d0niy Публикувано 7 Януари 2017 Доклад Share Публикувано 7 Януари 2017 Здравейте колеги, карам А3 1,9 TDI 110 к.с. AHF. Според Вас нормално ли е при нормално каране в снега да ми дава разход 12 - 12,5 ?! Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
evg_eni Публикувано 7 Януари 2017 Доклад Share Публикувано 7 Януари 2017 Много си над нормалното... Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
vlado_tonev Публикувано 7 Януари 2017 Доклад Share Публикувано 7 Януари 2017 А този разход как го засичаш? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
d0niy Публикувано 7 Януари 2017 Автор Доклад Share Публикувано 7 Януари 2017 (Редактирано) Бих я засякъл по метода пълно пълно ама в това време не ми се ходи на бензиностанцията, да не ме излъже колонката нещо. Иначе преди месец на пълно пълно ми даде 7. Редактирано 7 Януари 2017 от d0niy Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
d0niy Публикувано 10 Януари 2017 Автор Доклад Share Публикувано 10 Януари 2017 Някакви предположения? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
IceHeart Публикувано 10 Януари 2017 Доклад Share Публикувано 10 Януари 2017 Не ти е правилно засичането. Стрелката и бордовия лъжат. Пълниш до горе, караш 200км без да гасиш колата и пак пълниш. Но на тази температура, и ако колата не загрява какво очакваш? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Buddah Публикувано 11 Януари 2017 Доклад Share Публикувано 11 Януари 2017 Това не е бензин, че да качва разхода двойно при ниски температури като не загрява. Разлика спрямо топло време от 0.5л би била нормална. Тоя мотор на пълна газ в градско няма да докара такъв разход, нито пък е възможно борда изведнъж да почне да лъже по 2. Към автора, имаш ли някакви други проблеми, чел ли си я за грешки, какво разбираш под нормално каране, чипосвана ли е, от кого. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
d0niy Публикувано 12 Януари 2017 Автор Доклад Share Публикувано 12 Януари 2017 (Редактирано) Имам колата от около 2 месеца, беше внос от Германия. Колата е в отлично техническо състояние - преди 3 седмици я карах в сервиза на Бош и ми казаха, че по колата няма какво да се сменя или поправя. Закачаха я и на елкон - не показа нито една грешка. Не е чипосвана - 1,9TDI 110 к.с. AHF. Преди да падне снега ми даваше разход 7 (пълно - пълно), като сменям предавките на около 2000 - 2500 оборота. Сега в снега я карам най - много на 4та, на разстояния от около 10 км, като през повечето време двигателя е студен. Към момента съм минал 240 км и резервоара е точно наполовина Редактирано 12 Януари 2017 от d0niy Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
venomcorp Публикувано 14 Януари 2017 Доклад Share Публикувано 14 Януари 2017 Ба.....бая гориво гълта...все пак е дизел кпд-то му е по-голямо от бензина...не би следвало да е от студа. А масло пипа ли? Изпратено от моят LG-D855 с помощта на Tapatalk Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Gostrex Публикувано 14 Януари 2017 Доклад Share Публикувано 14 Януари 2017 Е то това че няма грешки в твоя случай точно нищо не значи,може всички маркучета за обратна нафта да са ти напукани и да се лее без да има грешка.Колата мирише ли на сурова нафта,има ли черен дим отзад при рязко ускорение,има ли добра мощност,увеличава ли нивото на маслото в двигателя?За да има преразход или трябва да го изгаря горивото над нормата или да го излива някъде,та в този ред на мисли не е зле да провериш всички маркучета за обратна нафта,накрайниците около филтъра,ГНП-то за теч и щеката на маслото за миризма на нафта,всяко едно от тези неща може да те вкарва в преразход без да е отразено по никакъв начин на диагностиката.Ако колата пуши черно и не върви добре се насочи към проверка на геометрията на турбината,н75 клапана,дебитомера,егр клапана и катализатора,както и почистване на всмукателния колектор.Баналните неща като меки гуми и задържащи спирачки предполагам си ги проверил? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
