radi_nrj Публикувано 15 Април 2017 Автор Доклад Share Публикувано 15 Април 2017 Нямат намиране т.е. намират се, но последната, на която попаднах беше по-изгнила от тая дето е на колата. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Gal.Stav. Публикувано 16 Април 2017 Доклад Share Публикувано 16 Април 2017 Добре де ,не прочете ли ,че темите са индивидуални в този подфорум и всеки си пише за неговата кола.Като искаш да представиш твойта, пускаш нова тема "нови седялки в душегуб" и готово. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Georgiiii Публикувано 18 Април 2017 Доклад Share Публикувано 18 Април 2017 Колега много е хубаво комбито. И историята на колата както и цвета я правят култова. Аз имам същото комби само че 2.8 автомат. Интериора ти е хубав но според мен може да се подобри ако сложиш оригинални карбонови елементи или както е моята с орех. Но за по спортен вид карбон ще е супер. И трети стоп на спойлера изглежда добре. Успех Sent from my LG-K550 using Tapatalk Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
radi_nrj Публикувано 19 Април 2017 Автор Доклад Share Публикувано 19 Април 2017 За сега всякаква работа по колата е спряна, трябва да си вкарам ежедневката в час (Голф 4 1,9TDI, на който тепърва ще се слагат 6 скорости и разни други заигравки) и Аудито за известно време ще се спре от движение (не буквално) докато не влезе за боя. Проблема с ръждата почава да става голям проблем. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
kapitango Публикувано 23 Април 2017 Доклад Share Публикувано 23 Април 2017 Ето ти 5-та врата със спойлер: https://www.olx.bg/ad/audi-100-na-chasti-ID6cKsu.html#20a25c3915 Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
radi_nrj Публикувано 6 Юли 2017 Автор Доклад Share Публикувано 6 Юли 2017 След доста отлагане започна работата и по задните спирачки, главините вече са налични и са пратени за чакълоструене: Междувременно се запасих и с нови лагери да го облсужим предим монтажа Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Schmeichel Публикувано 8 Юли 2017 Доклад Share Публикувано 8 Юли 2017 Рефлекторите рециклирани ли са? И къде? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
radi_nrj Публикувано 9 Юли 2017 Автор Доклад Share Публикувано 9 Юли 2017 Имам комплект рециклирани рефлектори дето още не съм ги качиш на колата. Правих ги в Еверт Лак Стрелча и до сега каквото сме им пращали всичко е било наред, но един колега прави неговите по същото време и са обелиха на втория ден. Та сега не знам какво ще стане с тия като ги сложа. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
radi_nrj Публикувано 17 Август 2017 Автор Доклад Share Публикувано 17 Август 2017 Задните шенкелчета минаха на пясък. Разкомплектовах ги Главините минаха на поцинковане, а шенкелите чакат за боя Междувременно пристигнаха нови оригинални ламаринки от TRShop оставя да набавя нови датчици за ABS, нови тампони за шенкелите Lemforder 26608 01 и дискове. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
tonko2.0T Публикувано 17 Август 2017 Доклад Share Публикувано 17 Август 2017 Поздравления!Много добре се отнасяш към колата.След време ще се цени още повече. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
vladi Публикувано 18 Август 2017 Доклад Share Публикувано 18 Август 2017 Къде направи поцинковането? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
radi_nrj Публикувано 1 Ноември 2017 Автор Доклад Share Публикувано 1 Ноември 2017 Взе, че нещо се разтропа отпред и волана взе да хълтави. Хвашам едната кормилна шанга откъм рейката, а тя си хлопа харабийската. Отивам да взема 2 нови щанги и да ги сменям, а в магазина ме посрещат с обичайното: "Съжаляваме, вече не и внасяме". Тогава предприех кардинални мерки за пореден път Видях, че Powerflex предлагат тампони за тия щанги и се почна. Поръчах тампоните: Минах при Dominator-а за 2 шанги 2-ра радост. После на Пясък И прахово И докато си почивах след работа с подръчни материали ги сглобих Сега остава по забавната част - да се монтират на колата Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Stanley_S Публикувано 2 Ноември 2017 Доклад Share Публикувано 2 Ноември 2017 Тази тема, както и на колегата с Албена, показва само едно: старите коли изглеждат като морги само и единствено заради липсваща поддръжка. 20 годишна кола изглежда по-добре от много чисто нови таралясници, без въобще да споменавам качествата. Много се мотивирам от тези проекти. Да не говорим, че всички разходи по тази кола са на стойност под цената на каското на нова. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
