Jump to content

А6 C4 2.5TDI Quattro Nogaro Blue


Recommended Posts

Нямат намиране т.е. намират се, но последната, на която попаднах беше по-изгнила от тая дето е на колата.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • Отговори 147
  • Created
  • Последен отговор

Top Posters In This Topic

Добре де ,не прочете ли ,че темите са индивидуални в този подфорум и всеки си пише за неговата кола.Като искаш да представиш твойта, пускаш нова тема "нови седялки в душегуб" и готово.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Колега много е хубаво комбито. И историята на колата както и цвета я правят култова.

Аз имам същото комби само че 2.8 автомат.

Интериора ти е хубав но според мен може да се подобри ако сложиш оригинални карбонови елементи или както е моята с орех. Но за по спортен вид карбон ще е супер. И трети стоп на спойлера изглежда добре.

Успех

Sent from my LG-K550 using Tapatalk

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

За сега всякаква работа по колата е спряна, трябва да си вкарам ежедневката в час (Голф 4 1,9TDI, на който тепърва ще се слагат 6 скорости и разни други заигравки) и Аудито за известно време ще се спре от движение (не буквално) докато не влезе за боя. Проблема с ръждата почава да става голям проблем.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • 2 months later...

След доста отлагане започна работата и по задните спирачки, главините вече са налични и са пратени за чакълоструене:
c79510427d72e6fe.jpg

 

Междувременно се запасих и с нови лагери да го облсужим предим монтажа
d6866c88785d50ee.JPG

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Имам комплект рециклирани рефлектори дето още не съм ги качиш на колата. Правих ги в Еверт Лак Стрелча и до сега каквото сме им пращали всичко  е било наред, но един колега прави неговите по същото време и са обелиха на втория ден. Та сега не знам какво ще стане с тия като ги сложа.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • 1 month later...

Задните шенкелчета минаха на пясък.

f2dfa657f356337d.jpg

 

Разкомплектовах ги 

89d479083b870fb5.jpg

 

Главините минаха на поцинковане, а шенкелите чакат за боя

361ecf5c569d1075.jpg

 

Междувременно пристигнаха нови оригинални ламаринки от TRShop

366e307e1157736b.jpg

 

оставя да набавя нови датчици за ABS, нови тампони за шенкелите Lemforder 26608 01 и дискове. 

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • 2 months later...

Взе, че нещо се разтропа отпред и волана взе да хълтави. Хвашам едната кормилна шанга откъм рейката, а тя си хлопа харабийската. Отивам да взема 2 нови щанги и да ги сменям, а в магазина  ме посрещат с обичайното: "Съжаляваме, вече не и внасяме". Тогава предприех кардинални мерки за пореден път :D Видях, че Powerflex предлагат тампони за тия щанги и се почна. Поръчах тампоните:
dc315f9b8b41f40a.jpg

Минах при Dominator-а за 2 шанги 2-ра радост. После на Пясък

 

8c87f7f368d6373f.jpg

 

И прахово
302382512a490cf9.jpg

 

И докато си почивах след работа с подръчни материали ги сглобих

5eb7c3e5beedea23.jpg

 

Сега остава по забавната част - да се монтират на колата

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Тази тема, както и на колегата с Албена, показва само едно: старите коли изглеждат като морги само и единствено заради липсваща поддръжка.

20 годишна кола изглежда по-добре от много чисто нови таралясници, без въобще да споменавам качествата.

 

Много се мотивирам от тези проекти. Да не говорим, че всички разходи по тази кола са на стойност под цената на каското на нова.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Не се мотивирай много, това се случва с мнго мъка и търпение. Части няма! C4 патфотмата миналата година навърши 20 години от спирането и от производство. Като отидеш в магазина за нещо по-специфично те посрещат в 90% от случаите с "Това е спряно от поизводство". Аз лично извършвам подвизи за да държа колата в движение, Като почнах ъпгрейда на задните спирачки нямах идея в какво се забърквам:
Шенкели, апарати и главини - 2-ра упореба + цялостна реставрация

Дискове на поръчка с 2 седмици доставка
Датчици ABS - поръчка от Германия
Ламаринки зад дисковете - поръчка от Германия
Тампони за шенкелите - поръчка от Латвия
Тук нови в магазина имаше само задни накладки и лагери :)
Накрая като теглиш чертата 1 месец и 1'000лв само тая манипулация :D 
Водя си едно екселче - разходите по колата до момнета са около 8'000лв, а тепърва трябва да се оправят ръжди, да се пребоядиса и да се сменя съединител с маховик, което са още едно 4-5'000лв :D 

 

Това вече са коли за инатливи болни мозъци като мен :D

Редактирано от radi_nrj
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Както нямаше задни датчици за ABS никъде взеха да се появяват.
1623d5a1fa5f91a6.jpg

Чакам да дойдат и довършвам задните спирачки.

Редактирано от radi_nrj
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • 4 weeks later...

Нови оригинални тампони на стаб. щанга. Кормилни щанги с PU тампони, реглаж и отново е на пътя

 

e6b05ad2531b32b0.jpg

 

Тая зима няма да я карам заради тръгналите ръжди, но частите така и така бяха пристигнали взех да ги монтирам най-накрая :D
Сега остава да сглобя и главините от S6 да са готови за монтаж.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • 2 months later...

Намерихме липсващите коне, след като най-сетне се хванах да гледаме малко живи данни видях как след 3000 оборота бууста пада на 0,3bar и така до прекъсвач, даже колата почва да прекъсва на 4000 :D К16-ката е дадена за ребилд и ще я слагаме скоро. 

Междувременно скъсах и 2-та тампона на мотора, тръгнах да търся оригинални с клапан и ударих греда. Дори и най-новата версия  4A0199382F  e спряна от производство... Ще караме с бензинови тампони и това е.
46d5c11b2b688671.jpg

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • 3 weeks later...

Още един пирон в ковчега на С4 платформата. Ако ви се наложи да правите турбо и сте тръгнали да го монтирате ще останете неприятно изненадани като разберете, че гарнитурите ги няма никъде в България. В момента чакам това да дойде от Латвия
da7030f861ef045a.jpg

Редактирано от radi_nrj
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Преди няколко години като смнях турбо на черната имаше всичко налично, сега като кажеш модела те гледат като голям камък :D

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • 1 month later...
Публикувано (Редактирано)

Има Boost :D малко но от сърце, преди това надуваше на 0,3. Вижда се и колко брутално лагава е колата, като я настъпиш до долу на 2000 оборота на 2500 турбината още се развърта :D Това е типично за старите печки с wastegate турбини.
1e10a48c422a4b0c.jpg

 

Старата турбина освен щета по едната перка на компресорното колело се оказа, че е в доста добро здраве и няма никакви луфтове. Причината за липса на boost е тотално объркано свързване на маркучите на N75 клапан. 

Редактирано от radi_nrj
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване
  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    • Няма регистрирани потребители разглеждащи тази тема.
×
×
  • Create New...