Jump to content

Разход на гориво


d0niy

Recommended Posts

Здравейте колеги, карам А3 1,9 TDI 110 к.с. AHF. Според Вас нормално ли е при нормално каране в снега  да ми дава разход 12 - 12,5 ?! :) 

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Бих я засякъл по метода пълно пълно ама в това време не ми се ходи на бензиностанцията, да не ме излъже колонката нещо. Иначе преди месец на пълно пълно ми даде 7.

20170107_172404.jpg

Редактирано от d0niy
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Не ти е правилно засичането. Стрелката и бордовия лъжат. Пълниш до горе, караш 200км без да гасиш колата и пак пълниш. Но на тази температура, и ако колата не загрява какво очакваш?

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Това не е бензин, че да качва разхода двойно при ниски температури като не загрява. Разлика спрямо топло време от 0.5л би била нормална. Тоя мотор на пълна газ в градско няма да докара такъв разход, нито пък е възможно борда изведнъж да почне да лъже по 2.


Към автора, имаш ли някакви други проблеми, чел ли си я за грешки, какво разбираш под нормално каране, чипосвана ли е, от кого.
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Имам колата от около 2 месеца, беше внос от Германия. Колата е в отлично техническо състояние - преди 3 седмици я карах в сервиза на Бош и ми казаха, че по колата няма какво да се сменя или поправя. Закачаха я и на елкон - не показа нито една грешка. Не е чипосвана - 1,9TDI 110 к.с. AHF. Преди да падне снега ми даваше разход 7 (пълно - пълно), като сменям предавките на около 2000 - 2500 оборота. Сега в снега я карам най - много на 4та, на разстояния от около 10 км, като през повечето време двигателя е студен. Към момента съм минал 240 км и резервоара е точно наполовина 

Редактирано от d0niy
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ба.....бая гориво гълта...все пак е дизел кпд-то му е по-голямо от бензина...не би следвало да е от студа. А масло пипа ли?

Изпратено от моят LG-D855 с помощта на Tapatalk

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Е то това че няма грешки в твоя случай точно нищо не значи,може всички маркучета за обратна нафта да са ти напукани и да се лее без да има грешка.Колата мирише ли на сурова нафта,има ли черен дим отзад при рязко ускорение,има ли добра мощност,увеличава ли нивото на маслото в двигателя?За да има преразход или трябва да го изгаря горивото над нормата или да го излива някъде,та в този ред на мисли не е зле да провериш всички маркучета за обратна нафта,накрайниците около филтъра,ГНП-то за теч и щеката на маслото за миризма на нафта,всяко едно от тези неща може да те вкарва в преразход без да е отразено по никакъв начин на диагностиката.Ако колата пуши черно и не върви добре се насочи към проверка на геометрията на турбината,н75 клапана,дебитомера,егр клапана и катализатора,както и почистване на всмукателния колектор.Баналните неща като меки гуми и задържащи спирачки предполагам си ги проверил?

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Нито едно от горе споменатите неща не може да ти докара такъв разход.Нафта в маслото няма как да отиде,ти си роторна помпа,а не помпа дюза.Ако имаше такъв теч на нафта,със сигурност щеше да е езеро отдолу.Най-вероятно те лъже таблото или реостата на поплавъка.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Нафта в маслото преспокойно си отива,ако разпръсквачите са износени и "пикаят",невъзпламенената нафта преминава през сегментите преспокойно,но разбира се не в такива количества като при ПД моторите,все пак е достатъчно за да разреди маслото и за силна миризма на нафта от маслото.Аз говоря за разхода пълно-пълно,който е споменал колегата от 7/100 за мен това си е преразход,понеже карам брата на този мотор AFN в по-тежко купе и нормалния разход клони по скоро към 5/100.Ако едновременно му текат уплътненията на помпата и тръбичките за обратна нафта и заедно с това дюзите са износени и впръскват на по-ниско налягане дали няма да докара преразход? 12.5 разход по борд компютър не го коментирам,аз на борда не вярвам.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ако дюзите са му пикаещи ще има промяна във вървежа,паленето и работата на мотора.Нивото на маслото отдавна да е отишло на ма..ната си.Ако тече толкова много от помпата или от горивопровод,старта след престой дали няма да се промени?До автора на темата-направи следващото замерване на разход,не по борд,не по стрелка,а с пълен резервоар и дозареждане след 100 км.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

