radi_nrj Публикувано 18 Април 2018 Автор Доклад Share Публикувано 18 Април 2018 1 месец оправяме турбо , ама накрая взе да надува, че и колата взе да върви. Не е станала бърза, но поне се мести. Една проверка на местенето И бърза сверка на пушеците, които са изненадващо малко за AEL, което е добре Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
vladi Публикувано 19 Април 2018 Доклад Share Публикувано 19 Април 2018 На Кондофрей ще я замерваш ли? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
radi_nrj Публикувано 19 Април 2018 Автор Доклад Share Публикувано 19 Април 2018 Да, мисля да и метна зимните 16-ки, че сега е с 18 рънфлат и ѝ тежат. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
radi_nrj Публикувано 25 Май 2018 Автор Доклад Share Публикувано 25 Май 2018 Тръгнах към Кондофрей за 16-ка, върнах се със 17.2 и пушеща кола. Пуши бяко само под товар и то не винаги. Масло и антифриз не губи, залагам помпата да е ЧАО Та като за начало свалихме дюзите и ги пратихме за стендоване, а помпата ще я отваряме като се върна от почивка Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
radi_nrj Публикувано 12 Ноември 2018 Автор Доклад Share Публикувано 12 Ноември 2018 Подкачващата помпа беше тотал щета, лопатките ѝ бяха буквално изпилени. колата в момента е с напълно сервизирана помпа, нови разпръсквачи и нещата станаха още по-зле. Както и да е мотора остава за догодина защото на дневен ред са други разходи по друго недвижимо имущество Междувременно след повече от година си сглобих задните шенкели и поне ще се сложат S6 задни спирачки преди да я зазимим Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
radi_nrj Публикувано 3 Юни 2019 Автор Доклад Share Публикувано 3 Юни 2019 Пореден опит да сложим S6 спрачки отзад Пак не сме 100% готови, днес трябва да ми докарат маркучи и пружинки за датчиците на ABS Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
biskazz Публикувано 4 Юни 2019 Доклад Share Публикувано 4 Юни 2019 Ебаси яката тема, адмирации. Какво става с мотора? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
radi_nrj Публикувано 14 Юни 2019 Автор Доклад Share Публикувано 14 Юни 2019 Много неща станаха с мотора, нови разпръсквачи, ревизирана помпа и не върви. В момента е с 210-ки пръскалки на DTP аналог на заводските dsla150p502, мисля да пробвам оригинални Bosch 216µm от бус Т4 dsla150p764. В момента е с по-голямо турбо и да откине трябва да му пуснем и гориво. На теория с по-големия разпръсквач трябва да дойде въпросното гориво без да се бутат картите. Има някакви подозрения, че е посукала колянов вал, но ще върви така колкото изкара. Следващия пирон в ковчега е маховика, който го вдигнаха от 1200 на 3000лв. Ама и за там ще измислим нещо. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Tonist Публикувано 20 Юни 2019 Доклад Share Публикувано 20 Юни 2019 Качи я на дино пак след доработките.Нали не очакваш с тоя мап от МТМ да литне?? И кой те излъга че с по голям разпръсвач ще тръгне повече гориво без да буташ картите?? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
radi_nrj Публикувано 24 Юни 2019 Автор Доклад Share Публикувано 24 Юни 2019 Голфчето ми изкара 115 коня с оригиналните за ALH разпръсквачи и 1749V турбина. С турбо 1749VB и разпръсквачи от 110 коня ASV, които са има-няма с 9 микрона по-големи отвори без да се пипа компютъра Аз нямам никакви претенции за летене, но в момента и заводските си 140 коня не вади. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Tonist Публикувано 24 Юни 2019 Доклад Share Публикувано 24 Юни 2019 Преди 3 часа, radi_nrj написа: Голфчето ми изкара 115 коня с оригиналните за ALH разпръсквачи и 1749V турбина. С турбо 1749VB и разпръсквачи от 110 коня ASV, които са има-няма с 9 микрона по-големи отвори без да се пипа компютъра Аз нямам никакви претенции за летене, но в момента и заводските си 140 коня не вади. Ремъка правилно ли е зацепен?Да не е прескочило некое зъбЕ?Клапани и вакуми наред ли са?? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
radi_nrj Публикувано 24 Юни 2019 Автор Доклад Share Публикувано 24 Юни 2019 Центровката е гледана и има леко разминаване между статичния и динамичния аванс, но е толкова малка, че няма как да е дори един зъб разлика. Турбото си надува и държи 1.1бара както си му е по карта. Вакууми тук няма, N75 на тоя мотор се управлява по налягане и са наред защо при откачен клапан не вдига повече 0.3 бара (толкова държи пружината на гейта). Отзад е почти като евро 3 кола, а засилен AEL да не пуши не съм виждал. Подозирам, че не ни стига гориво. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