vlado_tonev Публикувано 14 Януари 2017 Доклад Share Публикувано 14 Януари 2017 Нито едно от горе споменатите неща не може да ти докара такъв разход.Нафта в маслото няма как да отиде,ти си роторна помпа,а не помпа дюза.Ако имаше такъв теч на нафта,със сигурност щеше да е езеро отдолу.Най-вероятно те лъже таблото или реостата на поплавъка. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Gostrex Публикувано 15 Януари 2017 Доклад Share Публикувано 15 Януари 2017 Нафта в маслото преспокойно си отива,ако разпръсквачите са износени и "пикаят",невъзпламенената нафта преминава през сегментите преспокойно,но разбира се не в такива количества като при ПД моторите,все пак е достатъчно за да разреди маслото и за силна миризма на нафта от маслото.Аз говоря за разхода пълно-пълно,който е споменал колегата от 7/100 за мен това си е преразход,понеже карам брата на този мотор AFN в по-тежко купе и нормалния разход клони по скоро към 5/100.Ако едновременно му текат уплътненията на помпата и тръбичките за обратна нафта и заедно с това дюзите са износени и впръскват на по-ниско налягане дали няма да докара преразход? 12.5 разход по борд компютър не го коментирам,аз на борда не вярвам. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
vlado_tonev Публикувано 15 Януари 2017 Доклад Share Публикувано 15 Януари 2017 Ако дюзите са му пикаещи ще има промяна във вървежа,паленето и работата на мотора.Нивото на маслото отдавна да е отишло на ма..ната си.Ако тече толкова много от помпата или от горивопровод,старта след престой дали няма да се промени?До автора на темата-направи следващото замерване на разход,не по борд,не по стрелка,а с пълен резервоар и дозареждане след 100 км. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Gostrex Публикувано 15 Януари 2017 Доклад Share Публикувано 15 Януари 2017 При мен помпата течеше от най-горното уплътнение и имах перфектен студен старт,карах си с капаците и кората под мотора и първото нещо,което ми сигнализира за помпата,беше лампата за антифриза От теча на нафта се разложили две водни съединения под помпата и протекли.Нито се усещаше някаква силна миризма на нафта,нито имаше локвички под колата,всичко го беше събрал дунапрена върху кората,после два дни я къпах с водоструйка.Когато ми протекаха маркучетата за обратна нафта вече си намирисваше здраво и колата палеше трудно,но те са лесно забележими и евтини та колегата може да си ги погледне и сам,като цяло няма какво да обърка там. При мен теча на помпата вдигна разхода с около литър/100 но го отдавах на зимните гуми и железните джанти,та ми отне време докато се усетя,не знам при напречния мотор как е,но при надлъжния пластмасовия капак го скрива перфектно. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
vlado_tonev Публикувано 15 Януари 2017 Доклад Share Публикувано 15 Януари 2017 И при напречния мотор капака не позволява да видиш дали е омазнена помпата.Аз в момента имам теч от авансатора,който е ниско долу и прокапва от време на време.Хубавото е че при мен няма как да стигне до охладителните маркучи.Да не разводняваме темата на колегата.Дано всичко е наред при него и да се е заблудил. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
d0niy Публикувано 18 Януари 2017 Автор Доклад Share Публикувано 18 Януари 2017 Вчера я засякох на пълно пълно - карах 100 км градско, като разстоянието го минах за 2 дни. С около 5 паления ми даде разход 8. Мисля като се пооправи времето да я закарам в сервиз да видя там какво ще кажат Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