При мен помпата течеше от най-горното уплътнение и имах перфектен студен старт,карах си с капаците и кората под мотора и първото нещо,което ми сигнализира за помпата,беше лампата за антифриза :D От теча на нафта се разложили две водни съединения под помпата и протекли.Нито се усещаше някаква силна миризма на нафта,нито имаше локвички под колата,всичко го беше събрал дунапрена върху кората,после два дни я къпах с водоструйка.Когато ми протекаха маркучетата за обратна нафта вече си намирисваше здраво и колата палеше трудно,но те са лесно забележими и евтини та колегата може да си ги погледне и сам,като цяло няма какво да обърка там.
При мен теча на помпата вдигна разхода с около литър/100 но го отдавах на зимните гуми и железните джанти,та ми отне време докато се усетя,не знам при напречния мотор как е,но при надлъжния пластмасовия капак го скрива перфектно.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

И при напречния мотор капака не позволява да видиш дали е омазнена помпата.Аз в момента имам теч от авансатора,който е ниско долу и прокапва от време на време.Хубавото е че при мен няма как да стигне до охладителните маркучи.Да не разводняваме темата на колегата.:blush:Дано всичко е наред при него и да се е заблудил.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Вчера я засякох на пълно пълно - карах 100 км градско, като разстоянието го минах за 2 дни. С около 5 паления ми даде разход 8. Мисля като се пооправи времето да я закарам в сервиз да видя там какво ще кажат :)

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Бъди малко по щедър с информацията къде е засечено това градско едно е да я караш в София друго е в Малко Търново,ако в София ти дава такъв разход,заедно с разледяването,работата на място и задръстванията е нормално.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Колега, ще се възползвам да попитам и аз тук за моя разход, за да не пускаме 10 еднакви теми.

 

В София покрай студовете, забелязах, че колата харчи около 13-14-15 / 100. Никога не е харчила толкова. Вярно, карам я на много кратки разстояния - не повече от 7км и не може да загрее дори.

Направих диагностика, излезна само 1 грешка "Fuel trim - Bank 1 - System too lean", изчисих я и не се е появявала повече. 

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

За Варна не знам, но тук в София FIS-a ми отчита средна скорост 8 км/ч. и 9/100 разход. Това е многократно проверено и се радвам на разхода.

Редактирано от bsdnikolov
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Карам А3. Почти 200 коня. Код на мотора АХФ. Разхода ми зимата както всяка зима е около 8 (7.8, 7.9) това с работа на място винаги при първи старт поне 20 минути, при 2ри 3ти старт ако е студена не повече от 5 минути работа на място. Карам във Варна и изминавам не повече от 3 километра сутрин даже и 60 градуса с парно едвам едвам вдига. Лятото ми гори 7, като колата не я жаля. Давам си газ доволно. За хората, които ще кажат тоя е луд и т.н. кола 200 коня да гори 7, 8 нека заповядат ;)

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Колега,няма смисъл да я държиш на празен ход 20 мин.Да не говорим за 2ри или 3ти старт.Палиш мотора и ако не трябва да чистиш лед и сняг,тръгваш като гледаш докато не позагрее да не надвишаваш 1800-2000 оборота.

Така загрява по-бързо и износването е по-малко

Редактирано от VBI
Цитиране на предходно мнение!
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

знам кога и как загрява по бързо, но предпочитам като се кача да карам, всички течности да са достигнали някаква работна температура и като си пусна парното да ми духа топло, а не хладно :D

има и друго - като е по студено и ако тръгна без да я чакам много да работи на място примерно работи 2 3 4 минути и скоростите понякога влизат по трудно докато стопли. И за да избегна отговори от типа виж си маслото на скоростната кутия, провери го - ще кажа, че съм го сменял предната пролет със съединителя :D

Редактирано от miro299
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Това, което го постигаш с 20 минути студено хлопане, ще стане с 500 метра бавно каране на първа, без да сменяш. И за 3 километра не знам защо изобщо мъчиш колата да работи студена 20 минути на място, ако не друго си износваш маслото яко за едното нищо. По-добре тури едни ръкавици и си свиркай.

@TomcatF14 ако се върне грешката, може да провериш дали не ти дърпа неотчетен въздух отнякъде.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване
  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    • Няма регистрирани потребители разглеждащи тази тема.
×
×
  • Create New...