radi_nrj Публикувано 4 Септември 2019 Автор Доклад Share Публикувано 4 Септември 2019 Открихме, че играе аванса и нещата отиват на износено ангренажно колео на колянов вал, там има един шпонков канал дето се разбива. Междувременно се сдобих с 5-та врата със спойлер, спойлер от S6+ с трети стоп, супорти от S6+ за 323mm диск и S6 Броня и калници. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
radi_nrj Публикувано 3 Август 2020 Автор Доклад Share Публикувано 3 Август 2020 Тя колата мотор няма, ама ел. салон с памет купихме Предните седалки са в процес на освежаване Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
crazy driver Публикувано 5 Август 2020 Доклад Share Публикувано 5 Август 2020 Колега ти си истински ентусиаст . Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Atlantis Публикувано 6 Август 2020 Доклад Share Публикувано 6 Август 2020 На 15.06.2019 г. at 1:07, radi_nrj написа: . Има някакви подозрения, че е посукала колянов вал, Няма AEL дето да му е прав вала. Докато се занимавате с онзи клоун от Княжево, така ще е. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
radi_nrj Публикувано 1 Септември 2020 Автор Доклад Share Публикувано 1 Септември 2020 Мотора вън, че малко беше покривил вал линията Вече събран с изправена вал линия и нови лагери Един едномасов махових и нов съединител И почти готов да скача в купето, чакаме разни дреболии Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Atlantis Публикувано 2 Септември 2020 Доклад Share Публикувано 2 Септември 2020 Снимките нещо... не се виждат. С какви спирачки е това купе? Предни имам предвид. Задни ясно. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
radi_nrj Публикувано 2 Септември 2020 Автор Доклад Share Публикувано 2 Септември 2020 Проблем с хостинга 17 hours ago, radi_nrj said: Мотора вън, че малко беше покривил вал линията Вече събран с изправена вал линия и нови лагери Един едномасов махових и нов съединител И почти готов да скача в купето, чакаме разни дреболии Така? Имаше драма с хостинга Спирачките са скучни HP2-ки от S6, ама то на тоя умрел дизел са му достатъчни. Зевса малко намаца да са по-шаренки И не знам за какво Княжево става въпро като сме във Варна. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
more Публикувано 3 Септември 2020 Доклад Share Публикувано 3 Септември 2020 Щом е Варна ще станат нещата Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
radi_nrj Публикувано 3 Септември 2020 Автор Доклад Share Публикувано 3 Септември 2020 Знаеш ти, още не е изключено някой ден да стане 2.5Т 20V Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
more Публикувано 4 Септември 2020 Доклад Share Публикувано 4 Септември 2020 Това си е нормалното развитие на нещата 😄 Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
radi_nrj Публикувано 14 Септември 2020 Автор Доклад Share Публикувано 14 Септември 2020 Почва да мяза на кола Взех и едни благинки за стабилизиращата щанга, оказа се че сме с дебелата. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
radi_nrj Публикувано 20 Септември 2020 Автор Доклад Share Публикувано 20 Септември 2020 Може би единствения идиот, който през 2020 е ходил със самолет да си вземе C4-ката от сервиза 🤣 Първите 500km минаха успешно, още 500 и хвърляме първото масло. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Schnura Публикувано 21 Септември 2020 Доклад Share Публикувано 21 Септември 2020 Без да искам да ти давам наклон, както и без претенциЙ, че ми е много ясно, от разговор с един колега от Бургас, който кара Ц4 с подобен двигател, излезе, че болтовете на петите се късат или отхлабват от вибрациите, породени от износен (съсипан) демпферен маховик. Ако си спомням правилно мисля, че писа за подобен проблем. Успех с Убавицата и без повече посещения на "операционната маса"! Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Recommended Posts
Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате
За да коментирате, трябва да имате регистрация
Създайте акаунт
Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!
Регистрация на нов акаунтВход
Имате акаунт? Впишете се оттук.
Вписване