vlado_tonev Публикувано 18 Януари 2017 Доклад Share Публикувано 18 Януари 2017 Ами 8 според мен е ок.Засега не пипай Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Gostrex Публикувано 18 Януари 2017 Доклад Share Публикувано 18 Януари 2017 Бъди малко по щедър с информацията къде е засечено това градско едно е да я караш в София друго е в Малко Търново,ако в София ти дава такъв разход,заедно с разледяването,работата на място и задръстванията е нормално. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
d0niy Публикувано 18 Януари 2017 Автор Доклад Share Публикувано 18 Януари 2017 Във Варна, градско Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
TomcatF14 Публикувано 18 Януари 2017 Доклад Share Публикувано 18 Януари 2017 Колега, ще се възползвам да попитам и аз тук за моя разход, за да не пускаме 10 еднакви теми. В София покрай студовете, забелязах, че колата харчи около 13-14-15 / 100. Никога не е харчила толкова. Вярно, карам я на много кратки разстояния - не повече от 7км и не може да загрее дори. Направих диагностика, излезна само 1 грешка "Fuel trim - Bank 1 - System too lean", изчисих я и не се е появявала повече. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
bsdnikolov Публикувано 18 Януари 2017 Доклад Share Публикувано 18 Януари 2017 (Редактирано) За Варна не знам, но тук в София FIS-a ми отчита средна скорост 8 км/ч. и 9/100 разход. Това е многократно проверено и се радвам на разхода. Редактирано 18 Януари 2017 от bsdnikolov Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
miro299 Публикувано 18 Януари 2017 Доклад Share Публикувано 18 Януари 2017 Карам А3. Почти 200 коня. Код на мотора АХФ. Разхода ми зимата както всяка зима е около 8 (7.8, 7.9) това с работа на място винаги при първи старт поне 20 минути, при 2ри 3ти старт ако е студена не повече от 5 минути работа на място. Карам във Варна и изминавам не повече от 3 километра сутрин даже и 60 градуса с парно едвам едвам вдига. Лятото ми гори 7, като колата не я жаля. Давам си газ доволно. За хората, които ще кажат тоя е луд и т.н. кола 200 коня да гори 7, 8 нека заповядат Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
vlado_tonev Публикувано 18 Януари 2017 Доклад Share Публикувано 18 Януари 2017 (Редактирано) Колега,няма смисъл да я държиш на празен ход 20 мин.Да не говорим за 2ри или 3ти старт.Палиш мотора и ако не трябва да чистиш лед и сняг,тръгваш като гледаш докато не позагрее да не надвишаваш 1800-2000 оборота. Така загрява по-бързо и износването е по-малко Редактирано 19 Януари 2017 от VBI Цитиране на предходно мнение! Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
miro299 Публикувано 18 Януари 2017 Доклад Share Публикувано 18 Януари 2017 (Редактирано) знам кога и как загрява по бързо, но предпочитам като се кача да карам, всички течности да са достигнали някаква работна температура и като си пусна парното да ми духа топло, а не хладно има и друго - като е по студено и ако тръгна без да я чакам много да работи на място примерно работи 2 3 4 минути и скоростите понякога влизат по трудно докато стопли. И за да избегна отговори от типа виж си маслото на скоростната кутия, провери го - ще кажа, че съм го сменял предната пролет със съединителя Редактирано 18 Януари 2017 от miro299 Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Buddah Публикувано 19 Януари 2017 Доклад Share Публикувано 19 Януари 2017 Това, което го постигаш с 20 минути студено хлопане, ще стане с 500 метра бавно каране на първа, без да сменяш. И за 3 километра не знам защо изобщо мъчиш колата да работи студена 20 минути на място, ако не друго си износваш маслото яко за едното нищо. По-добре тури едни ръкавици и си свиркай. @TomcatF14 ако се върне грешката, може да провериш дали не ти дърпа неотчетен въздух отнякъде. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Recommended Posts
Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате
За да коментирате, трябва да имате регистрация
Създайте акаунт
Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!
Регистрация на нов акаунтВход
Имате акаунт? Впишете се оттук.
Вписване