radi_nrj Публикувано 2 Ноември 2017 Автор Доклад Share Публикувано 2 Ноември 2017 (Редактирано) Не се мотивирай много, това се случва с мнго мъка и търпение. Части няма! C4 патфотмата миналата година навърши 20 години от спирането и от производство. Като отидеш в магазина за нещо по-специфично те посрещат в 90% от случаите с "Това е спряно от поизводство". Аз лично извършвам подвизи за да държа колата в движение, Като почнах ъпгрейда на задните спирачки нямах идея в какво се забърквам: Шенкели, апарати и главини - 2-ра упореба + цялостна реставрация Дискове на поръчка с 2 седмици доставка Датчици ABS - поръчка от Германия Ламаринки зад дисковете - поръчка от Германия Тампони за шенкелите - поръчка от Латвия Тук нови в магазина имаше само задни накладки и лагери Накрая като теглиш чертата 1 месец и 1'000лв само тая манипулация Водя си едно екселче - разходите по колата до момнета са около 8'000лв, а тепърва трябва да се оправят ръжди, да се пребоядиса и да се сменя съединител с маховик, което са още едно 4-5'000лв Това вече са коли за инатливи болни мозъци като мен Редактирано 2 Ноември 2017 от radi_nrj Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Гавраил Публикувано 2 Ноември 2017 Доклад Share Публикувано 2 Ноември 2017 Истински фен на марката ! Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
radi_nrj Публикувано 10 Ноември 2017 Автор Доклад Share Публикувано 10 Ноември 2017 (Редактирано) Както нямаше задни датчици за ABS никъде взеха да се появяват. Чакам да дойдат и довършвам задните спирачки. Редактирано 10 Ноември 2017 от radi_nrj Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
radi_nrj Публикувано 8 Декември 2017 Автор Доклад Share Публикувано 8 Декември 2017 Нови оригинални тампони на стаб. щанга. Кормилни щанги с PU тампони, реглаж и отново е на пътя Тая зима няма да я карам заради тръгналите ръжди, но частите така и така бяха пристигнали взех да ги монтирам най-накрая Сега остава да сглобя и главините от S6 да са готови за монтаж. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
radi_nrj Публикувано 12 Февруари 2018 Автор Доклад Share Публикувано 12 Февруари 2018 Намерихме липсващите коне, след като най-сетне се хванах да гледаме малко живи данни видях как след 3000 оборота бууста пада на 0,3bar и така до прекъсвач, даже колата почва да прекъсва на 4000 К16-ката е дадена за ребилд и ще я слагаме скоро. Междувременно скъсах и 2-та тампона на мотора, тръгнах да търся оригинални с клапан и ударих греда. Дори и най-новата версия 4A0199382F e спряна от производство... Ще караме с бензинови тампони и това е. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
JusttRelaxx Публикувано 12 Февруари 2018 Доклад Share Публикувано 12 Февруари 2018 Щом на теб ти стана трудно да намираш части, не вървят на добре нещата. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
radi_nrj Публикувано 12 Февруари 2018 Автор Доклад Share Публикувано 12 Февруари 2018 Сега оставаи да я качим на колата Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
radi_nrj Публикувано 27 Февруари 2018 Автор Доклад Share Публикувано 27 Февруари 2018 (Редактирано) Още един пирон в ковчега на С4 платформата. Ако ви се наложи да правите турбо и сте тръгнали да го монтирате ще останете неприятно изненадани като разберете, че гарнитурите ги няма никъде в България. В момента чакам това да дойде от Латвия Редактирано 27 Февруари 2018 от radi_nrj Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
more Публикувано 27 Февруари 2018 Доклад Share Публикувано 27 Февруари 2018 И при бензиновите петаци е същата мъка с някои от гарнитурите Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
radi_nrj Публикувано 27 Февруари 2018 Автор Доклад Share Публикувано 27 Февруари 2018 Преди няколко години като смнях турбо на черната имаше всичко налично, сега като кажеш модела те гледат като голям камък Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
more Публикувано 28 Февруари 2018 Доклад Share Публикувано 28 Февруари 2018 В традишън шопа вече има а6 ц5 Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
radi_nrj Публикувано 3 Април 2018 Автор Доклад Share Публикувано 3 Април 2018 (Редактирано) Има Boost малко но от сърце, преди това надуваше на 0,3. Вижда се и колко брутално лагава е колата, като я настъпиш до долу на 2000 оборота на 2500 турбината още се развърта Това е типично за старите печки с wastegate турбини. Старата турбина освен щета по едната перка на компресорното колело се оказа, че е в доста добро здраве и няма никакви луфтове. Причината за липса на boost е тотално объркано свързване на маркучите на N75 клапан. Редактирано 3 Април 2018 от radi_nrj Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Recommended Posts
Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате
За да коментирате, трябва да имате регистрация
Създайте акаунт
Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!
Регистрация на нов акаунтВход
Имате акаунт? Впишете се оттук.
Вписване