвид и да е съгласен с неговото решение за течността която ще ползва например. Аман от форумни лаладжии.

 

Това,че си си оставил колата на някого,съвсем не означава че му се доверяваш.Просто не във всеки сервиз рециклират рейки.

Така наречените "майстори" обикновено слагат не най-хубавите течности,ами най-евтините.За да не се минат.

Като се има предвид кой плаща за ремонта е ясно и кой има право да избере течността.Но тези неща е хубаво предварително да се уговорят.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

А какво означава ако си оставиш колата на ремонт при някого? Аз ти нямам доверие, ама ми я направи? Ееееех...Наистина само ще чета отсега нататък.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

На 20.12.2016 г. at 8:28, ndp007 написа:

За да не пускам новая тема да попитам тук имоята реика тече от към зегерката.Има ли вариант да се отвори на място и да се сменят само уплатненията.Виждал съм и комплекти за ремонт на рейки.Може ли да се намерят тук в българия такива комплекти. И още един въпрос на какво налягане се изпитва рейкат след ремонт?

 

Никакъв шанс да се оправи на място, и почти никакъв да стане нещо стандартно което се продава. В 90% от случаите има корозия или язви по пръта, поради което уплътненията започват да пускат масло, следва шлайфане, хромиране и пак шлайфане, поради което размера вече не е същия като на нова рейка и всичко се прави по поръчка. То ако беше толкова лесно всеки щеше сам да си ги прави тези неща, и нямаше да струва толкова пари.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване
  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    • Няма регистрирани потребители разглеждащи тази тема.
×
×
  • Create New...